Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Automotoare clasa 77 Malaxa

In jos 
+66
Dr2005
Adirmvl
Peter Fodor
Lineus646
t1972
tcm
Theo A.
marius664
Cipri Andrei Neculai
alliens
Warrington
daniel_c
Jhonyla
Rarau
riciu
Luna
Andrei Andras
Michael
Mihay
Jurnal Feroviar
Motreanu Sorin
TVlad
cristy79
deconectat
Vitosa
AeroX
didinul
florin.lifticariu
DAS 2011
alex.alexus.tm
AMX 97-0548-4
kristi kkk
TonyCFR
c o r v i n
cata
decward
cristi ar
mielutu zburator
MariusM
@ndrey
Teodor
Razvan Tudor
Katalyn
IonutCFR2009
allred
Desiro256
adrian.vidican.9
Petre_IFTE
COSTACHE MIHAIL
AlexD
Luca tgv
Cont.dezactivat
j o a n t a
Norbi
The Legend
Amiralul
Bobby_TM
Lafont
Radu Tudor
cfr500
Tomi13leu
Nesebar
KQQ
Andrey_tm
ANDU2100HP
DUAL
70 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22207
Data de inscriere : 06/12/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 08:24

Calatorul/populatia are nevoie de conditii, de civilizatie, de modern etc. Sa ti in brate niste vechituri din 1940 in 2016, sa mai si sustii ca sunt perfecte si nu ne trebuie mai mult de atat, e clar ca aici este o problema de mentalitate/gandire.
Pe calatorul de rand il doare in ...... de computerul lu peste de bord si de alte dracovenii ce au fost puse pe aceste carute, atata timp cat te zdruncina, iti rupe oasele si te da cu capu de toti peretii sunt demne de epoca de piatra, nu au ce sa caute in circulatia de zi cu zi in 2016.
Deci repet, calatorul cand se gandeste sa plece undeva face comparatie intre confortul pe care il primeste in tren si banii ce ii da pe acea calatorie plus durata de transport iar in cazul malaxei confortul oferit este 0, nul, nu exista!!!!

_________________
595423Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Bdeem_8496_aAutomotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Bdeem_8496_aAutomotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8784
Reputatie : 12503
Data de inscriere : 16/07/2014

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 08:32

Discutiile astea pro si contra Malaxe nu se vor sfirsi nici dupa ce ele nu vor mai fi, pentru ca atunci vor fi date exemplu.

Desi pare ciudat sint zone unde oamenii circula cu ele si chiar au facut gura sa aiba tren si cind trenul s-a intors au venit Malaxele 900.
Eu nu inteleg de ce nu le duce CFR acolo unde lumea nu comenteaza si merge cu ele in loc sa le razleteasca in tara unde nu sint dorite. Partea interesanta e ca sint sabotate si de angajatii care ar trebui sa lucreze pe ele.

Adica, aici la Jimbolia lumea merge cu Malaxa, cu LVT si cu Desiro uneori. E in regula sint pasageri.
La Remetea Mica la fel, a revenit trenul e cu Malaxe, merge bine 70 km/h.

Daca CFR ar mai umbla la linii sa fie de 40-50 km/h atunci niste Malaxe ar fi bune pe Giera, poate pe Ionel si mai stiu eu unde.

De fapt modelul automotoarelor a plecat din aceasta zona a tarii, luat de la MAV si asimilat de CFR. Pe multe linii vest Malaxele au fost la putere pina la inchiderea liniilor, erau 1 maxim 2 perechi de trenuri cu garnitura +LDH pentru orele de virf de sarcina in rest motoare.

Sa intrebe cineva angajatii in virsta si locuitorii despre acceleratele Arad-Vascau facute cu motoare.

Acuma dupa ce vor fi casate ramine de vazut ce se va pune in loc. Am mai intrebat: daca CFR ar luat BZMOT de la MAV ar fi mai bine?
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 377
Reputatie : 5009
Data de inscriere : 18/09/2011

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 11:42

Daca conducerea CFR Calatori ar fi fost constienta de conditiile pe care trebuie sa le ofere calatorilor, de starea infrastructurii pe care circula si de conditiile oferite de concurenta auto, puteau se comande o modernizare mai ampla a acestor Malaxe, care sa le faca atractive pe liniile cu trafic redus. Se putea umbla la modernizarea suspensiilor, la insonorizare, la sistemul de actionare a usilor si nu in ultimul rand se putea pune un numar mai mic de scaune, dar mult mai comode. Eu cred ca industria noastra are capacitatea de a moderniza niste tramvaie din astea macar la nivelul anilor 90.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8784
Reputatie : 12503
Data de inscriere : 16/07/2014

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 12:11

Da, industria noasptra putea la un moment dat, acum insa cred ca doar mai poate asambla ce produc altii.

http://www.forumtrenuri.com/t852p50-alte-tipuri-de-automotoare

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 14:54

S-a mers pe soluţia cea mai ieftină.
Totuşi, orarul mi se pare o problemă mai mare decât materialul rulant în sine.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22207
Data de inscriere : 06/12/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:00

Daca pentru unii este aceeasi treaba intre a merge cu un trabant si a merge cu un Q7, e fix problema voastra, inseamna ca va multumiti cu putin si nu aveti pretentii de mai mult, sunteti impotriva civilizatiei si a evolutiei ceea ce e total aiurea.
Timpul a trecut si lumea se uita pe ce da banii, nu prea ii mai convine nimanui sa mearga in cotetul porcului si sa si plateasca pentru asa ceva.

_________________
595423Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Bdeem_8496_aAutomotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Bdeem_8496_aAutomotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2571
Varsta : 23
Reputatie : 7156
Data de inscriere : 18/11/2011

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:03

In noul mers, in livret este o trasa Bucuresti Nord-Urziceni-Slobozia care poate fi cu Malaxa 900.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11007
Data de inscriere : 09/10/2014

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:12

Buna dimineata Botosani. Si in actualul mers care expira pe 12 decembrie e o pereche sau mai multe trasate pentru malaxa insa nu au circulat la fel si anul asta. Ar fi bomba atomica pentru imaginea companiei de stat CFR Calatori sa gareze in Gara De Nord ( cea mai mare gara din Romania unde vin si multi turisti ) aceste automotoare expirate demne de epoca de piatra. Sa vezi liniuta cotetul spre Urziceni la intrecere cu Dacia spre Viena, e ceva de vis =)))
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8227
Data de inscriere : 16/01/2010

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:17

"In noul mers, in livret este o trasa Bucuresti Nord-Urziceni-Slobozia care poate fi cu Malaxa 900."

Ar fi bine, as face si eu o tura Smile Am fost de doua ori cu Malaxe seria 900: prima data in '97 si a doua oara in 2004, in ambele ocazii intre Rm. Vilcea si Calimanesti (Pausa). Prima data a fost o intimplare, a doua oara am ales special drumul cu trenul ca sa prind Malaxa si sa o plimb si pe consoarta cu aceasta fosila vie. Previzibil, ei nu i-a placut...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11007
Data de inscriere : 09/10/2014

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:36

Nu ai sanse so prinzi la Bucuresti, trebuie sa te duci la Piatra Olt sau aici mai la sud una din sectile pe care a revenit CFR si e facut cu malaxa 900. Te duci cu 9023 la Slatina tren direct si de acolo malaxa 900 pana la Craiova si apoi veniti acasa cu IR 1836 daca luati biletele cu anticipatie 21 zile va duce tot turul undeva la maxim 50 lei/persoana Buc-Pitesti-Slatina-Craiova-Rosiori-Buc, atat am platit anul trecut la turul din 15 decembrie. Dupa ce o sa mearga sotia ta cu malaxa pe Slatina-Piatra.Olt-Craiova o sa vrea sa nu mai auda de aceste automotoare niciodata Wink Ce am patit anul trecut nici nu vreau sa imi amintesc, practic iti pui viata in pericol cumparand bilet la aceste petarde, adunatura de fiare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:57

Karpaty a scris:
Daca pentru unii este aceeasi treaba intre a merge cu un trabant si a merge cu un Q7, e fix problema voastra, inseamna ca va multumiti cu putin si nu aveti pretentii de mai mult, sunteti impotriva civilizatiei si a evolutiei ceea ce e total aiurea.
Dacă biletul la Trabant costă cât 2 beri de la supermarket pentru 70 km, clar aş merge cu Trabantul, decât să mă duc la auto şi să dau echivalentul unui bax de bere pe bilet. Şi pe Bucureşti - Tulcea vara e Malaxa 700 şi Desiro, dar la Desiro costă dublu biletul, că e IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8227
Data de inscriere : 16/01/2010

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 17:20

Hm, mi-ai dat o idee buna. Pe Pitesti - Craiova nu am fost niciodata. Ea e destul de rabdatoare, sper insa ca de data asta sa nu intind coarda prea tare Smile
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11007
Data de inscriere : 09/10/2014

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 17:42

Cumperi bilet Chitila-Buc.Nord via Slatina sau Craiova nu mai tin minte cum am luat anul trecut si ai 3 trenuri pe bilet pentru care prinzi reducerea de fidelitate. Daca le cumperi cu peste 21 zile inainte primesti si reducerea de anticipatie.

R 9023 Chitila-Slatina 08:01/08:22-12:51
R 9485 Slatina-Craiova 13:04-14:48
IR 1836 Craiova-Buc.Nord 17:05-20:48

Dar trebuie musai in cursul saptamani caci cotetul de la Slatina la Craiova nu circula Sambata si Duminica.

La 9023 dupa Titu ramaneti singuri in compartiment, la Pitesti trenul sta 22 minute, linia e frumoasa intre Pitesti si Slatina sunt niste dealuri frumoase, la Slatina aveti 13 minute sa coborati din vagoane si sa urcati in malaxa 900 iar la Craiova pauza 2 ore dupa care IR 1836 cu tarife de Regio si vagoane bune : 20-83, 19/21-80 si 20-76.


Ultima editare efectuata de catre kerpeten ali in Mier 02 Dec 2015, 17:47, editata de 1 ori
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2571
Varsta : 23
Reputatie : 7156
Data de inscriere : 18/11/2011

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 17:44

kerpeten ali a scris:
Buna dimineata Botosani. Si in actualul mers care expira pe 12 decembrie e o pereche sau mai multe trasate pentru malaxa insa nu au circulat la fel si anul asta. Ar fi bomba atomica pentru imaginea companiei de stat CFR Calatori sa gareze in Gara De Nord ( cea mai mare gara din Romania unde vin si multi turisti ) aceste automotoare expirate demne de epoca de piatra. Sa vezi liniuta cotetul spre Urziceni la intrecere cu Dacia spre Viena, e ceva de vis =)))

De la noul mers va fi o semipereche cu Malaxa 900: R 5561 Botosani-Suceava Nord Cu placarea la 5:08 din Bt. Ea va ajunge seara la coada lui 5566 Suceava-Botosani si va ramane peste noapte in Eurogara Botosani.E supraveghere video in gara. sunny
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11007
Data de inscriere : 09/10/2014

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 17:53

Stim si noi ce e la Botosani si de Eurogara Botosani ca doar ai facut 100 pagini la topicul dedicat liniei 511. Ca tacamul sa fie complet trebuie adus carul de la Caracal si sa-l rasturnam langa Eurogara Botosani Wink

Pe bune acum daca Botosani are eurogara la Focsani inseamna ca avem hotel de 5 stele.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Automotoare clasa 77 Malaxa
Sus 
Pagina 17 din 33Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 33  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Automotoare clasa 77 Malaxa
» Automotoare clasa 78 Malaxa
» Funcţionarea în cuplu a vechior automotoare Malaxa
» Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup
» Automotoare clasa 79(LVT)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: