| | Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei | |
|
+46mielutu zburator traian alex.alexus.tm marius664 calatorul dan tm spiderpc Kogayon sovidiu Vitosa Shinkasen mobitel_smd Adirmvl DUAL yeu1 ldh80 Dr2005 NicuS Vlad Luna lapsanszkitamas membru exclus Nesebar razvan - trenuri Adrian78 Stere Serban Andrey_tm Nk11 ATM AlexD cata Razvan LanceR sazanmasteri membru inactiv Marian Andrei TVlad Ionutz jionutz George Traveller vrabieionut didi IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6338 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11471 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei Lun 05 Iun 2023, 23:24 | |
| Am stat doar câteva zile la București - am fost în special că să mă întâlnesc cu rudele din București pe care nu le-am mai văzut de câțiva ani! Fotografiile le-am făcut cam pe fugă. Dacă veți aveea timp poate ne întâlnim data viitoare când am să mai vin la București! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6338 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11471 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei Mier 05 Iul 2023, 14:38 | |
| Care sunt limitele controlate de instalatia CE a statiei Bucuresti-Nord ?
Logic acestea ar trebui sa fie: pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al statiei Bucuresti- Baneasa (semnalele si macazurile de la "Ramificatia Pajura" din ce statie sunt controlate ?), pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al HM Pajura (pentru M700 si pentru firul "3 Chitila"), pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al statiei Chitila (pentru firele 1 si 2 Chitila) si pana la semnalul prevestitor (sau de intrare) al statiei Bucurestii Noi!
In niste livrete de mers din anul 1984 aparea asa-numitul "Bucuresti Nord Post 5" (numai pe firul 3 Chitila). Era accelasi cu punctul de ramificatie din zona haltei Carpati h., de unde se ramificau liniile pentru: fosta grupa de triere "B1" (triajul vechi), revizia vagoane de marfa Bucuresti-Triaj, "Baza de electrificare" si linia spre "Bucuresti Triaj Post 17" (la capatul grupei de triere "A2" ) ? Cand au fost desfiintate macazurile si semnalele de ramificatie de la "Bucuresti Nord Post 5" (din zona haltei Carpati h) ? |
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 176 Localizare : București Reputatie : 488 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei Mier 20 Mar 2024, 21:10 | |
| Gara de Nord, o statie de care nu sunt un fan prea mare, din mai multe cauze cum ar fi: - Mizeria, mirosurile de toate tipurile care sunt nelipsite si la ordinea zilei. (la un moment dat se pot vedea sobolani cum ies de sub peroane pe langa sine!!!!! )
- Magazinele, patiseriile, etc; care sunt intrusive.
- Reclamele abuzive la diferite chestii (pariuri, bauturi alcolice)
- Peroanele care nu sunt inaltate si nu pot facilita accesul persoanelor cu mobilitate reduse in trenurile garate (exceptand cel de la linia 14).
- Zonele adiacente de langa ea sunt neprietenoase si hotia este peste tot.
- Nu are un terminal multimodal cu tramvai, trolebuz, autobuz.
- Sa nu uitam de infrastructura degrata, intrarea se face cu 10-15km/h, copertinele sunt degradate.
Pe langa acestea, marimea mica a statiei se datoreaza din motive istorice, deoarece la inceputul anilor 1911 a fost propus un proiect pentru o Gara Centrala (aceasta urma probabil sa fie localizata unde astazi se afla casa Radio) si orice proiect de extindere al Garii de Nord a fost oprit din acest motiv. La un moment dat parca era un proiect de demolare al Garii de Nord la inceputul anilor 90 dar acesta a fost abandonat. Sunt curios cum va decurge modernizarea sa pe viitor cu respectiva firma care are trei angajati.. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6338 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11471 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei Mier 20 Mar 2024, 23:33 | |
| Poate vreodată va fi renovata și restaurată și clădirea stației București Nord (Grupa A). Nu știu dacă este inclusa in listă monumentelor istorice și de arhitectură!
Dar o renovare și restaurare serioasa a clădirii, începând de la structura de rezistență, pereți, finisaje, tencuială, acoperiș, uși, geamuri, înlocuite complet toate instalațiile de apă - canalizare, termice, electrice, etc!
În privința liniilor și macazurilor , fiind stație înfundată, viteza maximă a trenului , la intrarea in stație, nu poate depăși 15 km/h, indiferent care ar fi starea liniilor și macazurilor!
Dar dacă acestea ar fi in stare foarte buna un tren care pleacă din stație, de pe linie directă, ar putea trece peste macazurile de la ieșirea din stație și cu 80 sau 100 km/h- bineînțeles în funcție de ce demaraj ar permite locomotivă/automotorul/rama electrică!
Numărul de linii actual este cred suficient - tot atâtea linii aveea statia și un 1990 și atunci erau mult mai multe trenuri!
Accesul din incinta stației CFR București Nord la stațiile de metrou și a STB este cred destul de ușor - aici mari schimbări sau îmbunătățiri nu cred că ar fi necesare! Ultima data (anul trecut) când am fost in București și a trebuit să iau troleibuzul de la Gara de Nord până la Gorjului in Militari mi s-a părut destul de ușor accesul spre statia STB!
Ar fi interesant de văzut o fotografie cu monitorul instalației CE a stației București Nord!
Unde se afla sediul districtului de linii și districtului SCB București Nord ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei | |
| |
| | | | Bucureşti Nord, fosta gara Târgoviştei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |