| | Linia de centura a Bucurestiului | |
|
+77Capsuneanu Radu161 mishu88 laur 133 ciprian71 19jimmy84 Traveller alliens lifetec NIKU24 Luca tgv LanceR mielutu zburator brutusel IonutChircu email2bav dan tm Andrey_tm Balto adascalu spiderpc ANDU2100HP DPS DUAL baiazid George WAYNEN alexmorph3us razvan - trenuri doctor cfr Radu cstefan dan_dinca cfr500 Shinkasen sogard_2003 Rarau elm nenuandrei Mircea Condilescu Mihai-Aurel ionutz85 mihaiuc Dr2005 traian Nk11 Adrian78 dave nokia2010 stefan_br TonyGFR Razvan Tudor 040EC100 Boracik Vitosa popovici AlexD tuborgtnp Nesebar 63-1143-5 srazvi Andrei riciu tudor_toma82 cristi CFR sorinucu RazvanCFR TVlad cont dezactivat . cata SULZERUL 0733 IonutCFR2009 ldh80 didi stakee mardaryroby COSTACHE MIHAIL 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2040 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6445 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 14 Iun 2022, 22:06 | |
| Am prins si eu la Eforie Nord prin 2020 si se faceau toti ceferistii si pasionatii ca nu vedeau. Mai vine si desteptul pamantului de la „Romania feroviara” in gara de la Eforie Nord si cica e cea mai decenta statie de pe M800. Toate arata in ultimul hal. Si-si mai dau cu parerea fix unii care de fapt nici nu merg cu trenul, doar ling clantele la niste companii feroviare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 14 Iun 2022, 22:19 | |
| Strada aia nu e ,,a comunei", că staţia c.f. Chiajna se află, administrativ, în Sectorul 6 al Municpiului Bucureşti! Străzile respective nu apar în evidenţa străzilor PMB sau PS6, practic sunt ale nimănui.
Oricum, în ideea unui viitor tren pe Centură, se va înfiinţa un PO la traversarea străzii care duce la Centură şi, eventual, unul în dreptul stadionului, că staţia actuală Chiajna nu prea are ce să deservească.
Eforie Nord urmează să fie modernizată în vreo câţiva ani. Evident, şarpele poate urca şi peroanele conforme cu STI PMR, nu prea ai cum să blochezi fauna sălbatică, atâta câtă a mai rămas. În general e vorba de Şarpele de apă, care e inofensiv, dar poţi să ai ghionul să dai nas în nas cu o viperă, ceea ce nu e prea plăcut la ce sistem medical avem. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 15 Iun 2022, 21:21 | |
| În vreo câțiva ani? Păi asta ar putea însemna și peste 20 de ani să fie gata. Ca și în cazul M100/310 că de ce CFR SA mai pompează acum bani în ea când modernizarea urmează începând cu sau după 2025. Păi și până atunci o lăsăm să se circule cu 50 km/h? Clar alungi lumea de la tren. Și mai deraiază și trenurile. Și dacă începe din 2025 în câți ani va fi gata? 15 ? 20 ? Nu domnule, toate astea trebuiau să fie gata ieri. Nu mâine nu poimâine nu peste 10 ani ci ieri. Că suntem în UE de atâția ani dar parcă tot pe loc batem pasul. Și dacă e șarpe de apă și e inofensiv eu trebuie să mă las mușcat? Până la urmă e șarpe și e un pericol. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 15 Iun 2022, 22:49 | |
| Câţiva ani = vreo 5. Oricum, nu se mai aprobă la finanţare modernizarea unor secţiuni pe care sunt lucrări neamortizate. Dacă faci o refacţie pentru 120 km/h pe o linie TEN-T Core acum, până în 2030 trebuie să o duci la 160 km/h, dar UE nu îţi dă bani să o mai refaci încă o dată. Dacă nu reuşeşti să o ridici la 160 din alte soiuri de intervenţii ,,mai mici" (gen doar schimbat catenara şi stâlpii şi pus ETCS), va trebui să o faci din fonduri proprii. Altă noutate e că modernizarea nu mai presupune neapărat reconstrucţia totală (cum s-a făcut până acum), se pot păstra anumite piese din linia veche. De ex. refacţiile ce se vor face pe QuickWins vor fi cu linie pentru 160 km/h, la ,,modernizare" intri doar pe electrificare şi atât, eventual mai faci o completare a prismei şi un buraj şi gata.
Linia Constanţa - Mangalia încercăm să o introducem pe TEN-T Core, alături de Medgidia - Tulcea, la următoarea actualizare a Regulamentului TEN-T, care probabil se va face spre sfârşitul acestui an. Astfel ar deveni mult mai uşor eligibilă la finanţare europeană.
Dacă e şarpe de apă, nu o să te muşte, că nu eşti în meniul lui. Dar e indicat să-l laşi în pace. Pe de altă parte, dacă ţie îţi e frică de un şarpe, ce faci când te duci la munte şi rişti să dai nas în nas cu vulpea sau, mai rău, cu ursul? _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8218 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 28 Iun 2022, 13:34 | |
| Formidabil, chiar asa e: am gasit acum un sit pe care se vad bine limitele sectoarelor. Gara Chiajna si strazile adiacente sint in sect. 6. E cu atit mai rau; nu ca aveam mari asteptari de la PS6 dar mai mari decit de la Chiajna.
https://www.nanoterra.ro/harti/bucuresti.html
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6337 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11469 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 28 Iun 2022, 14:09 | |
| Pentru calea ferata de centura a Bucurestiului reconstructia si modernizarea pentru o VS de 120 km/h este suficienta, datorita faptului ca pe cea mai mare parte a acestei linii vor circula numai trenuri "regio" , "suburbane" (pentru care VS de 120 km/h este suficienta, mai ales ca vor trebui sa aibe opriri dese) si trenuri de marfa (pentru care VS de 100 km/h este suficienta).
Singurul tronson al caii ferate de centura care ar merita reconstruit/modernizat pentru VS de 160 km/h este cel dintre statiile Chiajna- Bucuresti Vest- Varteju- Jilava, deoarece pe acest tronson vor circula trenurile "interregio" si "internationale" spre Bulgaria, dupa redeschiderea circulatiei feroviare spre Gradistea- Giurgiu Nord/Giurgiu!
Dar ca viitoarele trenuri "suburbane" care vor circula pe calea ferata de centura a Bucurestiului sa aibe succes ar trebui amenajate halte/puncte de oprire in zone unde cf de centura intersecteaza drumurile si soselele care ies din Bucuresti si va trebui ca si cei de la STB si Metrorex sa prelungeasca anumite linii de transport urban in comun pana la calea ferata de centura (si chiar pana in unele localitati de langa Bucuresti), astfel:
-Linia de tramvaie prelungita de la actualul capat "Mezes" pana in comuna Chitila (pe Soseaua Chitilei si pe Soseaua Banatului), eventual pana in spatele cladirii garii Chitila;
-Amenajat un nou punct de oprire la intersectia dintre cf de centura si DJ 601 A (in comuna Chiajna)
-Linia de troleibuze prelungita de la actualul capat "Liceul de transporturi" pana la "Europolis Logistic Park" si amenajat un punct de oprire la intersectia dintre cf de centura si A1
-Bdul. Timisoara si linia de tramvaie prelungite pana la centura si amenajat acolo un punct de oprire pe cf
-Punct de oprire la intersectia Prelungirea Ghencea cu cf de centura
-Punct de oprire la intersectia Soseaua Alexandriei cu cf de centura (si in viitor linia de tramvaie prelungita pana in comuna Bragadiru)
-Punct de oprire la intersectia Soseaua Bucuresti- Magurele cu cf de centura
-Punct de oprire la intersectia Soseaua Giurgiului cu cf de centura (si in viitor linia de tramvaie prelungita pana in comuna Jilava)
-Punct de oprire la intersectia Soseaua Berceni cu cf de centura (Metrorex are in executie prelungirea M2 pana la centura)
-Punct de oprire la intersectia DN 4 cu cf de centura (si in viitor prelungita linia de tramvaie pana comuna Popesti-Leordeni si chiar pana la cf de centura)
-Punct de oprire la intersectia strada Leordeni cu cf de centura
-Punct de oprire la intersectia A2 cu cf de centura (si in viitor linia de tramvaie prelungita pana la cf de centura)
-Punct de oprire la intersectia Soseaua Cernica cu cf de centura
-Punct de oprire la intersectia BDUL. Biruintei- DN 3 cu cf de centura
-Punct de oprire la intersectia DN 2 cu cf de centura (si linia de tramvaie prelungita pana in "orasul" Voluntari)
-Punct de oprire la intersectia A3 cu cf de centura
-Punct de oprire la intersectia Bdul. Pipera cu cf de centura
-Punct de oprire la intersectia DN 1 cu cf de centura
-Punct de oprire in zona intreprinderii ICSIM SA
Linia de troleibuze prelungita de la actualul capat "Strand Straulesti", pana in comuna Mogosoaia , pe Soseaua Bucuresti- Targoviste si pe strada Constantin Brancoveanu (pana la "palatul Brancoveanu").
Realizarea acestor propuneri ar insemna sa existe o colaborare buna intre: CFR-SA, STB, PMB si Consiliul Judetean Ilfov! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 16 Feb 2024, 22:05 | |
| În prezent centura de Nord a Capitalei arată așa Mai e vreun gând cu ea sau rămâne așa forever ? |
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 176 Localizare : București Reputatie : 487 Data de inscriere : 04/08/2023
| | | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6337 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11469 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 16 Feb 2024, 22:54 | |
| Era in curs de realizare "studiu de fezabilitate" privind reconstructia si modernizarea caii ferate de centura! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 16 Feb 2024, 22:55 | |
| @ Ionuț, ba da. @ldh80 am pierdut banii de la UE. Momentan nu se mai face nimic. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului | |
| |
| | | | Linia de centura a Bucurestiului | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |