Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Sensuri de circulatie

In jos 
+2
cristi CFR
Vlad
6 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13613
Data de inscriere : 08/04/2009

Sensuri de circulatie - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Sensuri de circulatie   Sensuri de circulatie - Pagina 2 Icon_minitimeLun 03 Iun 2013, 11:47

Ca o completare:

Cazul staţiei Brad nu e singular. Mai sunt şi alte staţii în aceeaşi situaţie, doar că acestea, spre deosebire de Brad, sunt noduri feroviare.
Exemple:
- Jibou: Dej - Jibou sens impar, Zalău - Jibou sens impar
- Buziaş: Timişoara - Buziaş sens impar, Lugoj - Buziaş sens impar
- Salva: Beclean - Salva sens par, Vişeu - Salva sens par
etc.
şi staţii nod cu linii înfundate care pleacă din capătul X, cum ar fi:
- Vama: Moldoviţa - Vama sens par, la fel şi Câmpulung - Vama
- Blaj: Teiuş - Blaj par, la fel şi Praid - Blaj
şi exemplele pot continua.

Însă Brad e caz special nefiind nod de cale ferată.
Sus In jos
 
Sensuri de circulatie
Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
 Subiecte similare
-
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» Vitezele de circulatie pe liniile din Romania
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: