Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI

In jos 
+5
Vitosa
MariusM
Nesebar
razvan - trenuri
Alexandru
9 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3150
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7966
Data de inscriere : 26/05/2011

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeLun 11 Mar 2024, 22:09

Dacă nu există voință și putință să facă un tren separat interregio pe această rută, se pot atașa și detașa 2-3 vagoane la/de la trenurile 1831, 1833 prin Lugoj sau 1763, 1765 prin Arad.
Desigur, se circulă lent, nu sunt localități cu mulți cetățeni care să umple des aceste 2-5 vagoane care pot circula pe această rută Timișoara Nord - Galați. Ziua ar fi călători pe tot parcursul, iar dacă ar circula noaptea ar fi mai ales între Deva și Timișoara, respectiv Galați și Comănești, navetiști, mai puțini în miezul nopții.  
În prezent lumea circulă cu autoturismul, microbuzul, autocarul. Mare parte din Moldova NU are tren direct cu Banat, centrul și vestul țării (Transilvania), exceptând județul Brașov. Câți coboară în București să schimbe trenul?

Dacă fac o simulare, trenul de zi ar pleca din Timișoara la 7 și ar ajunge la Galați la miezul nopții, 17-19 ore!!!
Merită introduse chiar dacă aproape toți călătorii vor circula pe porțiuni, și doar 10 de la un capăt la altul tren/zi.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2041
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 25/05/2012

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 12 Mar 2024, 11:09

https://clubferoviar.ro/trenuri-anulate-la-regionala-timisoara/

Poate pe vremea mandatului dlui Szentes mai puteam sa speram la asemenea trenuri reintroduse.
Sau in general orice fel de optimism.
Pana si in mandatul lui Costescu (pe care l-a prins o pandemie) parca mai existau niste scantei.
Acum? Insasi purtatoarea de cuvant (Ada Meseşan) se mira ca mai merg trenurile.
In alte colturi de Internet totul arata stas, copiii garii se plimba in cabine cu mecanici de treaba, calatorii fac mizerie si calatorii din afara sunt civilizati si de aia au trenuri cum trebuie.
Problema este insa tot timpul politica, asa cum sunt si facilitatile la elevi si studenti. Asa se spala pe maini.
Investitii ciuciu, milogim numai fonduri UE si asteptam dupa competenta ARF-ului.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20082
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24828
Data de inscriere : 17/08/2011

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 12 Mar 2024, 11:48

razvan - trenuri a scris:
Merită introduse chiar dacă aproape toți călătorii vor circula pe porțiuni, și doar 10 de la un capăt la altul tren/zi.
Asta s-ar putea face prin "unirea" unor trenuri existente. Numai că după aia riscăm să stricăm ce merge şi să trebuiască pus un tren de navetă pe o anumită rută cu un sfert de oră înaintea trenului prelungit, pe motiv că ăsta din urmă întârzie mereu şi dă totul peste cap.

Eu rămân la ideea că ar trebui definite câteva rute de lung parcurs principale, toate pe reţeaua TEN-T Core şi pentru orice variaţiune să se facă schimbul de călători într-un număr de noduri feroviare predefinite. Dacă totul ar fi la mers cadenţat (să zicem 4 ore distanţele mari, 1-2 ore medii, 30 - 60 minute scurte), nu s-ar mai pierde cu manevre şi aşteptări de trenuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3150
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7966
Data de inscriere : 26/05/2011

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 12 Mar 2024, 12:09

[quote="Dr2005"]
razvan - trenuri a scris:


Eu rămân la ideea că ar trebui definite câteva rute de lung parcurs principale, toate pe reţeaua TEN-T Core şi pentru orice variaţiune să se facă schimbul de călători într-un număr de noduri feroviare predefinite. Dacă totul ar fi la mers cadenţat (să zicem 4 ore distanţele mari, 1-2 ore medii, 30 - 60 minute scurte), nu s-ar mai pierde cu manevre şi aşteptări de trenuri.


NU sunt destule linii duble in tara sa permita circulatia multor trenuri cadentate, nu exista material rulant suficient, etc.

Sus In jos
alexspn

alexspn


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 26
Localizare : Bacău, România
Reputatie : 720
Data de inscriere : 08/06/2022

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeMier 13 Mar 2024, 13:12

Dacă oamenii vor (și cer) tren direct, pentru ce să îi faci să aștepte într-un capăt de lume doar pentru simplul fapt că acel nod face parte din rețeaua TEN-T Core? Dacă atașezi grupă la 1831/1833, tot s-ar recupera întârzierea undeva, pe parcurs. 501 și așa e o zonă relativ defavorizată dpdv feroviar, dar asta nu înseamnă că trebuie să-ți bați joc complet de ruta asta și să lași doar un IR pe zi. Călători de lung parcurs sigur s-ar genera, însă condiția este să avem trenuri acolo (și nu doar Regio). Conexiunea Adjud - Siculeni (sau Marasesti - Miercurea Ciuc) este precară tocmai din acest fapt, ca nu sunt trenuri suficiente. De la Comanești către Ghimeș urcă relativ multă lume de ai avea trenuri mai multe, sau măcar încă un IR de lung parcurs.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3150
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7966
Data de inscriere : 26/05/2011

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 14 Mar 2024, 10:45

Se poate pune un regio express intre Comanesti si Adjud si retur care sa fie atasat/detasat la un interregio spre/de la Bucuresti. Sunt aproximativ 100.000 de locuitori in aceste localitati care NU au tren cu capitala.

Trenurile intre judetele Galati, Vrancea, Buzau catre/dinspre Harghita, Mures, Bistrita ar fi palalele cu drumul national si nu fac ocol major, de <50 kilometri precum ruta intre judetele Bacau, Neamt, Iasi, Vaslui, Botosani, Suceava, Chisinau SI Covasna, Brasov, Sibiu, unde NU este convenabil ca si timp si bani sa calatoresti cu trenul daca nu ai gratuitate la tren sau nu esti pasionat feroviar.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3150
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7966
Data de inscriere : 26/05/2011

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 14 Mar 2024, 13:23

Am atasat si imagini luate de pe cel mai important site de transport rutier din Romania de microbuze si autocare regulate. Se observa cat de mult timp fac trenurile in raport cu cele rutiere. Si exista doar o pereche de trenuri directe intre Moldova si Transilvania pe linia 501.

Cu autoturismul personal/de firma si bla bla car se parcurg rutele de mai jos cu minim 30 de minute mai putin fata de microbuze si autocare si minim 1 h mai mult fata de trenul interregio direct! Drumurile sunt multe ca si numar plus ca sunt reparate, modernizate, liniile inca nu sunt!
IR-urile 1541 si 12543 fac aproape 3 ore intre Siculeni si Adjud, 6 ore intre Brasov si BAcau si 7h si 40` pana la Iasi, foarte mult!!!!

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Galati11
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 M_ciuc11
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov14
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov15
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov16
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov17
Sus In jos
alexspn

alexspn


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 26
Localizare : Bacău, România
Reputatie : 720
Data de inscriere : 08/06/2022

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeDum 17 Mar 2024, 10:53

razvan - trenuri a scris:
Am atasat si imagini luate de pe cel mai important site de transport rutier din Romania de microbuze si autocare regulate. Se observa cat de mult timp fac trenurile in raport cu cele rutiere. Si exista doar o pereche de trenuri directe intre Moldova si Transilvania pe linia 501.

Cu autoturismul personal/de firma si bla bla car se parcurg rutele de mai jos cu minim 30 de minute mai putin fata de microbuze si autocare si minim 1 h mai mult fata de trenul interregio direct! Drumurile sunt multe ca si numar plus ca sunt reparate, modernizate, liniile inca nu sunt!
IR-urile 1541 si 12543 fac aproape 3 ore intre Siculeni si Adjud, 6 ore intre Brasov si BAcau si 7h si 40` pana la Iasi, foarte mult!!!!

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Galati11
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 M_ciuc11
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov14
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov15
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov16
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Brasov17

Sunt foarte multe restricții de viteză între Adjud și Ghimeș; însă dacă Infra ar lucra eficient pentru ridicarea acestora, trenul ar deveni foarte competitiv cu autocarul pe 501
Sus In jos
alexspn

alexspn


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 26
Localizare : Bacău, România
Reputatie : 720
Data de inscriere : 08/06/2022

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeDum 17 Mar 2024, 10:56

razvan - trenuri a scris:
Se poate pune un regio express intre Comanesti si Adjud si retur care sa fie atasat/detasat la un interregio spre/de la Bucuresti. Sunt aproximativ 100.000 de locuitori in aceste localitati care NU au tren cu capitala.

Trenurile intre judetele Galati, Vrancea, Buzau catre/dinspre Harghita, Mures, Bistrita ar fi palalele cu drumul national si nu fac ocol major, de <50 kilometri precum ruta intre judetele Bacau, Neamt, Iasi, Vaslui, Botosani, Suceava, Chisinau SI Covasna, Brasov, Sibiu, unde NU este convenabil ca si timp si bani sa calatoresti cu trenul daca nu ai gratuitate la tren sau nu esti pasionat feroviar.

o grupă de RE Comănești - Adjud se poate cupla la 1657/1658, ca pe vremuri, sau trenurile 5002/5003 ar putea fi prelungite la Comănești, acolo unde mecanicii au dormitor. (bineînțeles cu posibilitatea modificării orelor de plecare)
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeDum 17 Mar 2024, 12:55

Alex, pe vremuri tracțiunea la acel tren se făcea cu locomotive aparținând depoului Adjud, când nu era ca acum parcul împărțit în locomotive CFR Marfă și locomotive CFR Călători. Iar trenul propus de tine clar va trebui să aducă locomotiva la Mărășești. Acuma ori trenul să fie RE Comănești - Mărășești ori RE Comănești - Adjud iar locomotiva adusă la Mărășești atașată la primul tren R.
Dar atenție să nu obiecteze CFR C că mai au un tren R (5302). Bine ăla e R merge la Buzău ajunge când ajunge și are segmentul lui de călători. Nu cred că RE-ul l-ar omorâ pe R5302.
1657/1658 mi se pare cea mai inspirată alegere, mai ales că 1658 vine la București doar cu 3 vagoane și de multe ori full dar și cu lume multă în picioare.
5003/5002 (teoretic) nu se poate modifica, având segmentul lui de călători București - Buzău, Buzău - București,  fiind considerat și tren ministerial. Când a apărut 5002ul s-a dorit ca acesta să înlocuiască trenul 1654 care fusese modificat 2h mai devreme care la rându-i a preluat locul desființatului 1756. Apoi 5002ul să preia călătorii care se urcau în 1654 începând cu opririle dintre Mărășești și Ploiești Sud (Focșani, Râmnicu Sărat, Buzău, Mizil).
În prezent 5003/5002 e la turnus cu 5013/5016, vagoane 22-76/96, vagoane care sâmbăta merg suplimentare la Suceava (tren 1753) și se întorc duminica (1752). Bine în teorie împerecherile astea pot fi modificate.
Eu aș merge și pe varianta ca 1665 să aibe vagoane pentru Comănești (tren RE Mărășești - Comănești, ora de sosire în Comănești ar fi decentă) iar la întoarcere să i le atașeze lui 5002 deși acesta are G la Basarab, sau lui 1658 că tot are G la Grivița și nu ar mai avea Infra motiv să factureze TUI pentru trasă G de la Basarab la Grivița.
Și ști de ce am optat pentru varianta asta ? Pentru că locomotiva lui 1665 se întoarce la București DT 5102/5012. Deci nu ar mai fi un motiv pentru CFR Călători să spună că nu avem locomotivă. Ar fi chestiune de inversare turnus locomotive, a lui 1665 (după drumul la Comănești) s-ar întoarce cu 5002, a lui 5003  DT cu 5102/5012. Totul e să se vrea din partea conducerii CFR Călători.
Poate pe la capitolul vagoane să guițe, dar nu cred că nu ar găsi 2-3 vagoane din cele 1100șiceva de vagoane cu care se lăuda presei d-l Costescu când era director. Deși în prezent se pare că iar a scăzut numărul de vagoane ce pot fi trimise la drum.
Și mai vreau să îți răspund pe această cale și la faza cu cunoașterea secției 501 de către mecanicii buzoieni. Au pierdut secția, ei nemaifăcând de mulți ani tren pe acolo. Cel puțin în ultimii 5 ani nu am văzut în programul lor tren pe 501.
Sus In jos
alexspn

alexspn


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 26
Localizare : Bacău, România
Reputatie : 720
Data de inscriere : 08/06/2022

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeLun 18 Mar 2024, 22:25

Vitosa a scris:
Alex, pe vremuri tracțiunea la acel tren se făcea cu locomotive aparținând depoului Adjud, când nu era ca acum parcul împărțit în locomotive CFR Marfă și locomotive CFR Călători. Iar trenul propus de tine clar va trebui să aducă locomotiva la Mărășești. Acuma ori trenul să fie RE Comănești - Mărășești ori RE Comănești - Adjud iar locomotiva adusă la Mărășești atașată la primul tren R.
Dar atenție să nu obiecteze CFR C că mai au un tren R (5302). Bine ăla e R merge la Buzău ajunge când ajunge și are segmentul lui de călători. Nu cred că RE-ul l-ar omorâ pe R5302.
1657/1658 mi se pare cea mai inspirată alegere, mai ales că 1658 vine la București doar cu 3 vagoane și de multe ori full dar și cu lume multă în picioare.
5003/5002 (teoretic) nu se poate modifica, având segmentul lui de călători București - Buzău, Buzău - București,  fiind considerat și tren ministerial. Când a apărut 5002ul s-a dorit ca acesta să înlocuiască trenul 1654 care fusese modificat 2h mai devreme care la rându-i a preluat locul desființatului 1756. Apoi 5002ul să preia călătorii care se urcau în 1654 începând cu opririle dintre Mărășești și Ploiești Sud (Focșani, Râmnicu Sărat, Buzău, Mizil).
În prezent 5003/5002 e la turnus cu 5013/5016, vagoane 22-76/96, vagoane care sâmbăta merg suplimentare la Suceava (tren 1753) și se întorc duminica (1752). Bine în teorie împerecherile astea pot fi modificate.
Eu aș merge și pe varianta ca 1665 să aibe vagoane pentru Comănești (tren RE Mărășești - Comănești, ora de sosire în Comănești ar fi decentă) iar la întoarcere să i le atașeze lui 5002 deși acesta are G la Basarab, sau lui 1658 că tot are G la Grivița și nu ar mai avea Infra motiv să factureze TUI pentru trasă G de la Basarab la Grivița.
Și ști de ce am optat pentru varianta asta ? Pentru că locomotiva lui 1665 se întoarce la București DT 5102/5012. Deci nu ar mai fi un motiv pentru CFR Călători să spună că nu avem locomotivă. Ar fi chestiune de inversare turnus locomotive, a lui 1665 (după drumul la Comănești) s-ar întoarce cu 5002, a lui 5003  DT cu 5102/5012. Totul e să se vrea din partea conducerii CFR Călători.
Poate pe la capitolul vagoane să guițe, dar nu cred că nu ar găsi 2-3 vagoane din cele 1100șiceva de vagoane cu care se lăuda presei d-l Costescu când era director. Deși în prezent se pare că iar a scăzut numărul de vagoane ce pot fi trimise la drum.
Și mai vreau să îți răspund pe această cale și la faza cu cunoașterea secției 501 de către mecanicii buzoieni. Au pierdut secția, ei nemaifăcând de mulți ani tren pe acolo. Cel puțin în ultimii 5 ani nu am văzut în programul lor tren pe 501.

În Adjud rămâne mașina de la 5216 și merge 5311. Ar putea cumva să meargă la turnus cu vreun RE până la Comănești sau altcumva. Nu te contrazic, și varianta cu 1665 sună destul de bine, soluții se găsesc, mai rămâne voința celor de la CFR C.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeLun 18 Mar 2024, 23:35

Adică să vină cu 5216 să plece cu RE-ul propus la Comănești, înapoi dimineață tot cu RE-ul apoi să rămână în Adjud până seara la 5311 ? Sau cu 5405 să-i aducă și locomotiva lui 5311 ? Și pe asta de unde o mai iei că doar nu e sacul cu locomotive la Mărășești. Și nici depoul Galați nu e sac fără fund.
La criza de locomotive cu care se confruntă CFR C nu cred conducerea să agreeze să stea mașina atâtea ore în Adjud.
Tot varianta propusă de mine ar fi cea mai viabilă. Mașina lui 1665 schimbă partida T în Mărășești, dezleagă grupa de vagoane și continuă cu RE-ul la Comănești, dimineața înapoi la Mărășești, leagă și vagoanele lui 5002 și continuă la București. Ca modificare ar fi ca 5002 să aibe circulație și în zilele de duminică. Mai puțin cu vagoanele lui 5003 care nu circulă sâmbăta.
Iar a lui 5216 să rămână pentru 5311.
Alex, crede-mă că altă soluție nu văd.

La varianta cu grupă la 1657/1658 (deși asta ar fi cea mai indicată) problema e aducerea locomotivei la Adjud.
Sus In jos
alexspn

alexspn


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 26
Localizare : Bacău, România
Reputatie : 720
Data de inscriere : 08/06/2022

PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 19 Mar 2024, 10:16

Vitosa a scris:
Adică să vină cu 5216 să plece cu RE-ul propus la Comănești, înapoi dimineață tot cu RE-ul apoi să rămână în Adjud până seara la 5311 ? Sau cu 5405 să-i aducă și locomotiva lui 5311 ? Și pe asta de unde o mai iei că doar nu e sacul cu locomotive la Mărășești. Și nici depoul Galați nu e sac fără fund.
La criza de locomotive cu care se confruntă CFR C nu cred conducerea să agreeze să stea mașina atâtea ore în Adjud.
Tot varianta propusă de mine ar fi cea mai viabilă. Mașina lui 1665 schimbă partida T în Mărășești, dezleagă grupa de vagoane și continuă cu RE-ul la Comănești, dimineața înapoi la Mărășești, leagă și vagoanele lui 5002 și continuă la București. Ca modificare ar fi ca 5002 să aibe circulație și în zilele de duminică. Mai puțin cu vagoanele lui 5003 care nu circulă sâmbăta.
Iar a lui 5216 să rămână pentru 5311.
Alex, crede-mă că altă soluție nu văd.

La varianta cu grupă la 1657/1658 (deși asta ar fi cea mai indicată) problema e aducerea locomotivei la Adjud.

Dacă nu erau retrase atatea bobice la Galați, putea fi făcut cu o astfel de locomotivă (ca in vremurile depoului Adjud). Altă soluție în afară de cea propusă de tine nu prea văd
Sus In jos
Continut sponsorizat





PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI   PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
PETITIE! VREM TREN SATU MARE - CONSTANTA, TIMISOARA NORD - GALATI
Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2011-2012
» 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: