Mai există remiză şi dormitor la Mediaş? S-ar fi putut folosi acelea şi rotite cumva cu trenurile Sibiu - Mediaş. Dar ce ne facem cum ADH-urile crăpate, că dacă vine LDE cu 4 vagoane, aceasta nu poate merge spre Odorhei.
_________________ :TTT:
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6293 Data de inscriere : 31/08/2009
Mai există remiză şi dormitor la Mediaş? S-ar fi putut folosi acelea şi rotite cumva cu trenurile Sibiu - Mediaş. Dar ce ne facem cum ADH-urile crăpate, că dacă vine LDE cu 4 vagoane, aceasta nu poate merge spre Odorhei.
N-a existat niciodată remiză la Mediaş, nici dormitor, doar o cameră în gară acum vreo cinci ani pe care n-o folosea nici sărăcia.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18148 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23548 Data de inscriere : 05/10/2010
319 Sighisoara -Odorhei Tonaj Maxim al Trenului 600 , Modul de remorcare a tonajului maxim pe Locomotiva tren: 060.DA Tonaj Maxim al Trenului 400 , Modul de remorcare a tonajului maxim pe Locomotiva tren: 040DHC
Odorhei – din nou pe harta CFR Călători Începând de vineri, 11 septembrie a.c., CFR Călători revine pe ruta Sighișoara – Odorhei, garantând astfel libertatea de mișcare și conectarea locuitorilor din zonă cu orașe importante din țară precum Sibiu, Brașov, Cluj-Napoca, Târgu Mureș.
Această decizie răspunde numeroaselor solicitări și demersuri din partea cetățenilor și a autorităților locale, beneficiarii direcți fiind elevii, studenții și persoanele al căror loc de muncă depinde de legătura cu localitățile limitrofe.
Trenurile vor parcurge distanța Sighișoara - Odorhei și retur în aprox. 2 ore pe sens şi vor deservi locuitorii tuturor localităţilor din parcurs. Acestea vor circula în regim Regio, accesibile din punct de vedere al prețului de achiziție al biletelor de călătorie. Astfel, un bilet clasa a 2-a costă 7 lei, un abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii 147 lei, elevii și studenții beneficiind de reducere 50%, adică 73,50 lei pentru un abonament lunar.
Operatorul naţional feroviar de pasageri, cu susținere din partea Guvernului, își îndeplinește astfel angajamentul față de societate, fiind un garant al libertății și al dreptului la mobilitate pentru toate categoriile de cetățeni.
De asemenea, din data de 10 septembrie va intra în circulație un nou tren de legătură pe ruta Sibiu – Sighișoara și retur.
CFR Călători mulțumeşte tuturor pasagerilor care își cumpără de fiecare dată bilet de tren!
Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2635 Varsta : 30 Localizare : Bistrita Reputatie : 8494 Data de inscriere : 19/04/2009
Un prieten a fost de curand la Odorhei cu trenul, special ca sa vada gradul de ocupare al automotorului. A mers cu 11548 la Odorhei si s-a intors la Sighisoara cu 11557. Gradul de ocupare a fost urmatorul: - 11548 din Sighisoara a plecat cu 15 calatori, la Albesti Tarnava s-au urcat 5, la Vanatori 10. Din acesti calatori au coborat la Sacuienii Noi 3 si la Santamaria 7. In Cristur s-au urcat aproximativ 50-60 calatori. Intre Cristur si Odorhei automotorul s-a umplut 100%, cei urcati din Feliceni au stat deja in picioare. - 11557 din Odorhei a plecat cu 83 calatori. Din Odorhei Sud s-au mai urcat 87 calatori, deci 50 au stat in picioare. Pana in Cristur lumea coborea, nu urcau calatori. In Cristur s-au dat jos 41 calatori, s-au urcat 5. A plecat din Cristur cu 33 calatori. Din Sighisoara au ramas 15 calatori in automotor la plecare spre Sibiu. Concluzie: a meritat sa reintre CFR Calatori pe aceasta sectie. Plus ca privatul i-a dat invatatura de minte la calatorii de pe sectie, toti aveau bilete sau abonamente, chiar si "tiganii". In plus prietenul meu a remarcat ca nasul din automotor nu lua deloc bani fara sa elibereze bilet, iar de venit venea cum putea printre oameni dupa fiecare oprire sa controleze biletele.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18148 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23548 Data de inscriere : 05/10/2010
La 35 de călători, pe secţie de câmpie (nu cunosc profilul secţiei Sighişoara - Odorhei). Însă la acea secţie cu 35 călători s-a renunţat, pentru că automotorul mergea vreo 120 km de la cap de secţie până la depou şi producea pierderi acolo (intuiţi voi despre ce secţie poate fi vorba, implică un pod rupt acum ceva ani). Şi la Sighişoara e o situaţie asemănătoare, deci e indicat ca numărul de călători să fie mai mare decât minimul necesar rentabilităţii pe acea secţie, pentru a se acoperi şi cheltuielile necesare deplasării automotorului la/de la Depoul Sibiu.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8798 Reputatie : 12529 Data de inscriere : 16/07/2014
Biletele cu preţ întreg sunt în genul celor de autobuz, iar naşii de pe trenurile R care opresc în multe halte fără case de bilete au astfel de carnete de bilete. Doar pentru biletele cu reduceri şi diversele tarife suplimentare (de ex. bicicletă, bagaj) se scriu bilete de mână. Problema e că vreo 3/4 din călători sunt elevi, care nu ştiu dacă îşi pot face abonamente, în condiţiile în care doar la Sighişoara este xSell, iar ei poate merg doar de la Cristur la Odorhei.