Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

In jos 
+68
Theo A.
Norbi
lifetec
saint
Caspar
LanceR
bubu
riciu
Vice30
billy752-istu
CristyanC
alliens
laur 133
marius_catalin84
traian
delly
Cris_Cr
alinx3330
bibicu13
mariuscfrbucuresti
theblackstigx
ECata
marius664
alex.alexus.tm
adytm
Jhonyla
Katalin4653
Maddox
Saruman
teoiasi
florin94
ALEXCFR
DUAL
TVlad
Ikarus99
cristy79
j o a n t a
Vitosa
neluadi
didinul
AndiCFR
dan tm
cristi CFR
razvan - trenuri
ets2oltromânia
bobi
alex.barac.5
laurentzu
ciprian71
kristi kkk
alex1987
92Dragos
Katalyn
Nesebar
Adrian78
@ndrey
Simo1971
IonutCFR2009
MariusM
cristi ar
Dr2005
Mario Chimie
AeroX
mielutu zburator
Adirmvl
cardinal
cfr500
Andrey_tm
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 59, 60, 61
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3153
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7971
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Icon_minitimeMar 18 Iul 2017, 00:37

ldh80 a scris:
 


 In concluzie, daca s-ar vrea, solutii pentru a face atractiva din nou linia 604 pentru calatori s-ar gasi!

Husi va fi conectat la calea ferata de mare viteza Bucuresti - Chisinau - Odesa. Aceasta se va face chiar daca peste 20 - 30 de ani si chiar daca vom fi doua tari separate, pentru ca Uniunea Europeana si Rusia dupa conflict vor trece la constructia Estului Europei chiar daca Romania nu are bani si putinta.
Pentru moment aceste linii de minim 250 km/ora se construiesc langa ROMANIA si vor ajunge sa strabata tara noastra caci nu ne vor lasa NATO si UE izolati.

Trebuie sa avem rabdare si sa traim pana atunci.

Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20089
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24837
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Icon_minitimeMar 18 Iul 2017, 01:42

RK pe 604? Asta e o glumă, mare parte din secundarele de azi nu au văzut un RK adevărat de pe vremea lui Carol al II-lea. Ce numeşti tu RK a fost, de fapt, o refacţie cu material semibun, adică şină şi traverse rămase după modernizarea magistralelor şi a liniilor importante de la vremea respectivă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 43
Localizare : Galati
Reputatie : 4476
Data de inscriere : 11/08/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Icon_minitimeMar 18 Iul 2017, 01:56

razvan - trenuri a scris:
ldh80 a scris:
 


 In concluzie, daca s-ar vrea, solutii pentru a face atractiva din nou linia 604 pentru calatori s-ar gasi!

Husi va fi conectat la calea ferata de mare viteza Bucuresti - Chisinau - Odesa. Aceasta se va face chiar daca peste 20 - 30 de ani si chiar daca vom fi doua tari separate, pentru ca Uniunea Europeana si Rusia dupa conflict vor trece la constructia Estului Europei chiar daca Romania nu are bani si putinta.
Pentru moment aceste linii de minim 250 km/ora se construiesc langa ROMANIA si vor ajunge sa strabata tara noastra caci nu ne vor lasa NATO si UE izolati.

Trebuie sa avem rabdare si sa traim pana atunci.

Very Happy

Ca s-o ardem futurist, dacă Rusia aderă la SEE măcar, o să atragă și fosta Iugoslavie, că încă mai au un cuvânt greu de spus. Și va adera, că cel puțin șefii ruși, deși nu recunosc, s-au lămurit că embargoul impus de SEE+USA Rusiei nu le face bine. Dacă Rusia va negocia bine, trenul de mare viteză Paris-Beijing nu cred că va trece prin România.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20089
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24837
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Icon_minitimeMar 18 Iul 2017, 08:41

Depinde ce va negocia Rusia, că având în vedere relaţia lor ,,prietenească" cu Ucraina, o să trebuiască să intre cu tancurile întâi şi abia după aia să facă tren pe acolo. Totuşi, cât trăieşte Putin slabe speranţe de Rusia în UE... că ăsta şi aşa e super-deranjat că Ţările Baltice sunt în UE, iar Georgia şi Moldova vor şi ele. În plus, Rusia are armate de ocupaţie în vreo 3 ţări.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6347
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11482
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Icon_minitimeMar 18 Iul 2017, 16:42

Dr2005 a scris:
RK pe 604? Asta e o glumă, mare parte din secundarele de azi nu au văzut un RK adevărat de pe vremea lui Carol al II-lea. Ce numeşti tu RK a fost, de fapt, o refacţie cu material semibun, adică şină şi traverse rămase după modernizarea magistralelor şi a liniilor importante de la vremea respectivă.


Din raspunsul primit de la CFR-SA-Infrastructura (cu semnaturile: Sef serviciu- Oana Branzan, Director general Marius Chiper, Director- Jean Nicolaos), citez:

"Calea ferata Crasna-Husi a devenit sectie cu conducere centralizata din anul 1998, iar lucrarile de reparatii capitale pe aceasta sectie au fost effectuate intre anii 1992- 1994".


Din ce imi amintesc la vremea respectiva, si din relatarile ceferistilor care lucrau atunci in statia Husi, lucrarile effectuate au constat in: inlocuiri de sine in linie curenta si pe linia 2 abatuta din statia Husi (sina tip 49 kg/ml), introducerea in mare parte a traverselor din beton (exceptand zonele de curbe, mai ales cele stranse dintre Husi si Cretesti) si ciuruirea stratului de piatra Sparta.


Din pacate la vremea respectiva (1992-1994) nu prea stiam de material bun sau semibun, iar multi din ceferistii care lucrau in acei ani in statia Husi au murit.

Asadar nu pot spune daca la acele lucrari de reparatii capitale s-a utilizat material nou sau material semibun.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6347
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11482
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Icon_minitimeLun 24 Iul 2017, 12:56

O propunere privind adaugarea unor trenuri pe M600:


1. pentru o a treia pereche de tren IR/zi Iasi- Galati

-Modificat mersul tren IR 1664 astfel: Iasi plecare 14.25, Nicolina 14.30/14.31, HM Barnova 14.55, Buhaiesti 15.15/15.16, Vaslui 15.38/15.40, Crasna 15.54/15.55, Barlad 16.28/16.30, Tecuci Nord hc 17.13/17.14, Tecuci 17.17/17.32, Focsani 18.17/18.30, Ramnicu Sarat 19.07/19.08, Buzau 19.38/19.40, Mizil 20.13, Ploiesti Sud 20.50/20.53, Bucuresti Nord sosire 21.39.

-Modificat mersul tren IR 1656 astfel: Bacau plecare 16.24, Adjud 17.05/17.07, Marasesti 17.34/17.36, Focsani sosire 18.00.


-Adaugat un tren IR Iasi- Galati astfel: Intre statiile Iasi si Tecuci sa circule combinat cu tren IR 1664, apoi: Tecuci plecare 17.37, Liesti 18.04, Barbosi 18.57/18.58, Galati sosire 19.18.

-Adaugat un tren IR Galati-Iasi, astfel: Galati plecare 10.26, Barbosi 10.46/10.48, Liesti 11.37, Tecuci 12.08/12.10, Barlad 13.00/13.02, Crasna 13.29/13.30, Vaslui 13.44/13.46, Buhaiesti 14.04/14.15, HM Rebricea trecere 14.25, HM Barnova 14.40, Nicolina 14.56/14.57, Iasi sosire 15.06.

Necesar doua garnituri, fiecare compusa din cate 3 vagoane de clasa.



2. Modificat traseul si orarul trenurilor IR 1540 si IR 1541, astfel:

IR 1541: Intre statiile Iasi si Tecuci circula combinat cu tren IR 1668 (Iasi plecare 23.15, Tecuci Nord hc 2.13/2.14, Tecuci sosire 2.17, Tecuci plecare 2.28)

Apoi: Tecuci plecare 2.40, Marasesti 3.04/3.12, Adjud 3.38/3.52, Onesti 4.32, Saline hc 4.49, Comanesti 5.15/5.17, Ghimes 5.57, Livezi-Ciuc 6.29, Siculeni 6.51/6.57, Miercurea-Ciuc 7.06/7.08, HM Baile-Tusnad 7.35, Sfantu-Gheorghe 8.12/8.14, Brasov 8.44.

Compunere: 3 vagoane (clasa 1, clasa a doua si de dormit).

*Din statia Adjud ataseaza o grupa Suceava – Brasov (Suceava plecare 00.52 ,Veresti 1.04/1.05, Dolhasca 1.25/1.26 , Pascani 1.44/1.46 ,Roman 2.15/2.17, Bacau 2.47/2.49, Adjud sosire 3.30)



IR 1540

Intre statiile Tecuci si Iasi circula combinat cu tren IR 1667 (Tecuci sosire 2.50, Tecuci plecare 3.03, Iasi sosire 5.45).

Brasov plecare 20.14, Sfantu-Gheorghe 20.44/20.46 ,HM Baile Tusnad 21.21 ,Miercurea-Ciuc 21.49/21.51, Siculeni 22.00/22.05 ,Livezi-Ciuc 22.26 ,Ghimes 23.00/23.01, Comanesti 23.40/23.41, Saline hc. 00.04 ,Onesti 00.24, Adjud 1.20/1.33, Marasesti 2.00/2.01,Tecuci sosire 2.25.

Compunere: 3 vagoane (clasa 1, clasa a doua si de dormit).

*Din statia Adjud detaseaza o grupa Brasov-Suceava (Adjud plecare 1.46, Bacau 2.23/2.35, Roman 3.05/3.07, Pascani 3.35/3.37, Dolhasca 3.57/3.59, Veresti 4.16/4.18, Suceava sosire 4.31).



Combinarea trenurilor IR 1541 cu IR 1668, respectiv a trenului IR 1540 cu IR 1667, pe distanta Iasi- Tecuci, ar oferi doua mari avantaje:

-Economie de combustibil, prin utilizarea unei singure locomotive diesel pe distanta Tecuci-Iasi.

-Si judetul Vaslui ar fi legat prin tren direct (compus din vagoane, nu din automotor!) de Brasov.



Combinarea acestor trenuri ar duce la efectuarea urmatoarelor manevre in statia Tecuci:

-2.17- soseste IR 1668 de la Iasi (cu vagoanele pentru Brasov dupa locomotiva, si cu cele de Bucuresti la urma)

-Vagoanele de Brasov sunt decuplate, sunt trase la o anumita distanta de cele pentru Bucuresti iar locomotiva diesel este apoi decuplata si ea

-In capatul spre Marasesti este cuplata locomotiva electrica la vagoanele pentru Bucuresti

-2.25- soseste la o alta linie trenul de la Brasov

-2.28- pleaca IR 1668 spre Bucuresti

-In capatul spre Marasesti este cuplata o alta locomotiva electrica la vagoanele pentru Brasov

-2.40 IR 1541 pleaca spre Brasov

-2.50 soseste IR 1667 de la Bucuresti. Locomotiva electrica este decuplata.

-Locomotiva diesel manevreaza in capatul spre Marasesti a statiei Tecuci, apoi cupleaza vagoanele aduse de la Brasov, le ataseaza la IR 1667.

-3.03- IR 1667 pleaca spre Iasi (cu locomotiva diesel, apoi vagoanele de la Brasov, apoi vagoanele de la Bucuresti).






Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 61 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
Sus 
Pagina 61 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 59, 60, 61
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: