Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara

In jos 
+20
Cipri Andrei Neculai
marius664
Luca tgv
AndiCFR
DAS 2011
kristi kkk
mielutu zburator
ciprian71
dan tm
cristi ar
razvan - trenuri
baiazid
Vice30
Andrey_tm
cfr500
Nesebar
Dr2005
Adrian78
DUAL
TVlad
24 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeMier 16 Iun 2021, 23:24

Railworks a "câştigat" licitaţia la Curtea de Apel Bucureşti, nu prea i-a folosit presupusa şpagă, că dacă-i folosea, câştiga din prima Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeDum 19 Sept 2021, 10:12

România a pierdut 320 de milioane de euro, finanţare europeană pentru modernizarea magistralei de tren dintre Braşov şi Sighişoara pentru că nu a reuşit să semneze la timp contractele de execuţie pentru reabilitarea celor trei secţiuni de pe acest traseu, toate cele trei contracte fiind mult întârziate din cauza contestaţiilor.

Finanţarea europeană pentru modernizarea Magistralei Braşov – Sighişoara se face prin programul CEF (Connecting Europe Facility) din care România are la dispoziţie aprox. 800 de milioane de euro, a spus ieri, în Gara de Nord din Bucureşti, la sosirea trenului Connecting Europe Express, comisarul European pentru Transporturi, Adina Vălean. Întrebată despre lipsa de performanţă a CFR Infrastructură care în 14 ani (de la integrarea în UE) a reuşit să modernizeze doar 500 de kilometri de linie cu fonduri europene, Vălean a explicat presei cum s-au pierdut banii europeni din vina Statului care nu a reuşit să rezolve problema contestaţiilor : ,,Au fost foarte multe proiecte şi oportunităţi de finanţare ratate. De succesul proiectelor în statele membre depinde şi succesul Comisiei. Un motiv al întârzierilor pe care le-au avut proiectele din România a fost acela al instabilităţii de guvernanţă a proiectelor. Acolo unde managementul este stabil, proiectele au mers mai bine şi acesta este o recomandare. Trebuie să existe o transparenţă foarte mare asupra paşilor intermediari. De exemplu Braşov – Sighişoara : până când România a admis că există o întârziere din cauza problemelor de contestare în justiţie au trecut patru ani. Dacă se recunoştea de la bun început faptul că sunt contestaţii care estimăm că vor dura mai mulţi ani, atunci se putea face cu ajutorul Comisiei Europene o realocare a fondurilor, puteau merge la alte proiecte care să se deruleaze mai repede. Sunt lucruri pe care noi le-am observant şi cu ajutorul unui Task -Force vrem să sprijinim autorităţile din România pentru a duce la bun sfârşit proiectele angajate pentru următoarea schemă financiară.” a explicat comisarul european Adina Vălean.



Sursa Foto : Coridor IV Facebook Ovidiu Stângaciu
Licitaţia pentru modernizarea Magistralei Braşov – Sighişoara, parte a coridorului IV a fost lansată în 2016 pentru două din cele trei secţiuni : Braşov – Apaţa respectiv Caţa – Sighişoara ( 85 km.) cu o valoare de aproape 3 miliarde lei în timp ce secţiunea centrală Apaţa – Caţa ( 28 km.) a fost licitată în 2017. Contractele pentru modernizarea celor două secţiuni de la capete au fost semnate de-abia în martie 2020 : ,,În cadrul contractului sunt prevăzute lucrări complexe de infrastructură și suprastructură feroviară, prin modernizarea liniei de cale ferată dublă pe circa 85 km, lucrări în stații (clădiri, peroane, copertine, tuneluri pietonale), modernizarea a 10 puncte de secţionare, 32 de poduri, 92 de podețe noi, 5 viaducte, 2 pasaje superioare, 1 pasaj inferior, 4 tuneluri feroviare și introducerea sistemului de management al traficului (ERTMS).” a transmis CFR Infrastructură.

Pentru secţiunea centrală ( Apaţa – Caţa) contractul a fost semnat în septembrie 2020 după 22 de termene în justiţie, explica fostul ministru al Transporturilor, Lucian Bode : ,,Cele trei secţiuni dintre Braşov şi Sighişoara au fost blocate în instanţă, ceea ce a întârziat semnarea contractelor, iar pentru secţiunea Predeal – Braşov, un tronson dificil din punct de vedere tehnic, a fost mult amânată procedura de licitaţie. Apropo de blocajele în instanţă, am verificat, de curiozitate, ştiind că semnăm astăzi acest contract, cât a trecut din momentul în care am dat acordul procedurii şi până în momentul în care am semnat contractul. Pe secţiunile 1 şi 3, din iulie 2018, când s-a emis raportul procedurii, până în februarie 2020, am avut 14 termene în instanţă. Pe secţiunea 2, de care vorbim astăzi, între ianuarie 2019, când a fost emis raportul procedurii, şi iulie 2020, am avut 22 de termene în instanţă” (n.r. sublinierea aparţine Economedia).

Contractul pentru reabilitarea secţiunii centrale Apaţa – Caţa, ( acum în lungime de 43 km. şi 28 de km. după reabilitare) a fost semnat pentru 2,7 miliarde lei cu asocierea Aktor- Alstom – Arcada şi are o durată de 4 ani. Este un contract cu o mare complexitate tehnică pentru că vor fi construite şi patru tuneluri noi a anunţat CFR Infrastructură :

Modernizarea a 28,2 km linie de cale ferată din care 6,11 km vor fi reabilitaţi, 9,626 km line nou construită şi 12,464 km linie în tunele

-3 staţii reabilitate (Racoş, Mateiaş, Ormeniş)

– 2 pasaje superioare

– 7 poduri ✓ 10 podețe ✓ 3 viaducte ✓ 4 tuneluri nou construite (cale simplă) la Ormeniș (dublă galerie 6,9 km) și Homorod (dublă galerie 5,2 km)

– Instalații de centralizare electronică, introducerea sistemului de management al traficului ERTMS, instalații de energoalimentare

Stadiul lucrărilor :

– 2,45% loturile 1 (Brașov-Apața) și 3 (Cața-Sighișoara) Aktor , Arcada , Alstom

– 1,5% lotul 2 ( Apața – Cața ) Aktor , Arcada , Alstom / ultima actualizare 09.08.2021, potrivit estimărilor publicate pe pagina de Facebook dedicată lucrării.

Situaţia următoarelor loturi feroviare până la Curtici :

Sighişoara – Simeria, lot 4 Vinţu – Coşlariu 99 % şi 85 % semnalizare ERTMS Simeria – Coşlariu respectiv peste 96 % Coşlariu – Sighişoara.

Simeria – km. 614, sunt patru tronsoane, cel mai avansat este Bârzava – Ilteu peste 60 % ( Astaldi) iar cel mai întârziat este Ilteu – Gurasada 40 % ( Aktor).




https://economedia.ro/cum-a-pierdut-ministerul-transporturilor-320-de-milioane-de-euro-pentru-modernizarea-liniei-de-tren-brasov-sighisoara-patru-ani-doar-pentru-contestatii.html?fbclid=IwAR3WQfTwMwtSN3K5t9zQUZz1tr7a75t-ikNPi_uyRPW1kwkZbsAkL4DfbSE#.YUbfkhhDM0O
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeDum 19 Sept 2021, 13:03

Nu s-a pierdut nimic, ce nu se poate plăti până la sfârşitul lui 2022 se va faza pe următorul exerciţiu financiar. S-a mai făcut treaba asta şi la POS-T, deci va funcţiona şi la CEF.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeMier 10 Noi 2021, 16:18

Ovii Stîngaciu a postat în 3 grupuri.
Coridorul IV / Calea ferată Brașov-Sighișoara
2h ·
Vizită oficială API pe tronsonul de cale ferată Sighișoara-Brașov.
Începem prin a mulțumi beneficiarului CFR SA cât și constructorilor pentru accesul oferit pe șantier și pentru faptul că ne-au fost alături pe întreg tronsonul.
Cel mai complex șantier de infrastructură din ultimii 30 de ani în România: reconstrucția căii ferate Sighișoara-Brașov executată de asocierea Aktor-Arcada-Alstom. Avem explicații extra-detaliate în sutele de fotografii de la sol - https://bit.ly/3F0ImUE și în filmarea aeriană - https://youtu.be/gyoVKrr59iQ, toate completate de o hartă interactivă precisă - https://bit.ly/3mVagve. Doua tuneluri cu galerii duble de câte 5, respectiv 7 kilometri pe lotul Apața-Cața, alte patru tuneluri cu lungimi mai mici(Mureni, Archita 1, Archita 2, Beia) pe lotul Sighișoara-Cața, un viaduct de 1700 de metri liniari la Maierus pe lotul Apața-Brașov.
Loturile sunt împărțite în felul urmator: Pe Sighișoara-Cața Arcada are porțiunea de la Sighișoara la Archita, iar Aktor are porțiunea de la Archita la Cața. Pe lotul Cața-Apața cele două tuneluri sunt la Aktor, iar portiunea Ormenis-Apața, respectiv porțiunea dintre tuneluri(zona Racoș) va fi la Arcada. Pe Apața-Brașov va fi de la Apața la Măieruș Aktor, iar de la Măieruș la Brașov Euroconstruct. Pe toate cele trei loturi, de electrificare și semnalizare se va ocupa Alstom.
Pe tronsonul de la Sighișoara la Cața s-a progresat foarte mult, acolo sunt cele mai multe lucrări în teren la ora actuală. Cei de la Arcada vor să deschidă firul nou de la Sighișoara la Albesti în iunie 2022, cei de la Aktor au spus că din 42.000 de metri de coloane forate(cate au de forat in total), au forat 32.000 pe Archita-Cața. În cursul anului următor vor începe munca și la cele doua tuneluri Archita(nu sunt lungi, unul are in jur de 100 de metri, celălalt în jur de 400). Mai e de reabilitat actualul tunel de la Beia, acolo Aktor va face o expertiză să vadă ce trebuie făcut. Tunelul celor de la Arcada(Mureni) e puțin mai lung, dar nu cred că trebuie să ne facem probleme, Arcada a dovedit în repetate rânduri că duc la bun sfârșit cu succes proiectele lor.
De pe lotul din mijloc avem cea mai mare veste, s-a semnat contractul pentru cele 4 TBMuri care vor săpa tunelurile Ormeniș și Homorod. Colțarele pentru tuneluri vor fi fabricate la Rupea, înțeleg că în scurt timp componentele necesare ajung cu vaporul în România.
TBM-urile vor avea o viteză de 15 metri/zi, din momentul în care vor ajunge va dura circa o lună montarea lor. Deci avem premise optimiste și aici.
Pe Apața-Brașov se apropie de final reproiectarea de la Măieruș, unde avem viaductul de 1700 de metri. O problemă ar fi cu solul în zona localității Apața, e mlăștinos. Au făcut studii geo, vom vedea ce va fi. Iar Brașov-Stupini(km 178) se va deschide pe 26 noiembrie 2021!
Liniile din Gara Brașov vor fi reproiectate!
Mulțumiri:
- CFR S.A
-Alstom
-Aktor
-Arcada
----------
-Alinutt
-Octavian
-și adminului paginii(Ovidiu Stîngaciu).
La fiecare poza/plan voi explica fiecare detaliu.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeDum 23 Ian 2022, 12:41

Asocierea RailWorks caută un constructor care să se ocupe de relocarea unei conducte de gaz pe tronsonul feroviar Apața-Cața.

Conducta se află între localitățile Paloș și Beia, iar costul estimat pentru lucrări este de 10.310.284 de lei fără TVA, respectiv 12.269.237,96 lei cu TVA. Ofertele de la constructorii specializați vor fi depuse la sediul companiei Aktor SA din București până la data de 15 februarie, informează Biz Brașov.

Modernizarea căii ferate Sighișoara-Brașov, executată de asocierea RailWorks (Alstom Transport SA, Aktor Technical Societe Anonyme, Arcada Company SA, Euroconstruct Trading 98), este cel mai complex șantier de infrastructură din ultimii 30 de ani în România și include două tuneluri noi cu lungimea de 5, respectiv 7 km, cu galerii duble. Ruta se va scurta cu 17,72 km (de la 130,27 km, la 112,55 km) pe noul traseu.
https://clubferoviar.ro/tronsonul-feroviar-apata-cata/?fbclid=IwAR1jAIWDyTnWrfNzGMkiEZxHxE03HP1nNvXnaVV-YUP56YoWBg6RcChIXF8

Văleleu ce de bănet pentru o realocare de conductă. Cât la sută se fură din ei ?  Mad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeDum 23 Ian 2022, 15:05

Nu se fură nimic, relocarea unei conducte de gaz e o treabă migăloasă, periculoasă şi pe care doar o firmă autorizată de Transgaz o poate face. Evident, pun pariu pe cât vreţi că Transgaz nu o să aprobe în veci vreo intervenţie la o conductă mai devreme de luna aprilie, după ce se termină iarna.

Întrebarea mai bună e de ce abia acum au descoperit ţeava cu pricina? Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeDum 23 Ian 2022, 15:31

Studiu de fezabilitate făcut pe genunchi. Amatori.
Ar trebui firma care a făcut SF să suporte cheltuiala.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeMar 10 Mai 2022, 14:00

API pe facebook

https://www.facebook.com/411782165662463/posts/2198199390354056/?d=n


Calea ferată Sighișoara-Brașov în așteptarea "cârtițelor" TBM. Filmarea din dronă din 29.04.2022 arată un progres incremental de la ultima noastră vizită, justificat și de sezonul rece: https://youtu.be/wVZWVxIONsw. Hartă interactivă: https://bit.ly/3MUvUtJ.

Cele două tuneluri mari, de 5 km (Homorod) și 7 km (Ormeniș), domină graficul de execuție, astfel încât ritmul în celelalte zone nu este atât de relevant pentru finalizarea întregii linii, putând afecta negativ călătorii timp de mulți ani.



Contractele au fost semnate în 5 martie și 22 septembrie 2020 cu asocierea RailWorks condusă de Alstom, cu lucrările civile realizate de Aktor, Arcada și Euroconstruct, cu 4 ani de execuție și 5 de garanție.

Constructorii au acces la portalurile tunelurilor mari, deci nu mai există restanțe birocratice din partea CFR pe "drumul critic". Primele două mașini de forat tunel (TBM) erau așteptate de anul trecut, dar termenul actual este iunie 2022, cu începerea forării în septembrie.

Momentul începerii forajelor la tunelul lung de 7 km (Ormeniș) și viteza de forare ne vor da o estimare destul de bună a finalizării proiectului. O estimare plauzibilă este 3 ani foraj și 2 ani suprastructură, ceea ce ne duce deja în 2028.

În plus, nu trebuie să neglijăm complexitatea tunelurilor mai mici (Mureni, Archița 2) sau viaductele de la Mureni, Archița și Ormeniș, toate vizibile pe filmarea noastră. Așteptăm să vedem și lucrări la tunelul Archița 1, precum și reconfigurarea traseului în ambele capete ale tunelului Beia. Suntem îngrijorați de viaductul Măieruș (lung de aproape 2 km, cu dublă traversare a Oltului).

Mai mult, reproiectarea cerută de acordul de mediu nu este încă gata, fiind vorba de un sit NATURA 2000, cu permisiunea de a lucra doar câteva luni pe an, moment în care mobilizarea trebuie să fie exemplară, ceea ce nu am văzut de foarte mult timp la compania Aktor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeMar 10 Mai 2022, 14:24

Îm place optimismul lor cu 2028. Nici nu ştim când vor venit TBM-urile (dacă vor mai veni).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeMar 10 Mai 2022, 16:05

Nu inteleg o chestie daca se lucreaza la un tunel sau un pod de ce nu se face infrastructura pana in zonele acelea si sa se termine concomitent ?Nu le iasa la nivel sau nu inteleg?
Asa e si la centura de sud Timisoara se lucra la pasajul peste CF la intrarea in Timisoara dar pana acolo nu se asfalteaza tot e in standby
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeMier 11 Mai 2022, 18:57

Adrian78 a scris:
Nu inteleg o chestie daca se lucreaza la un tunel sau un pod de ce nu se face infrastructura pana in zonele acelea si sa se termine concomitent ?Nu le iasa la nivel sau nu inteleg?
Trebuie drum tehnologic pentru utilaje şi nu ai pe unde să îl faci. Aşa că îl faci pe traseul liniei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2200
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8121
Data de inscriere : 27/08/2008

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2022, 19:17

Azi s-au făcut teste pe la Sighişoara:
https://www.linkedin.com/posts/dobrica-bogdan-4627a82b_sighisoara-atel-micasasa-teste-dinamice-ugcPost-6955621950127820800-nAwS
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2022, 19:19

S-au făcut și ieri cu Smartronul 001 UTZ
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 21 Iul 2022, 22:02

Ieei s au facut, filmarea e de ieri.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2200
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8121
Data de inscriere : 27/08/2008

Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitimeSam 17 Sept 2022, 02:03

Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
Sus 
Pagina 4 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov
» Lucrari reabilitare Viaductul Caracau, SM 501
» Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: