Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei

In jos 
+46
mielutu zburator
traian
alex.alexus.tm
marius664
calatorul
dan tm
spiderpc
Kogayon
sovidiu
Vitosa
Shinkasen
mobitel_smd
Adirmvl
DUAL
yeu1
ldh80
Dr2005
NicuS
Vlad
Luna
lapsanszkitamas
membru exclus
Nesebar
razvan - trenuri
Adrian78
Stere Serban
Andrey_tm
Nk11
ATM
AlexD
cata
Razvan
LanceR
sazanmasteri
membru inactiv
Marian Andrei
TVlad
Ionutz
jionutz
George
Traveller
vrabieionut
didi
IonutCFR2009
MariusM
COSTACHE MIHAIL
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6338
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11471
Data de inscriere : 03/11/2010

Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei   Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 05 Iun 2023, 23:24

Am stat doar câteva zile la București - am fost în special că să mă întâlnesc cu rudele din București pe care nu le-am mai văzut de câțiva ani! Fotografiile le-am făcut cam pe fugă. Dacă veți aveea timp poate ne întâlnim data viitoare când am să mai vin la București!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6338
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11471
Data de inscriere : 03/11/2010

Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei   Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Icon_minitimeMier 05 Iul 2023, 14:38

Care sunt limitele controlate de instalatia CE a statiei Bucuresti-Nord ?

Logic acestea ar trebui sa fie: pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al statiei Bucuresti- Baneasa (semnalele si macazurile de la "Ramificatia Pajura" din ce statie sunt controlate ?), pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al HM Pajura (pentru M700 si pentru firul "3 Chitila"), pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al statiei Chitila (pentru firele 1 si 2 Chitila) si pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al statiei Bucurestii Noi!

In niste livrete de mers din anul 1984 aparea asa-numitul "Bucuresti Nord Post 5" (numai pe firul 3 Chitila). Era accelasi cu punctul de ramificatie din zona haltei Carpati h., de unde se ramificau liniile pentru: fosta grupa de triere "B1" (triajul vechi), revizia vagoane de marfa Bucuresti-Triaj, "Baza de electrificare" si linia spre "Bucuresti Triaj Post 17" (la capatul grupei de triere "A2" ) ?
Cand au fost desfiintate macazurile si semnalele de ramificatie de la "Bucuresti Nord Post 5" (din zona haltei Carpati h) ?
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 176
Localizare : București
Reputatie : 488
Data de inscriere : 04/08/2023

Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei   Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Icon_minitimeMier 20 Mar 2024, 21:10

Gara de Nord, o statie de care nu sunt un fan prea mare, din mai multe cauze cum ar fi:
  • Mizeria, mirosurile de toate tipurile care sunt nelipsite si la ordinea zilei. (la un moment dat se pot vedea sobolani cum ies de sub peroane pe langa sine!!!!! affraid )
  • Magazinele, patiseriile, etc; care sunt intrusive.
  • Reclamele abuzive la diferite chestii (pariuri, bauturi alcolice)
  • Peroanele care nu sunt inaltate si nu pot facilita accesul persoanelor cu mobilitate reduse in trenurile garate (exceptand cel de la linia 14).
  • Zonele adiacente de langa ea sunt neprietenoase si hotia este peste tot.
  • Nu are un terminal multimodal cu tramvai, trolebuz, autobuz.
  • Sa nu uitam de infrastructura degrata, intrarea se face cu 10-15km/h, copertinele sunt degradate.


Pe langa acestea, marimea mica a statiei se datoreaza din motive istorice, deoarece la inceputul anilor 1911 a fost propus un proiect pentru o Gara Centrala (aceasta urma probabil sa fie localizata unde astazi se afla casa Radio) si orice proiect de extindere al Garii de Nord a fost oprit din acest motiv.
La un moment dat parca era un proiect de demolare al Garii de Nord la inceputul anilor 90 dar acesta a fost abandonat.
Sunt curios cum va decurge modernizarea sa pe viitor cu respectiva firma care are trei angajati..


Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Img_7510
Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Img_7512
Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Img_7511
Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Img_7513
Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Img_7514
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6338
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11471
Data de inscriere : 03/11/2010

Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei   Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Icon_minitimeMier 20 Mar 2024, 23:33

Poate vreodată va fi renovata și restaurată și clădirea stației București Nord (Grupa A). Nu știu dacă este inclusa in listă monumentelor istorice și de arhitectură!

Dar o renovare și restaurare serioasa a clădirii, începând de la structura de rezistență, pereți, finisaje, tencuială, acoperiș, uși, geamuri, înlocuite complet toate instalațiile de apă - canalizare, termice, electrice, etc!

În privința liniilor și macazurilor , fiind stație înfundată, viteza maximă a trenului , la intrarea in stație, nu poate depăși 15 km/h, indiferent care ar fi starea liniilor și macazurilor!

Dar dacă acestea ar fi in stare foarte buna un tren care pleacă din stație, de pe linie directă, ar putea trece peste macazurile de la ieșirea din stație și cu 80 sau 100 km/h- bineînțeles în funcție de ce demaraj ar permite locomotivă/automotorul/rama electrică!

Numărul de linii actual este cred suficient - tot atâtea linii aveea statia și un 1990 și atunci erau mult mai multe trenuri!

Accesul din incinta stației CFR București Nord la stațiile de metrou și a STB este cred destul de ușor - aici mari schimbări sau îmbunătățiri nu cred că ar fi necesare! Ultima data (anul trecut) când am fost in București și a trebuit să iau troleibuzul de la Gara de Nord până la Gorjului in Militari mi s-a părut destul de ușor accesul spre statia STB!

Ar fi interesant de văzut o fotografie cu monitorul instalației CE a stației București Nord!

Unde se afla sediul districtului de linii și districtului SCB București Nord ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei   Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei
Sus 
Pagina 12 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Subiecte similare
-
» 20 ianuarie 2010 - Gara de Nord - Bucuresti, atinsa de zapada
» Trenuri internaţionale
» Orient Express-2022
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (A, B, C)-
Mergi direct la: