Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 09 Mar 2023, 00:36

A luat foc = s-a încins o frână şi ăia s-au speriat şi au dat cu extinctorul pe ea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23458
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 09 Mar 2023, 13:05

Malaxele.la.rabla.plus 😂pig

https://www.wall-street.ro/articol/Companii/295072/arf-pregateste-un-program-rabla-feroviar-pentru-achizitia-de-trenuri-de-generatie-noua.html
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 09 Mar 2023, 14:27

E suficient MR la gard, nu-i nevoie sa dea ce inca ruleaza.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23458
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 09 Mar 2023, 21:31

Laurentiu Ciobanu a scris:
E suficient MR la gard, nu-i nevoie sa dea ce inca ruleaza.

Și din ăla de.la.gard sunt vagoane bune care zac aiurea și circula.ciurucuri
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23458
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 09 Mar 2023, 21:31

Dr2005 a scris:
A luat foc = s-a încins o frână şi ăia s-au speriat şi au dat cu extinctorul pe ea.

Tot.pe.subiectul.asta

https://specialarad.ro/un-tramvai-a-luat-foc-in-statia-garii-din-aradul-nou/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23458
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Mar 2023, 14:40

https://clubferoviar.ro/foto-wiebe-aproape-ar-fi-terminat-lucrarile-in-portul-constanta-lucrarile-primite-pe-sub-mana/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13905
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Mar 2023, 18:20

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26130818-gara-nord-europa-civilizata-suntem-mult-urma-cum-arata-garile-moderne-din-europa.htm
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6370
Reputatie : 12044
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Mar 2023, 18:51

Degeaba modernizezi... taranii de la Veorica, nu vor stii sa aprecieze schimbarile. Laughing
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeDum 12 Mar 2023, 08:40

Noi bagam banii in modernizari in loc sa punem la treaba politia TF sa dea amenzi la cei care arunca gunoaie pe jos. De asta ajungi sa ai gari modernizate care arata mai rau ca inainte, nu mai vorbim ca sunt impractice deoarece trebuie sa urci si sa cobori. Hai ca intelegi la Arad ca are trafic mare, dar la Pitesti sau Galati erau foarte bune garile cum erau inainte.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2043
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6450
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeDum 12 Mar 2023, 09:04

Da, e normal sa modernizezi. Politia TF exista si da amenzi, dar n-o sa fie in genul ala de inspectie non stop pe peroane si in WC-uri cu lumea.
La Pitesti e mereu politie, dar de multe ori e trimisa si pe teren, nu sta doar in biroul garii, iar programul nu e non stop.
Mai mult firma de paza e non stop si degeaba. Ca si in Gara de Nord, ca si la metrou. Tinand in brate toti cersetorii si abuzatorii de WC-uri si prize 220v ca acasa n-au.
Acum bine ca strambam din nas la niste scari sau lifturi...si mai suntem si sportivi biciclisti. Twisted Evil
TOATE garile trebuie modernizate, nu intereseaza pe nimeni ce trafic visezi tu pe acolo.
Doamne fereste, fata de ce era Pitestiul inainte nici n-as concepe sa ma intorc in trecut. Niciodata.
Ador noua gara. Si scoate din sarite o gramada de lume, ceea ce inseamna ca a fost o idee foarte buna.
E normal sa evoluam. La Galati o fi un proiect uratzel, dar la Pitesti chiar a fost ceva super bun, chiar daca unii inca continua sa urle de frustrari. E cea mai moderna gara din tara refacuta din temelii. Abia astept sa o centralizeze si sa faca ceva cu intrarile dinspre Bradu si Golesti sa fie mai independente.

Asta cu traficul e cea mai imbecila scuza. „Acolo nu-s calatori”. Cata populatie are Aradul? Asa afli cat trafic poate avea un oras daca e deservit corect! Noroc ca e aproape de granita, altfel nu se investea nimic nici acolo.
La fel si cu tipul de tren/material rulant. Acolo nu-s calatori, incap in malaxa. Sa mori tu? Desiro cu fotolii are doar cu 6 locuri mai mult decat un malaxor 900. Wow ce paguba...hai sa torturam lumea si s-o alungam mai tare.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6370
Reputatie : 12044
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeDum 12 Mar 2023, 09:24

La data alocarii fondurilor de modernizare a statiei Pitesti, proiectul linie noua Valcele-Ramnicu Valcea nu era sistat, inca se alocau bani in fiecare an pt diverse studii...
Statia Pitesti a fost modernizata urmarind un proiect al unei gari de tranzit, catre mega-proiectul abandonat Valcele-Ramnicu Valcea, incluzand un numar mare de trenuri de calatori aflate in circulatie inclusiv de marfa spre Sibiu-Vintu de Jos, care n-ar fi permis traversarea liniilor decat prin tunel subteran sau pasaj (cum este acum) avand in vedere ca zona este intens circulata si traversarea liniilor ar fi insemnat pericol de accidente. Ca se face traversarea liniilor prin locuri nepermise si acum e altceva, isi asuma riscul cei care o fac...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeDum 12 Mar 2023, 14:57

Proiectul nu e oficial sistat nici acum, că Secol are avocaţi buni Laughing

În rest, despre Piteşti numai de bine, s-a construit o măgăoaie de gară cvasi-inutilă, oarecum copie la scară mai mică a celei din Arad. Diferenţa e că Arad e pe 2 coridoare TEN-T şi proiectanţii au gândit-o ca pe o viitoare gară de tranzit între cele două coridoare... evident, CFR Călători nu cunoaşte conceptul de reţea bazată pe noduri, deci n-are nimeni ce tranzit să facă.
Pe când la Piteşti... ai 2 secţii mari şi late (spre Bucureşti şi spre Pitatra Olt şi Craiova) şi, dacă te chinui puţin, ai putea să aduci şi nişte călători de la Curtea de Argeş. Nu face nimeni niciun transfer de la un tren la altul acolo pentru că, din nou, CFR Călători nu a auzit de noduri şi, oricum, îşi plimbă Desiro-urile Craiova - Piteşti - Bucureşti şi retur. Şi, pentru atâta lucru, trebuie să faci sport urcând şi coborând scări, cu bagaje, cărucioare, eventual cu biciclete dacă te înţelegi cu naşul. Nu mai zic că accesul persoanelor cu mobilitate redusă e practic imposibil la peroane (chiar şi când lifturile funcţionează, nu orice fotoliu rulant încape înele). În fine, ce se modernizează acum trebuie să fie certificat pe STI PMR, deci măcar lifturile vor fi corespunzătoare.

Da' bine că au stricat ultima gară din vremea concesiunii Stroussberg...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeDum 12 Mar 2023, 16:07

AeroX a scris:
Acum bine ca strambam din nas la niste scari sau lifturi...si mai suntem si sportivi biciclisti. Twisted Evil
TOATE garile trebuie modernizate, nu intereseaza pe nimeni ce trafic visezi tu pe acolo.

Sa vezi cum e sa ai bicicleta de 15 kg plus inca 10 kg de bagaje pe ea, sa trebuiasca a ajungi la linia 3, liftul/scarile rulante sa nu functioneze si sa nu ai posibilitatea sa treci de la o linie la alta pe la capatul statiei. Crede-ma ca fix la Pitesti am patit asta acum vreo 5-6 ani.
La Galati, idem, niste imbecili au decis ca trenurile sa nu mai plece de la linia 1 (desi ai doar 2-3 trenuri importante care se suprapun in saracia aia de statie, uneori doar unul), desi peronul e perfect pentru inaltimea trenurilor, asa ca urci mataluta pe scarile fixe, ca cele rulante nu functioneaza niciodata, cobori iar pe scarile fixe si te urci in tren. Macar la Galati poti trece de la o linie la alta la capatul statiei.
Sincer, Clujul si Timisoara pot functiona foarte bine cu peroane clasice si trecut peste linii, de ce trebuiau saracii ca Galati sau Pitesti sa fie modernizate?

Nu de alta, sunt de acord cu modernizarea, dar numai cu conditia ca acea modernizare sa vina cu un plus de confort pentru calatori. Altfel, sa spui ca un 20-83 e mai confortabil decat un 20-55 e o tampenie, iar la noi doar astfel de "modernizari" s-au facut.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeDum 12 Mar 2023, 18:24

Trecere peste sau pe sub linii trebuia. Dar făcut cum trebuie.
La Frankfurt/Oder, oraş cu vreo 57.000 locuitori (faţă de 140.000 locuitori la Piteşti) şi cu 5 linii de tramvai (faţă de zero la Piteşti) ai câte 2 lifturi la fiecare peron, care sunt suficient de mari cât să poţi căra de toate cu ele. Plus că intrarea în gară e la nivel, nu urci scări ca apoi să cobori, ci intri pe o rampă domoală spre pasajul de sub linii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitimeDum 12 Mar 2023, 19:15

Pai si la noi sunt lifturi, da' nu functioneaza.

De asta nu vreau eu modernizari, ca stiu ca romanii lipesc apoi hartia cu "nu functioneaza" pe scarile rulante/lifturi si ajunge sa fie mai rau ca inainte. Macar la Cluj/Timisoara traversez liniile si aia e.

Nu mai vorbim de modernizari facute cu cativa ani in urma si faianta sparta pe la colturi, usi care nu se inchid sau care lipsesc (gara Brasov); vorba aia, preferam cimentul pus pe vremea lui nea nicu in cazul asta.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: