| | Huşi (604) | |
|
+7catalin-husi Vitosa TVlad ucpr ldh80 iuli.hard Semafor 11 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2201 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8133 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Huşi (604) Mar 05 Oct 2021, 12:01 | |
| - dan tm a scris:
- Masina aia veche e cumva transformata in drezina?
Ba cam da. Aceeaşi maşină: |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6363 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11505 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Huşi (604) Mar 05 Oct 2021, 15:36 | |
| Schita statiei CFR Husi , cu situatia din anul 1994 (cand inca nu era desfiintata nici o linie din statie si se dadeau atunci in exploatare semnalele luminoase si instalatiile SAT si BAT). |
| | | Jeorje
Numarul mesajelor : 107 Localizare : Navodari Reputatie : 1378 Data de inscriere : 29/11/2020
| Subiect: Re: Huşi (604) Mar 05 Oct 2021, 19:34 | |
| cu ce fel de instalatie era echipata statia husi? inainte sa se monteze semnalele luminoase, avea semafoare? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6363 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11505 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Huşi (604) Mier 06 Oct 2021, 11:52 | |
| Da, inainte de 1994 statia Husi aveea semnale mecanice ("semafoare") si erau bariere manuale (mecanice) la trecerile de nivel de la intersectia cu DN 24 B (E 581)!
Este posibil ca si panoul mecanic SBW din biroul de miscare sa fi fost modificat in 1994 (posibil sa fi avut si inca doua broaste in plus- pentru cheia de semnal si cheia de bariera). Actualul panou SBW din biroul de miscare (scos din functiune in 2012) este prevazut cu: 6 broaste pentru chei (4 pentru "cheia de parcurs" corespunzatoare celor 4 linii de la care puteau fi expediat/primite trenuri, o broasca pentru cheia corespunzatoare macazurilor din capatul infundat al statiei si o broasca pentru cheia corespunzatoare macazului nr. 13, macaz care, atunci cand erau primite/expediate trenuri trebuia sa fie manipulat si inzavorat in pozitia care sa dea acces spre remiza iar cheia acestui macaz sa se afle in panoul SBW. Asadar cand se efectua parcurs de primire/expediere a unui tren in panoul SBW din biroul de miscare trebuiau sa se afle toate cele 3 chei), doua campuri "asigurare parcurs pana/dinspre statia.....", manivela, maneta pentru directie (intrari/iesiri) si doua campuri care (prin aprinderea unor becuri) confirmau IDM-ului punerea pe "liber" a semaforului de iesire sau a semaforului de intrare (campuri "anulate" in 1994).
De asemenea imi amintesc ca inainte de 1994 mai era un panou SBW si la cabina nr. 1 a statiei Husi.
Tot in 1994 s-a montat , la cabina 1, si un pupitru cu 3 butoane, pentru a permite acarului de la cabina 1 sa inchida bariera automata, sa actioneze becul corespunzator indicatiei de manevra (alb-lunar) de la semnalul luminos de iesire si al treilea buton nu mai stiu pentru ce era. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6363 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11505 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Huşi (604) Mier 06 Oct 2021, 12:02 | |
| Si fotografii cu luminoschema statiei Husi, montata in 1994: -Inainte de 2012, cand era in functiune: -Si dupa 2012, dupa ce a fost scoasa din functiune: |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Huşi (604) | |
| |
| | | | Huşi (604) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |