Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2011-2012

In jos 
+76
Cont dezactivat
The Legend
roseanu
alex.alexus.tm
1nt3rp0l_106
Katalin4653
alex1987
Norbi
Andrey_tm
ionutz85
membru exclus
kristi kkk
romaniaetc
rich1974
Costin.H
Kriszti219
laur 133
cstefan
Radu Tudor
nenuandrei
ravers75
DAS 2011
buldozer2
user dezactivat...
Rarau
membru inactiv
mishu_edm
srazvi
Stratan-Tttggvv
060-EA078
redeme
mureseanu_976
iDorin
tuborgtnp
Silver
eu
ionutz72
cont dezactivat .
alex03bv
mihaiuc
pannonia express
stefan_br
vanchorusebulgaria
Laur
didinul
cardinal
rizelgeorgel2004
DPS
saint
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
Vale
cont inactiv
popovici
DUAL
lovekomotive
Dr2005
Adrian78
Tomi13leu
Vlad
calin941-2
cristi CFR
AndiCFR
bogdan srl
ATM
manuela
dandel
halmarius
AlexD
traian
razvan - trenuri
Nesebar
Luna
Vitosa
get.
Alex Avram
80 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 29
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8188
Data de inscriere : 20/06/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 21:06

Am si eu o nedumerire referitoare la ruta Bucuresti OBOR-Constanta:De ce puii mei Mad ar trebuii sa scoata un tren de pe aceasta ruta si sa-l bage doar pana la Fetesti?mi se pare cea mare tampenie dupa parerea mea!pe bune!din cate imi aduc aminte si am vazut pe infofer exista doar 2 trenuri legatura la diferenta de 7-8 min!8015(la 13:00 din Obor)si la 15:45(in Fetesti)si la 15:53 pleaca 8033 spre Constanta!
Sus In jos
get.




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5062
Data de inscriere : 24/12/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 21:28

Haha.
Ar putea atașa vagoanele din Satu Mare la Oradea pentru destinația Constanța.
Atunci ar avea și sătmărenii o cursă în plus spre București.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8672
Reputatie : 13913
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 21:41

Parerea mea e ca IR 1840 si 1841 Cta-Satu Mare si retur va avea totusi succes in perioada sezonului estival mai ales ptr relatia Adjud-Siculeni-Deda-Satu Mare (dezavantajul e ca e tren de zi si caldura...), si stiti de ce? ptr ca sezonierul (IR 1944 si 1945) a fost mutat pe Valea Prahovei.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8114
Data de inscriere : 18/03/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 00:10

Oare R 2082 si R 9004 sunt tot una si acceasi garnitura ce sa isi continue drumu pana la Bucuresti doar numarul sa se schimbe in Craiova ? Sau o fi alta garnitura ?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22207
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 00:37

Luna a scris:
Oare R 2082 si R 9004 sunt tot una si acceasi garnitura ce sa isi continue drumu pana la Bucuresti doar numarul sa se schimbe in Craiova ? Sau o fi alta garnitura ?

E garnitura diferita !

_________________
595423Mersul trenurilor 2011-2012 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 Bdeem_8496_a
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3168
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7992
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 01:15

In primul rand gradul de umplere al trenurilor va depinde de evolutia economica si sociala a Romaniei in 2012, de criza din Uniunea Europeana. Cred ca aceste amanunte conteaza cel mai mult deoarece afecteaza buzunarul calatorilor.


Eu sper sa fie bine.

Very Happy
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 09:16

Bai fratilor ati exagerat extraordinar de mult cu trenul asta Constanta-Satu.Mare si cu dorinta unora de a se introduce un tren inutil Constanta-Timisoara care are tronson comun si se suprapune cu o gramada de trenuri.

Constanta - Focsani - Miercurea.Ciuc - Dej.Calatori - Satu.Mare asigura legatura cu atatea orase din multe regiunii ale tarii, are si un program bun de circulatie pe langa Constanta-Bucuresti-Craiova-Timisoara cand se poate ajunge cu schimbare in Bucuresti la atatea trenuri.

Credeti ca daca ar fi fost cerere ptr CT - TM nu s-ar fi introdus un astfel de tren ?? pentru maxim 20-30 de calatori sa zicem pe o zi intreaga se merita un tren nou CT - BUC - TM ?? In gara de Nord din Bucuresti se asteapta si se anunta mereu trenurile cu legatura dinspre Craiova spre Galati sau Constanta si cu toate astea nu am vazut mai mult de 10 calatori.

Sunt atatea trenuri si atatia calatori in toata tara care coboara in gari si asteapta tren de legatura si nu se mai vaita nimeni, nu e posibil sa se realizeze toate legaturile in toata tara asta ar insemna ca multe trenuri sa circule mai mult goale nu mai zic cat de mult s-ar aglomera traficul pe cf.

Daca as fi fost in CFR cu o functie care sa-mi permita sa modific ceva la mersul trenurilor l-as transforma din IR in R pe Ct - S.Mare in cazul in care n-ar avea succes decat sa-l anulez sa vedeti pe urma ce succes ar avea.

M-am saturat sa tot vad 20 de paginii de vorbe despre un tren care nu exista CT-TM.

Revenind la topic nici la aceasta ora cartea MT 2012 nu a aparut la Ploiesti desi am inteles ca in orase mult mai mici si mult mai departate de Bucuresti au ajuns deja de vreo 3-4 zile. Azi dimineata un angajat Cfr avea in 3331 5 exemplare de serviciu plus alte hartii a coborat cu ele la PL.Vest.





Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 4949
Data de inscriere : 23/06/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 11:40

Eu tot nu pricep ce rost are sa fragmenteze Cta-Buc. Obor la Fetesti, cu plecare dupa vreo 20 de minute din Fetesti de la sosire? De ce nu l-au lasat ca si pana acum, chiar nu imi explic! Au asa un dar de a complica lucrurile si de a inebuni oamenii, ca iti vine sa ii faci cu ou si cu otet!
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8114
Data de inscriere : 18/03/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 12:10

Are rost ca sa aiba reducere 10 % cei care circula cu el, reducerea aferenta schimbarii a doua trenuri.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8503
Data de inscriere : 09/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 12:17

Ce reducere? Oricum nu isi cumpara nimeni bilet pe trenul ala.
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 56
Localizare : Buc
Reputatie : 5365
Data de inscriere : 28/06/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 12:21

traian a scris:
Eu tot nu pricep ce rost are sa fragmenteze Cta-Buc. Obor la Fetesti, cu plecare dupa vreo 20 de minute din Fetesti de la sosire? De ce nu l-au lasat ca si pana acum, chiar nu imi explic! Au asa un dar de a complica lucrurile si de a inebuni oamenii, ca iti vine sa ii faci cu ou si cu otet!
Pune mâna matale pe ordinul MTI nr. 153/2011 si o sa vezi in text la definirea rangurilor de trenuri, de ce nu se poate trasa un tren Regio intre 2 localitati cum sunt Buc.si CT! Sad
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5205
Data de inscriere : 28/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 12:30

rich1974 a scris:
sincer, nu conteaza cat de mare e orasul, conteaza cati calatori folosesc statia aia. oprirea sau nu a unui tren este justificata, logic, de numarul de calatori.
daca niste "competenti" au facut niste reguli ca trebuie sa opreasca un tren dupa nr de locuitori al orasului, asta nu inseamna nimic.
un tren opreste intr-o statie in functie da clienti!


Sa fim seriosi!!!


Calatoresc foarte des pe ruta Craiova-Bucuresti, cumparandu-mi bilet ! Nu sunt justificate opririle tuturor trenurilor in Caracal- Rosiori Nord- Videle! De ce? Foarte simplu: sunt foarte multi blatisiti asta in cazul in care sunt "calatori " care se urca din respectivele statii, pentru ca de exemplu la trenul 594 mai mereu se urca in total 4-5 calatori in total, din Caracal-Rosiori . Sa nu mai vorbesc ce este in actualul accelerat de Cluj Napoca pana la Videle si Rosiori ...parca este tren de navetisti ...din care peste 70 % circula fara bilet !!! Deci de ce opreasca toate trenurile in niste statii doar de dragul de a face oprire acolo ???
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5205
Data de inscriere : 28/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 12:35

ATM a scris:
Returul Regiotrans: R14066 Iasi (15.34) - Ploiesti (21.56) - Brasov (00.15).

NU prea se canibalizeaza cu trenul CFR-ului, care are urmatorul orar: IR1764 Iasi (13.00) - Ploiesti (19.22) - Brasov (21.25).

Pentru bucuresteni, cartea MT e de gasit (cel putin eu am gasit-o azi) in Gara de Nord, ca de obicei la casa de bilete 1, rezervari internationale. Probabil ca o fi aparut si la agentia de pe Grivitei.

Siii, dupa cateva rasfoieli alandala, ca nici nu stiu unde sa ma uit prima data:

Scad multisor timpii de mers. Comparatie edificatoare: A 1642, Baia Mare-Bucuresti.
Mersul vechi, inca actual: Baia Mare (15.48) - Buc N (5.40 AM) - 13 ore 52 minute
Mersul nou, care vine: Baia Mare(18.30) - Buc N (06.10 AM) - 11 ore 40 minute.
Desigur, parte din castig se justifica prin pierderea grupelor de Bistrita si Tg Mures, devenite tren separat. Dar, mai sa fie, un castig de 2 ore si 12 minute nu e rau deloc.

Ras-discutatul IR1840 Constanta-Satu Mare are din pacate o pata neagra. Cand is lucrari pe 501 se anuleaza pe distanta Miercurea Ciuc-Ghimes, respectiv Adjud-Siculeni. Sa inteleg ca atunci trenul se sparge in 2...gen Satu Mare-Miercurea Ciuc+Ghimes-Constanta? sau...il anuleaza de nu se vede? un lucru de observat cu atentie.

Apare , in sfarsit cu acte in regula, o pereche clasica de trenuri Regio Buzau -Miercurea Ciuc. Adica 5311 la dus si la intors 5316 (plus inca unul, care dubleaza trasa cu 4 ore mai tarziu, 5205). Da, stiu ca in trecut ruta o facea tot o garnitura , sparta in mai multe trenuri, dar acuma e prima data cand chiar e oficial, un singur tren. Mare lucru vezi zice...hm, nu e chiar putin, ruta e ciudata, iar kilometrii multisori - 274 km pe un sens. Pentru un Regio al CFR-ului nu e deloc de neglijat. E chiar al doilea ca distanta al CFR-ului, dupa 2023 si 2024, Arad-Tg Jiu (288 km).

Pe Valea Prahovei, idei generale:
-se merge in continuare destul de lent. Probabil cand s-or finaliza lucrarile s-o schimba ceva
-in Floresti Prahova vor opri de acuma numai Regio, nici un IR nu mai opreste. Nici macar Regio celor de la Regiotrans nu opreste
-toate trenurile opresc in prostie in statiunile montane - Busteni, Azuga. Busteniul e sarit doar de 5 trenuri in total (calculat pe ambele sensuri). Pana si EN Ister opreste, atat la dus cat si la intors. E cam exagerat cu Isterul, zic eu. S-o fi asteptand CFR la o invazie masiva de turisti unguri pentru Busteni acu' de sarbatori?
-au disparut trasele rusinii, prin care acceleratele de lung parcurs (1642, 1742) luat toate statiile la rand. Acuma exista un personal care face asta.
-trenul cu cea mai curata trasa ramane IC531 Avram Iancu (opriri doar in Bucuresti, Ploiesti, Sinaia, Predeal, Brasov).



Aaa, sa nu uit. Ce frumos se vede la tabela 800 timpi precum Bucuresti-Ciulnita 1 ora si 3 minute, pentru 109 km...ce frumos s-ar vedea totusi si daca IC-urile ar merge si ele fara oprire pe toata distanta, cum era odata...


Aaaa, sa nu uit nr 2 (bad, bad CFR Mad ). Sa va uitati la tabelele 310, 200 si 213. Veti vedea un IC 535 Cluj-Timisoara - probabil un Desiro, dupa timpii de rebrusare in Arad si Radna (5 min).
Prima neregula - parca scapasem de Desiro cu rang de IC.
Nimic in neregula cu trasa in sine, dar asta doar la prima vedere, pentru ca daca ne uitam mai atent...: cand se inchide segmentul Arad-Tm il deviaza , ca de obicei, pe Radna, pe tab. 213.
Iarasi nimic de zis pana nu vedeti de fapt trasa variantei 535. In loc sa mearga ca un IC ce este, fara oprire, CFR-ul l-a pus sa opreasca (pe langa Radna) in urmatoarele statii: Zabrani Hm, Remetea Mica, Giarmata Hm. NIci una nu e statie de incrucisare, ca linia e libera iar timpii de mers arata clar o stationare de un minut.
Si acum stau si ma gandesc oare - DE CE STATIONARILE ASTEA? oare banatenii din Zabrani sau Remetea... chiar or sta ei cu sufletul la gura sa vada cand se inchide linia de Arad, pentru a se devia IC-ul prin Radna si sa mearga cu el la Timisoara? cine, omeneste vorbind, se asteapta sa adune calatori de pe traseu pentru un IC deviat aleator...? ce dreak, ma oameni buni...




Faptul ca trenurile opresc "in prostie " in statiunile de pe Valea Prahovei este justificata , cel putin in cazul statiilor Busteni si Sinaia. Cat despre Ister, el opreste in Busteni fiindca este cerere la acest tren. Si mai este un lucru importtant de stiut. In 2013 pe VAlea Prahovei se va desfasura Festivalul Olimpic pentru Tineretul European, fapt ce va atrage foarte multi turisti .

Insa, ca sa ne dam niste pareri trebuie sa avem si un fundament, iar in cazul statiei Busteni ar fi bine de stiut faptul ca aceata statie face vanzari cateodata mai mari si decat Sinaia. Deci opririle acestor trenuri sunt mai mult decat justificate.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5224
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 13:45

dandel a scris:
rich1974 a scris:
sincer, nu conteaza cat de mare e orasul, conteaza cati calatori folosesc statia aia. oprirea sau nu a unui tren este justificata, logic, de numarul de calatori.
daca niste "competenti" au facut niste reguli ca trebuie sa opreasca un tren dupa nr de locuitori al orasului, asta nu inseamna nimic.
un tren opreste intr-o statie in functie da clienti!


Sa fim seriosi!!!


Calatoresc foarte des pe ruta Craiova-Bucuresti, cumparandu-mi bilet ! Nu sunt justificate opririle tuturor trenurilor in Caracal- Rosiori Nord- Videle! De ce? Foarte simplu: sunt foarte multi blatisiti asta in cazul in care sunt "calatori " care se urca din respectivele statii, pentru ca de exemplu la trenul 594 mai mereu se urca in total 4-5 calatori in total, din Caracal-Rosiori . Sa nu mai vorbesc ce este in actualul accelerat de Cluj Napoca pana la Videle si Rosiori ...parca este tren de navetisti ...din care peste 70 % circula fara bilet !!! Deci de ce opreasca toate trenurile in niste statii doar de dragul de a face oprire acolo ???

ai perfecta dreptate;2 perechi de rang superior ar fi arhisuficiente pentru orase ca videle,rosiori,caracal,draganesti olt,filiasi,strehaia.
degeaba se supara unii care au un patriotism local iesit din comun.
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5205
Data de inscriere : 28/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Comunicat CFR   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitimeVin 02 Dec 2011, 13:52

Cadou de Sărbatori de la MasterCard si CFR Calatori: bilete online cu 25% reducere
29-11-2011
CFR Călători informează că în pragul Sărbatorilor de iarnă, în perioada 01 – 31 decembrie, pasagerii pot achiziţiona biletele de tren cu o reducere de 25% la cumpărarea online cu cardurile MasterCard® sau Maestro®.

Această reducere se acordă numai biletelor cumpărate online cu cardurile MasterCard sau Maestro, prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce pus la dispoziţie de CFR Călători şi Raiffeisen Bank.

Reducerea la plata cu cardurile MasterCard sau Maestro, indiferent de banca emitentă, se acordă la suma finală, după ce au fost aplicate şi alte eventuale discount-uri acordate de CFR Calatori, cum este de ex cea pentru achiziţionarea unui bilet dus-întors. Biletele se achiziţionează de pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Clientul se înregistrează pe site, alege destinaţia şi selectează modalitatea de plată online, cu cardul. Dupa finalizarea tranzacţiei, acesta va primi pe mail biletul de călătorie, în varianta electronică. Tipărirea biletului nu este obligatorie, clientul fiind identificat în tren doar pe baza cărţii sale de identitate şi a ID-ului de bilet.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2011-2012 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2011-2012
Sus 
Pagina 1 din 49Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 49  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: