Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

In jos 
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Empty
MesajSubiect: Transportul interurban auto de calatori in zona Husi   Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Icon_minitimeMier 19 Iul 2017, 14:37

In anii 1930 este introdusa o cursa de autobuz interurban pe ruta: Husi- Crasna- Vaslui- Codaesti- Iasi si retur Iasi- Solesti- Vaslui- Crasna- Husi.

Transportul interurban auto de calatori in zona Husi apare in anii 1960. . Una dintre primele curse de autobuze interurbane inaugurate a fost cursa Husi-Ghermanesti Consiliul, in anul 1968.

La inceput s-au utilizat autobuze interurbane de tipul TV-2-R, apoi TV-20-R, apoi din anii 80’ cunoscutele RD-111 si RDTM-109-Montana.


La nivelul anului 1977 din autogara Husi (situata pe locul unde acum este statia de salvare) plecau autobuze interurbane spre :

-Ghermanesti Consiliul- Arsura (2 perechi curse/zi) ;

-Ghermanesti Consiliul (o pereche cursa/zi)

-Dohesti-Iasi (idem)

-Bunesti (doua perechi curse/zi)

-Botesti (idem)

-Mosna ( o pereche cursa/zi)

-Murgeni- Barlad (doua perechi curse/zi)

-Berezeni- Ranceni (o pereche cursa/zi)

-Vetrisoaia (o pereche cursa/zi)

-Epureni- Duda COOP- Fundatura- Arsura (o pereche cursa/zi)

-Epureni- Duda COOP- Fundatura (idem)

-Epureni- Duda COOP (3 perechi curse/zi)

-Epureni (4 perechi curse/zi)

-Crasna- Barlad (doua perechi curse/zi)

-Crasna-Vaslui (4 perechi curse/zi)

-Ivanesti (o pereche cursa/zi)

-Otetoaia (8 perechi curse/zi)

-Siscani (o pereche cursa/zi)

-Barbosi (3 perechi curse/zi)

-Gusitei (doua perechi curse/zi)

-Plotonesti (o pereche cursa/zi)



Locatia autogarii Husi s-a schimbat de-a lungul timpului.

Initial era situata pe locul unde astazi se afla statia de salvare, iar apoi a fost mutata in zona pietii, la capatul actualului bulevard 1 Mai.

In 1981 este inaugurata actuala autogara Husi, pe actuala locatie, cu : cladire de calatori cu etaj (la parter se aflau 3 case de bilete, biroul de miscare, sala de asteptare, biroul pentru bagaje si toaleta, iar la etaj birouri administrative), 7 peroane, atelier mecanic, statie de alimentare cu carburanti si platou betonat pentru parcarea autobuzelor.

In anii 80’ transportul de calatori tip naveta era foarte intens, folosindu-se inclusiv 3 autobuze articulate DAC-117-UD, pe liniile spre Ghermanesti, Broscosesti si Stanilesti.



Conform Mersului autobuzelor pentru anii 1989-1991, editat de ITA Vaslui, din autogara Husi plecau si soseau atunci curse de autobuze interurbane (deservite de ITA Vaslui, autocoloana calatori Husi) spre urmatoarele directii:

-38.101 Husi- Rasesti Coop- Ghermanesti RAM- Ghermanesti Consiliul (6 perechi curse/zi, din care una nu circula duminica si in zilele de sarbatori legale)

-38.102 Husi- Rasesti Coop- Ghermanesti RAM- Gorban- Raducaneni- Iasi (o pereche cursa/zi, circula cu aviz special)

-38.102 Husi- Rasesti Coop- Ghermanesti RAM- Gorban (doua perechi curse/zi)

-38.106 Husi- Bunesti- Iasi (o pereche cursa/zi, circula cu aviz special)

-38.106 Husi- Bunesti (4 perechi curse/zi)

-38.104 Husi- Rasesti Coop (o pereche cursa/zi)

-38.104 Husi- Rasesti Coop- Ghermanesti RAM- Ghermanesti Consiliul- Arsura (o pereche cursa/zi)

-38.123 Husi- Tataranii de Sus- Baltati (o pereche cursa/zi, circula cu aviz special)

-38.108 Husi- Tataranii de Sus- Botesti (doua perechi curse/zi)

-38.109 Husi- Stanilesti- Otetoaia- Berezeni- Falciu Targ- Bogdanesti (o pereche cursa/zi)

-38.109 Husi- Stanilesti- Otetoaia- Berezeni- Falciu Targ (doua perechi curse/zi)

-38.109 Husi- Stanilesti- Otetoaia- Berezeni- Musata- Ranceni (o pereche cursa/zi)

-38.109 Husi- Stanilesti- Otetoaia- Berezeni- Falciu Targ- Bogdanesti- Murgeni- Simila- Barlad (o pereche cursa/zi, circula cu aviz special)

-38.113 Husi- Epureni- Duda Coop (5 perechi curse/zi, din care una nu circula duminica si in zilele de sarbatori legale)

-38.114 Husi- Cretesti- Crasna- Vaslui (4 perechi curse/zi)

-38.115 Husi- Padureni- Urlati- Hurdugi- Hoceni- Cretesti- Crasna- Vaslui (o pereche cursa/zi, circula cu aviz special)

-38.116 Husi- Padureni- Urlati- Grumezoaia- Hoceni- Barbosi (o pereche cursa/zi)

-38.116 Husi- Padureni- Urlati- Grumezoaia (o pereche cursa/zi)

-38.118 Husi- Padureni- Urlati- Hurdugi- Hoceni-Barbosi (o pereche cursa/zi)

-38.119 Husi- Stanilesti (doua perechi curse/zi)

-38.119 Husi- Stanilesti- Otetoaia (doua perechi curse/zi, din care una nu circula duminica si in zilele de sarbatori legale)

-38.119 Husi- Stanilesti- Otetoaia- Broscosesti (6 perechi curse/zi, din care una nu circula duminica si in zilele de sarbatori legale)

-38.121 Husi- Padureni- Urlati- Hurdugi- Gusitei (doua perechi curse/zi)

-38.122 Husi- Stanilesti- Otetoaia- Berezeni- Falciu Targ- Bogdanesti- Murgeni- Blagesti- Oancea- Galati (o pereche cursa/zi, circula cu aviz special)

-38.125 Husi- Poganesti (o pereche cursa/zi)




Atunci existau un numar de 3 statii de autobuze interurbane in interiorul orasului Husi (Filatura, ICIL Husi, Dobrina Camping).

Liniile de autobuze interurbane de mai sus deserveau si doua obiective turistice:

-Spitalul balnear Ghermanesti (statia Ghermanesti Spital)

-Statuia lui Stefan cel Mare si Sfant de la Bacaoani (statia Bacaoani)




Revolutia din decembrie 1989 aduce schimbari importante si in transportul interurban auto de calatori in zona Husi.

In 1991, dupa desfiintarea fostei intreprinderi de stat ITA Vaslui, se constituie societatea comerciala pe actiuni, cu capital integral de stat initial, SC Autobuzul SA Husi, care preia autogara Husi si parcul de autobuze interurbane, si preia activitatea de transport interurban auto de calatori in zona Husi.

Ulterior, aceasta este privatizata.

In anii 1994-1997, pe fondul reducerii semnificative a activitatii sau a desfiintarii fabricilor din Husi, se reduce drastic si numarul navetistilor care utilizau autobuzele interurbane. Acest fapt a dus la casarea- in preajma anului 1996- a celor 3 autobuze articulate tip DAC-117-UD. Tot cam atunci este casata si o autocisterna Roman.

La nivelul anului 1994, conform cartii “Istoria Husilor”, editata in anul 1995, Sc Autobuzul Sa Husi avea in parc un numar de cca 35 autobuze interurbane, deservea zilnic peste 3600 pasageri, ajungand la o lungime totala de sosea utilizata de 1548 km.




Un alt fenomen care s-a manifestat in aceea perioada a fost faptul ca si alte societati din Husi incep sa faca transport interurban auto de calatori, facand prin aceasta o concurenta (de multe ori neloiala) SC Autobuzul SA.

Astfel, SC Transloc SA Husi (mostenitoarea fostei autocoloane Husi a fostei IJTL Vaslui) (care ar fi trebuit sa se ocupe strict de transportul urban in comun in interiorul municipiului Husi) incepe sa efectuieze curse pe rutele spre Iasi, Vaslui, Bârlad si Duda-COOP, cu 3 autobuze tip DAC-112-UDM, IKARUS-260 si Karosa. Aceasta societate isi amenajasera si o asa-zisa autogara, langa sediul Electrica, pe strada Nicolae Cisman. In noiembrie 2002 aceasta societate falimenteaza.

SC Rapidul SA (mostenitoarea fostei autocoloane marfa Husi a fostei ITA Vaslui) (care ar fi trebuit sa se ocupe strict de transportul auto de marfa) incepe sa efectuieze curse (cu cateva autobuze RDM-109-Montana si chiar cu un autocamion carosat pentru asa-zis transport de persoane- celebrul vagon) spre Duda-COOP (cu plecare din apropierea sediului politiei), etc. In 2008 aceasta societate falimenteaza.

Apoi apar si unele firme particulare care incep sa efectuieze un transport interurban auto de calatori. Una dintre primele astfel de firme private a fost SC Club-T-Srl, firma infiintata in anul 1994.

Din aceste cauze, dar si din altele (in acei ani, de multe ori soferii SC Autobuzul SA nu dadeau bilete la calatori, bagand banii in buzunar, scaderea masiva a numarului de calatori pe fondul reducerii masive a numarului de navetisti, vechimea autobuzelor din parc, renuntarea la unele trasee, etc), situatia economico-financiara a SC Autobuzul SA Husi devine una din ce in ce mai grea.


Pana in 2004 SC Autobuzul SA renunta la traseele spre: Duda COOP, Arsura, Padureni, Gusitei, Hoceni, Hurduci (Dimitrie Cantemir), Grumezoaia, Barbosi, care sunt preluate de firma particulara SC Club-T Srl , care efectuiaza aceste trasee cu microbuze Damas (cu plecare din apropierea sediului politiei si nu din autogara Husi, asa cum ar fi fost normal).

Apoi SC Autobuzul SA Husi renunta si la traseele spre Vaslui (in preajma anului 2007) , care sunt preluate de SC Anta 95 Srl, care le efectuiaza cu microbuze (cu plecare de langa magazinul LIDL si nu din autogara Husi, asa cum ar fi fost normal).

In 2008 SC Autobuzul SA Husi renunta la traseul spre Raducaneni-Iasi, care este preluat de firma SC Intertrans SRL, care il efectuiaza cu microbuze.

Tot in preajma acelor ani SC Autobuzul SA Husi renunta si la traseele spre Brasov, Barlad si Galati.


In preajma anului 2008, parcul de autobuze interurbane a SC Autobuzul SA Husi numara: 13 autobuze tip RD-111, 7 autobuze tip RDM-109-Montana, 3 autobuze DAC-112-UDM (cu doua usi), doua autobuze RDTM-111 (achizitionate dupa 1993), un autobuz tip IKARUS-256 (achizitionat in preajma anului 2007), doua autocare Mercedes-O-303 (achizitionate second-hand in preajma anului 2007 si folosite pe post de autobuze interurbane!), un minibuz IVECO (achizitionat second-hand in preajma anului 2007) si un microbuz Iveco.


In anul 2008 toate autobuzele romanesti tip RD-111, RDM-109-Montana si DAC-112-UDM sunt casate (duse la Iasi si date la fier vechi), iar celelalte sunt vandute.

Tot in anul 2008, societatea SC Autobuzul SA Husi este cumparata de firma SC Dogma Impex Srl Husi (apartinand consilierului local Catalin Dogaru), dar isi pastreaza denumirea de SC Autobuzul SA Husi.

Se mai fac unele lucrari si modernizari la autogara Husi ( asfaltare, pavarea peroanelor, montarea de geamuri si usi termopan, mobilier nou, etc).

Insa unele spatii din autogara nu mai sunt utilizate in scopul normal, pentru o autogara, si anume acela de a deservi publicul calator. Sala de asteptare este folosita deseori ca si loc de jucat tenis de masa, pe platoul care ar trebui sa fie destinat exclusiv parcarii si stationarii mijloacelor de transport interurban auto de calatori sunt parcate deseori autoturisme personale, etc!






Este adevarat ca dupa 2008 mai sunt achizitionate cateva autobuze second-hand (de tipul Setra-S-215-HR, Setra-S-315-GT , MAN-? , Mercedes- ? ), insa multe curse sunt efectuate, in conditii total improprii, cu minibuze (Isuzu-Harmony, Isuzu-Turquise, etc) sau chiar microbuze.





Dupa 2008, transportul interurban auto de calatori, in zona Husi, este efectuat de urmatoarele societati :


1. SC Autobuzul SA Husi si SC Dogma Impex Srl Husi, cu autogara si sediul la vechea autogara (strada Dobrina, nr 19, telefon 0235480108), cu autobuze second-hand , minibuze si microbuze.

-Parc : -autobuze second-hand tip : Setra-315-H (4 bucati), Mercedes- ? (o bucata), Setra-S-415-HDH (o bucata).

-minibuze tip : Higer (o bucata), Isuzu-Harmony

-microbuze tip : Mercedes-Sprinter, Volkswagen-Crafter

-Trasee efectuate spre : Arsura, Mihail Kogalniceanu, Iasi (via Bunesti), Rasesti Coop, Ghermanesti Consiliul (via Rasesti Coop), Chersacosu.

-Loc plecare/sosire curse : Autogara (*Cursele spre : Arsura si Mihail Kogalniceanu, via Duda-Coop, pleaca si sosesc din apropierea sediului politiei).






2.SC Anta 95 Srl Husi, cu asa-zisa autogara si sediul langa gara, telefon 0235481270

-Parc : -autobuze second-hand tip : Setra-S-215-UL, Setra-S-319-UL, Setra-315-H, MAN-?, MAN-Lyon’s Classic LE-U

-minibuze tip : Dyparro-90-T (motor+sasiu Iveco), Dyparro-90-I, Dyparro-95-I (motor+sasiu MAN), BMC-Midilux

-microbuze tip : Mercedes-Sprinter, Volkswagen-Crafter, Iveco-New-Daily, Karsan-J-10.

-Trasee efectuate spre : Vaslui, Barlad (via Murgeni), Otetoaia, Broscosesti, Botesti (via Tataranii de Sus), Bunesti, Baltati (via Tataranii de Sus), Barbosi (via Padureni, Urlati, Hurduci/Dimitrie Cantemir, Hoceni), Barbosi (via Padureni, Urlati, Grumezoaia, Hoceni), Ivanesti (via Padureni), Chersacosu (via Poganesti), Gusitei (via Padureni, Urlati, Hurduci/Dimitrie Cantemir), Grumezoaia (via Padureni, Urlati).

-Loc plecare/sosire curse : langa gara si langa magazinul Lidl (*pentru cursa spre Vaslui)




3. Sc Intertrans Company Srl Iasi (Municipiul Iasi, Strada Arcu, nr. 1, bloc T-3, mezanin, telefon rezervari 0749999212 si 0232235850)

-Parc :- microbuze tip Mercedes-Sprinter.

-Trasee efectuate spre : Iasi (via Raducaneni)

-Loc plecare/sosire curse : Autogara




4. Sc Izvorasul Srl Iasi (Municipiul Iasi, strada Plaiesilor, nr.1, telefon rezervari 0755750447)

-Parc : -microbuze tip Volkswagen-Crafter

-Trasee efectuate spre : Iasi (via Raducaneni)

-Loc plecare/sosire curse : Langa gara





5. Sc Vertrantis Srl Barlad (Municipiul Barlad, strada Vasile Parvan, nr.80, bloc E-2, scara A, apt. 8, telefon 0235420980)

-Parc :-microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate spre : Timisoara, Brasov

-Loc plecare/sosire curse : Autogara si in apropiere de sediul politiei (pentru cursa spre Timisoara), respectiv autogara (pentru cursa spre Brasov).





6. Sc T&T Systems SRL

-Parc : -Autobuz : ?
-Minibuz : BMC-Midilux

-Trasee efectuate spre : Barlad (via Murgeni)

-Loc plecare/sosire curse : Langa gara





7. Sc Transbus Codreanu Srl Brasov (Municipiul Brasov, strada 13 Decembrie nr. 135, telefon 0268427267)

-Parc :-minibuze tip Otokar-Sultan.

-Trasee efectuate spre : Brasov

-Loc plecare/sosire curse : Autogara




8. Sc Samson Srl Iasi (Municipiul Iasi, Soseaua Nicolina, nr. 68, telefon 0746452854)

-Parc :-minibuze tip : ?
-microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate spre : Iasi-Raducaneni-Husi-Murgeni-Galati

-Loc plecare/sosire curse : Autogara





9. Sc Intersaam Srl Iasi (Municipiul Iasi, Soseaua Nicolina nr.68, telefon 0746452854)

-Parc :-minibuze tip : ?
-microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate spre : Iasi- Raducaneni- Husi-Murgeni-Galati

-Loc plecare/sosire curse : Autogara





10. Sc Costrans Auto Srl Vaslui (Municipiul Vaslui, strada Traian, bloc 277, telefon 0235320725 si 0740965709)


-Parc : -microbuze tip : ?

-Trasee efectuate : Ghermanesti Consiliul- Husi- Vaslui (*circula numai in zilele de : vineri, sambata si duminica).

-Loc plecare/sosire curse : Autogara





11. Sc AMIC Transport Srl Bucuresti (Municipiul Bucuresti, sector 6, strada Cupolei, nr. 4-8, bloc 102, scara 2, etaj 9, apt. 89, telefon 0743333603 si 0734334315)

-Parc :-microbuze tip : ?

-Trasee efectuate spre : Bucuresti

-Loc plecare/sosire curse : Langa prima bariera (la plecare din Husi) si respectiv langa sediul BCR (la sosire in Husi), iar in Bucuresti Ť autogara ť IDM Basarab Kennedy.




12. ?

-Parc : Autocar tip ?

-Trasee efectuate : Praga- Husi- Chisinau

-Loc plecare/sosire curse : Autogara





13. Sc Alverstur Srl Chisinau (Republica Moldova, municipiul Chisinau, strada Vlaicu Parcalab, nr. 52, telefon 0037322211051, si strada Ismail, nr. 77, telefon 0037322 261071)

Telefon Chisinau- Autogara Centrala : 00373022541079 si 00373060146695, adresa: Chisinau, strada Mitropolit Varlaam, nr.58.


-Parc : -microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate : Chisinau-Husi-Bucuresti

-Loc plecare/sosire curse : In Chisinau in autogara centrala, in Husi langa magazinul Lidl iar in Bucuresti in autogara Filaret.





Din pacate astazi transportul interurban de calatori in zona Husi este efectuat cu cateva autobuze second-hand, minibuze si multe microbuze, in conditii total improprii unui transport civilizat si modern.

In plus, spatiile pentru deservirea publicului calator din Ť noua autogara ť a Ť SC Anta 95 Srl ť sunt total improprii, fiind neincapatoare.

Nici Ť Sc Autobuzul SA ť, devenita Ť Sc Dogma Impex Srl ť , nu ofera conditii moderne de calatorie, iar spatiile care in mod normal ar trebui sa deserveasca in exclusivitate publicul calator din autogara orasului, sunt folosite in cu totul alte scopuri !




De asemenea, in Husi mai exista :


-Doua autocare, din care unul tip Scania, aflat in proprietatea firmei SC Dac-Petrol-SRL Husi, si celalalt tip Dyparro-110-T, aflat in proprietatea firmei SC Anta 95 Srl.


-Doua autobuze de scoala, de tip Renault-R-312 si DAF (Dupa schema de vopsire pare a fi fost a RATB), aflate in proprietatea firmei SC Auto BHN Srl Husi.







Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Empty
MesajSubiect: Re: Transportul interurban auto de calatori in zona Husi   Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Icon_minitimeMier 19 Iul 2017, 16:00

Tinand cont de cele de mai sus, analizând situatia existenta si plecând de la cateva principii:


1. Rolul transportului interurban auto de calatori ar trebui sa fie strict acela de a aduce calatorii din satele si cele 15 comune aflate in zona Husului la oras, iar legatura Husului cu alte orase (Vaslui, Iasi, Bârlad, Galati, Brasov, Timisoara, Bucuresti, etc) ar trebui sa se faca exclusiv pe calea ferata!



2. Vehiculele folosite astazi (autobuze second-hand, minibuze sau de multe ori microbuze) sunt total improprii unui transport civilizat. Ar trebui sa fie folosite in exclusivitate autobuze interurbane noi, de mare capacitate, pe toate traseele ( prin autobuz interurban nou inteleg vehicul special construit pentru transportul interurban auto de calatori, produs nou intr-o tara membra a UE, cu o lungime a vehiculului de minim 11 m, si cu o capacitate de transport de minim 47 pasageri pe scaune).

Acestea ar fi unul din urmatoarele tipuri: Mercedes-Citaro-O-530-U (Germania), MAN Lyon s City-U (Germania), Setra-S-416-H (Germania), Neoplan-Tourliner (Germania), Iveco Bus Crossway (Franta/Italia), Iveco Bus Arway (Franta/Italia), Volvo-7900 (Suedia), Scania-Interlink (Suedia), Irizar-I-3-Le (Spania), VDL-Citea-SLE-120 (Olanda), Solaris-Interurbino-12.8 (Polonia), Autosan-A1212C-Eurolider (Polonia), Solbus-Solway-SL-11 (Polonia), SOR-CN-12 (Cehia), Roman-I-Line-18.290-HOCLL (Romania).



3. Toate cursele auto spre satele si comunele din jurul Husului ar trebui sa plece dintr-un singur loc- din singura autogara adevarata a orasului- cea situata pe strada Dobrina.

Este haotica si anormala situatia când unele curse pleaca de la colt de strada!




4. In privinta singurei autogari adevarate a orasului (inaugurata in 1981), ar mai trebui facute urmatoarele investitii:

-Modernizat biroul de miscare, prin dotarea cu o harta corespunzatoarea a tuturor traseelor de transport interurban auto din jurul Husului, dar si cu statie de radioamplificare si megafoane electrice, pentru anuntarea sosirii/plecarii curselor

-Initial erau 3 case de bilete, acum a ramas una singura

-Deschis si incadrat cu personal un birou de bagaje de mana

-Sala de asteptare sa fie utilizata exclusiv in scopul de deservire a publicului calator (astazi este utilizata de multe ori in alte scopuri- pentru jocuri de tenis de masa, etc)

-Atat in sala de asteptare cat si la cele 7 peroane montate tabele electronice cu plecarile si sosirile curselor

-Modernizat/reconstruit Atelierul mecanic, si dotat cu utilaje, scule si dispozitive noi pentru reparatia/verificarea/intretinerea unor autobuze interurbane noi.

-Repusa in functiune instalatia de alimentare cu carburanti a autobuzelor (din incinta autogarii) si achizitionata o autocisterna noua.

-Incadrat personal calificat si bine pregatit profesional pentru intretinerea/reparatia/verificarea unor autobuze interurbane noi (mecanici auto, electricieni auto, etc).

-In privinta personalului de miscare si comercial din autogara, acesta ar trebui sa cuprinda 3 angajati (un impiegat de miscare auto, un casier si un magaziner). In timpul serviciului, toti acestia ar trebui sa poarte obligatoriu uniforma. La fel si soferii.

-In incinta autogarii sa se interzica parcarea sau stationarea oricaror alte vehicule, cu exceptia autobuzelor interurbane si a unor vehicule auxiliare pentru deservirea acestora (o autocisterna si un vehicul tip atelier mecanic mobil).

-Modernizata toaleta

-Construit un gard imprejmuitor din fier forjat.

-Amenajat un birou-vestiar cu toaleta pentru soferi si ceilalti angajati a autogarii.




5. Cursele auto de transport interurban de calatori, cu plecare si sosire din/in autogara Husi ar trebui sa fie (pentru deservirea optima a comunelor si satelor din zona Husi):


-38.101 Husi- Ghermanesti Consiliul
-Lungime traseu: 25 km
-Statii: Centru, Filatura, Valea Grecului, Chersacosu, Rasesti IMA, Rasesti COOP, Rasesti Vama, Dranceni, Ghermanesti RAM, Ghermanesti Spital.
-Necesar 5 perechi curse/zi
-Necesar doua autobuze.


-38.102 Husi- Raducaneni
-Lungime: 46 km
-Statii: Centru, Filatura, Valea Grecului, Chersacosu, Rasesti IMA, Rasesti COOP, Rasesti Vama, Dranceni, Ghermanesti RAM, Podu Hagiului/Cozmesti RAM, Gorban, Scoposeni, Gura Bohotin, Zberoaia RAM, Isaia, Bohotin, Raducaneni ICA.
-Necesar doua perechi curse/zi
-Necesar un autobuz


-38.106 Husi- Bunesti
-Lungime traseu: 25 km
-Statii: Halta Podgoria, Bobesti, Tabalaesti, Averesti, Carlig, Bunesti RAM
-Necesar 5 perechi curse/zi
-Necesar un autobuz.


-38.104 Husi- Rasesti COOP
-Lungime traseu: 18 km
-Statii: Centru, Filatura, Valea Grecului, Chersacosu, Rasesti IMA
-Necesar una pereche cursa/zi
-Necesar un autobuz


-38.104 Husi- Arsura
-Lungime traseu: 31 km
-Statii: Centru, Filatura, Valea Grecului, Chersacosu, Rasesti IMA, Rasesti COOP, Rasesti Vama, Dranceni, Ghermanesti RAM, Ghermanesti Spital, Ghermanesti Consiliul, Mihail Kogalniceanu RAM.
-Necesar una pereche cursa/zi
-Necesar un autobuz


-38.123 Husi- Baltati
-Lungime traseu: 26 km
-Statii: Canton Valea Teiului, Tataranii de sus, Tatarani COOP, Crasnaseni, Leosti.
-Necesar doua perechi curse/zi
-Necesar un autobuz


-38.108 Husi- Botesti
-Lungime traseu: 26 km
-Statii: Canton Valea Teiului, Tataranii de Sus, Tatarani Consiliul, Stroiesti, Mantu, Gugesti.
-Necesar 3 perechi curse/zi
-Necesar un autobuz.


-38.109 Husi- Halta Falciu Nord
-Lungime traseu: 59 km
-Statii: Centru, ICIL Husi, Gura Vaii, Stanilesti, Lunca Banului, Otetoaia, Lunca Veche, Sohaia Ferma, Bumbata RAM, Pojorani, Vetrisoaia Consiliul, Berezeni Consiliul, Satu Nou, Bozia RAM, Falciu Targ.
-Necesar 5 perechi curse/zi
-Necesar doua autobuze.


-38.109 Husi- Ranceni
-Lungime traseu: 51 km
-Statii: Centru, ICIL Husi, Gura Vaii, Stanilesti, Lunca Banului, Otetoaia, Lunca Veche, Sohaia Ferma, Bumbata RAM, Pojorani, Vetrisoaia Consiliul, Berezeni Consiliul, Musata RAM.
-Necesar una pereche cursa/zi
-necesar un autobuz


-38.113 Husi- Mihail Kogalniceanu
-Lungime traseu: 26 km
-Statii: Episcopie, Epureni, Duda-Scoala, Duda-Vinalcool, Duda-COOP, Pahnesti, Fundatura, Arsura, Mihail Kogalniceanu RAM.
-Necesar 5 perechi curse/zi
-Necesar un autobuz



-38.116 Husi- Barbosi
-lungime traseu: 30 KM
-Statii: Centru, Padureni, Leosti, Valeni, Plotonesti RAM, Urlati, Grumezoaia, Hoceni, Oteleni, Deleni.
-Necesar una pereche cursa/zi
-Necesar un autobuz.


-38.116 Husi- Hoceni
-Lungime traseu: 23 km
-Statii: Centru, Padureni, Leosti, Valeni, Plotonesti RAM, Urlati, Grumezoaia
-Necesar 4 perechi curse/zi
-Necesar un autobuz


-38.118 Husi- Barbosi
-Lungime traseu: 30 km
-Statii: Centru, Padureni, Leosti, Valeni, Plotonesti RAM, Urlati, Dimitrie Cantemir (Hurduci), Hoceni, Oteleni, Deleni.
-Necesar una pereche cursa/zi
-Necesar un autobuz.


-38.119 Husi- Broscosesti
-Lungime traseu: 24 km
-Statii: Centru, ICIL Husi, Gura Vaii, Stanilesti, Lunca Banului, Otetoaia, Focsa
-Necesar 6 perechi curse/zi
-Necesar doua autobuze


-38.119 Husi- Otetoaia
-Lungime traseu: 18 km
-Statii: Centru, ICIL Husi, Gura Vaii, Stanilesti, Lunca Banului
-necesar 3 perechi curse/zi
-Necesar doua autobuze


-38.121 Husi- Gusitei
-lungime traseu: 34 km
-Statii: Centru, Padureni, Leosti, Valeni, Plotonesti RAM, Urlati, Dimitrie Cantemir (Hurduci)
-Necesar 4 perechi curse/zi
-Necesar un autobuz


-38.122 Husi-Ivanesti
-lungime traseu: 20 km
-Statii: Centru, Padureni, Davidesti, Capotesti
-necesar 3 perechi curse/zi
-Necesar un autobuz


-38.123 Husi-Poganesti
-Lungime traseu: 16 km
-Statii: Centru, ICIL Husi, Gura Vaii.
-Necesar 3 perechi curse/zi
-Necesar un autobuz


-38.115 Husi- Hoceni
-Lungime traseu: 27 km
-Statii: Dobrina Camping, Satu Nou Lohan, Cretesti RAM, Cretesti CFR, Cretestii de Sus, Siscani, Tomsa.
-Necesar 3 perechi curse/zi
-necesar un autobuz.


-38.117 Husi- Chisinau (cursa propusa express internationala)
-Lungime traseu: 130 km
-Opriri numai la: Rasesti Vama, Albita Frontiera si Leuseni Frontiera.
-Necesar una pereche cursa/zi
-Necesar unul sau doua autobuze.


-Total trasee care ar trebui sa fie deservite din autogara Husi: 20

-Total orase (cu autogari) deservite: Doua (Husi si Chisinau)

-Total capete de linii autobuze interurbane: 17

-Total statii autobuze interurbane: 83 (din care 6 situate in municipiul Husi: Filatura, ICIL Husi, Dobrina Camping, Centru, Episcopie si Halta Podgoria)









Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Empty
MesajSubiect: Re: Transportul interurban auto de calatori in zona Husi   Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Icon_minitimeJoi 20 Iul 2017, 11:14

In zona Husi sunt arondate un numar de 15 comune: Dranceni (cu centrul de comuna la Ghermanesti), Arsura (Arsura), Duda-Epureni (Epureni), Bunesti-Averesti (Averesti), Botesti (Botesti), Tatarani (Tatarani), Cretesti (Cretesti), Oltenesti (Oltenesti), Hoceni (Hoceni), Padureni (Padureni), Dimitrie Cantemir (Hurdugi), Stanilesti (Stanilesti), Vetrisoaia (Vetrisoaia), Lunca Banului (Lunca Banului) si Berezeni (Berezeni).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6365
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 03/11/2010

Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Empty
MesajSubiect: Re: Transportul interurban auto de calatori in zona Husi   Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Icon_minitimeMar 12 Sept 2017, 09:29

Date complete (firme, date de contact, telefoane, trasee, vehicule, etc) privind firmele care efectuiaza transport interurban auto de calatori in zona Husi:

1. SC Autobuzul SA Husi si SC Dogma Impex Srl Husi, cu autogara si sediul la vechea autogara (strada Dobrina, nr 19, telefon 0235480108), cu autobuze second-hand , minibuze si microbuze.

-Parc : -autobuze second-hand tip : Setra-315-H (4 bucati), Mercedes- (o bucata), Setra-S-415-HDH (o bucata).

-minibuze tip : Higer (o bucata), Isuzu-Harmony

-microbuze tip : Mercedes-Sprinter, Volkswagen-Crafter

-Trasee efectuate spre : Arsura, Mihail Kogalniceanu, Iasi (via Bunesti), Rasesti Coop, Ghermanesti Consiliul (via Rasesti Coop), Chersacosu.

-Loc plecare/sosire curse : Autogara (*Cursele spre : Arsura si Mihail Kogalniceanu, via Duda-Coop, pleaca si sosesc din apropierea sediului politiei).


2.SC Anta 95 Srl Husi, cu asa-zisa autogara si sediul pe Aleea Garii, nr. , telefon 0235481270

-Parc : -autobuze second-hand tip : Setra-S-215-UL, Setra-S-319-UL, Setra-315-H, MAN-
, MAN-Lyon’s Classic LE-U

-minibuze tip : Dyparro-90-T (motor+sasiu Iveco), Dyparro-90-I, Dyparro-95-I (motor+sasiu MAN), BMC-Midilux

-microbuze tip : Mercedes-Sprinter, Volkswagen-Crafter, Iveco-New-Daily, Karsan-J-10.

-Trasee efectuate spre : Vaslui, Barlad (via Murgeni), Otetoaia, Broscosesti, Botesti (via Tataranii de Sus), Bunesti, Baltati (via Tataranii de Sus), Barbosi (via Padureni, Urlati, Hurduci/Dimitrie Cantemir, Hoceni), Barbosi (via Padureni, Urlati, Grumezoaia, Hoceni), Ivanesti (via Padureni), Chersacosu (via Poganesti), Gusitei (via Padureni, Urlati, Hurduci/Dimitrie Cantemir), Grumezoaia (via Padureni, Urlati).

-Loc plecare/sosire curse : la capatul Aleea Garii si langa magazinul Lidl (*pentru cursa spre Vaslui)


3. Sc Intertrans Company Srl Iasi (Municipiul Iasi, Strada Arcu, nr. 1, bloc T-3, mezanin, telefon rezervari 0749999212 si 0232235850)

-Parc :- microbuze tip Mercedes-Sprinter.

-Trasee efectuate spre : Iasi (via Raducaneni)

-Loc plecare/sosire curse : Autogara


4. Sc Izvorasul Srl Iasi (Municipiul Iasi, strada Plaiesilor, nr.1, telefon rezervari 0755750447)

-Parc : -microbuze tip Volkswagen-Crafter

-Trasee efectuate spre : Iasi (via Raducaneni)

-Loc plecare/sosire curse : La capatul Aleea Garii


5. Sc Vertrantis Srl Barlad (Municipiul Barlad, strada Vasile Parvan, nr.80, bloc E-2, scara A, apt. 8, telefon 0235420980)

-Parc :-microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate spre : Timisoara, Brasov

-Loc plecare/sosire curse : Autogara si in apropiere de sediul politiei (pentru cursa spre Timisoara), respectiv autogara (pentru cursa spre Brasov).


6. Sc T&T Systems SRL/ Tranmextim Husi (Municipiul Husi, strada General Gheorghe Teleman, nr. 15, telefon 0235480812).

-Parc :-Minibuz : IVECO-Eurobus

-Trasee efectuate spre : Barlad (via Murgeni)

-Loc plecare/sosire curse : La capatul Aleea Garii


7. SC Gegi SRL Tecuci (Municipiul Tecuci, strada Stefan cel Mare, nr. 57, telefon 0744571513).

-Parc : Autobuz- Mercedes-Intouro

-Trasee efectuate spre : Barlad (via Murgeni)

-Loc plecare/sosire curse : La capatul Aleea Garii


8. Sc Transbus Codreanu Srl Brasov (Municipiul Brasov, strada 13 Decembrie nr. 135, telefon 0268427267)

-Parc :-autocare tip : Irisbus-Noge, Mercedes-Benz- Tourismo

-minibuz tip Otokar-Sultan.

-Trasee efectuate spre : Brasov

-Loc plecare/sosire curse : Autogara


9. Sc Samson Srl Iasi (Municipiul Iasi, Soseaua Nicolina, nr. 68, telefon 0746452854)

-Parc :-microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate spre : Iasi-Raducaneni-Husi-Murgeni-Galati

-Loc plecare/sosire curse : Autogara


10. Sc Intersaam Srl Iasi (Municipiul Iasi, Soseaua Nicolina nr.68, telefon 0746452854)

-Parc :-microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate spre : Iasi- Raducaneni- Husi-Murgeni-Galati

-Loc plecare/sosire curse : Autogara


11. Sc Costrans Auto Srl Vaslui (Municipiul Vaslui, strada Traian, bloc 277, telefon 0235320725 si 0740965709)

-Parc : -microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate : Ghermanesti Consiliul- Husi- Vaslui (*circula numai in zilele de : vineri, sambata si duminica).

-Loc plecare/sosire curse : Autogara


12. Sc Romdan Trans Srl Barlad (Municipiul Barlad, strada Lirei, nr. 50, bloc G5, scara B, etaj 2, apt. 27, telefon 0235413571)

-Parc : minibuz tip BMC-Midilux

-Trasee efectuate : Vaslui-Crasna-Husi-Falciu Targ- Ranzesti

-Loc plecare/sosire curse : La capatul Aleea Garii


13. Sc AMIC Transport Srl Bucuresti (Municipiul Bucuresti, sector 6, strada Cupolei, nr. 4-8, bloc 102, scara 2, etaj 9, apt. 89, telefon 0743333603 si 0734334315)

-Parc :-microbuze tip :

-Trasee efectuate spre : Bucuresti

-Loc plecare/sosire curse : Langa prima bariera (la plecare din Husi) si respectiv langa sediul BCR (la sosire in Husi), iar in Bucuresti Ť autogara ť IDM Basarab Kennedy.


14. ?

-Parc : Autocar tip

-Trasee efectuate : Praga- Husi- Chisinau

-Loc plecare/sosire curse : Autogara


15. Sc Alverstur Srl Chisinau (Republica Moldova, municipiul Chisinau, strada Vlaicu Parcalab, nr. 52, telefon 0037322211051, si strada Ismail, nr. 77, telefon 0037322 261071)

Telefon Chisinau- Autogara Centrala : 00373022541079 si 00373060146695, adresa: Chisinau, strada Mitropolit Varlaam, nr.58.

-Parc : -microbuze tip : Mercedes-Sprinter

-Trasee efectuate : Chisinau-Husi-Bucuresti

-Loc plecare/sosire curse : In Chisinau in autogara centrala, in Husi langa magazinul Lidl iar in Bucuresti in autogara Filaret.




Sus In jos
Continut sponsorizat





Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Empty
MesajSubiect: Re: Transportul interurban auto de calatori in zona Husi   Transportul interurban auto de calatori in zona Husi Icon_minitime

Sus In jos
 
Transportul interurban auto de calatori in zona Husi
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» A calatori legal sau a calatori fraudulos -- opinii pro si contra
» Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar
» Despre transportul public local
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Huşi (604)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: