Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900

In jos 
+3
MariusM
roseanu
adytm
7 participanți
AutorMesaj
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4455
Data de inscriere : 13/09/2012

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitimeDum 16 Sept 2012, 12:49

Ce se cunoaste despre stadiul lucrarilor din sectia Bucuresti-Craiova- lucrarile au inceput acum cativa ani.

Oficial, se stie ca aceasta sectiune este inclusa in programul de modernizare cu fonduri europene 2014-2020.

Aceasta magistrala va fi o partida cu atat mai buna cu cat realizarea podului peste Dunare la Calafat va face ca distanta dintre Budapesta si Sofia si implicit Grecia sa fie vizibil redusa.

Pe sectorul Craiova-Filiasi reabilitarile au luat sfarsit.

Ramane inca in urma- portiunea Balota si Tr-Severin- Caransebes unde restrictiile sunt numeroase.


Toate noutatile-corecte si pertinente dar si imagini ale lucrarilor in legatura cu M900(mai putin ne intereseaza liniile secundare aferente)-pot fi postate aici.


Salutare amici!
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 151
Varsta : 51
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 4434
Data de inscriere : 15/08/2012

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 14:06

adytm a scris:
Ce se cunoaste despre stadiul lucrarilor din sectia Bucuresti-Craiova- lucrarile au inceput acum cativa ani.

Oficial, se stie ca aceasta sectiune este inclusa in programul de modernizare cu fonduri europene 2014-2020.

Aceasta magistrala va fi o partida cu atat mai buna cu cat realizarea podului peste Dunare la Calafat va face ca distanta dintre Budapesta si Sofia si implicit Grecia sa fie vizibil redusa.

Pe sectorul Craiova-Filiasi reabilitarile au luat sfarsit.

Ramane inca in urma- portiunea Balota si Tr-Severin- Caransebes unde restrictiile sunt numeroase.


Toate noutatile-corecte si pertinente dar si imagini ale lucrarilor in legatura cu M900(mai putin ne intereseaza liniile secundare aferente)-pot fi postate aici.


Salutare amici!


Mama ce face lipsa de cunostinte feroviare din om Laughing Ai insirat aici o gramada de perle fara noima :shock: drept pentru care tin sa te corectez ...

Deci , tragem cateva concluzii normale de data asta:

1. Bucuresti-Craiova nu face parte din coridorul 4 sudic , de fapt nu face parte din nici un coridor european ci va fi parte pe viitor a extinderii retelei TEN dar asta cand vom fi strabunici

2. pe linia Bucuresti-Craiova nu au inceput lucrari de nici un fel , nici macar vreo carpeala , ceva ...

3. nu stiu despre ce reabilitari bati campii pe Craiova-Filiasi , poate fi doar vreo carpeala , ceva , reabilitare este un cuvant mult prea mare atat pentru tine cat si pentru linia in cauza...

4. distanta dintre Budapesta si Sofia este deja foarte redusa via Belgrad , noul pod ajuta foarte mult nordul Bulgariei izolat si sarac .

5. mai bine inchide acest topic pe care l-ai deschis degeaba , nu poti deschide un topic despre o reabilitare care nu a inceput si nu exista doar de dragul de a deschide topice . Au revoir !
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2200
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8120
Data de inscriere : 27/08/2008

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 15:12

Iar singura lucrare despre care se poate vorbi reprezinta acea schimbare de traverse pe segmentul Strehaia - Orsova.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3149
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7962
Data de inscriere : 26/05/2011

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 23:33

Pentru a nu mai iesi din UE bulgari, unguri, greci, turci si alti vor trece prin Romania desi vor ocoli 200 kilometri si 2-3 ore mai mult decat prin Serbia folosind podul Calafat - Vidin. Mai ales ca Serbia in urmatorii 5 ani la sigur nu va intra in UE din cauza Kosovo, problemelor din UE. Coridorul IV ramura sudica incepe la Arad si se termina la Calafat prin Timisoara. Lasa sa mai castige economic si Romania.

Majoritatea romaniilor se duc spre Italia si Croatia prin Ungaria (Budapesta) ocolind 200 km tocmai pentru ca Ungaria este in UE, sunt autostrazi. Cei care aleg Serbia sunt doar cateva sute de mii de persoane.
Sus In jos
Cont dezactivat




Numarul mesajelor : 580
Varsta : 57
Reputatie : 5179
Data de inscriere : 05/11/2011

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitimeSam 27 Oct 2012, 16:40

http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=430241
"...sunt programate lucrari în cadrul proiectelor: „Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h – tronson Drobeta Turnu Severin – Timisoara - Arad” (lot 1)"
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6539
Data de inscriere : 05/10/2012

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitimeSam 27 Oct 2012, 16:54

District EA a scris:
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=430241
"...sunt programate lucrari în cadrul proiectelor: „Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h – tronson Drobeta Turnu Severin – Timisoara - Arad” (lot 1)"

Sunt programate doar niste lucrari de cadastru deci nimic important pe frontul de Vest. Nu cred ca exista inca finantare, iar suma nu este deloc de neglijat. Oricum vorbim de bugetul 2014-2020 deci mai e destul pana vom vedea ca se misca ceva pe-acolo.
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5504
Data de inscriere : 01/06/2010

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 18:38

Roseanu las-o mai usor. Nu cred ca trebuie sa vorbesti neaparat in termeni ,sau sa fii specialist pt a fi pasionat.
O lucrare de mare interes a fost inaugurata in noaptea trecuta intre statia Isalnita-Hm Cotofeni fir 1 dupa aproape 2 ani de munca. Momentan se circula cu 5 km/h pe podul respectiv, si cu 70 km/h la de o parte si de alta a podului.Dupa ce va fi finalizat firul 2 si se va circula cu VS minutele , si vor fi finalizate lucrarile si pe Balota , intarzierile trenurilor Timisoara Bucuresti vor scadea . Deasemenea va creste capacitatea de tranzit a trenurilor, deci mai multe trenuri de marfa , timpi mai scurti.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Empty
MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900 Icon_minitime

Sus In jos
 
Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Trenuri sezoniere
» M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
» Material rulant Servtrans Invest
» Lucrari de modernizare la gara Zalau Nord
» Modernizare Arad-Timisoara Nord-Caransebes

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: