Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.

In jos 
+48
billy752-istu
Czirjak Arpad
laurentzu
mishu88
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
alex.alexus.tm
Balto
Vitosa
mielutu zburator
Andrey_tm
Davee91
marius664
Luca tgv
MariusM
dan tm
alliens
Costin.B
vanchorusebulgaria
riciu
DUAL
boldalexandru
Lumunita Stana
COSTACHE MIHAIL
vatmanul
FelixTheBear030
Adrian78
Mihay
Razvan Tudor
Adirmvl
Dr2005
Katalin4653
phnegativ
IonutCFR2009
Vlad
ldh80
Norbi
TVlad
ionutz85
kristi kkk
Semafor
srazvi
Andrei
Alexandra
cristi CFR
Nesebar
razvystefan
myster2008
52 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 13, 14, 15
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8106
Data de inscriere : 18/03/2011

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeLun 08 Ian 2018, 22:14

Hai sa recunoastem ca daca s-ar vrea s-ar putea face mici reparatii, nu toate costa o avere. Bine zici insa ca la noi totul trebuie sa fie atribuit la firme de apartament si supraevaluat.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6338
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11471
Data de inscriere : 03/11/2010

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeMar 23 Ian 2018, 16:33

Dr2005 a scris:
ldh80 a scris:


Inseamna ca trebuie modificata/schimbata legislatia!

 Ar trebui introdus un paragraf in legislatie, cam in acest fel: "Executarea unor lucrari de reparatie, RK, modernizare, reconstructie, pe caile ferate care nu fac parte din reteaua feroviara trans-europeana TEN-T, indifferent ca aceste cai ferate sunt interoperabile sau neinteroperabile, daca aceste lucrari nu se fac cu bani din fonduri europene, se decide prin ordin al ministrului transporturilor sau prin ordin al directorului general al CFR-SA-Infrastructura, fara a mai fi necesara intocmirea studiilor de fezabilitate si fara alte aprobari.

Identificarea surselor de finantare (altele decat fonduri europene) pentru astfel de lucrari cade in sarcina ministerului transporturilor sau al CFR-SA-infrastructura".

Nu ai voie să faci nicio investiţie fără studiu de fezabilitate! Asta este practica europeană. De altfel, nici pe vremea lui Ceauşescu nu se făcea nimic fără un studiu de fezabilitate, chiar dacă nu se numea aşa. Că altfel te lua imediat pentru subminarea economie naţionale.
Practica europenă e clară - ce nu e pe reţeaua TEN-T nu e de interes european sau măcar naţional, e de interes local, prin urmare trebuie întreţinută şi dezvoltată la nivel local. Şi ca stat, până nu faci reţeaua TEN-T şi nu o menţi la standardele TEN-T, dacă modernizezi ceva pe neinteroperabil ai pus-o rău de tot, se lasă cu infringement şi amenzi mari.
Repet, vorbesc de lucrări de modernizare, nu de lucrări de întreţinere, care se pot face şi pe linii neinteroperabile. Ridicarea unei restricţii de viteză sau refacţia liniei pentru aducerea în parametrii proiectaţi nu sunt lucrări de modernizare.


Deci, ca sa intelegem:

-Nu exista nici o prevedere legala prin care sa se interzica efectuarea de lucrari de RK pe linii secundare neinteroperabile, inclusive aducerea acelor linii la parametric tehnici si de exploadare din 1990- inclusiv reinfiintarea de statii sau HM-uri desfiintate dupa 1990!

Concret, nici o prevedere legala nu impiedica CFR-SA-Infrastructura , de exemplul, sa faca lucrari de RK si sa readuca la starea tehnica din 1990 linii secundare neinteroperabile precum Vama- Moldovita, Gura Putnei- HM Nisipitu, Dornesti- Siret, etc!


-In privinta lucrarilor de modernizare (folosirea altor solutii tehnice , mai moderne fata de cele din 1990, ori reconstructia liniilor pe alte amplasamente- inclusiv corectari de trasee, realizarea unor raze in curba mai mari, etc), inteleg ca in cazul liniilor de cale ferata- atat interoperabile, cat si neinteroperabile- care nu fac parte din reteaua TEN-T, exista o prevedere legala (ar fi bine de spus numarul legii si articolul in care este mentionata aceasta prevedere legala), prin care este interzisa efectuarea de astfel de lucrari.

Aceasta prevedere legala ar trebui schimbata , astfel incat, daca de exemplul guvernul si ministerul transporturilor ar adopta o decizie politica prin care- de exemplul- sa se realizeze modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Crasna- Iasi (care este o linie interoperabila care nu face parte din reteaua TEN-T), acest lucru sa se poata face, fara ca legea sa fie incalcata.

Si, din moment ce astfel de lucrari s-ar putea face fara a apela la finantari europene (cu bani atrasi din alte surse decat fonduri europene- bugetul de stat, imprumuri sau alte finantari international, etc), nu cred si nu vad de ce ar aveea ceva UE impotriva eliminarii acelei prevederi legale.

Regulile europene ar trebui sa se refere strict numai la lucrari efectuate cu bani din fonduri europene (in cazul cailor ferate regulile europene sa se aplice strict numai la caile ferate modernizate/reconstruite cu bani din fonduri europene)!
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6717
Data de inscriere : 23/01/2014

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeMar 23 Ian 2018, 18:04

ldh80 a scris:

Concret, nici o prevedere legala nu impiedica CFR-SA-Infrastructura , de exemplul, sa faca lucrari de RK si sa readuca la starea tehnica din 1990 linii secundare neinteroperabile precum Vama- Moldovita, Gura Putnei- HM Nisipitu, Dornesti- Siret, etc!
Exista ceva insa ce impiedica pe CFR sa investeasca in aceste linii...Lipsa de clienti, atat calatori cat mai ales marfa... Very Happy
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6369
Reputatie : 12042
Data de inscriere : 09/07/2009

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeMar 23 Ian 2018, 18:38

ldh80 a scris:

 Aceasta prevedere legala ar trebui schimbata , astfel incat, daca de exemplul guvernul si ministerul transporturilor ar adopta o decizie politica prin care- de exemplul- sa se realizeze modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Crasna- Iasi (care este o linie interoperabila care nu face parte din reteaua TEN-T), acest lucru sa se poata face, fara ca legea sa fie incalcata.

Urziceni - Faurei - Tecuci este linie neinteroperabila, din pacate... Asa au hotarat cei din birourile ministerului, ca o magistrala trebuie sectionata in doua, chiar daca este drumul cel mai scurt si cu cele mai putine dificultati in traseu. No
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6369
Reputatie : 12042
Data de inscriere : 09/07/2009

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeMar 07 Sept 2021, 21:43

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12483
Data de inscriere : 16/07/2014

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeVin 22 Apr 2022, 20:52

uite ce zic astia

https://clubferoviar.ro/cale-ferata-inaugurata-de-razvan-cuc/


https://timponline.ro/singura-varianta-ocolitoare-pentru-sangeorz-bai-in-discutii-la-ministerul-transporturilor/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeSam 23 Apr 2022, 15:41

Redeschisă de Cuc, că nu a inaugurat-o el, nu s-a construit în mandatul său ca să fie inaugurată, și oricum în calitate de ministru nu a avut nici o realizare.
În ce privește ce vor ei să facă pe acolo, să facă șosea pe locul căii ferate, se cunoaște demult problema asta. Politicul nu e interesat de calea ferată ci de șosele. De pe urma CFR nu ar avea nimic de câștigat, pe când pe rutier ei și prietenii lor care au firme de transport mănâncă bine de tot. De ce să câștige Statul când poate să câștige privatul? Că vorba aia ministerul transporturilor pentru ei fac jocurile.
Și poate îi aduce cineva aminte lui Răzvan Cuc că doar 3 luni a rezistat trenul de Rodna. De ce nu a mai intervenit să continue trenul pe ruta asta? Și iar să ne reamintim că la orele la care erau puse cele 3 perechi de trenuri nu prea erau utile mai deloc și nici la trenurile rutei Cluj - Ilva Mică - Suceava nu se pupau la legătură.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18075
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23453
Data de inscriere : 05/10/2010

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeSam 23 Apr 2022, 15:47

Sa nu mai pomenim de viteza de circulație de 30km/h deci mergea numa bine pusa o aburoasa și să o facă linie de mocănița..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeSam 23 Apr 2022, 15:53

Te contrazic umpic, ridicaseră viteza de la 30 la 35 km/h, dar evident că mecanicul mergea preventiv tot cu 30 km/h.
Păi la 50 minute cât făcea trenul pe Rodna Veche - Ilva Mică cine să meargă cu trenul când pe rutier făceai 25 minute și aveai microbuze gîrlă. Că de aia erau puse trenurile la ore aiurea, să nu deranjeze rutierul.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13904
Data de inscriere : 08/01/2011

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeSam 27 Mai 2023, 16:48

Ce mai vedem prin România

https://www.bistriteanul.ro/badea-ion-s-a-razgandit-a-ngradit-terenul-si-a-pus-poarta-pe-calea-ferata/

De unde deducem că românului nu îi place calea ferată / trenul
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 360
Reputatie : 1520
Data de inscriere : 25/03/2021

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeSam 27 Mai 2023, 17:55

Este legal?
Sus In jos
Ionut31

Ionut31


Numarul mesajelor : 106
Varsta : 15
Localizare : Falciu
Reputatie : 566
Data de inscriere : 11/02/2023

418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitimeMier 26 Iul 2023, 21:07

Vitosa a scris:
Ce mai vedem prin România

https://www.bistriteanul.ro/badea-ion-s-a-razgandit-a-ngradit-terenul-si-a-pus-poarta-pe-calea-ferata/

De unde deducem că românului nu îi place calea ferată / trenul

Tot un Badea Ion pe 603 a ingradit cu gard electric o parte din linie pentru animale, macar asa mai scapam de vegetatia de pe linie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.   418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm.
Sus 
Pagina 15 din 15Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 13, 14, 15
 Subiecte similare
-
» O expeditie Timisoara Nord- Rodna Veche
» Ilva Mică (401)
» 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică
» Reportaje feroviare Adirmvl
»  Trenuri Regio

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 400-
Mergi direct la: