| | Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse | |
|
+49mielutu zburator baiazid Katalin4653 CFR9999 gabrielcr lapsanszkitamas Elful marius664 dan tm bubu 19jimmy84 alex.alexus.tm cristy79 Teodor allred vatmanul Jhonyla Re6/6 maris.constantin COSTACHE MIHAIL rich1974 Razvan Tudor Norbi nelucozac Vlad Singeorzan NicuS kristi kkk cardinal @ndrey cristi CFR Adrian78 mureseanu_976 bogdan.perejuc Spartan1948 Vlad Vitosa IonutCFR2009 Luna DUAL cfr500 Rarau Dr2005 Andrey_tm Nesebar Adirmvl lifetec AlexD cortexedge rizelgeorgel2004 53 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Joi 10 Ian 2013, 22:30 | |
| Imi vine sa innebunesc. Fiti atenti aici ce raspuns primesc, dupa 45 de zile de asteptare:
Stimata echipa (catre ANPC - ex OPC), Va scriu despre situatia extraordinara ce presupune calatoria cu trenul de la Bucuresti la Constanta. Companiile implicate in aceasta petitie sunt CFR INFRASTRUCTURA (CNCF CFR SA) si CFR CALATORI. Desi lucrarile supervizate de CFR S.A. de reabilitare a liniei pentru viteza de 140km/h s-au incheiat de mult timp, inca din luna Mai 2012 nu exista tren care sa nu aiba intre o ora si doua ore intarziere pe aceasta ruta. CFR Calatori se scuza in cazul reclamatiilor prin expresia "CFR Calatori este un operator feroviar ce trebuie sa respecte conditiile impuse de administratorul infrastrurii feroviare - CFR INFRASTRUCTURA". La birourile din Gara de nord, angajatii motiveaza faptul ca se fac lucrari, insa realitatea este cu totul alta. Grupuri infractionale organizate sustrag in mod repetat componente de semnalizare (fara de care semafoarele nu mai functioneaza, fiind necesar ca impegatul de miscare din fiecare halta de miscare sa dea mecanicului un Ordin de Circulatie, urmand ca pana la primul semafor functional trenul sa circule cu 20 km/h). Aceste componente sunt vandute la fier vechi in centre de colectare deschise tot de grupul lor. Fiecare furt de acest gen presupune o paguba a statului de sute de mii de euro, insa materialele vandute ca si deseuri valoreaza cateva zeci de lei. TOTUSI, aceste probleme ar trebui sa ii priveasca pe cei de la transporturi, NU PE CALATORII CARE PLATESC!!! Din luna mai 2012 CFR INFRASTRUCTURA nu a inlocuit cablurile furate, motiv pentru care peste 20 de trenuri de calatori pe zi au intarzieri de peste o ora. In cadrul unei petitii adresata CFR SA, va pot prezenta urmatorul raspuns:
"Stimate domnule, Urmare petiţiei dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, în data de 08. 10.a.c., avem onoarea de a vă informa: In prezent, pentru prevenirea si limitarea furturilor si devastărilor de instalatii se semnalizare si linii CF s-au aplicat unele măsuri, din care menţionăm: - asigurarea dulapurilor cu echipamente SCB, situate în zonele în care s-au produs furturi si devastari frecvente cu bride metalice solide în exteriorul acestora; s-au înregistrat cazuri când chiar sistemul de asigurare a fost furat odată cu releele din interiorul dulapului - modificarea încuietorilor şi/sau a cheilor existente pentru limitarea accesului personalului autorizat la dulapuri la cel mult raza unui district; - utilizarea în cadrul lucrarilor de reparatii, modernizari, reabilitări, etc., acolo unde conditiile tehnice permit, a cutiilor de echipamente, cutiilor de aparataj şi a distribuitoarelor de cablu confecţionate din materiale plastice; - utilizarea funiilor de conexiune electrice flexibile din oţel, în locul celor din cupru la circuitele de cale; - schimbarea tehnologiilor de fabricatie a inductorilor de cale şi a bobinelor de joante; la acest moment aceste echipamente se livrează numai în carcase din materiale plastice. - s-au întocmit şi difuzat cataloage cu elementele de infrastructură vandalizabile, atât în ramura de linii, cât si în ramura de instalatii, pentru a înlesni identificarea acestora cu ocazia controalelor la centrele de colectare materiale reciclabile. Toate cazurile de furturi au fost avizate cu operativitate organelor Politiei TF si au fost formulate plangeri penale conform art. 221 - 222 din Codul de Procedură Penală, avand în vedere faptul că aceste acţiuni prezintă un risc ridicat pentru siguranţa călătorilor şi a mărfurilor transportate. Astfel, zilnic, până la ora 8:00, Revizoratul General de Siguranţa Circulaţiei şi Control, din cadrul CNCF”CFR” S.A., informează, IGPR – Direcţia Poliţiei Transporturi, despre toate cazurile de sustrageri şi distrugeri provocate de răufacători în ultimele 24 ore. Sunt aplicate prevederile OUG nr.31/2011, prin efectuarea de controale comune între Poliţia TF şi salariaţii CFR, la centrele de colectare a fierului vechi pentru a verifica dacă sunt elemente sustrase din infrastructura feroviară. În vederea eliminării furturilor, CNCF”CFR” SA a demarat procedurile necesare pentru asigurarea pazei infrastructurii feroviare pentru anumite secţii cu risc ridicat, inclusiv pe distanţa Bucureşti – Constanţa. "
Este 28 noiembrie, si inca aceste probleme nu sunt rezolvate nici pe departe. Aceasta indiferenta a CFR Infrastructura ne afecteaza grav pe noi calatorii, care platim bani grei pe bilete, dar catre CFR CALATORI. Dupa o investitie de 1 Mld EURO in calea ferata Bucuresti - Constanta, se circula mai greu ca inainte de reabilitare, timpii reali de parcurs fiind de minim 4 ore pentru un tren InterRegio (fost accelerat), si nu de 2 h 30 - 2 h 45 asa cum este scris pe bilete. Rezulta din aceste aspecte o comunicare TOTAL DEFECTUOASA intre cele doua companii. NEMULTUMIREA pentru care va scriu este aceea ce rezulta din nepasarea celor doua companii la adresa calatorilor, nepasare ce poate intra in categoria de PRACTICA COMERCIALA INSELATOARE. Asta pentru ca, desi din Mai au trecut 7 luni (210 zile, si la un calcul simplu peste 1.000.000 de calatori afectati !!!), nici un tren nu a ajuns la destinatie la timp. Calatorii la imbarcare nu au nici o informatie (deci sunt dezinformati) despre faptul ca se stie clar, fara nici un dubiu, ca vor intarzia cel putin o ora. Acest lucru este de-a dreptul marlanesc, atata timp cat un bilet dus Bucuresti - Constanta costa 58 de lei (IR - fost accelerat), iar timpii de parcurs reali sunt echivalenti timpilor de parcurs din livretele de mers pentru trenuri Regio (personale).
In cazul cererii de compensatii banesti, legislatia CFR CALATORI specifica faptul ca "restituiri de tarife se efectueaza doar in cazul in care legitimatia a fost neutilizata sau utilizata partial". Au existat intarzieri de pana la 6 ore in anotimpul estival 2012, pentru care CFR calatori nu plateste nici o despagubire calatorilor (cel putin diferenta intre tren IR (fost accelerat) si Regio (fost personal), deoarece legislatia ii acopera. Tuturor acestor fapte le puteti verifica autenticitatea prin discutiile cu companiile CFR INFRASTRUCTURA (CFR S.A.) si CFR CALATORI. Intarzierile zilnice le puteti afla de pe panouri sau din caietul angajatilor de la Biroul Informatii.
PRIN ACEASTA CERERE, SOLICIT URMATOARELE MASURI: - OBLIGAREA CFR CALATORI IN A INFORMA CLAR, PRECIS, toti calatorii, inca de la achizitionarea biletului spre CONSTANTA si RETUR asupra faptului ca NU SE VA AJUNGE LA ORA SPECIFICATA, si INTARZIEREA ESTE FOARTE CLAR STIUTA! - RETRASAREA MERSULUI TRENULUI la nivel real SI ANUNTAREA ACESTUI MERS CATRE CALATORI IN GARA SI IN MEDIUL ONLINE, astfel incat calatorul sa stie clar la ce ora porneste si la ce ora soseste, chiar daca parcurge distanta specificata in 7 ore reale si nu in 2 h 30 pe hartie. - REDUCEREA TARIFELOR trenurilor IR la nivelul tarifelor R, atata timp cat se stie din start ca nu se pot respecta timpii de mers.
Va multumesc!
|
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Joi 10 Ian 2013, 22:31 | |
| Aceea a fost petitia, acum raspunsul.
Ştiinţă: CPCM Bucureşti
reclamatii.bucuresti@opc.ro
021.310.63.80
STIMATE CLIENT
Referitor la petiţia dumneavoastră transmisă la CPCM Bucureşti înregistrată cu nr. 15706/06.12.2012 şi redirecţionată la SNTFC CFR „Călători” SA, acesta răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile legii nr.233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern NR.27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările si completările ulterioare
Referitor la întârzierile reclamate
CFR Călători este un operator feroviar de transport, al cărui principal obiect de activitate este transportul călătorilor pe calea ferată. Întârzierile cu caracter de fenomen, ce se înregistrează pe tronsonul menţionat au loc din cauza restricţiilor de viteză impuse, datorate furturilor si devastărilor instalaţiilor de semnalizare ale caii ferate, de grupuri infracţionale organizate, care sustrag în mod repetat componente ale acestora.
SNTFC „CFR Călători” este un operator de transport, care trebuie să respecte regulile impuse în circulaţia trenurilor de către gestionarul infrastructurii căilor ferate din România.
Majoritatea intirzierilor, sunt datorate restrictiilor de viteza impuse, pentru ca circulatia sa se desfasoare in conditii de maxima siguranta.
Organizarea circulaţiei trenurilor, întreţinerea şi refacerea căii ferate intră în sarcina administratorului infrastructurii feroviare CNCF CFR SA , o companie distinctă de SNTFC CFR Călători SA.
SNTFC CFR CALATORI vinde legitimaţii de călătorie, în conformitate cu mersul de tren comunicat de CNCFR, prin livretele de mers şi alte documente specifice.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile întâmpinate şi vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA este deschisă dialogului cu publicul călător şi va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort şi bună servire.
Cu stimă,
SNTFC "CFR Călători" SA
Compartimentul Relaţii cu Publicul
Ce sa mai fac, cui sa mai scriu? La televiziuni si la Urban Iulian am scris deja...nimic .... nu intereseaza pe nimeni ca suntem batjocoriti pe banii nostri.... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Joi 10 Ian 2013, 23:22 | |
| La momentul actual, legislaţia nu prevede faptul că gestionarul de infrastructură este obligat să asigure circulaţia conform livretelor ŞI să plătească despăgubiri pentru pagubele produse (întârzieri, defectări ale materialului rulant ca urmare a calităţii proaste a infrastructurii). Singura soluţie ar fi ca CFR Călători să dea în judecată CFR S.A., ceea ce e puţin probabil (fiind de stat ambele companii). Nici privaţii nu se îmbulzesc să facă asta, pentru că după aia riscă să nu mai primească trase deloc. Prin urmare toată lumea ştie problema, dar toţi factorii de decizie se fac că nu ştiu. De ce s-a ajuns la situaţia asta? Păi: - hoţii de fier vechi sunt mână în mână cu personaje importante din Miliţie şi Justiţie (chiar dacă hoţii sunt prinşi, ei sunt lăsaţi liber că ,,nu prezintă pericol social") - CFR S.A. nu a avut niciodată bugetul ce i se cuvenea, astfel că nu mai are cu ce să înlocuiască elementele furate (care nu mai sunt în depozite, iar pentru achiziţie de echipamente noi licitaţiile şi contestaţiile durează luni bune, dacă nu chiar ani, în plus secţia Bucureşti Băneasa - Feteşti este finalizată doar în proporţie de 96%, deci nu complet). Bani nu sunt, pentru că operatorii de stat (mai ales CFR Călători) sunt foarte mult în urmă cu plata TUI (bine, şi privaţii întârzie uneori o lună sau două, dar la CFR Călători vorbim de ani) - Jandarmeria - care a primit atribuţii de pază a infrastructurii feroviare în zonă - nu are suficient personal şi nici posibilitatea de a mai angaja. Şi chiar dacă ar avea, Justiţia tot le dă drumul hoţilor.
Prin urmare, ar trebui făcute tone de memorii, atât la CFR S.A. şi Ministerul Transporturilor, cât şi la Ministerul de Interne şi, mai ales, cel de Justiţie. Încercaţi să cereţi de la Justiţie o statistică privind numărul de hoţi condamnaţi pentru furt calificat de elemente de pe M800. Sunt curios dacă şi cum vor răspunde ,,supuşii" doamnei Pivniceru. _________________ :TTT:
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5258 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Vin 11 Ian 2013, 01:56 | |
| da uite o ideea buna a doctorului, nu ar strica un mail (argumentat) direct la Pivniceru.
Revenind ai dat si la stiri@antena3.ro sau la Emisiunea lui Snecker ala? Sau la Ursu? Ca tot ia enervat Rosianu zilele trecute.
Daca ai dat si nu ai primit raspuns trimite-mi mie tot materialul/ toate discutiile / si cu ziua lor si trimit eu mailurile. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Vin 11 Ian 2013, 08:49 | |
| Mai conteaza si cum isi argumenteaza faptasii in instanta nevinovatia.
Nu prea ai unde sa te plingi. interesele duc tot mai sus, si pare a fi o sustinere a transportului auto.
Ce s-a mai auzit de 110 milioane de euro frauda pe aceasta linie?
http://www.mediafax.ro/economic/comisia-europeana-a-constatat-ca-141-48-milioane-euro-au-fost-cheltuiti-ilegal-la-companiile-din-subordinea-mti-9906728 Mai bine ar reparat liniile 700+701 si sa trimita direct pe acolo trenurile, poate ar circula pe baza semnalizarii si ar mai scoate ceva timpi.
|
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Vin 18 Ian 2013, 20:45 | |
| http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/8338/uniqueId/d28387c2cae73fa10805de7731590d7e |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Dum 20 Ian 2013, 22:37 | |
| La aceasta inca nu s-a raspuns. Dupa ce ca l-au nedreptatit, l-au amendat si cu 562 lei!!!!
http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/8912/UniqueId/8f369317e21c8c4735afc55577a7898e
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Dum 20 Ian 2013, 23:01 | |
| Reducerea pentru student se acordă NUMAI pe baza ,,Legitimaţiei de reducere la transport" vizată la zi. _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2570 Varsta : 23 Reputatie : 7147 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Dum 20 Ian 2013, 23:53 | |
| Editare Dr2005: Nu mai citaţi prostiile altora! Or avea ei dreptate, dar asta nu le dă dreptu să se exprime pe un asemenea ton! - eu a scris:
Ai drepte. Azi am fost si eu umilit de CFR Calatori cu aceasta chestie: - ctln1991 a scris:
- Pana saptamana trecuta de la casa de bilete din Botosani mi se dadea un singur bilet pt traseul Botosani-Iasi cu trenurile RE5582 plecare din Botosani la 11:32 sosire in Veresti la 12:33 si R5606 plecare Veresti 12:36 sosire in Iasi la 15:08. Timp de legatura 3 minute.
Azi am dorit sa ma duc la Iasi tot asa, dar la casa de bilete din Botosnai mi s-a spus ca poate sa-mi dea biletul pana la Veresti ca timpul de legatura e de 3 minute. Mi s-au dat 2 bilete,primul la RE5582 (grupa pt IR1752 pt. Bucuresti) ,al doilea fiind pt. Veresti-Iasi la R 5606. La intrarea in Veresti am avut surpriza sa pierd legatura cand intram in Veresti legatura pleca, controlorul mi-a zis sa raman in trenul care devenea IR pana la Pascani de unde am putut prinde trenul pierdut. Dupa plecarea din Veresti a venit supracontrolul si le-am explicat situaita creata si pana la urma m-au lasat in pace intrebandu-ma cine e de vina si le-am raspuns : compania. Pana la urma nu inteleg de ce pana saptamana trecuta am primit un bilet pt. aceste 2 trenuri lucru care e ilegat deoarece mi s-a zis ca timpul de legatura trebuie sa fie minim de 5 minute? Problema e ca cei care au facut mersul s-au gandit ca lumea ar schimba trenul in Pascani ca sa se plateasca suplimentul de viteza.
Le doresc cale libera in directia faliment. Materialul lor rulant este o rusine: Malaxa 900 in special si stau cu vagoanele modernizate la gard si cu Desiro tot la gard. Ar trebui sa folosim orice altceva dar nu CFR Calatori. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13082 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Lun 21 Ian 2013, 00:12 | |
| Si prietena mea are card Penny =)) ,dar pentru aia nu i face CFR Reducere 50% la vagonul de dormit .. Tre sa fac o petitie... Card ISIC .. auzi =))... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8106 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Lun 21 Ian 2013, 01:38 | |
| Wrong. Inclusiv la case de bilete/agentii CFR sunt afise cum ca ai 60 % reducere fata de tariful intreg in caz ca iti iei bilet VSD folosind un card ISIC. Cel putin o vreme scria si pe cfrcalatori.ro asa ca cel care a scris petitia are dreptate. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Lun 21 Ian 2013, 01:50 | |
| Dovada ca tanarul are dreptate, referitor la ISIC.
http://cfrcalatori.ro/254 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Lun 21 Ian 2013, 02:29 | |
| Tot acolo scrie că beneficiază de reducere 60% şi tinerii sub 26 de ani. Nu-i era mai simplu să prezinte doar buletinul? _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Lun 21 Ian 2013, 08:49 | |
| Putin off topic:
ce parere aveti despre teoria mea (pe care am tot expus-o pe forum) ca in cadrul CFR sint persoane care nu au cunostinte despre aceasta?
|
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse Lun 21 Ian 2013, 23:07 | |
| Dar de asta ce spuneti?
http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/8426/UniqueId/8f369317e21c8c4735afc55577a7898e |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse | |
| |
| | | | Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |