| | Schite Statii | |
|
+53Petre_IFTE Raduku09 dan tm Cont.dezactivat DPS NicuS TVlad Andrey_tm calin941-2 gicu344 REGIOTRANS12 Bobby_TM Mihay cfr500 Dr2005 IonutCFR2009 nenuandrei Adisoft1991s Balto cnusi AndiCFR bostanescu gigel stefan_ingtr DUAL sorinucu -3D- IonutChircu Vitosa Silver catalinu' Adrian78 mi.tudor alinx3330 cont dezactivat . yoyoyonutz99 Desiro256 bogdan srl ldh80 cortexedge COSTACHE MIHAIL spsdc7 RazvanCFR iuli.hard ionutz72 Costin.H FeroFan97 VeV raoul mardaryroby Cobra cont inactiv Ionutz Vlad 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20075 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24819 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Schite Statii Vin Apr 29, 2016 9:13 am | |
| - ldh80 a scris:
- 15. Fosta HM Dragosa
Aveea doua linii. In privinta semnalizarii, aici (ca si la fosta HM Vatra Moldovitei) se intalneste o situatie mai ciudata.
Desi in 1984 linia Vama- Moldovita nu apare ca fiind sectie cu conducere centralizata, si statia Moldovita aveea cu siguranta instalatie SBW in functiune atunci (semafoarele exista si azi la Moldovita), si deci se circula la cale libera.
Asadar in mod logic si fostele HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei ar fi trebuit sa aibă instalatii SBW si semnalizare mecanica.
Dar cu toate acestea, in primele fotografii (cronologic vorbind) postate pe acest forum cu linia Vama- Moldovita, de prin 2007 sau 2008, nu se observa nici o urma de foste semafoare (macar catargele) la HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei!
Probabil era un semnal de acoperire permanentă a punctului de secţionare, un ,,ochi de bou". În 2009 Dragoşa he. nu (mai) avea macaz la capătul dinspre Moldoviţa, singurul mod de a încrucişa ceva era să manevrezi cu spatele. Nu mai era nici personal de deservire, dar nu am observat dacă macazurile erau eclisate sau nu. Moldoviţa era şi ea ciudată, avea peronul după macazurile de ieşire, dar nu avea semnal de parcurs. De altfel, la peronul ăla mai mult de un LDH cu 1 vagon nu încăpea fără să blocheze macazurile sau să depăşească semnalul de ieşire. Semafoarele erau funcţionale în 2009, chiar am stat la semnal. _________________ :TTT:
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13610 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Schite Statii Sam Apr 30, 2016 1:06 pm | |
| @ldh80
Având în vedere faptul că ştiu staţiile din judeţul Suceava, şi chiar şi din împrejurimi, destul de bine, o să îmi permit să fac nişte corecturi la schiţele postate de dumneavoastră:
Gălăneşti are 3 linii doar că nu linia 1 e cea directă, ci linia 2 Gura Putnei e corectă Falcău are doar 3 linii nu 4 Nisiputu - aceeaşi observaţie ca la st. Gălăneşti Putna - linia 1 are o evitare în capătul Y Todireşti avea 4 linii (1, 3, 4 - abătute, 2 - directă) Cacica - linia 3 este directă în ambele capete Vârfu Dealului are 3 linii (2 este directă) Vatra Moldoviţei mai avea o linie înfundată ce pleca din linia 1 spre capătul Y cam din dreptul clădirii staţiei. În plus, staţiile vecine sunt trecute invers (în stanga e Vama şi spre dreapta e Moldoviţa) Fundu Moldovei - clădirea staţiei e pusa pe partea greşita, iar linia 1 nu avea evitare în cap Y Turbăria Stampei - linia 2 avea evitări în ambele capete Poiana Stampei - linia 1 are evitare cap Y Dornişoara - e greşită. Staţia are 3 linii, 2 e directă. liniile 1 şi 3 nu au evitări, în schimb au sabot de deraiere în cpătul X. În capătul Y sunt 2 evitări care pornesc din linia directă, după "unirea" acesteia cu cele 2 abătute. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13610 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Schite Statii Sam Apr 30, 2016 1:11 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- ldh80 a scris:
- 15. Fosta HM Dragosa
Aveea doua linii. In privinta semnalizarii, aici (ca si la fosta HM Vatra Moldovitei) se intalneste o situatie mai ciudata.
Desi in 1984 linia Vama- Moldovita nu apare ca fiind sectie cu conducere centralizata, si statia Moldovita aveea cu siguranta instalatie SBW in functiune atunci (semafoarele exista si azi la Moldovita), si deci se circula la cale libera.
Asadar in mod logic si fostele HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei ar fi trebuit sa aibă instalatii SBW si semnalizare mecanica.
Dar cu toate acestea, in primele fotografii (cronologic vorbind) postate pe acest forum cu linia Vama- Moldovita, de prin 2007 sau 2008, nu se observa nici o urma de foste semafoare (macar catargele) la HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei!
Probabil era un semnal de acoperire permanentă a punctului de secţionare, un ,,ochi de bou". În 2009 Dragoşa he. nu (mai) avea macaz la capătul dinspre Moldoviţa, singurul mod de a încrucişa ceva era să manevrezi cu spatele. Nu mai era nici personal de deservire, dar nu am observat dacă macazurile erau eclisate sau nu. Moldoviţa era şi ea ciudată, avea peronul după macazurile de ieşire, dar nu avea semnal de parcurs. De altfel, la peronul ăla mai mult de un LDH cu 1 vagon nu încăpea fără să blocheze macazurile sau să depăşească semnalul de ieşire. Semafoarele erau funcţionale în 2009, chiar am stat la semnal. În legătură cu halta Dragoşa, nu cred că aceasta a fost vreodată pentru încrucişări de trenuri (nu a avut macaz în capătul Y). Acea linie 1 a fost tot timpul o linie industrială. Am găsit o schiţă din 1949 în care halta Dragoşa este exact aşa cum a fost când s-a închis linia, cu macaz doar în capătul X. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12477 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Schite Statii Sam Apr 30, 2016 2:33 pm | |
| - Vlad a scris:
- @ldh80
Având în vedere faptul că ştiu staţiile din judeţul Suceava, şi chiar şi din împrejurimi, destul de bine, o să îmi permit să fac nişte corecturi la schiţele postate de dumneavoastră:
Gălăneşti are 3 linii doar că nu linia 1 e cea directă, ci linia 2 Gura Putnei e corectă Falcău are doar 3 linii nu 4 Nisiputu - aceeaşi observaţie ca la st. Gălăneşti Putna - linia 1 are o evitare în capătul Y Todireşti avea 4 linii (1, 3, 4 - abătute, 2 - directă) Cacica - linia 3 este directă în ambele capete Vârfu Dealului are 3 linii (2 este directă) Vatra Moldoviţei mai avea o linie înfundată ce pleca din linia 1 spre capătul Y cam din dreptul clădirii staţiei. În plus, staţiile vecine sunt trecute invers (în stanga e Vama şi spre dreapta e Moldoviţa) Fundu Moldovei - clădirea staţiei e pusa pe partea greşita, iar linia 1 nu avea evitare în cap Y Turbăria Stampei - linia 2 avea evitări în ambele capete Poiana Stampei - linia 1 are evitare cap Y Dornişoara - e greşită. Staţia are 3 linii, 2 e directă. liniile 1 şi 3 nu au evitări, în schimb au sabot de deraiere în cpătul X. În capătul Y sunt 2 evitări care pornesc din linia directă, după "unirea" acesteia cu cele 2 abătute. Eu am intrebat pe un topic de unde ia schitele si cit sint de corecte. Ca daca sint din imaginatie coroborate cu wikipedia.... |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 335 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5289 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Lun Aug 22, 2016 11:02 am | |
| are cineva schitele statiilor ploiesti sud, ploiesti est si bucuresti nord? |
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 176 Localizare : București Reputatie : 486 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Schite Statii Mar Dec 05, 2023 11:38 pm | |
| Care este cel m-ai bun program pentru a face schita unei statii sub forma de luminoschema? Imagine preluata de pe alt topic de la alt utilizator: Multumesc anticipat. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Schite Statii Sam Ian 20, 2024 9:45 pm | |
| Schița stației Mangalia Menționez că nu îmi aparține. Mulțumiri amicului ce mi-a trimis-o. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6333 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11464 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Schite Statii Lun Apr 15, 2024 11:12 pm | |
| Are cineva schiță stației Iași, cu toate liniile care existau un 1990, inclusiv cu toate liniile din zona depoului Iași, a reviziei de vagoane călători Iași și cu toate liniile industriale care se racordau in 1990 în statia Iași (liniile industriale pentru: BJATM/Comat, fostul depozit PECO Petrom, moara "1 Mai", Antibiotice, fabrica de țigarete) ? |
| | | pasionatCFR
Numarul mesajelor : 13 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 39 Data de inscriere : 16/04/2024
| Subiect: Re: Schite Statii Mar Apr 16, 2024 11:01 am | |
| salut. am cateva imagini semiclare cu luminoschema din statia Iasi, daca te ajuta.... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6333 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11464 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Schite Statii Mar Apr 16, 2024 11:30 am | |
| Da m-ar ajuta! Daca mi le puteți trimite prin mesaj privat sau dacă puteți sa le postați pe forum! Mulțumesc! |
| | | pasionatCFR
Numarul mesajelor : 13 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 39 Data de inscriere : 16/04/2024
| Subiect: Re: Schite Statii Mar Apr 16, 2024 11:43 am | |
| |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6333 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11464 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Schite Statii Mar Apr 16, 2024 2:19 pm | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Schite Statii | |
| |
| | | | Schite Statii | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |