Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr

In jos 
+5
ciprian71
ldh80
alex.barac.5
neluadi
Vice30
9 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24818
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 24 Noi 2016, 22:44

Vice30 a scris:
EU vazusem mocăniţa că a funcţionat puţin după anii '90, de cel puţin 20 de ani, acele linii inguste zac nefolosite, la fel ca triajul din Şelimbăr şi Sibiu de mocăniţe.  Daca se va avea in vedere pe viitor repunerea in funcţiune a mocăniţei, va trebui separata de M200, facuta separat linie turistica cu mocaniţa, ar M200 linie în lucru.

În Anglia şi alte ţări unde aceste ONG-uri militeaza mai puternic pentru restaurarea mocanitelor si locomotivelor vechi, aceste bijuterii de cale ferata sunt puse in practica mai repede, datorita si fondurilor si legilor in acest sens.

Aloo, domnilor burtosi de la Bucureşti, se aude? Ce facem cu mocaniţa de la Sibiu? Domnule Buşe...se aude?

Termenul de ,,mocăniţă" e unul hipsteresc, mocăniţa transporta... mocani, pe care îi găseam prin Apuseni, nu pe la Sibiu. Dar dă bine la public să numeşti mocăniţă orice linie îngustă (chiar am văzut pe net ,,mocăniţa de la Fieni" pentru linia industrială a fabricii de ciment de acolo). Scopul liniei nu a fost forestier, ci a servit ca linie pentru transport de călători şi marfă, a fost a MAV-ului, apoi a CFR-ului, iar CFR Călători a circulat pe acolo până în 2004 (sau 2005?). Ca valoare istorică, are exact aceeaşi valoare ca alte linii construite de MAV în aceeaşi perioadă, cu ,,avantajul" că e îngustă. Din păcate, spre deosebire de alte linii secundare, refăcute cu material semibun, pe Sibiu - Agnita s-a menţinut viteza maximă de 30 km/h... mai ales că asta era viteza maximă a L45H-urilor. Evident, la nivelul anilor 2000, un astfel de tren nu mai putea fi atractiv pentru călători, de aceea s-a şi renunţat la exploatarea liniilor înguste (Tg. Mureş - Band, Sibiu - Agnita, Turda - Abrud).

Oare o fi existat, prin anii '80, vreun proiect de normalizare a liniei? Au mai fost alte linii înguste normalizate în anii '80 (Alba Iulia - Zlatna, Bicaz - Bicaz Chei).

Şi mai rămâne o întrebare: de ce MAV a ales că construiască linii înguste, în condiţiile în care ele aveau aceleaşi clădiri şi instalaţii ca liniile normale, aceleaşi instrucţii?

alex.barac.5 a scris:
Ministerul nu prea poate face nimic pentru restaurare, linia e detinuta de SAAF, care e in insolventa din cate stiu eu. Ceea ce se poate insa face este luarea in concesiune a liniei de catre Consiliul Judetean Sibiu, lucru care ne-a fost promis cu ocazia Zilelor Mocanitei 2016, cand doamna Presedinte a venit in vizita, ca turist.
Nu se pot concesiona căi ferate, nu există bază legală. Se pot doar închiria pe 5 ani, asta ar însemna să se treacă linia la CFR S.A. şi să se liciteze... dar CJ Sibiu nu are calitatea de gestionar de infrastructură.
Personal, mă tem de o eventuală lege care să permită trecerea căilor ferate la autorităţile locale sau judeţene... riscăm să rămânem fără căi ferate.

alex.barac.5 a scris:
In alta ordine de idei, si un pic off topic, daca e cineva care locuieste in zona Baia de Aries, sa fie cu ochii pe linia ingusta de-acolo. Am inteles ca un tip a inchiriat-o de la SAAF si ar vrea sa o valorifice, dar la modul destructiv. Din cate stiu eu, si linia aceea e considerata monument istoric si daca o sa dispara, o sa fie nasol.
CFR S.A. a vrut să o treacă la SAAF, SAAF nu a vrut-o pentru că ar fi primit doar linia, fără clădiri... e permanent subiect de ceartă între CFR S.A. şi SAAF. Între timp, tronsonul din judeţul Cluj a fost demontat parţial de SAAF, până s-a prins CFR S.A. că SAAF nu a preluat toată linia Smile) Ar fi de râs dacă nu ar fi de plâns.
Tronsonul din Jud. Alba a fost furat în mare parte, pe terenul liniei s-au ridicat (ilegal) clădiri (inclusiv o benzinărie), s-a împrejmuit terenuri peste linie...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22196
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeVin 25 Noi 2016, 00:14

La Tg Mures era cel mai mare complex de ingusta, de la Band mergea spre Lechinta si spre Mihesu de Campie, iar din Mures spre Miercurea Nirajului-Sovata si mai departe pana la Praid era linie incalecata, ulterior au limitat la Baile Sovata si segmentul Sovata-Praid desfiintat.

Alta linie ingusta normalizata a fost Satu Mare-Bixad, de ce a fost ingusta nu am inteles ca acolo e aproape camp si mici dealuri dar azi nici pe linia normala nu mai circula trenul.


_________________
595423Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Bdeem_8496_aLucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Bdeem_8496_aLucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12476
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeVin 25 Noi 2016, 10:19

De ce a construit MAV ingusta?

MAV nu a construit nimic, caile ferate in Imperiu se construiau de catre diverse asociatii de proprietari care infiintau o societate in general numita a caii ferate locale.
Ei aveau apoi autorizatie de la Budapesta pentru constructia caii ferate pe care in general o exploata MAV-ul.
Unele dintre societati au functionat si dupa unire desi caile ferate erau exploate de CFR.

Resorturile care au dus la constructia de cai ferate inguste in dauna celor normale probabil ca trebuie cautate in fosta financiara, in relief, in timpul de executie etc.
Sus In jos
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4330
Data de inscriere : 21/05/2013

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeVin 25 Noi 2016, 11:40

ldh80 a scris:
Ati putea posta poze din aceea zona ? Am inteles ca locuiti in Sibiu!

Acuma este foarte probabil sa ma insel, dar uitandu-ma pe harta wikimapia (unde liniile din zona Sibiu Triaj- Selimbar se observa destul de bine), remarc:

-Dupa iesirea din HM Sibiu Grupa Selimbar, in partea dreapta pleaca doua fire (de ecartament normal) spre triaj, iar in partea stanga, un singur fir (incalecat cu 3 sine) spre statia Sibiu!

-La scurt timp dupa ce firul incalecat trece prin spatele Regulatorului de Trafic, in partea dreapta a firului incalecat, apare un drum, care merge prin spatele regulatorului trafic, apoi paralel cu triajul, apoi trece prin fata cladirii de miscare a triajului, dupa care merge in partea dreapta a firului de cale ferata incalecat, pana aproape de pasajul denivelat "Vasile aron"

-Din triaj ies doua fire de ecartament normal, care merg intre "Terminalul TCM transcontainere" si "Atelierele CFR", dupa care trec si ele pe sub pasajul "Vasile Aron"!

De aici trag concluzia ca intre HM Sibiu Grupa Selimbar si statia Sibiu (fara a trece prin triaj) , exista un singur fir incalecat cu 3 sine!

Personal nu stiu exact cum e cu organizarea firelor, stiu insa ca firul 1, la cateva sute de metri de Selimbar, se "desparte", respectiv o parte intra in firul 2 (cel incalecat) si cealalta parte in linia ce trece prin spatele triajului. Linia asta e folosita cateodata si pentru trenuri de calatori. Cel mai bun exemplu este R 2068 ce asta primavara pleca din Sibiu de pe linia 6 si era trimis pe linia respectiva prin spatele triajului. Tot asta primavara (nu mai stiu exact in ce zi), pe 1621 l-a trimis tot prin triaj.
Poze din pacate nu am, nici nu am un aparat mai decent cu care sa pot documenta situatia din teren.

Dr2005 a scris:

alex.barac.5 a scris:
Ministerul nu prea poate face nimic pentru restaurare, linia e detinuta de SAAF, care e in insolventa din cate stiu eu. Ceea ce se poate insa face este luarea in concesiune a liniei de catre Consiliul Judetean Sibiu, lucru care ne-a fost promis cu ocazia Zilelor Mocanitei 2016, cand doamna Presedinte a venit in vizita, ca turist.
Nu se pot concesiona căi ferate, nu există bază legală. Se pot doar închiria pe 5 ani, asta ar însemna să se treacă linia la CFR S.A. şi să se liciteze... dar CJ Sibiu nu are calitatea de gestionar de infrastructură.
Personal, mă tem de o eventuală lege care să permită trecerea căilor ferate la autorităţile locale sau judeţene... riscăm să rămânem fără căi ferate.

Tu te pricepi mai bine in domeniul asta, asa ca nu te contrazic. Vreau doar sa completez cu asta:

Pentru reparatia si restaurarea liniei in anumite puncte critice (podul peste Cibin, o zona dincolo de Hosman unde Hartibaciul a sapat sub terasament) e nevoie de fonduri serioase, iar ele nu sunt accesibile pana nu se rezolva situatia proprietatii liniei si/sau a terenului pe care ea e construita. E o intreaga poveste aici, nu o sa intru in ea. Ideea e ca trecerea liniei de la SAAF la CJ (sau oricare alta institutie) care sa isi dea acordul pentru astfel de lucrari si sa puna la bataie dovada proprietatii ar fi facilitat accesarea unor astfel de fonduri. Sper ca de data asta sa nu ai dreptate si sa se poata face ceva din punctul asta de vedere  Smile

Dr2006 a scris:

alex.barac.5 a scris:
In alta ordine de idei, si un pic off topic, daca e cineva care locuieste in zona Baia de Aries, sa fie cu ochii pe linia ingusta de-acolo. Am inteles ca un tip a inchiriat-o de la SAAF si ar vrea sa o valorifice, dar la modul destructiv. Din cate stiu eu, si linia aceea e considerata monument istoric si daca o sa dispara, o sa fie nasol.
CFR S.A. a vrut să o treacă la SAAF, SAAF nu a vrut-o pentru că ar fi primit doar linia, fără clădiri... e permanent subiect de ceartă între CFR S.A. şi SAAF. Între timp, tronsonul din judeţul Cluj a fost demontat parţial de SAAF, până s-a prins CFR S.A. că SAAF nu a preluat toată linia Smile) Ar fi de râs dacă nu ar fi de plâns.
Tronsonul din Jud. Alba a fost furat în mare parte, pe terenul liniei s-au ridicat (ilegal) clădiri (inclusiv o benzinărie), s-a împrejmuit terenuri peste linie...

De furtul ala ma leg si eu. Nu SAAF-u a ridicat linia in zona judetului Cluj, ci acelasi ins care vrea sa puna mana si pe sectorul mentionat de mine. Putem discuta pe privat detalii daca vrei. Ideea e ca ar fi bine sa stea cineva din zona cu ochii pe linie in asa fel incat sa sesizeze autoritatile daca dispare linia.
Sus In jos
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4330
Data de inscriere : 21/05/2013

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeVin 25 Noi 2016, 11:43

dan tm a scris:
De ce a construit MAV ingusta?

MAV nu a construit nimic, caile ferate in Imperiu se construiau de catre diverse asociatii de proprietari care infiintau o societate in general numita a caii ferate locale.
Ei aveau apoi autorizatie de la Budapesta pentru constructia caii ferate pe care in general o exploata MAV-ul.
Unele dintre societati au functionat si dupa unire desi caile ferate erau exploate de CFR.

Resorturile care au dus la constructia de cai ferate inguste in dauna celor normale probabil ca trebuie cautate in fosta financiara, in relief, in timpul de executie etc.

In 1898 s-a terminat constructia liniei intre Sighisoara si Agnita de catre Imperiul Habsburgic. Motivul pentru care a fost ales ecartamentul ingust a fost Dealul Apoldului care, pentru a putea fi urcat, necesita curbe cu raze foarte stranse, imposibil de construit pentru ecartament normal. Mai multe detalii aici: https://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferată_îngustă_Sibiu–Agnita(–Sighișoara)
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12476
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeVin 25 Noi 2016, 12:36

Este tocmai unul din motivele enumerate de mine, relieful.
trebuie sa observam insa ca nu s-au speriat de relief ci au ales alta solutie, voiau cale ferata dar era un deal in fata si una normala era scumpa? au facut una ingusta si s-au folosit de ea.
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3318
Data de inscriere : 12/04/2016

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeSam 26 Noi 2016, 17:25

Evident, aşa a fost pe atunci. Era vremea "Boom-ului" de cale ferată şi asta s-a construit. Transportul auto era doar incipient şi nicio comunitate nu îşi paria banii pe ... caleşti fără de cai.
Trebuie să înţelegem atmosfera epocii, cea în care doar mari personalităţi aveau automobil, iar camioanele erau limitate la posibilităţi.
Relieful neprietenos a făcut ca MAV să exploateze linii înguste gen Sibiu-Agnita, Turda-Câmpeni-Abrud sau Topliţa-Tulgheş-Borsec.
Şi tot cam pe atunci s-a construit şi prima electrică normală Arad-Ghioroc-Pâncota, cu ramificaţia Ghioroc-Radna. Culmea, rămasă "moştenire" după tot regimul 1947-1989, cu tot cu materialul rulant şi instalaţii. Şi cu călători ocazionali şi navetişti.
La nivel de 2016-2017 toate îngustele sunt deja eliminate din teren, cu locul nivelat (inclusiv linia forestieră care aducea lemn la Margina de pe valea Begăi).
Da, pe considerente strategice sau economice s-au pus în terenul Transilvaniei o mulţime de căi ferate înguste, acele care deserveau comunităţile sau nevoi militare. În cei peste 40 de ani de regim autoritar au fost utilizate şi păstrate cu bunele şi relele lor, sau au fost upgradate la linie normală. După 1990 avem exact ce este pe harta căilor ferate din Romănia, adică tot mai multe segmente şterse.
Factori de forţă majoră (inundaţii în Bucovina), alţii de eficienţă sau chiar furt şi distrugere. Rezultatul este că în 25 de ani s-au făcut praf munca celor care au construit, şi a celor care au întreţinut.
Toată lumea cere Infrastructură, dar şi cea făcută de alţii chiar, avem grijă mare să nu mai existe. Păcat că alegem calea cea mai scurtă dintre a păstra şi a construi.
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3318
Data de inscriere : 12/04/2016

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeSam 26 Noi 2016, 18:10

"Tramvaiul Verde" de la Arad era tot pe linie îngustă, nu pe normală. Uitasem de moment că tramvaiele arădene sunt pe 1000 mm. Dar a supravieţuit o mulţime de ani şi a cărat foarte mulţi călători.
Nu cred să mai fie pe întreaga hartă a căilor ferate un model de material rulant care să activeze un aşa număr de ani fără întrerupere.
Anduranţă, eficacitate şi proiectare, exact ceea ce este necesar şi în aceşti ani. Cum să proiectezi în prezent trenuri bune şi peste o sută de ani, cam două generaţii??
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12476
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeSam 26 Noi 2016, 18:27

Tramvaiului verde de la Arad tot dupa 1990 i-a fost scurtat traseul, s-a demontat linia Pincota-Ghioroc-Radna.
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3318
Data de inscriere : 12/04/2016

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeSam 26 Noi 2016, 18:45

Am fost recent la Radna. Stâlpii liniei de contact toţi la locul lor, terasamentul paralel cu DN neatins. Lipseau calea de rulare şi catenera, au avut careva grijă mare să le strângă.
Dacă Sibiu-Agnita/Sighişoara este monument istoric şi are condiţii speciale de pus în exploatare, de ce ar fi Pâncota-Ghioroc-Radna sub acel nivel??
E clar că ceva trebuie făcut la nivel de judeţ sau de municipiu. Dacă sunt prea ocupaţi cu campania electorală, avem un motiv în plus să le dăm subiect de gândire. Dacă acum nu, atunci când?
Sus In jos
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4330
Data de inscriere : 21/05/2013

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeLun 28 Noi 2016, 11:18

Update 27.11.2016 pe segmentul Sibiu Gr. Selimbar Hm - Ram. Cisnadie
Undeva spre 100% din traverse au fost inlocuite, linia intercalata e fie prinsa deja, fie pregatita spre a fi prinsa, din trei in trei traverse. Traversele pareau burate pe o treime din distanta. Zvonurile spun ca lucrarile pe segmentul acesta trebuie finalizata pana in 30 noiembrie (personal ma indoiesc ca vor reusi)
Sus In jos
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeLun 28 Noi 2016, 13:43

Pe ambele fire banuiesc ca trebuie sa le inlocuiasca...cred ca vor termina dupa sarbatori...e multa munca si dureaza aceasta operatie de inlocuire semi-manuala, semi-mecanica.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8559
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeLun 28 Noi 2016, 14:43

Din cate stiu pe firul 1 nu erau probleme, am mers cu viteza.
Sus In jos
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4330
Data de inscriere : 21/05/2013

Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitimeMar 29 Noi 2016, 14:01

Vice30 a scris:
Pe ambele fire banuiesc ca trebuie sa le inlocuiasca...cred ca vor termina dupa sarbatori...e multa munca si dureaza aceasta operatie de inlocuire semi-manuala, semi-mecanica.

Traversele din lemn vor fi cu siguranta inlocuite pe ambele fire, incepand cu Sibiu Gr. Selimbar Hm si pana la Podu Olt. O sa incerc sa ajung pana la Podu Olt in urmatoarea excursie, sa tin topicul actualizat.

AndiCFR a scris:
Din cate stiu pe firul 1 nu erau probleme, am mers cu viteza.
Pana la Vestem, ca dupa aia e crima (30km/h pana aproape de Podu Olt)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr   Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrări temporare înlocuire traverse pe M200 Tălmaciu - Şelimbăr
Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari modernizare statia CF Simeria (M200)
» Lucrări de modernizare la gara Deva (M200)
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Tălmaciu

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: