Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1

In jos 
+2
IonutCFR2009
Vitosa
6 participanți
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeJoi 24 Mar 2022, 22:05

https://evz.ro/cfr-suspenda-temporar-trenurile-spre-aeroportul-otopeni-din-gara-basarab-se-pot-lua-autobuzele-liniei-780.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeJoi 27 Apr 2023, 22:15

https://clubferoviar.ro/cfr-proiect-facut-prost-calea-ferata-de-aeroport/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMar 21 Noi 2023, 19:57


Dublarea liniei de Aeroport se dovedește a fi o misiune grea, la limita imposibilului, pentru responsabilii Sucursalei Regionale de Căi Ferate București. A doua licitație lansată în acest sens a fost anulată marți.

La începutul lunii iulie, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce avea ca obiect ”Lucrări de dublare parțială a liniei 700, între HM Pajura – Mogoșoaia prin introducerea unei diagonale noi între km 8+800 și km 8+900 (proiectare și execuție)”.

Valoarea totală estimată a contractului era de 6.465.956,96 lei, echivalentul a 1,3 milioane de euro. Apoi, la mijlocul lunii august, când a fost termenul limită, a fost depusă o singură ofertă, din partea asocierii San Electroterm Grup (lider) – GDO MOV Impex SRL, având ca subcontractant declarat firma Vio-Top. Însă SRCF București a anulat licitația. ”Au fost depuse numai oferte inacceptabile și/sau neconforme. Oferta inacceptabilă în baza art 143, alin (2), lit b din HG 394/2016 în condițiile art 228, alin (4) din lege întrucât a fost depusă de un ofertant care nu îndeplineşte una sau mai multe dintre criteriile de calificare stabilite în documentaţia de atribuire” – se arăta în anunțul din SEAP.



Licitația a fost anulată din lipsă de ofertanți
Apoi, pe 9 octombrie, Regionala București a publicat un nou anunț de licitație, iar noul termen limită pentru depunerea ofertelor a fost data de 21 noiembrie 2023, ora 15:00, după cum a scris atunci Club Feroviar.

Numai că și de această dată procedura a fost anulată. ”Această procedură a fost anulată automat deoarece la data limită de depunere a ofertelor nu au existat ofertanți înscriși”, se precizează în anunțul din SEAP de marți după amiază.

Ce presupune contractul pentru dublarea liniei de Aeroport
Obiectivul principal al lucrărilor ce vor începe după ce se va găsi un constructor constă în sporirea capacității de circulație a trenurilor între Gara de Nord – Aeroport (și retur) prin dublarea parțială a liniei de cale ferată pe relația Hm Pajura – Mogoșoaia, care se va realiza prin introducerea unei noi diagonale CF (două aparate de cale) în zona km 8+800 – 8+900 și operaționalizarea sistemului de semnalizare pe liniile CF 301K (Post Giulești – Mogoșoaia) și linia 700 (Pajura – Mogoșoaia).

Principalele lucrări de semnalizare care se vor executa în cadrul acestui contract sunt: introducerea a 6 circuite de cale pe linia CF 301K și linia 700, 4 stâlpi de semnalizare (km 8+651, km 8+451, 9+084, km 10+636), 2 electromecanisme de macaz, montarea de încălzitoare pe aparatele de cale, realizarea rețelei de cablaj pentru echipamentele nou introduse în cale (cabluri de semnalizare, cabluri pentru alimentare a semnalelor, dulapurilor de bloc, adaptarea dependințelor pentru noua configurație), montarea de dulapuri pentru echipamentele de semnalizare, lucrări de relocare, modificare, respectiv demontare din cale a vechilor instalații CF și reconfigurarea instalațiilor din stația Mogoșoaia.
https://clubferoviar.ro/dublarea-liniei-de-aeroport-anulata/?fbclid=IwAR0YGvel-aI6aC88a9ttbdVRahtfnNa5rxl5tEKuYAMaq5u7Ahe_zsJFSoA
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6365
Reputatie : 12036
Data de inscriere : 09/07/2009

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMar 21 Noi 2023, 20:33

Daca se construieste linia de metrou la aeroport, dublarea sectiei devine o investitie inutila.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1285
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 27/06/2010

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMier 22 Noi 2023, 11:39

Gresit. Linia de metrou catre aeroport, se va construi in n ani, cu n alcatuit din 2 cifre.
E an electoral, pe urma se asterne praful.
Mai mult e total aiurea, mai bine iau trenul de la aeroport care ma duce direct la Gara de Nord, decat sa iau metroul care ma va duce tot acolo dar va avea un traseu chinuit. Era o chestie daca-l prelungeau de la Pipera si ajungea in centrul, asa... o sa iasa un mare *****.
Si revin cu timpul de executie....n ani, cu n din 2 cifre!
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3172
Reputatie : 8379
Data de inscriere : 08/04/2010

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMier 22 Noi 2023, 11:55

se face cica intro prima faza metrou pana la Baneasa Shopping City, la capatul lui 330 si 335.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3172
Reputatie : 8379
Data de inscriere : 08/04/2010

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMier 22 Noi 2023, 12:02

va fi si o statie la Gara Baneasa 383216 866866 533999
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMier 22 Noi 2023, 12:44

Daca se va construi in acelasi ritm ca si metroul din Drumul Taberei, cred ca ies la pensie pana e gata.

Zic ca totusi e mai util sa dublezi linia catre aeroport, sa faci metrou pana acolo e cam faraoneala pentru o tara ca Romulania. Nici alte tari mai bogate n-au facut metrou subteran pana la aeroport, tot pe la suprafata au tras calea ferata.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6365
Reputatie : 12036
Data de inscriere : 09/07/2009

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMier 22 Noi 2023, 13:31

Pentru ca metroul iti ofera conditii optime in orice anotimp, punctualitate, frecventa la 4-5 min... in timp ce trenul depinde de conditiile meteo, vara sau iarna, la calea ferata e un calvar, intarzieri, blocaje, macaze inzapezite, etc...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeMier 22 Noi 2023, 13:56

IonutCFR2009 a scris:
Daca se construieste linia de metrou la aeroport, dublarea sectiei devine o investitie inutila.
Păi linia e deja dublă în mare parte, lipsesc o bretelă aproape de Triaj (în primă fază) şi un km de linie şi un macaz (în a doua fază). Am pierdut şirul licitaţiilor anulate, se pare că nimeni nu vrea să execute lucrările astea.

IonutCFR2009 a scris:
Pentru ca metroul iti ofera conditii optime in orice anotimp, punctualitate, frecventa la 4-5 min... in timp ce trenul depinde de conditiile meteo, vara sau iarna, la calea ferata e un calvar, intarzieri, blocaje, macaze inzapezite, etc...
Stau la Râul Doamnei, unde frecvenţa e, în cazul fericit, de 12 - 18 minute, iar în week-end 20 minute...
E clar că metroul până la aeroport nu va avea în niciun caz un interval de succedare mai mic de 10 minute, e nefezabil economic, un tren are 900 locuri, deja 6 trenuri pe oră înseamnă 5400 căl/oră şi sens, adică de vreo 7 ori mai mult decât actualele autobuze.
Apoi, numărul mare de staţii va adăuga timp suplimentar la cursă... un astfel de metrou nu are cum să facă sub 30 minute de la Gara de Nord la Otopeni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1285
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 27/06/2010

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeVin 24 Noi 2023, 16:04

IonutCFR2009 a scris:
Pentru ca metroul iti ofera conditii optime in orice anotimp, punctualitate, frecventa la 4-5 min... in timp ce trenul depinde de conditiile meteo, vara sau iarna, la calea ferata e un calvar, intarzieri, blocaje, macaze inzapezite, etc...

Daca ne imaginam ca metroul spre Otopeni va merge la 4-5 minute ne inselam amarnic. In cel mai bun caz va fi precum 783. Nu ai calatori in zona aia pt asa ceva. In plus metroul nu merge noaptea, dar avioanele si trenul da.

Si da, dublarea completa a liniei de aeroport (ma rog fara ultima bucata, ca acolo e clar ar trebui viaduct nou) e mult mai utila si mult mai usoara.

Revin cu timpul de executie al metroului in ani... va fi din doua cifre!!! Anul viitor e an electoral!!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitimeSam 25 Noi 2023, 11:36

TPBI tocmai i-a "rezolvat" pe otopenari, 783 se desfiinţează din decembrie Laughing
În locul lui va circula o linie numită 100, care nu va mai opri în Otopeni decât în staţia de la primărie, iar în Bucureşti nu va mai opri la Pod Băneasa (cum adică cine are nevoie la CASM să meargă direct în centru?!), Arcul de Triumf şi Charles de Gaulle (corporatiştii pot merge cu maşina, nu-i musai să le oprească autobuzul la Charles de Gaulle).
Cine vrea de la Otopeni în centru ori va merge cu rablele de pe 442 o dată la 20-30 minute şi va schimbă la Primăria Otopeni sau Aero Băneasa cu 100, ori va merge cu maşina (probabil mulţi vor prefera a doua variantă).
Pentru că aşa e când vrei să moară şi capra vecinului, mai pe româneşte TPBI consideră că din Ilfov nu trebuie să existe trasee care să intre în oraş mai mult decât până la prima staţie de tramvai sau metrou. Excepţiile, politice, le ştim - Chiajna (178, 138, 278 la Militari Rezidens) şi Voluntari (461 până în Dorobanţi, înţeleg că TPBI vrea să-l desfiinţeze, dar urlă Voluntariul; restul de maşini de Voluntari merg la Obor dublând 21).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Empty
MesajSubiect: Re: 700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1   700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1 Icon_minitime

Sus In jos
 
700T1 București Nord Gr A - Aeroport H. Coandă T1
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» Linia spre aeroportul Bucuresti-Otopeni ("Henri Coanda")
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: