Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime27/10/17, 01:02 pm

lifetec a scris:
Adrian78 a scris:
Vice30 a scris:
Din informațiile cele mai recente pe care le aveți, ce modificări vor fi în noul mers...? Se ridică unele restricții (implicit se vor mări vitezele) pe unele tronsoane de pe M300 și M200A+ M200...?

Ce lucrări ar trebui finalizate până la intrarea noului mers și cu cât s-ar reduce durata totală față de cât e acum între Sighișoara-Coșlariu și Coslariu-Simeria...?

Dacia si Ister vor circula cu 140 de la Simeria la Vintu


Dacia si Ister se pare ca tot pe Sibiu vor circula deci schimbul se va face la Simeria. Doar trenurile care vin pe Sighisoara probabil vor circula cu 140.

Asa a fost si anul trecut facut livretul cu 120 pe unele portiuni unde inca se mai lucra
Probabil ei estimeaza ca anul viitor se v-or muta trasele pe M300 de aia Simeria Vintu e cu 140
Si da mai exista posibilitatea sa faca schimbul la Vintu daca Simeria va deveni santier cu doar 3 linii
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22197
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime27/10/17, 02:34 pm

Pe vremuri locomotiva se schimba in Vintu, Acc 221 actual 1621 schimba in Vintu, Acc 225 fostul 1625 la fel, si Rapid 25 Carpati Bucuresti-Sibiu-Varsovia tot in Vintu schimba, asa ar fi ok sa se schimbe si acum mai ales ca Simeria o sa devina un mare santier si va fi groaznic pe acolo, nici nu vreau sa ma gandesc cum va arata si mai ales cati ani va dura ca Dorel o sa lucreze doar ziua cand nu e cald si nici frig, cand nu ploua si nu ninge, si o sa aibe si pauze de masa si relaxare, deci e clar ca vorbim de ani de zile pierduti aiurea, nervi intinsi la maxim pentru calatori dar si pentru angajatii CFR.

_________________
595423Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3593
Data de inscriere : 03/09/2016

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime27/10/17, 03:24 pm

AndiCFR a scris:
poate cand vor incepe lucrarile la Simeria vor amenaja dormitor pentru mecanici la Vintu si astfel vor schimba locomotivele acolo.

N-ar fi mai simplu să le plătească mecanicilor cazarea la hotel, unde și când e nevoiie? În urmă cu 100 de ani trebuia să-și amenajeze CFR-ul dormitoare fiindcă nu existau facilități de cazare, dar azi suntem totuși în secolul XXI. Ce-ar însemna ca fiecare companie aeriană să-și amenajeze dormitoare peste tot pe unde are de cazat piloți și stewardese? Cu agenții de vânzări care umblă prin țară cum se procedează, amenajează firmele dormitoare și pentru ei? Very Happy
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime27/10/17, 07:33 pm

CFR nu are principiile astea sa isi asigure pe termen lung cazare la o pensiune sau la un hotel.
Privatii aplica insa acest mod de lucru.

probabil ca nici nu ar aveau unde sa ii cazeze in Vintu de Jos in apropierea garii.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3593
Data de inscriere : 03/09/2016

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime27/10/17, 10:20 pm

Chiar dacă le-ar plăti taxiuri ca să-i cazeze în Sebeș sau în Alba-Iulia, tot ar ieși mai ieftin decât să amenajeze și să întrețină domitoare. Dar CFR e firmă mare, nu se uită la bani Very Happy

Era o discuție pe un alt topic despre faptul că nu se asigură condiții de cazare pentru mecanicii femei. Foarte probabil și condițiile de cazare pentru bărbați sunt destul de proaste în acele dormitoare, e greu de crezut că sunt comparabile cu facilitățile de cazare pentru turiști, disponibile pe bani în Sebeș sau în Alba-Iulia.

Locul unde se schimbă locomotiva ar trebui să fie o decizie strict tehnică, neinfluențată de detalii triviale de genul ”nu avem unde caza mecanicii”. În anii '30, ca să asigure curse non-stop între Londra și Edinburgh, compania feroviară modificase locomotivele cu abur, astfel încât mecanicul și fochistul să treacă în primul vagon printr-un coridor aflat în tender, iar echipajul se schimba din mers. Inutil de menționat că respectiva companie nu era de stat Very Happy
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime28/10/17, 04:33 pm

CFR Calatori nu aplica sistemul asta.
Stiu de procedeul cu tenderul.
Chiar daca ar aplica metoda de a plati pensiune sau taxi, CFR calatoi ar mai avea o problema cu TUI pentru locomotiva garata in statie asteptind urmatorul tren.

Dar adevarul e ca nici nu vrea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime28/10/17, 05:15 pm

Warrington a scris:
Chiar dacă le-ar plăti taxiuri ca să-i cazeze în Sebeș sau în Alba-Iulia, tot ar ieși mai ieftin decât să amenajeze și să întrețină domitoare. Dar CFR e firmă mare, nu se uită la bani Very Happy
Să plăteşti în fiecare noapte câte 100 - 150 lei nu e prea profitabil. Dacă ştii că schimbi zilnic timp de ani buni personalul în staţia X, de ce să nu îţi faci dormitor acolo?

Warrington a scris:
Locul unde se schimbă locomotiva ar trebui să fie o decizie strict tehnică, neinfluențată de detalii triviale de genul ”nu avem unde caza mecanicii”. În anii '30, ca să asigure curse non-stop între Londra și Edinburgh, compania feroviară modificase locomotivele cu abur, astfel încât mecanicul și fochistul să treacă în primul vagon printr-un coridor aflat în tender, iar echipajul se schimba din mers. Inutil de menționat că respectiva companie nu era de stat Very Happy

Şi cum ar schimba englezul tău privat şi non-UE locomotiva diesel cu aia electrică în mers? bom

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3593
Data de inscriere : 03/09/2016

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime28/10/17, 05:15 pm

dan tm a scris:
CFR calatoi ar mai avea o problema cu TUI pentru locomotiva garata in statie asteptind urmatorul tren.

Problema cu TUI pentru locomotiva garată e practic la fel ca și cazarea pentru mecanici: CFR Călători își poate amenaja linii de garare proprii, poate lua cu chirie sau în comodat căi ferate uzinale neutilizate etc.  Dar astea sunt decizii tehnice, locomotiva e obligată să gareze pe o linie ferată. Pentru mecanici trebuie să existe totuși ceva mai multă flexiblitate, ei nu sunt dependenți de o linie ferată Very Happy
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3593
Data de inscriere : 03/09/2016

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime28/10/17, 05:29 pm

Dr2005 a scris:
Să plăteşti în fiecare noapte câte 100 - 150 lei nu e prea profitabil. Dacă ştii că schimbi zilnic timp de ani buni personalul în staţia X, de ce să nu îţi faci dormitor acolo?

Partea asta ai face bine să o discuți cu un contabil. Există niște costuri de întreținere pentru respectivele dormitoare și niște amortizări. S-ar putea ca însumate, aceste costuri să fie 1.000 - 2.000 lei / 24 de ore chiar dacă nu e cazat niciun mecanic acolo în noaptea respectivă.

Acum, scuză-mă că întreb, tu chiar crezi că toate firmele ai căror salariați fac deplasări și toate companiile aeriene sunt administrate de niște retardați, dacă preferă să plătească separat cazare în loc să-și amenajeze dormitoare?  

Warrington a scris:
Şi cum ar schimba englezul tău privat şi non-UE locomotiva diesel cu aia electrică în mers? bom

Veșnica ieșire din situație a funcționarului public român, hai să facem bășcălie din orice. Am să-ți spun secret de-al psihologilor: umorul e o cale de evadare din realitate. Prin urmare, atunci când apelezi la glumițe ieftine, recunoști că în situația concretă de pe teren există o problemă reală.

Hai să facem un pariu sănătos: dacă peste 10 ani, CFR-ul tău de stat o să fie exact în aceeași situație ca și acum, dar o să ofere servicii încă și mai proaste, îți dai demisia din minister și îți cauți o muncă cinstită? Very Happy

În rest, pentru informarea ta, când Virgin Trains a fost nevoită să folosească locomotive Diesel, le-a atașat pur și simplu în fața ramelor Pendolino, iar mecanicul din Pendolino rămânea la postul lui de conducere pe toată durata cursei. Când ajungea la capătul porțiunii cu tracțiune diesel, locomotiva era detașată și se întorcea tractând următorul tren în sens invers, în timp ce rama electrică își continua cursa cu tracțiune electrică.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime28/10/17, 07:54 pm

Situatia nu ar fi asa de complicata, cred ca s-ar putea face si turnusurile mecanicilor altfel.

Nu zice nimeni ca daca un mecanic soseste cu diesel in Vintu de Jos sa nu poata pleca pina la Simeria cu o electrica deja stationata acolo si sosita cu alt tren.Sau ca trebuie sa stea si locomotiva cu el.Locomotiva poate pleca cu un mecanic odihnit sau sosit din alt parcurs.

La nevoie locomotivele ar putea avea alt turnus.

partea aceea cu dormitoarele e destul de discutabila, pe de o parte spatii ar fi in gari( cit de mari sint unele gari Radna, Simeria, Ilia, Vintu de Jos etc) pe cealalta parte acolo trebuie asigurata si logistica hoteliera(schimbarea lenjeriei pentru fiecare mecanic, curatenie, curent, baie, caldura) problema complicata pentru CFR Calatori.

Insa cred ca in anumite orase si partizile de tren ar putea fi schimbate in gari unde sa ia odihna in hotel, fara sa existe comanda sau dormitor.

Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 4996
Data de inscriere : 18/09/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime28/10/17, 09:09 pm

In Romania este o practica des intalnita la firmele private de transport feroviar,auto,sau la firmele de constructii, aceea de a inchiria apartamente in localitatea respectiva. Inchirierea se face pentru tot personalul firmei care nu este din localitate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime22/05/18, 10:41 am

CFR Infrastructura
44 minute ˇ
Bucureşti, 22 mai 2018

Podul feroviar în formă de arc - termen de finalizare IULIE!

Directorul General al CFR SA, Ion GAVRILĂ i-a convocat pe teren pe toţi reprezentanţii firmelor de construcţii şi de consultanţă pentru a verifica împreună evoluţia lucrărilor pe şantierele operaţionale de pe traseul Sighişoara - Simeria (173,47 km).

Ion Gavrilă le-a solicitat constructorilor care lucrează pe tronsonul Sighişoara - Coşlariu o mobilizare mai bună pe şantiere pentru a se încadra în graficele asumate, iar reprezentantului FCC Azvi i-a solicitat ca în luna iulie să finalizeze lucrările la podul feroviar în formă de arc, peste râul Târnava Mare, termen pe care reprezentantul FCC Azvi a anunţat că-l va respecta.

Podul feroviar în formă de arc cu o deschidere de 125 m, situat între Sighişoara şi Aţel, asigură legătura cu cele două tuneluri de cale ferată dublă nou-construite, tunelul Sighişoara (401 m) şi tunelul Daneş (969 m).

Tunelul Sighișoara, finalizat în proporţie de 95% și Tunelul Daneș, cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit în România după 1989, finalizat în proporţie de 92%, permit atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighişoara - Aţel.

Detalii tehnice:
♦Pod în formă de arc, km 299+720 - pod de cale ferata dublă peste râul Târnava Mare
◘ deschidere - 125 m;
◘ lungime - 134,6 m;
◘ constructie noua înaintea tunelului Sighişoara, între gara Sighişoara şi tunelul Sighişoara

♦Tunelul Sighişoara - amplasat între staţiile CF Sighişoara şi Daneş, subtraversează DN 13 la adâncimi cuprinse între 5-14 m. Tunelul are trei părţi distincte, particularizate prin metoda de execuţie:
◘ tunel artificial (intrare Sighişoara), cu lungimea de 20 m (km 299+910 - 299+930);
◘ tunel natural, cu lungimea de 325 m (km 299+930 – 300+255);
◘ tunel artificial (intrare Daneş), cu lungimea de 56 m (km 300+255 – 300+311).

♦Tunelul Daneş - amplasat între km 301+543 si km 302+512. Tunelul este construit printr-o tehnologie modernă implemetantă în trei parţi distincte, particularizate prin metodele de execuţie:
◘ tunel artificial (intrare Sighişoara), cu lungimea de 20 m, între km 301+543 - 301+563;
◘ tunel natural, cu lungimea de 862 m, între km 301+563 – 302+425;
◘ tunel artificial (intrare Daneş), cu lungimea de 87 m, între km 302+425 – 302+512.

Menţionăm faptul că, tunelurile artificiale s-au realizat la adăpostul unor incinte de piloţi de diametru mare, care au asigurat condiţii pentru realizarea portalelor de acces şi a structurii tunelului, până la racordarea cu tunelul natural, iar tunelurile naturale s-au executat prin excavare în subteran pe toată sectiunea tunelului, parţial sub protecţie de umbrele de micropiloţi şi/sau consolidarea frontului cu ancore de fibră de sticlă.

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Sighi10
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Sighi210
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Sighi310
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Sighi410
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Sighis10
Sus In jos
kog




Numarul mesajelor : 14
Reputatie : 2230
Data de inscriere : 16/04/2018

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime22/05/18, 01:29 pm

Vin si eu cu un raspuns la problemele ce s-au discutat anul trecut:
Problema dormitoarelor nu ar fi chiar asa costisitoare. La statia Radna a functionat un dormitor pentru mecanici pana pe la jumatatea anilor 2000. Era in cladirea in care s-a mutat casa de bilete. E posibil ca si acum sa aiba ceva camera prin cladirea garii.

Majoritatea garilor de nod feroviar unde se schimba locomotive si mecanici dispun de spatii necesare cazarii. Nu cred ca e nevoie de mai mult de doua camere si cateva paturi. La Radna mi se pare ca era o camera cu 2-3 paturi. De personal calificat iar nu e nevoie. Oricine de la intretinere poate baga la spalat niste asternuturi sau matura pe jos. Pana si soferii de autobuz de la companiile de transport public au dormitoare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime22/05/18, 01:38 pm

kog a scris:
Vin si eu cu un raspuns la problemele ce s-au discutat anul trecut:
Problema dormitoarelor nu ar fi chiar asa costisitoare. La statia Radna a functionat un dormitor pentru mecanici pana pe la jumatatea anilor 2000. Era in cladirea in care s-a mutat casa de bilete. E posibil ca si acum sa aiba ceva camera prin cladirea garii.

Majoritatea garilor de nod feroviar unde se schimba locomotive si mecanici dispun de spatii necesare cazarii. Nu cred ca e nevoie de mai mult de doua camere si cateva paturi. La Radna mi se pare ca era o camera cu 2-3 paturi. De personal calificat iar nu e nevoie. Oricine de la intretinere poate baga la spalat niste asternuturi sau matura pe jos. Pana si soferii de autobuz de la companiile de transport public au dormitoare.

CFR SA e o com[anie condusa de maimute care nu nici o legatura cu managementul
Sunt spatii in toate garile unde se puteau amenaja ca dormitoare pentru toti operatorii feroviari si era bine pentru amandoua parti
In Ghioroc functiona un magazin intro cladire langa gara dar dintro data CFR a dublat chiria WTF ?pentru ce ca sa alunge si patronul ala care dadea o suma de bani
OBB castiga 1.5 mld de euro din spatii inchiriate dar vorbim despre altceva
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5324
Data de inscriere : 15/12/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime01/06/18, 09:03 pm

http://newsby.marianandrei.com/coridorul-feroviar-teius-sighisoara/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 49 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: