Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trecut si prezent

In jos 
+4
Dr2005
boldalexandru
MariusM
Rarau
8 participanți
AutorMesaj
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5259
Data de inscriere : 23/01/2012

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 11:09

Sa nu uitam trecutul si , cel putin aici, sa nu mai revina Smile


FOTOGALERIE Jurnal din trenul foamei!

Pe ruta Bucureşti - Olteniţa, navetişii trag semnalul de alarmă la fiecare casă.
Un om locuieşte de 30 de ani în acest tren


13 octombrie 2011, 09:07 | Autor: Maria Apostol, Dana Lepădat | 13116 afişări
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Jurnal_din_trenul_foamei_0_571742878.html


Călătorie spre nicăieri. Aşa s-ar putea descrie, pe scurt, drumul de trei ore cu trenul între Bucureşti şi Olteniţa.

Ştiţi cum arată o gară-fantomă? Cu siguranţă vă puteţi măcar imagina. Case de bilete închise tot timpul, o
încăpere dărăpănată, plină de igrasie şi cu pretenţii de sală de aşteptare, gândaci care mişună peste tot.
Aşa arată Gara Titan Sud, locul pe unde trece doar un singur tren.



Ştiţi cum arată un tren-fantomă? Şi în acest caz, gândul vă poate duce la vagoanele CFR vechi de zeci de ani,
neîncălzite şi pline de mizerie, scaune rupte sau geamuri sparte. Tabloul complet îl regăseşti însă perfect conturat
pe ruta Bucureşti-Olteniţa.

Într-o marţi, ora 20.00, toamnă şi deja foarte frig. După jumătate de oră de aşteptat pe peron, auzim câteva
şoapte: „Aveţi grijă cu cine vă puneți, să nu vă vadă țiganii! O să rămâneți singure până la Oltenița, mai bine
luați microbuzul! Treaba voastră, eu v-am zis...". În spatele nostru, o bătrână cu sacoșă de rafie și ochelari din
plastic dă din cap sfătos, continuând să-şi confirme prin gesturi vorbele.


Într-o secundă uităm de ţigani. De sfaturile bătrânei. De eventuala sperietură. Vedem locomotiva și, de după
buruieni şi boscheţi, încep să iasă, în grupuri, navetiștii. Ca niște zombie, cu feţele triste, mai mult zbârcite,
fiecare scrâşneşte printre dinţi câte-un cuvânt sau o înjurătură. Tragem aer în piept, alergăm la nimereală
după un vagon, ne facem loc prin mulţimea de oameni şi ne lăsăm ghidaţi mai mult de vocile în surdină ale
unor femei. Prin beznă, mai mult pe bâjbâite, găsim două scaune libere.

„Gară" lângă fiecare casă

Trenul pornește. Un damf de transpiraţie, mâncare, mizerie şi fum te izbeşte imediat. Nimeni nu pare deranjat.
După zece minute de mers cu cel mult cinci kilometri la oră, trenul se opreşte brusc. Un sunet infernal, urmat
de o frână bruscă. Una dintre banchete se rupe, iar pe buze ne rămâne înţepenit un ţipăt de disperare. „Stați
liniștiți acolo! A tras cineva semnalul de alarmă! E 23 August. Am ajuns acasă la Iuliana de la filatură", ne
liniștește unul dintre pasageri. Acesta a fost doar începutul unei călătorii cu personalul 8081. După acelaşi
model, cele șase stații oficiale s-au transformat în 20. După, am renunţat la numărătoare.

În tren, navetiștii se înţeleg ca frații. Împart de ani de zile aceleași vagoane friguroase care-i aduc în
București. Pentru unii, călătoria de trei ore cu trenul e ca o lungă așteptare spre „oraşul de vis".
Pentru alţii e cât o viaţă de chin. „M-am îmbolnăvit de nervi, de 30 de ani de când merg cu căruță
asta. Ia, uite! Noroc că a venit doamna cu semințele să ne mai potolească foamea. Un leu, da?
Ia de-aici!", zice unul dintre navetiști, în timp ce murmura printre dinți că a pus un leu deoparte pentru „bilet".

Un leu pentru Naş

Cum casa de bilete de la Titan este închisă, a rămas să ne descurcăm în tren. „Haideți, fiți serioşi,
ce probleme să aveți cu biletul? Nimeni din trenul ăsta nu și-a cumpărat bilet vreodată. Dăm câte
un leu la «Naş» când avem, și asta e!", țipă spre noi o doamnă de la geam. Unii sunt însă și mai
descurcăreți atunci când apare controlorul.


„Nașule, să mor eu, azi e ziua mea și nu se face să-mi ceri bani. Hai, nu fi...", se scuză o florăreasă.
Bărbatul nu zice nimic. Trece mai departe, ajunge la noi. Îi dăm câte un leu că toți ceilalți. rece mai
departe, liniştit, cu pumnul plin de bani. Călătoria continuă. Aceleaşi semnale de alarmă trase aproape
în dreptul fiecărei case unde locuiesc navetiştii. Acelaşi miros izbitor care îţi taie răsuflarea. Doar poveştile
oamenilor sunt noi. Cel puţin pentru noi. Până la Valea Roșie aflăm că fata de lângă noi, o tânără de 17 ani,
bolnavă, face zilnic naveta la București că să spele scările unui bloc. „Spăl o scară și-mi iau
trei milioane (lei vechi - n.r.). Ajung terminată acasă, în fiecare seară, la fetița mea de trei ani", povestește femeia.

Cu noduri în gât după toate poveștile spuse de veteranii trenului, ajungem în gara Oltenița, puțin după ora 23.00,
cu o oră și jumătate întârziere. În așteptarea trenului de întoarcere, de la 4 dimineața, am zăbovit în singurul local
non-stop din orașul navestiştilor. Nici picior de om, nicio lumină aprinsă, niciun murmur pe stradă.
Toată lumea doarme. Aici, noaptea e mai scurtă decât oriunde pentru că localnicii, majoritatea navetişti,
ajung acasă cu trenul la ora 23.00. Cei mai mulţi se întorc la Bucureşti cu trenul de patru dimineaţa.



Traseul groazei

Am aşteptat în liniştea nopţii ora de plecare a trenului către Bucureşti. În tot acest timp, garnitura a staţionat în gară
găzduind câţiva „clienţi" fideli. Dimineaţă, la patru fix, din toate părţile vin navetiştii. Cu aceleaşi haine, miros izbitor,
înjurături pe buze. Cub toţii o iau de la capăt. În tren, cei rămaşi în picioare, se ţin unii de alţii ca să nu cadă.
Semnalul de alarmă este tras aproape la fiecare zece minute.

De data asta, mai mult ca să-i adune pe cei care vor să ajungă în marele oraş. „Odată s-a blocat mânerul de
la semnalul de alarmă şi nu putea să îl mai pună în funcţiune. Dacă se întâmpla ceva nu mai putea fi tras", ne
spune unul dintre navetişti. Toată lumea mănâncă seminţe în tren şi aşteaptă să treacă cele trei ore. O femeie
îndrăzneşte să încerce să îşi facă loc. „Daţi-vă un pic mai încolo!", îi spune unui navetist. Acesta, furios, o repede
ameninţător: „Stai acolo că te aruncăm pe geam acum! Ce, nu ai loc? Trebuie să încăpem toţi!". La scurt timp,
apare Naşul, care se chinuie să se strecoare printre călătorii ce stau în picioare, înghesuiţi ca sardelele. „Hai, Naşule,
că ai burta mare. Treci mai repede!", spune unul dintre navetişti. Angajatul CFR s-a supus cerând, doar de
formă, „biletele". Imediat, dispare dintre noi, cu pumnii plini de bani.


Povestea omului-tren

Trenul ce asigură de zeci de ani ruta Bucureşti - Olteniţa a devenit casă la propriu pentru unul dintre navetişti.
Nea Gogu are 59 de ani şi trăieşte în tren. De 30 de ani face *c*c*urăţenie la staţia de metrou de la Gara Titan - Sud de
unde chiar ia „salariu", spune el iar seara şi noaptea stă în tren. Şi aici se ocupă cu „igienizarea".

„Eu de 30 de ani merg cu trenul ăsta. Mai c*urăţ pe aici că oamenii lasă mizerie multă. Era într-un timp o femeie
care îşi făcea nevoile direct în tren! Am pus-o să îşi adune rahatul cu mâna! Acum două luni m-am ars la mâini
că a luat foc un vagon. Navetiştii lasă şi ţigări aprinse câteodată şi uite aşa a luat foc! Am încercat să sting şi
m-am ars la mână!", ne-a spus nea Gogu (foto).


Paznicul din tren

Pe nea Gogu îl ştie toată lumea care circulă cu trenul personal 8081. De câte ori au nevoie de informaţii,
controlorii apelează la el. „Ce fac oamenii ăia în tren Gogule!?", îl întreabă un controlor, după ce majoritatea
călătorilor coborâseră în Gara Olteniţa. „Nu au unde să doarmă! Dar nu sunt de-ai noştri!" , răspunde nea Gogu sigur pe el.

Omul - tren, cum îl numesc controlorii CFR, este cel care asigură de multe ori paza şi ordinea în vagoane. „Eu îi
opresc de câte ori îi văd că fac rele! Dacă aruncă mizerie pe jos sau coji de semninţe, le mai spun! Dar mă ştie
toată lumea! Ştiu că eu mereu sunt în tren şi că mai fac şi c*c*urăţenie pe aici. Îmi place să am grijă de tren că
asta este casa mea", ne-a mai spus nea Gogu.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5259
Data de inscriere : 23/01/2012

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 02:07

popovici a scris:
Intrebare: de ce operatorul TFG nu foloseste denumirea de regioexpres pentru trenurile de pe ruta Oradea-Cluj Napoca avand in vedere numarul mai mic de opriri decat al trenurilor regio apartinand operatorului CFR de exemplu ? Poate daca ati folosi rangul regioexpres acest lucru ar fi benefic iar publicul ar percepe trenurile dvs ca unele mai rapide decat regio obisnuite , putand aduce un plus de imagine . Un alt exemplu in sensul celor afirmate de mine poate fi viitoarea dvs ruta Bucuresti Nord-Buzau care se preteaza tot pentru un astfel de rang. Va multumesc !

Ce bun ar fi un Regio Express (poate al TFC) Bucuresti-Predeal pe la ora 8 (macar sambata si duminica)

Acum avem Regio Bucuresti - Brasov plecare ora 6.25 BN apoi urmatorul e la 14.06

Pe vremuri (cred ca anul 2000) era un personal turistic ce pleaca in jur de 7 si pana la Ploiesti nu avea opriri.
La R 3001 de la 6.27 e cam greu de ajuns :roll:


Nu inteleg de ce IR 1582 nu e RE.

Apoi seara ultimul R e la 16.30 din BN spre Brasov

pe dus sunt doar 3 si la intoarcere de la Sinaia sunt 4 regio la ore mult mai acceptabile.

p.s. eu unul nu prea inteleg de ce ar fi avantajos acest BN-Buzau, pe linia asta sunt f multe trenuri.

Daca ar fi RE unde ar trebui sa mai opreasca? Buftea, Ploiesti, Valea, Calugareasca, Mizil ?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 04:20

Personalul ala turistic ori a fost cel cu mers de Acc opriri numai in PL.Vest, Campina, Breaza, Comarnic, Sinaia, Busteni, Azuga, Predeal ori fostul Personal 3003 cu opriri la Buftea, Peris, Crivina si de la PL.Vest la Predeal/Brasov oprire in toata statiile care prin anii 2008-2009 din cauza nr mi c de calatori din cursul saptamanii, dar si a lucrarilor de pe Campina-Predeal a ajuns sa fie limitat la Campina apoi anulat definitiv.

La R 3001 se poate ajunge usor cu o bicicleta, metrou sau RATB de noapte cine vrea sa mearga cu Regio.

IR 1582 pe sectorul Buc-Bv este pe graficul fostului Rapid 831 din aceasta cauza la dus Buc-Bv este nevoie de toate cele 7 vag, iar la intoarcere trenul ( 1583 ) vine cu numai 30-40% gard de ocupare, dar asta este vag alea trebuie sa se intoarca.

Ultimul Regio spre Brasov al CFRului este 3007 la 17:37 din Basarab care este la 1000metri maxim de GDN, sau varainta Regiotrans la 19:30 R 14005 cu mers de IR sau RE, si ar mai fi R 14065 Craiova-Buc.Nord-Brasov cu plecare din GDN la 21:40.

TFC daca da drumul la Regio pe Buzau-Buc.Nord si retur ar fi avantajos ptr ca in MT 2012 este tiparit cu opriri doar in Mizil, PL.Sud, Crivina si Peris si Buftea deci 2 ore de mers cu pret mai mic fata de IR-urile CFRului, plus ca sunt puse la niste ore convenabile unde CFR nu are trenuri Regio pe Bz-Buc si retur in acele intervale.



Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2200
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8124
Data de inscriere : 27/08/2008

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 07:27

Personalul sprinten despre care se spune mai sus a fost înființat prin anii '80, cu un număr puțin dubios: 4291/4292.

1990:

P 4291: București Nord(7:30) - Ploiești Vest(8:19-8:24) - Florești Prahova(8:42) - Cîmpina(8:56) - Breaza hc(9:05) - Comarnic(9:22) - Sinaia(9:41-9:43) - Poiana Țapului hc(9:51) - Bușteni(9:58) - Azuga(10:04) - Predeal(10:15)
P 4292: Predeal(19:14) - Azuga(19:24) - Bușteni(19:31) - Poiana Țapului(19:37) - Sinaia(19:43-19:46) - Comarnic(20:12) - Cîmpina(20:36) - Florești Prahova(20:48) - Ploiești Vest(21:03-21:06) - București Nord(21:53)

Circulă cu ordin special sîmbătă, duminică, sărbători legale și ajun sărbători legale

Mai târziu, prin 1994, trenul primește numărul 3017/3018 și prin 1997 primește și variantă pentru zilele de vineri și de ajun de sărbători legale cu plecare din București la 14:00, trenul de dimineață circulând doar sâmbăta, duminica și în sărbători legale.
În 2000, este menționat doar la o pagină cu precizări, ca în 2001 să fie anulat din cauza lucrărilor la linie, reapărând facultativ, tot cu mers ușor sprinten, dar doar pe București - Brașov, întorcându-se în București atașat la urma trenului 2006.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5259
Data de inscriere : 23/01/2012

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 12:57

paall a scris:
Personalul ala turistic ori a fost cel cu mers de Acc opriri numai in PL.Vest, Campina, Breaza, Comarnic, Sinaia, Busteni, Azuga, Predeal ori fostul Personal 3003 cu opriri la Buftea, Peris, Crivina si de la PL.Vest la Predeal/Brasov oprire in toata statiile care prin anii 2008-2009 din cauza nr mi c de calatori din cursul saptamanii, dar si a lucrarilor de pe Campina-Predeal a ajuns sa fie limitat la Campina apoi anulat definitiv.

La R 3001 se poate ajunge usor cu o bicicleta, metrou sau RATB de noapte cine vrea sa mearga cu Regio.

IR 1582 pe sectorul Buc-Bv este pe graficul fostului Rapid 831 din aceasta cauza la dus Buc-Bv este nevoie de toate cele 7 vag, iar la intoarcere trenul ( 1583 ) vine cu numai 30-40% gard de ocupare, dar asta este vag alea trebuie sa se intoarca.

Ultimul Regio spre Brasov al CFRului este 3007 la 17:37 din Basarab care este la 1000metri maxim de GDN, sau varainta Regiotrans la 19:30 R 14005 cu mers de IR sau RE, si ar mai fi R 14065 Craiova-Buc.Nord-Brasov cu plecare din GDN la 21:40.

TFC daca da drumul la Regio pe Buzau-Buc.Nord si retur ar fi avantajos ptr ca in MT 2012 este tiparit cu opriri doar in Mizil, PL.Sud, Crivina si Peris si Buftea deci 2 ore de mers cu pret mai mic fata de IR-urile CFRului, plus ca sunt puse la niste ore convenabile unde CFR nu are trenuri Regio pe Bz-Buc si retur in acele intervale.


da, de P 4291 vorbeam. Este/era laudat de toti ce mergeau la munte in perioada aia.

Eu vorbeam doar de S si D. Eu cred ca TFC ar avea f multi clienti daca l-ar reinvia. Eu nu vad intre ce ore sa aibe "gauri" CFR Calatori intre Bucuresti si Buzau dar poate gresesc.

la 6.30 e f greu de ajuns. Nu toti au metroul la indemana. Bicicleta?? Eu vorbeam de grupuri de tineri, studenti nu de persoane singure Smile

Ok, spui ca IR 1582 e f ocupat la dus, de ce nu baga un RE suplimentar S si D? Vagoanele alea se pot intoarce cu R de seara.

Eu daca merg la munte si ca mine sunt multi altii nu avem nevoie de R la ora 14 ci dimineata dar nu in creierii noptii. Nu prea am prieteni care sa se trezeasca la 5 ca sa mearga cu trenul, ei incepand pe saptamana munca la 8-9

La R e 17 lei Buucresti - Sinaia la IR e 38 de lei. Daca iti iei VSD sau cardul asta cu 25% reducere te duce la 500.000 toata luna la munte Smile
Ce crezi ar fi goale aceste RE? Si 500.000 ar fi pentru adulti , nu pentru studenti.


Am un coleg la servici, mai in varsta, ce a intrebat / vorbit cu cineva mai sus pus care ia spus ca trenul/turismul nu e pentru toti, ci doar pentru cei ce isi permit/bogati. No comment.

De Regiotrans nu vorbesc cu nu mi se par foarte comunicativi (vezi sectia Turnu Magurele - Rosiori) plus ca nu au sectiune pe forum aici ca TFC. TFC, la prima vedere, par mult mai seriosi .
Am vazut vagoanele/automotoarele Regiotrans in gara Bucuresti Nord si nu am fost f multumit de ele. Am mai vazut, in trecere, si in Rosiori Nord si nu pareau extraordinare.

Sper ca automotoarele TFC sa imi lase o alta impresie.

Stiu ca TFC probabil nu au motiv sa trimita un automotor pe Bucuresti Nord - Predeal (sau mai aproape de Campina daca nu o putea sa urce, nu ma pricep) neavand trasee dincolo de Brasov dar mi se pare ca ar fi bine daca ar incerca acest RE DOAR S si D. Sa se intoarca mai pe seara iar in Ploiesti sa se imparta in 2 (daca e posibil) , o parte merge spre Bucuresti, o alta spre Buzau-Galati (CFR Calatori are un tren asa spre Galati si BN)

Automotorul/automotoarele de Bucuresti sa plece duminica seara din BN spre Titan sa faca Oltenita (desi mie ca s-ar putea distruge pe acolo) sau sa faca B Nord - Buzau pe saptamana. (nu stiu unde ar putea " sa doarma" ca sa fie dimineata in BN) . O posibilitate ar fi sa faca un tren foarte de dimineata S si D de la Buzau la Gara de Nord si apoiacest tren sa faca RE spre Predeal/Sinaia.
Sus In jos
boldalexandru




Numarul mesajelor : 288
Reputatie : 4861
Data de inscriere : 05/11/2011

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 13:35

dc sa se distruga pe Oltenita , au trecut aproape 3 luni decand TFC este in zona asta si din cate stiu eu nu sa intamplat nimic neplacut , trenurile au ajuns mereu la timp nu cum era la CFR
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 15:41

Personalul turistic era P3003, în 2007 încă mai circula (mă duceam des la Ploieşti cu el, că făcea puţin) până la Predeal. După aia, când au început lucrările, a fost făcut Acc (şi căra aer), apoi a fost scurtat la Câmpina şi apoi a dispărut.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3151
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 26/05/2011

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 19:52

Ce util ar fii un tren rang REGIO intre Bucuresti si Brasov intre orele 7 si 10 dimineata. Dar nu cred ca il vor introduce CFR CALATORI pentru a nu lua calatori de la IR, vor sa te oblige la plata unui tarif dublu.

Eu si amici mei cand mergem la munte l-am prefera, in plus multi alti tineri. Putini sunt dispusi sa se scoale la 4-5 dimineata. Oricum eu folosesc si regio de la ora 6,25 spre Sinaia.

Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 5855
Data de inscriere : 10/05/2011

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: xxxxxxx   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 20:41

Rarau a scris:


Nu inteleg de ce IR 1582 nu e RE.


Eu nu inteleg de ce nu este intercity Laughing Avand in vedere compunerea pentru 1582/1583 trebuie sa fim fericiti ca este IR si nu IC (Thank you CFR Wink ) , plus de asta RE cu viteza medie de 70km/h (394km) si viteza maxima de 140km/h este inca fictiune in Romania...


Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 12 Mai 2012, 21:32, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15311
Data de inscriere : 06/03/2009

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 21:28

Exista si prin anul 2002 un personal sprinten care circula doar in sezonul estival de la Bucuresti Obor la Constanta. Parca se numea 8015.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13905
Data de inscriere : 08/01/2011

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 21:42

COSTACHE MIHAIL a scris:
Exista si prin anul 2002 un personal sprinten care circula doar in sezonul estival de la Bucuresti Obor la Constanta. Parca se numea 8015.
8013 mai exact
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2200
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8124
Data de inscriere : 27/08/2008

Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitimeDum 13 Mai 2012, 06:38

Cel mai exact:

P 8013: București Obor(7:13) - Lehliu(8:17) - Ciulnița(8:46-8:47) - Fetești(9:12-9:14) - Cernavodă Pod(9:37-9:42) - Medgidia(9:59-10:00) - Constanța(10:42)
P 8016: Constanța(20:12) - Medgidia(20:45-20:46) - Cernavodă Pod(21:08-21:16) - Fetești(21:41-21:42) - Ciulnița(22:08-22:09) - Lehliu(22:41) - București Obor(23:26)

Sezoane: 17 iunie - 30 septembrie 2001 și 16 iunie - 29 septembrie 2002
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Continut sponsorizat





Trecut si prezent Empty
MesajSubiect: Re: Trecut si prezent   Trecut si prezent Icon_minitime

Sus In jos
 
Trecut si prezent
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» RECUNOASTEȚI GARA ?
» Depoul Simeria, prezent...
» Tirajul locomotivelor romanesti in prezent
» Idei de reformare a CFR
» Discutii libere pe seama liniei M800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: