| | Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 | |
| | Autor | Mesaj |
---|
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4455 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Dum 16 Sept 2012, 12:49 | |
| Ce se cunoaste despre stadiul lucrarilor din sectia Bucuresti-Craiova- lucrarile au inceput acum cativa ani.
Oficial, se stie ca aceasta sectiune este inclusa in programul de modernizare cu fonduri europene 2014-2020.
Aceasta magistrala va fi o partida cu atat mai buna cu cat realizarea podului peste Dunare la Calafat va face ca distanta dintre Budapesta si Sofia si implicit Grecia sa fie vizibil redusa.
Pe sectorul Craiova-Filiasi reabilitarile au luat sfarsit.
Ramane inca in urma- portiunea Balota si Tr-Severin- Caransebes unde restrictiile sunt numeroase.
Toate noutatile-corecte si pertinente dar si imagini ale lucrarilor in legatura cu M900(mai putin ne intereseaza liniile secundare aferente)-pot fi postate aici.
Salutare amici! |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4434 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Mar 18 Sept 2012, 14:06 | |
| - adytm a scris:
- Ce se cunoaste despre stadiul lucrarilor din sectia Bucuresti-Craiova- lucrarile au inceput acum cativa ani.
Oficial, se stie ca aceasta sectiune este inclusa in programul de modernizare cu fonduri europene 2014-2020.
Aceasta magistrala va fi o partida cu atat mai buna cu cat realizarea podului peste Dunare la Calafat va face ca distanta dintre Budapesta si Sofia si implicit Grecia sa fie vizibil redusa.
Pe sectorul Craiova-Filiasi reabilitarile au luat sfarsit.
Ramane inca in urma- portiunea Balota si Tr-Severin- Caransebes unde restrictiile sunt numeroase.
Toate noutatile-corecte si pertinente dar si imagini ale lucrarilor in legatura cu M900(mai putin ne intereseaza liniile secundare aferente)-pot fi postate aici.
Salutare amici! Mama ce face lipsa de cunostinte feroviare din om Ai insirat aici o gramada de perle fara noima :shock: drept pentru care tin sa te corectez ... Deci , tragem cateva concluzii normale de data asta: 1. Bucuresti-Craiova nu face parte din coridorul 4 sudic , de fapt nu face parte din nici un coridor european ci va fi parte pe viitor a extinderii retelei TEN dar asta cand vom fi strabunici 2. pe linia Bucuresti-Craiova nu au inceput lucrari de nici un fel , nici macar vreo carpeala , ceva ... 3. nu stiu despre ce reabilitari bati campii pe Craiova-Filiasi , poate fi doar vreo carpeala , ceva , reabilitare este un cuvant mult prea mare atat pentru tine cat si pentru linia in cauza... 4. distanta dintre Budapesta si Sofia este deja foarte redusa via Belgrad , noul pod ajuta foarte mult nordul Bulgariei izolat si sarac . 5. mai bine inchide acest topic pe care l-ai deschis degeaba , nu poti deschide un topic despre o reabilitare care nu a inceput si nu exista doar de dragul de a deschide topice . Au revoir ! |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2200 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8120 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Mar 18 Sept 2012, 15:12 | |
| Iar singura lucrare despre care se poate vorbi reprezinta acea schimbare de traverse pe segmentul Strehaia - Orsova. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3149 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 7962 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Mar 18 Sept 2012, 23:33 | |
| Pentru a nu mai iesi din UE bulgari, unguri, greci, turci si alti vor trece prin Romania desi vor ocoli 200 kilometri si 2-3 ore mai mult decat prin Serbia folosind podul Calafat - Vidin. Mai ales ca Serbia in urmatorii 5 ani la sigur nu va intra in UE din cauza Kosovo, problemelor din UE. Coridorul IV ramura sudica incepe la Arad si se termina la Calafat prin Timisoara. Lasa sa mai castige economic si Romania.
Majoritatea romaniilor se duc spre Italia si Croatia prin Ungaria (Budapesta) ocolind 200 km tocmai pentru ca Ungaria este in UE, sunt autostrazi. Cei care aleg Serbia sunt doar cateva sute de mii de persoane. |
| | | Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 57 Reputatie : 5179 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Sam 27 Oct 2012, 16:40 | |
| http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=430241 "...sunt programate lucrari în cadrul proiectelor: „Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h – tronson Drobeta Turnu Severin – Timisoara - Arad” (lot 1)" |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6539 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Sam 27 Oct 2012, 16:54 | |
| - District EA a scris:
- http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=430241
"...sunt programate lucrari în cadrul proiectelor: „Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h – tronson Drobeta Turnu Severin – Timisoara - Arad” (lot 1)" Sunt programate doar niste lucrari de cadastru deci nimic important pe frontul de Vest. Nu cred ca exista inca finantare, iar suma nu este deloc de neglijat. Oricum vorbim de bugetul 2014-2020 deci mai e destul pana vom vedea ca se misca ceva pe-acolo. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5504 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Joi 13 Oct 2016, 18:38 | |
| Roseanu las-o mai usor. Nu cred ca trebuie sa vorbesti neaparat in termeni ,sau sa fii specialist pt a fi pasionat. O lucrare de mare interes a fost inaugurata in noaptea trecuta intre statia Isalnita-Hm Cotofeni fir 1 dupa aproape 2 ani de munca. Momentan se circula cu 5 km/h pe podul respectiv, si cu 70 km/h la de o parte si de alta a podului.Dupa ce va fi finalizat firul 2 si se va circula cu VS minutele , si vor fi finalizate lucrarile si pe Balota , intarzierile trenurilor Timisoara Bucuresti vor scadea . Deasemenea va creste capacitatea de tranzit a trenurilor, deci mai multe trenuri de marfa , timpi mai scurti.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 | |
| |
| | | | Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |