Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar

In jos 

Credeti ca ar fi potrivita o structurare pe 10 regiuni de dezvoltare dupa modelul propus?
Da
Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar Vote_lcap50%Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar Vote_rcap
 50% [ 11 ]
Nu
Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar Vote_lcap50%Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar Vote_rcap
 50% [ 11 ]
Total voturi : 22
 

AutorMesaj
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 5831
Data de inscriere : 21/06/2009

Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar Empty
MesajSubiect: Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar   Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar Icon_minitimeVin 21 Aug 2009, 01:43

Având în vedere că regiunile de dezvoltare sunt denumite după punctul cardinal pe care îl ocupă în cadrul ţării, eu aş propune 10 asemenea regiuni după cum urmează:

1. Regiunea Nord-Est, cu actualele judeţe Botoşani, Neamţ şi Iaşi.
2. Regiunea Est, care să cuprindă judeţele Bacău, Vaslui, Vrancea şi Galaţi.
3. Regiunea Sud-Est, cu judeţele Contanţa, Tulcea, Brăila, Ialomiţa şi Călăraşi
4. Regiunea Sud: Buzău, Prahova, Dâmboviţa, Argeş, Giurgiu, Teleorman
5. Regiunea Bucureşti-Ilfov
6. Regiunea Sud-Vest: Vâlcea, Olt, Gorj, Dolj, Mehedinţi*
7. Regiunea Vest: Caraş-Severin*, Timiş, Arad, Hunedoara, Alba
8. Regiunea Nord-Vest: Cluj, Bihor, Satu Mare, Sălaj
9. Regiunea Nord: Maramureş, Bistriţa-Năsăud, Suceava
10 Regiunea Centru: Mureş, Harghita, Sibiu**, Braşov**, Covasna(**)

În felul acesta fondurile ar putea fi gestionate altfel decât în prezent, când majoritatea regiunilor au 6 judeţe, ca să nu spun de configuraţia unora, care e absolut aiurea***. Una din priorităţi ar putea fi, de exemplu, reînfiinţarea tuturor liniilor de cale ferată (normală si îngustă) care au fost desfiinţate după 1990. De exemplu, linia - devenită deja celebră pe forumuri - Râmnicu Vâlcea-Vâlcele. Odată şi odată trebuie găsită o concurenţă serioasă dubelor, midibuzelor, autobuzelor şi autocarelor care efectuează transport între localităţi care au sau care au avut gară, dar, din cauza concurenţei auto, acest s-a desfiinţat



* Ar putea forma o diviziune: Severin
** Ar putea forma o diviziune: centru propriu-zis; mijlocul axei vest-est a României (Beba Veche-Sulina) este în imediata vecinătate a municipiului Făgăraş
*** A se vedea regiunea Sud-Est
Sus In jos
 
Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Software feroviar
» ETCS dezvoltare si implementare.
» Despre transportul public local

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: