Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Linia de centura a Bucurestiului

In jos 
+77
Capsuneanu
Radu161
mishu88
laur 133
ciprian71
19jimmy84
Traveller
alliens
lifetec
NIKU24
Luca tgv
LanceR
mielutu zburator
brutusel
IonutChircu
email2bav
dan tm
Andrey_tm
Balto
adascalu
spiderpc
ANDU2100HP
DPS
DUAL
baiazid
George
WAYNEN
alexmorph3us
razvan - trenuri
doctor cfr
Radu
cstefan
dan_dinca
cfr500
Shinkasen
sogard_2003
Rarau
elm
nenuandrei
Mircea Condilescu
Mihai-Aurel
ionutz85
mihaiuc
Dr2005
traian
Nk11
Adrian78
dave
nokia2010
stefan_br
TonyGFR
Razvan Tudor
040EC100
Boracik
Vitosa
popovici
AlexD
tuborgtnp
Nesebar
63-1143-5
srazvi
Andrei
riciu
tudor_toma82
cristi CFR
sorinucu
RazvanCFR
TVlad
cont dezactivat .
cata
SULZERUL 0733
IonutCFR2009
ldh80
didi
stakee
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
81 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15309
Data de inscriere : 06/03/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 24 Aug 2009, 11:25

Linia de centura a Capitalei, face inconjurul orasului, intersectand toate liniile feroviare care intra in Bucuresti. Astfel, in partea de nord intalneste magistrala 1000(Ploiesti), sectia 901 care vine de la Pitesti, precum si magistrala 700 care vine de la Urziceni. In partea de est a orasului se intersecteaza cu magistrala 8oo(Constanta) si cu secundara 801 (Oltenita). Partea de vest se intersecteaza cu linia care vine de la Videle(M900),iar in partea de sud a Capitalei, linia de centura intalneste linia care vine de la Giurgiu(902). In partea de nord-est si nord vest, linia de centura este dubla electrificata, in partea de est este simpla electrificata, iar in rest simpla neelectrificata. In prezent, linia de centura foloseste transportului de marfa, si acesta foarte redus mai ales in partea de sud.In urma cu catva timp, in partea de nord-est a centurii, au trecut si trenuri de calatori, care faceau legatura intre Bucuresti si Constanta, din cauza lucrarilor de modernizare de pe tronsonul Gara de Nord, Gara Baneasa, Gara Pantelimon.De altfel, singurul tronson al liniei de centura care mai este folosit traficului de calatori, este in partea de sud-est, intre garile Pantelimon si Bucuresti-Sud. Singura garnitura este cea care pleaca din Gara Obor si duce la Oltenita.
Linia de centura a Bucurestiului P8210001_01
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15309
Data de inscriere : 06/03/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 24 Aug 2009, 11:49

In ziarul 'Adevarul de seara' de marti 4 noiembrie 2008, am gasit un reportaj in care se specifica faptul ca s-a dat startul lucrarilor la linia de centura, pentru trenul regional, care va inconjura Bucurestiul. Insa a trecut aproape un an, si de atunci nu am mai aflat nimic.Dar oare daca tot vor sa infiinteze tren regional, nu se putea pune in circulatie cu restrictii de viteza, in timp, ce lucrarile se puteau executa in paralel?
Linia de centura a Bucurestiului P8210002_01
%%%%%%%%%
Linia de centura a Bucurestiului P8210004_01
%%%%%%%%%
Linia de centura a Bucurestiului P8210005_01
**********************
Linia de centura a Bucurestiului P8210003_01
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15309
Data de inscriere : 06/03/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 24 Aug 2009, 11:57

In acelasi ziar, scrie ca primele zone de lucru, vor fi Statiile Pantelimon si Obor, doua din cele 27 de statii existente pe ruta inelului feroviar. Ciudat aspect, tinand cont de faptul ca in aceeasi perioada, alt ziar, numit Foisorul de Foc, anunta ca Gara Obor va fi transformata in muzeu! Iar aici, in Adevarul de seara, scrie ca Gara Obor va fi una din cele 27 de statii prin care va circula trenul regional, si impreuna cu gara Pantelimon, vor fi primele care vor intra in lucru! Iata deci , 2 ziare care se bat cap in cap!!! (a se vedea topicul Gara Bucuresti Obor)
Linia de centura a Bucurestiului P8210006_01
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member
mardaryroby


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 45
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 6022
Data de inscriere : 21/08/2008

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 24 Aug 2009, 13:10

Din cunostintele mele, stiu ca se poate circula cu un Desiro pe toata centura Bucurestiului.
In livretele de calatori din anii 90 erau trecute doua perechi de trenuri, o pereche pe partea vestica a Bucurestiului, respectiv pe partea estica a acestuia.
Opririle erau de maxim 30 secunde in multe locuri, cred ca aveau mai mult un regim de tramvai.
Sus In jos
http://rrt-group.com
stakee
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 168
Reputatie : 5619
Data de inscriere : 07/08/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 24 Aug 2009, 13:29

Mare adevar referitor totodata si la denumirea ziarului lol!

Macar exista acel personal de Bucuresti Nord-Obor

Si marele "express" de Otopeni
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15309
Data de inscriere : 06/03/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 24 Aug 2009, 15:41

stakee a scris:


Macar exista acel personal de Bucuresti Nord-Obor

Si marele "express" de Otopeni
Care acel personal Bucuresti Nord-Dragonul Rosu-Bucuresti Obor circula cu cel mult 15 calatori, iar marele express de Otopeni, cel mult 7-8 calatori. Nu am vazut vreodata sa aiba mai multi calatori . Si iata ca nu se desfiinteaza. In schimb, s-au scos din circulatie trenuri care aveau mult mai multi calatori! Au fost anulate! Pe motiv ca nu sunt rentabile!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15309
Data de inscriere : 06/03/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 12 Oct 2009, 13:51

In aceasta harta, se vede Linia de Centura a Bucurestiului, exact asa cum este ea, simpla, sau dubla, cu rosu este electrificata, cu negru este neelectrificata
Linia de centura a Bucurestiului PA120003
Alta harta cu linia de centura
Linia de centura a Bucurestiului PA120002
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6372
Data de inscriere : 28/09/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeDum 13 Iun 2010, 22:23

Cum am dat o fuga intr un oras din Ilfov am zis sa pozez si linia de centura ce trece prin sudul Bucurestiului linga localitatea Magurele pozele sunt facute spre directia Bragadiru.
Linia de centura a Bucurestiului P1140434

Din ce vad eu niste stilpi pentru catenara.Era cumva planificat electrificarea acestei linii?
Linia de centura a Bucurestiului P1140301
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15309
Data de inscriere : 06/03/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeLun 14 Iun 2010, 14:09

Pai am si eu doua poze facute de pe Pasajul suprateran de la Magurele cu linia de centura, numai ca acestea sunt facute in cealalta directie, adica spre Jilava.


Linia de centura a Bucurestiului P1010011_03






Linia de centura a Bucurestiului P1010012_01-4
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15309
Data de inscriere : 06/03/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeVin 25 Iun 2010, 21:14

Linia de centura imediat ce se desparte de M1000 in apropiere de Chitila



Linia de centura a Bucurestiului P1010151
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6335
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11467
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Linia de centura   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeMier 01 Dec 2010, 14:12

Din cate stiu, a fost construita in anii 50'.
Tronsoanele ar fi:
-Mogosoaia- Otopeni- Constantin David (Voluntari)= linie dubla electrificata
-Constantin David- Ram. Constantin David- Ram. ?- Titan Grupa Marfuri= linie simpla electrificata (insa din ce am vazut pe videoclip yutub Bucuresti- Oltenita, intre
Ram. Constantin David- Titan Grupa Calatori au mai ramas numai
stalpii !!!)
-Titan Grupa Marfuri- R ? (de unde se ramifica linia industriala paralela cu Dambovita)- Popesti Leordeni- Berceni- Jilava= linie simpla
-Jilava- R.1 Jilava- R.3.Jilava (de unde trebuia sa se ramifice linia spre portul Bucuresti-1 Decembrie)- Varteju- Bucuresti Vest- Chiajna= linie dubla
-Chiajna- R.Rudeni- R. Pod Colentina= linie dubla electrificata
-R. Pod Colentina- Mogosoaia= linie simpla electrificata (dar la fel ca si pe tronsoanele Depou Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia sau Pantelimon- Ram. Constantin David au
mai ramas doar stalpii !)
Si o intrebare: aceste portiuni de linii "dezelectrificate", a demontat CFR-ul linia de contact? Ma gandesc ca idiotii care ar fi incercat sa fure se electrocutau.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6368
Reputatie : 12040
Data de inscriere : 09/07/2009

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeMier 01 Dec 2010, 15:45

Linia de centura:

km 00+000 Post Macaze Ram. Buciumeni
km 06+200 Mogosoaia
km 12+600 Otopeni Hm.
km 25+400 Voluntari Hm. (fosta Constantin David)
km 28+000 Ram. Voluntari
km 31+400 R1 Bucuresti Sud
km 32+900 Bucuresti Sud (fosta Dudesti Gr. Tehnica)
km 39+900 Ram. Abator
km 41+700 Popesti Leordeni Hm.
km 46+200 Berceni Hm.
km 49+300 Jilava
km 50+500 R1 Jilava
km 57+900 Vârteju
km 65+000 Ram. Bucuresti Cotroceni
km 65+600 Bucuresti Vest (fosta Ciorogârla)
km 68+100 R2 Chiajna
km 70+800 Chiajna
km 73+200 Ram. Rudeni
km 75+400 Chitila
km 78+500 Post Macaze Ram. Buciumeni
-------------------------------------------------------
km 00+000 Ram. Rudeni
km 01+300 Ram. Colentina
km 06+300 Mogosoaia


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mier 01 Dec 2010, 17:35, editata de 1 ori
Sus In jos
SULZERUL 0733

SULZERUL 0733


Numarul mesajelor : 318
Varsta : 37
Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 02/07/2010

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeMier 01 Dec 2010, 16:31

Citat :

Si o intrebare: aceste portiuni de linii "dezelectrificate", a demontat CFR-ul linia de contact? Ma gandesc ca idiotii care ar fi incercat sa fure se electrocutau.
Portiunea aceea de catenara a fost furata, nu demontata de ceferisti. Stiu sigur lucrul asta, nu odata intamplandu-se ca trenul 8081 sa plece si cu 3-4 ore intarziere din Titan Sud din cauza hotilor catenarei.
Cum se fura catenara fara ca hotii sa se electrocuteze?
Simplu!
Se ia o bucata lunga de cablu sau ceva de fier cu care se face contactul catenara-sina, moment in care se produce scurt-circuit pe retea. In acest moment hotul sau hotii actioneaza fara frica de a se curenta.
Cam asa s-a procedat pe acest tronson al liniei de centura, mai ales ca traficul de noapte era practic inexistent.
Sus In jos
https://www.facebook.com/sulzerul0733
cata

cata


Numarul mesajelor : 282
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5570
Data de inscriere : 01/02/2010

Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeMier 01 Dec 2010, 17:32

LDH80: linia de centura a Bucurestiului are la baza fosta linie a forturilor, care a implinit de mult 100 de ani. Era linia de legatura (ca si soseaua de langa devenita intre timp soseaua de centura) dintre forturile capitalei. Forturile exista si astazi in diverse stadii si sunt un potential istoric imens, lasat in bataie de joc. Din memorie: data inceperii constructiei liniei forturilor si a legaturilor intre este 1896, data de finalizare undeva prin 1910.

Catenara a fost demontata de CFR datorita deselor furturi. Zona este inca circulata desi cu greu mai poti crede acest lucru.
Prin 1996 inca am mai prins ultimele trenuri destinate personalului CFR, care erau alcatuite din automotoare 77 si care faceau centura Bucurestiului. Plecau din Gara de Nord dar trageau sub fosta pasarela Basarab, imediat dupa zona de macaze.
Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Vizitator
Vizitator




Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitimeJoi 02 Dec 2010, 08:56

Forturile aici.
http://exploratorurban.wordpress.com/2009/11/21/forturile-partea-1/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Linia de centura a Bucurestiului Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului Icon_minitime

Sus In jos
 
Linia de centura a Bucurestiului
Sus 
Pagina 1 din 33Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Sudul Bucurestiului
» Berceni (Centura Bucuresti)
» M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
» Popesti-Leordeni (Centura Bucuresti)
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: