Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8114
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 09:57

Acum au trafic crescut catre munte, in special Valea Prahovei, insa fara indoiala nu se poate sustine intreaga companie doar pe baza calatorilor sezonieri vara la mare si iarna la munte.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13090
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 11:43

Acea scadere este datorata crizei economice Smile .. Firmele isi reduc cheltuielile cu angajatii care fac naveta in general .. Noi la firma aveam 2 baieti din Pricaz si unul din Simeria veche .. A mai ramas doar 1 din Pricaz.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5333
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 13:01

DUAL a scris:
Acea scadere este datorata crizei economice Smile .. Firmele isi reduc cheltuielile cu angajatii care fac naveta in general .. Noi la firma aveam 2 baieti din Pricaz si unul din Simeria veche .. A mai ramas doar 1 din Pricaz.

Criza era MULT mai mare in 2010 decat in 2011, asa ca explicatia nu tine. In 2011, multe firme au trecut de la disponibilizari la angajari, mai ales in activitatile industriale, unde de obicei se face naveta mai mult. Intelegeam daca cei 7% sunt comparatie 2011/2008, dar 2011/2010 chiar nu tine.
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 5971
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 14:05

mihaiuc a scris:
DUAL a scris:
Acea scadere este datorata crizei economice Smile .. Firmele isi reduc cheltuielile cu angajatii care fac naveta in general .. Noi la firma aveam 2 baieti din Pricaz si unul din Simeria veche .. A mai ramas doar 1 din Pricaz.

Criza era MULT mai mare in 2010 decat in 2011, asa ca explicatia nu tine. In 2011, multe firme au trecut de la disponibilizari la angajari, mai ales in activitatile industriale, unde de obicei se face naveta mai mult. Intelegeam daca cei 7% sunt comparatie 2011/2008, dar 2011/2010 chiar nu tine.

nu neaparat a scazut numarul de calatori, poate a crescut numarul de "blatisti" Smile
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6204
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 19:47

http://www.realitatea.net/cfr-calatori-schimba-categoriile-de-trenuri-vezi-vitezele-garantate_883834.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18102
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23490
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 20:45

Deci nu stiu ce sa zic dar mi se pare ca ne pregatesc niste preturi surpriza in sus pentru trenurile InterRegio daca tot o basbie atat si se invart in jurul cozii domnii directori si nu spun ca "vor fi preturi mai mari decat la accelerat si mai mici decat la rapid"Iar vitezele mi se par o bataie de joc pentru secolul asta!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 03 Noi 2011, 21:24, editata de 2 ori
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8503
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 21:06

Potrivit CFR Călători, vitezele garantate pentru noile categorii de trenuri sunt:
Intercity - 60 km/h
Intercity night - 55 km/h
InterRegio - 45 km/h
InterRegio night - 40 km/h
Regio Express - 35 km/h

Si normal ca vor creste preturile, vom avea numai IC, R si P in traducere "veche" pe scurt dispare acceleratul, trenul folosit de cei mai multi dintre noi. Sau sa dispara R dar nu cred dupa cum spun astia de la realitatea...
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5194
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 00:18

AlexD a scris:
Potrivit CFR Călători, vitezele garantate pentru noile categorii de trenuri sunt:
Intercity - 60 km/h
Intercity night - 55 km/h
InterRegio - 45 km/h
InterRegio night - 40 km/h
Regio Express - 35 km/h

Si normal ca vor creste preturile, vom avea numai IC, R si P in traducere "veche" pe scurt dispare acceleratul, trenul folosit de cei mai multi dintre noi. Sau sa dispara R dar nu cred dupa cum spun astia de la realitatea...

Slab. In fine, atata timp cat nu au pe unde sa circule nu e vina CFR Calatori...

Am citit comentariile de pe realitatea.net. Deja ma simt mai bine. Romanii isi merita soarta. Hai cu duba!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6397
Reputatie : 12078
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 00:26

Curat „garantata” e viteza la IR. Intre Baia Mare - Satu Mare, IR 1745/1746 va avea 41 km/h viteza comerciala. Laughing
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5194
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 00:48

De asemenea, odată cu crearea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti, până la intrarea în funcţiune a acesteia, RATB împreună cu reprezentanţii Metrorex şi CFR Călători vor analiza înfiinţarea unor staţii intermodale ( tren-autobuz ) pe centura capitalei, care vor asigura transferul călătorilor de la staţiile feroviare şi până la terminalele de transport public din Bucureşti ( de suprafaţă sau subterane ). Circulaţia autobuzelor şi a trenurilor va fi sincronizată astfel încat intervalul de succedare dintre vehicule să nu depăşească 30 de minute.

„Extinderea reţelei de transport şi înfiinţarea staţiilor intermodale vor îmbunătăţi condiţiile în care călătoresc bucureştenii si cetăţenii judeţului Ilfov, iar activitatea comercială din jurul Capitalei va cunoaşte o dezvoltare semnificativă” declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.


-ratb.ro
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 5862
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 08:53

IonutCFR2009 a scris:
Curat „garantata” e viteza la IR. Intre Baia Mare - Satu Mare, IR 1745/1746 va avea 41 km/h viteza comerciala. Laughing

Viteza comerciala a trenurilor se masoara cap-coada si nu pe tronsoane .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5543
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: STIRI PROASPETE!!!   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 19:15


http://www.evz.ro/detalii/stiri/trenurile-cu-doi-calatori-trase-definitiv-in-depou-952480.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18102
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23490
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 19:41

Multe rute nu mai au nici o sansa au statii si halte in camp la kilometrii de sat muncitorii au disparut au aparut microbuzele masinile personale!!
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6260
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 20:07

Astia is prosti?Neutral Timisoara - Caransebes ruta de blatisti???? De cele mai multe ori peste 90% din persoane au bilet si mai nou chiar 100% astia nu au auzit de Timisoara - Buzias unde o data din 2vagoane eu am fost singurul cu bilet?
Sus In jos
040EC100

040EC100


Numarul mesajelor : 175
Varsta : 37
Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801
Reputatie : 4873
Data de inscriere : 14/07/2011

Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitimeVin 04 Noi 2011, 20:39

The Legend a scris:
Astia is prosti?Neutral Timisoara - Caransebes ruta de blatisti???? De cele mai multe ori peste 90% din persoane au bilet si mai nou chiar 100% astia nu au auzit de Timisoara - Buzias unde o data din 2vagoane eu am fost singurul cu bilet?
Tu din doua, dar ce sa mai zic de mine, singurul cu bilet in 5 vagoane supra-arhipline(trenul 8082-bilet cumparat din seara precedenta)? E de plans, dar la pretul asta exagerat al biletelor eu cred ca e de inteles Mad
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 1 din 67Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: