| Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") | |
|
+24riciu TVlad AeroX Adirmvl Cipri Andrei Neculai ciprian71 brutusel Luna Dr2005 Re6/6 Mihay Luca tgv MariusM Adrian78 vatmanul marius664 Peter Fodor Nesebar Ony_x IonutCFR2009 Petre_IFTE dan tm Vitosa ldh80 28 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 468 Varsta : 57 Localizare : Arad Reputatie : 5312 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Mier 13 Mai 2020, 14:51 | |
| Si sfarsit proiect km 21+839. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Mier 13 Mai 2020, 15:05 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Pana la km 21+434 cap X Balotesti se realizeaza dublarea liniei. In statia Balotesti nu se executa alte lucrari in afara celor de racordare a firului nou.
Asta se cauta, proiectul de racordare. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Mar 28 Iul 2020, 16:37 | |
| Statiile se vor numi Patinoar PO si Aeroportul Henri Coanda T. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6335 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11467 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Vin 14 Aug 2020, 08:42 | |
| S-a spus pe acest forum ca linia spre aeroportul Otopeni nu va putea fi electrificata, deoarece ar fi unele probleme (interferente) cu instalatiile din aeroport pentru dirijarea zborurilor!
Insa de exemplul linia de cale ferata suburbana care ajunge la aeroportul din Atena ("Elefthérios Venizélos") este electrificata si acolo se circula cu rame electrice! Acolo nu apar astfel de probleme de interferenta cu instalatiile aeroportului ?! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Joi 03 Sept 2020, 13:02 | |
| http://cfr.ro/files/hot_aga/2020/HAGA%20nr.%2028%20din%2027.08.2020.pdf
http://cfr.ro/files/hot_aga/2020/HAGA%20nr.%2027%20din%2031.07.2020.pdf |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6335 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11467 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Joi 03 Sept 2020, 14:09 | |
| Sa inteleg ca cei 5 IDM dispozitori vor deservi instalatia CED (cele 4 macazuri si semnalele de ramificatie aferente) de la locul unde se ramifica din M700 linia spre aeroport (in acel punct se va construi si o cladire pentru postul CED ?), iar cei 5 IDM exteriori vor fi la capatul liniei din aeroport ?
Daca linia spre aeroport pleca direct din statia Mogosoaia (si mergea paralel cu M700 un timp, pana cand face curba spre dreapta, spre aeroport) nu mai era nevoie de infiintarea acelui punct de ramificatie in linia curenta M700 si nici de angajarea a 5 IDM dispozitori, pentru deservirea acelui punct de ramificatie! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Joi 03 Sept 2020, 22:49 | |
| Sunt 5 ca să poată face turnusul, nu or să stea câte 5 non-stop acolo.
Care CED? Sunt staţii CE, ce clădire îţi trebuie? Sau credeai că fac CED ca la 1970? _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6335 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11467 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Vin 04 Sept 2020, 09:29 | |
| Acolo spune asa: "suplimentarea numarului de posturi ale Diviziei Trafic Bucuresti cu un numar de 10 posturi IDM aferente HM Aeroport Henri Coanda T1 (5 IDM dispozitori- grupa R. Aeroport T1 si 5 IDM exteriori- grupa Aeroport Henri Coanda T1) si modificarea corespunzatoare a organigramei Diviziei Trafic Bucuresti".
Prin "Grupa R. Aeroport T1" se intelege cred punctul de ramificatie prin care linia spre aeroport se desprinde din M700. Acolo vor lucra cei 5 IDM dispozitori. Si tot acolo se va realiza cladirea care va adaposti instalatia CE , instalatie care va controla: cele 4 macazuri si semnalele de ramificatie de acolo si macazul si semnalele de iesire (sau de parcurs) de la capatul liniei, la aeroport.
Daca linia spre aeroport se ramifica direct din statia Mogosoaia si mergea un timp paralel cu M700 evident ca nu mai era nevoie de infiintarea acestui punct de ramificatie "Grupa R. Aeroport T1"! Asta am vrut sa spun! |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 272 Reputatie : 4280 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Dum 20 Sept 2020, 20:53 | |
| Se pare ca maine va fi inaugurata aceasta linie de tren atat de necesara si mult asteptata. Din cate inteleg sistemul de comanda si semnalizare pentru noua ramificatie va fi tip CE similar cu cel folosit in gari (in garile modernizate adica). Ma gandeam ca pentru aproape 2 Km de linie ar fi mers frumos o implementare ETCS. Nu de alta dar linia aceasta va fi super high profile, toti strainii care vor dori sa mearga cu acest tren o vor folosi asa ca conteaza mult sa nu ne facem de ras. Adica fara chestii de genul vine IDM-ul si ii da mecanicului in mana autorizatia de parcurs asa cum e la noi in traditie :p In alta ordine de idei, ma gandesc ca sectorul de linie dintre M700 si podul de peste DN1 a fost prevazut cu garduri insonorizante ca sa nu se mai supere printesele cu prea multi bani care locuiesc in vecinatate si care au blocat in instanta constructia liniei anul trecut. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Lun 21 Sept 2020, 00:44 | |
| Mâine se plimbă Herr Klaus şi atât.
Cum să inaugureze fără certificat de interoperabilitate înscris în baza de date ERADIS?! Derogare de la STI CCS nu ştiu să se fi cerut (va trebui cerută). _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22198 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Lun 21 Sept 2020, 01:06 | |
| |
|
| |
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 204 Varsta : 44 Reputatie : 3180 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Lun 21 Sept 2020, 10:10 | |
| Inaugurează pe repede înainte că doar vin alegerile. Aşa au făcut şi săptămâna trecută cu metroul din Drumul Taberei. Nu m-ar mira ca până vineri să mai deschidă vreun amărât de petec de autostrată de câţiva km. Aşa e la noi, de 30 de ani totul se face pentru imagine, pentru voturi. |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 272 Reputatie : 4280 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Lun 21 Sept 2020, 12:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mâine se plimbă Herr Klaus şi atât.
Cum să inaugureze fără certificat de interoperabilitate înscris în baza de date ERADIS?! Derogare de la STI CCS nu ştiu să se fi cerut (va trebui cerută). Deci, ne intoarcem la frumoasa traditie de dinainte de 1990 cand conducatorul iubit facea inaugurarea oficiala care nu era neaparat si cea reala, cea reala venind saptamani si chiar luni dupa cea oficiala Evident ca toate astea sunt facute pe repede inainte cu scop clar electoral, exact ca si metroul din Drumul Taberei. Iar faza cu birocratia este foarte reala, imi aduc aminte cum a fost cu cretinitatea aia de la arena nationala unde pompierii nu vroiau sa dea aprobare pentru ca materialul copertinei nu era omologat in Romania desi era omologat in toata europa. Asta se intampla cand niste cretini pardon "specialisti" ajung in pozitii de decizie. |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 272 Reputatie : 4280 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Lun 21 Sept 2020, 18:18 | |
| Iata si un link catre un filmulet de acum cateva zile de pe youtube publicat pe canalul uitilizatorului "Adrian Barbulescu" caruia vreau sa ii multumesc deosebit pentru acest film. Filmul arata un automotor (nu Desiro) intrand in noua gara Otopeni, aparent fiind primul tren de test care a ajuns in noua gara: https://www.youtube.com/watch?v=U1Ko_hSMon8 Ca prima impresie lucrarea arata super, singura mica problema ar fi pentru ocupantii camerelor de la etajul doi din acel hotel, cei din tren vor vedea toate prostiile pe care locatarii le fac prin camere :p O alta neclaritate este cu sinele propriuzise de pe viaduct, sper ca sunt prevazute cu contrasine pt ca in cazul foarte improbabil in care un tren ar deraia, chiar si la viteza mica exista o sansa sa zboare de pe viaduct. Parapetii par a fi doar pentru insonorizare, nu cred ca rezista la impactul unui tren. |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 272 Reputatie : 4280 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") Lun 21 Sept 2020, 19:39 | |
| Am gasit o poza destul de relevanta pe site-ul "autoexpert.ro" Se vede destul de clar ca nu exista nici un fel de contrasine. Exista ce e drept un oarecare spatiu rezonabil intre exteriorul sinelor si parapeti dar eu totusi as fi mers pe varianta contrasinelor ca sa fie mai sigur. Gradul de curbura a liniei in aceasta parte a viaductului este destul de mare si in cazul in care un tren deraiaza situatia nu va arata foarte bine. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") | |
| |
|
| |
| Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda") | |
|