Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 International - diverse

In jos 
+80
Petre_IFTE
c o r v i n
jabels
ets2oltromânia
truscamihai
Nicolae
Vale_ntin
ciprian71
Bogdan79
Semafor
sp59
LanceR
laur 133
rich1974
didinul
cata
mielutu zburator
florin.lifticariu
92Dragos
daniel_c
Katalyn
Silviu Sintea
IonutCFR2009
decward
bogdan.perejuc
COSTACHE MIHAIL
buldozer2
IonutChircu
marius664
Shinkasen
mureseanu_976
Caspar
KQQ
NicuS
dan tm
Amiralul
gabrielle.niki
rizelgeorgel2004
kristi kkk
DAS 2011
get.
Balto
Vale
alliens
riciu
Vitosa
Razvan Tudor
phnegativ
mihaiuc
lapsanszkitamas
cortexedge
Warrior12
Spartan1948
Luna
alex.alexus.tm
TVlad
allred
Rarau
Codrut1985
spiderpc
Adirmvl
Jhonyla
Andrey_tm
Nesebar
baiazid
DUAL
vatmanul
mishu88
Bobby_TM
Dr2005
Vlad
cristi CFR
Mushu
ldh80
Adrian78
V3R
razvan - trenuri
Kriszti219
nenuandrei
cstefan
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 22 ... 42  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11465
Data de inscriere : 03/11/2010

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeMier Iun 12, 2013 11:40 am

Aici ar fi doua chestiuni distincte:

-sa inteleg ca prizele electrice (acelea de sub tampoane), in cazul locomotivelor GM, sunt folosite nu numai pentru incalzirea electrica a trenului iarna, dar si pentru alimentarea cu curent a instalatiilor de climatizare a vagoanelor care au astfel de instalatii ?

-in cazul vagoanelor rusesti, ce am vazut: au doua sisteme de incalzire: unul autonom cu sobe la capatul vagonului (folosit probabil numai pe linii neelectrificate), dar si prize electrice la capat (probabil pentru a se putea folosi incalzirea electrica pe linii electrificate. Nu stiu daca tensiunea si intensitatea curentului livrat de locomotivele noastre electrice ori GM ar fi compatibile cu instalatia de incalzit electrica a vagoanelor rusesti)
In privinta sistemului de climatizare din vagoanele rusesti, o anumita ventilatie (dar numai cand trenul se afla in miscare) se simtea in compartiment, insa nu era aer conditionat "adevarat"!

In orice caz, macar ca si prestigiu si "blazon" a CFR si implicit a Romaniei, la trenurile "Bulgaria Express" si "Prietenia", pe parcursul neelectrificat, ar trebui folosite locomotive diesel mai noi, ori cele mai noi diesele a CFR-Calatori sunt GM-urile!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20078
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24823
Data de inscriere : 17/08/2011

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeMier Iun 12, 2013 11:58 am

Pentru o singură pereche de trenuri, nu se justifică şcolirea şi autorizarea personalului pentru un alt tip de locomotivă.

Normal că alimentarea aia electrică (la 1500 V 50 Hz c.a.) dată de GM (şi de Sulzerele cuinstalaţie produsă de INDA) e bună pentru orice serviciu auxiliar al vagoanelor... care poate să fie şi încălzire şi aer condiţionat şi orice.
Nu ştiu ce alimentare electrică au ex-sovieticii... dar în România sigur nu se alimentează electric vagoanele lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeJoi Iun 13, 2013 8:59 am

Statia Vicsani are semnale luminoase spre Ucraina. E un fel de BLA? inseamna ca  semnalele de iesire sint  in dependenta cu statia Vadul Siret din Ucraina?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11465
Data de inscriere : 03/11/2010

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Internationale diverse   International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeJoi Iun 13, 2013 9:13 pm

Nu cred!  Statia Vadu Siret are semnale luminoase (asemanatoare cu cele de la CFR), insa macazele sunt mecanice!  Cel mai probabil intre Vicsani si Vadu Siret se circula la cale libera.
  Nu stiu de ce semnalele luminoase de iesire din Vicsani spre Vadul Siret nu au inductori!

  De asemenea, nu stiu ce cautau acele boghiuri "Diamont" de ecartament larg depozitate la Vicsani, in conditiile in care in Vicsani nu am vazut sa existe instalatie de schimbat boghiurile (translatie)! Pareau nemiscate de mult timp de acolo, unele fiind ruginite!

  Si daca ma poate lamuri cineva cum ar putea fi configuratia macazelor si inimilor de incalecare-descalecare din Vadul Siret, deoarece am intalnit acolo o situatie cu totul deoasebita: grupa de calatori are 4 linii, din care: prima cu siguranta este incalecata cu 4 sine, a doua probabil normala (ca sa poata rebrusa locomotiva romaneasca), a treia presupun ca larga, iar a patra cu siguranta larga (deoarece pe ea astepta locomotiva ucraineana)!
 In plus, ca sa fie situatia si mai complicata: din grupa de calatori pana in zona de translatie, vagoanele (aflate inca pe boghiuri de ecartament normal) sunt impinse de o locomotiva de manevra ucraineana de cale larga tip TSCHM3!
 Liniile de ecartament normal se termina brusc in capatul nordic al zonei de translatie, cele doua linii propriu-zise pentru translatie avad 4 sine. Din cate am vazut sinele exterioare ar fi pentru ecartament larg, iar cele interioare pentru ecartament normal!  Sinele de ecartament normal se termina brusc, nemaifiind legate intre ele la capatul nordic al zonei de translatie!
 Din pacate poze nu se pot face acolo, din doua motive: geamurile vagoanelor rusesti nu se deschid ori se deschid foarte putin, iar daca incercai sa scoti aparatul foto acolo vamesii ucrainieni reactionau imediat! La un moment dat un vames ucrainean chiar ne-a atras atentia ca pe durata operatiunilor de translatie sa ramanem in compartimente!
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 679
Varsta : 40
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5054
Data de inscriere : 05/10/2012

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeJoi Iun 13, 2013 9:37 pm

Descalecarea liniilor se face ca in poza...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20078
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24823
Data de inscriere : 17/08/2011

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeJoi Iun 13, 2013 9:50 pm

Boghiurile DiamonD de la noi probabil sunt cele ale CFR, într-o vreme aveam şi noi boghiuri de ,,închiriat" pentru vagoane transpuse.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11465
Data de inscriere : 03/11/2010

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Internationale- diverse   International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeVin Iun 14, 2013 12:20 am

Da- comparand cu Google earth aceea poza e luata undeva la capatul grupei de calatori spre zona de translatie!
 
 Ideea este ca trebuie sa existe 2-3 macaze mai speciale, construite astfel incat ca linia (ecartamentele) sa nu descalece, dar totusi sa fie montate si macaze!
 Altfel nu vad cum este posibil ca vagoanele (aflate inca pe boghiuri de ecartament normal!) sa fie impinse cu o locomotiva de cale larga din grupa de calatori pana in zona de translatie!
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3653
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9500
Data de inscriere : 02/11/2008

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeVin Iun 14, 2013 8:55 pm

In Cernauti nu am avut probele cand am facut cateva poze.
Tu ai reusit sa faci ceva poze ?

Trebuia sa iti iei bilet international doar Suceava - Cernauti cred ca ieseai mai ieftin.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11465
Data de inscriere : 03/11/2010

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: internationale-diverse   International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeVin Iun 14, 2013 9:37 pm

In orasul Cernauti, la obiectivele turistice , intradevar nu am avut probleme cand am facut poze, insa in zona statiilor de frontiera (unde, din punct de vedere tehnic feroviar, ar fi fost interesant) nu am vrut sa risc sa scot aparatul foto!

  In plus, aparatul meu foto nu e digital, ci "clasic" cu film, ori un film "Kodak" are 36-40 pozitii!  Ori in atatea poze de-abia am reusit sa surprind principalele obiective turistice din Cernauti!

  Multumesc si pentru sugestia cu biletul din Suceava- de-acuma poate data viitoare!  Pentru cine locuieste in Suceava e mai usor, insa tocmai de la Husi e un pic mai dificil- trenul regio care asigura legatura cu "Bulgaria Express" in Pascani circula de la Iasi la Bacau!

  In concluzie este un oras frumos, ce merita vizitat!  Asa o calatorie cu trenul pana acolo (desi mai scumpa si dureaza mai mult decat cea cu autobuzul) ar fi frumos de facut cu mai multi pasionati de cale ferata (deoarece pe cei care nu-i pasioneaza calea ferata nu cred ca ar face acest drum cu trenul)
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 35
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6761
Data de inscriere : 12/02/2009

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeJoi Sept 12, 2013 8:49 pm

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 645
Varsta : 37
Localizare : Oradea
Reputatie : 4909
Data de inscriere : 14/10/2012

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 9:38 pm

Pasiunea nu a tinut niciodata cont de sex si varsta. Iata o tanara simpatica, plina de pasiune si buna meseriasa.

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13081
Data de inscriere : 05/01/2011

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 1:38 am

Cum arata regiotransu pe la altii .. care culmea ,au bani?!
https://www.youtube.com/watch?v=kX-G-ogBKms
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6541
Data de inscriere : 05/10/2012

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 9:31 am

Au luat teapa cu materialul ala rulant si cu piata ceha , trebuiau sa vina in Romania si sa invete de la RT cum se fac banii, aici plimbi trenuri goale pe profit in timp ce acolo esti plin de leasinguri si datorii.

La bordul unui astfel de tren Regiojet:

https://www.youtube.com/watch?v=Ktf3A4AehoM


Cu ce ,,jafuri'' face servicii regio aceasta companie privata :

https://www.youtube.com/watch?v=iStZIlleAiI

La noi cred ca era pe post de intercity Laughing

Nu, multumesc, n-am nevoie de ,,talente'' pe caile ferate romane, cele mai tari trenuri sunt si raman ramele pe care vrem sa le tinem o suta de ani. a22 
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18073
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23450
Data de inscriere : 05/10/2010

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 11:57 am

Pai si CFR putea cumpara de la OBB vagoane din astea sa le bage pe trenuri IC
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22198
Data de inscriere : 06/12/2009

International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 12:29 pm

Dual , vrei trenuri moderne pe liniile secundare sa le faca praf tiganimea din RO , ai uitat in ce tara traiesti ? Twisted Evil Nu mai compara gradul de civilizatie din Europa cu Romania , aici e plin de tigani care strica si distrug dar si navetistii elevii romani fac la fel , se comporta ca in jungla , taie scaunele , scriu pe pereti te miri ce , la o astfel de populatie chiar nu este nevoie de mai mult fata de ce este acum , e chiar perfect ce au , sa zica mersi ca le au si pe astea .

_________________
595423International - diverse  - Pagina 2 Bdeem_8496_aInternational - diverse  - Pagina 2 Bdeem_8496_aInternational - diverse  - Pagina 2 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





International - diverse  - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: International - diverse    International - diverse  - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
International - diverse
Sus 
Pagina 2 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 22 ... 42  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin
» Trenuri internaţionale
» Tutorial de cumparat bilet international MAV de pe net

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: