| Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup | |
|
+75daniel_c @ndrey Andrey_tm Desiro256 ldh.ro mielutu zburator cristy79 Luca tgv Cont.dezactivat tcm Katalyn 63-1143-5 ATM Vitosa TonyGFR Razvan Tudor AndiCFR Spartan1948 KOSTYK Cont dezactivat sytrus EuroNight Radu.B Gabry Gabriel Adirmvl Mihai-Aurel Bogdan-Razvan kasapis2007 rizelgeorgel2004 ANDU2100HP popovici boldalexandru Rarau didinul rich1974 DUAL Re6/6 Luna Kriszti219 mishu88 WAYNEN LanceR buldozer2 Dr2005 Nesebar nenuandrei AndreiCfr The Legend EA1clony106 ldh80 KQQ PrisecaruFlorin alex.alexus.tm alexpopa AlexD stinky Razvan razwy spsdc7 Marius Iulian roadster Adrian78 gheorghita FeroFan97 bogdan srl Vlad cortexedge stegaru lovekomotive discoid21 Zoly87 SULZERUL 0733 COSTACHE MIHAIL mureseanu_976 Norbi 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 12:34 | |
| Să-l vedeți când e ger afară cum face, l-am prins în iarna trecută și deși aveam toate geamurile închise la 13701 (7001 pe atunci) tot s-a umplut de fum și s-a simțit mirosul de motorină arsă mult timp. Când pleacă ăsta iarna se umple toată gara de fum. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 12:37 | |
| - Karpaty a scris:
- Adrian78 a scris:
- Si daca am avea o gara europeana inchisa sau subterana ce ar face calatorii din gara ar fugii cand demareaza TFCul?
Nu avem asa ceva si nici nu vom avea in viitorul apropiat. Si peste 20 de ani tot vechitura actuala va fi, tot liniile strambe din prezent vor fi si tot mersul de rahat va fi. Primarul Timișoarei e mai optimist decât voi. http://www.tion.ro/timisoara-peste-10-ani-metropola-cu-metrou-in-viziunea-primarului/1560095 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 12:44 | |
| Andrey, si eu eram plin de optimism la 20 de ani dar au trecut 15 ani de atunci si suntem mai rau ca acum 15 ani, cel putin pe feroviar se merge MULT mai prost fata de acum 15 ani, trenuri mai putine, lume clar mai putina, si viteza a scazut simtitor. Deci pentru ce sa fiu optimist daca in 15 ani am "avansat" in minus?
Ca o paranteza, pe vremea lui Ceausescu la inceputul anilor 80 Bucuresti-Brasov se facea in 2:06, cand o sa facem mai putin de 2:06 Bucuresti-Brasov atunci am sa zic ca da am progresat dar pana atunci e un mare rahat, ne mintim unii pe altii pentru ca nu cunaostem istoria ca in trecut s-a mers mult mai bine ca acum si credem toate minciunile ca modernizari, ca rahat pe bat si ei nu sunt in stare sa dea drumu la 160 pe Bucuresti-Campina sectie modernizata de atatia ani. In Austria si Germania nu dureaza 10-15 ani pana se da drumu la circulatie cu 160 doar la noi se trage mata de coada si ne amagim la infinit cu "specialisti" de 20 de ani proaspat iesiti de bancile scolilor care se cred zmeii zmeilor. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 13:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ăla e ulei ars... era motorul rece şi s-au zgârcit să-l pornească cu suficient timp înainte ca să aibă timp să se încălzească
Daca erau automotoarele perechii IR 18472/18473 care stau cu motoarele oprite la linia 13 in intervalul 11-15 te mai credeam dar iar dai dovada ca dai raspunsuri fara sa cunosti realitatea din teren. VT2406 + VT2418 au venit de la Buzau cu IR 15054 la 17.17 si au plecat la 17.42 cu IR 15055 iar eu de cate ori am mers cu ele n-am auzit ca al doilea automotor sa circule in stare rece. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 15:58 | |
| Păi bun, atunci aştept explicaţia ta pentru fumul ăla. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 20:58 | |
| Ambele automotoare stau cu motoarele pornite la peron pana pleaca inapoi, altele sunt cauzele. Dr2005 esti total pe langa subiect nu o sa faci decat sa-ti pierzi din popularitate mai rau decat Anghela Merkel |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 22:40 | |
| Care sunt alea? Spune-ne şi nouă, să le ştim şi noi, să nu murim proşti! Că e clar că ai şi doctorat în domeniul motoarelor termice, al organizării circulaţiei, al gramaticii şi ortografiei. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 24 Oct 2015, 23:20 | |
| Am uitat ca ai 3 doctorate in malaxa, tu le cauti, tu le bagi in coma, tu le operezi si le externezi.
Tu nu vezi ca te contrazici cu toata lumea pe tot forumul ? Nimeni nu are dreptate doar tu. In viata normala cu oameni normali la cap nu exista asa ceva dar aici suntem in lumea virtuala. Faci off-topic cam peste tot, te contrazici cu toata lumea pe orice tema nu doar pe partea de feroviar. Deschide ochii si trezeste-te si vezi realitatea iesi din intuneric si nu mai trai din amintiri.
Ti-am zis o sa pierzi mai rau decat a pierdut si va pierde Merkel de cand cu operatiunea "Islamizarea Germaniei si a Europei" |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 25 Oct 2015, 01:20 | |
| Dr2005, fii amabil și explică-ne de ce scot atâta fum, dă-ne alt motiv, că așa fumegă și vara când sunt 40 de grade în aer la umbră și 60 la nivelul șinei (deci și al motorului). Ți s-a explicat că varianta oferită de tine nu e corectă pentru că motoarele nu se opresc în timpul staționării, așa că trebuie să te gândești la alt motiv. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 25 Oct 2015, 03:07 | |
| E un consum mare de ulei. Ăsta apare când motorul nu e suficient de cald (adică nu are alea 90 de grade C necesare bunei funcţionări, la 60 de grade tot prost o să meargă). Mai pot fi probleme la segmenţi (prea uzaţi, lasă să pătrundă uleiul în camera de ardere), la injectoare, există o gamă foarte largă de posibile cauze. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 25 Oct 2015, 08:19 | |
| Dragoș, asta era răspunsul pe care trebuia să-l dai de prima data si nu ca s-au zgârcit să-l pornească mai din timp ca doar au venit si vin ambele automotoare pornite de la Buzău. Unde ai dreptate jos pălăria, nu zice nimeni nimic dar unde nu, tabarles pe tine |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 25 Oct 2015, 10:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- E un consum mare de ulei. Ăsta apare când motorul nu e suficient de cald (adică nu are alea 90 de grade C necesare bunei funcţionări, la 60 de grade tot prost o să meargă). Mai pot fi probleme la segmenţi (prea uzaţi, lasă să pătrundă uleiul în camera de ardere), la injectoare, există o gamă foarte largă de posibile cauze.
Un motor ca ala functioneaza optim la o gama de temperatura interna cuprinsa intre 73 si 78 grade in camera de ardere, iar segmentii uzati( daca e de raclare e ulei in camera ,daca e segmentul de compresie e arderea de vina) nu insemna neaparat ulei in camera de ardere ,poate fi si ardere incompleta,sau injectie de combustibil mai mare decat necesar , presiunea insuficienta a combustibilui si/sau a aerului de supraalimentare,altfel vorbind daca face asa indiferent de temperatura exterioara motorul diesel e cam pe duca . |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Dum 25 Oct 2015, 15:25 | |
| - @ndrey a scris:
- Un motor ca ala functioneaza optim la o gama de temperatura interna cuprinsa intre 73 si 78 grade in camera de ardere
poate a lichidului de racire indicat la termomanometru, temperatura in camera de ardere este mult mai mare daca nu ma insel la sulzer temperatura gazelor la iesire din chiulasa este de pana la 900 de grade, nici la asta nu poate fi mare diferenta in alta ordine de idei, fumul alb inseamna motorina nearsa, cauze: sistemul de injectie, supraalimentare cu probleme etc |
|
| |
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5252 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Sam 31 Oct 2015, 00:31 | |
| Intodeauna fumul deschis la culoare e dat de prezenta uleiului in camera de ardere indiferent cum ajunge el acolo (motor rece / segmeti uzati / probleme ungere turbosuflata - scapari ulei in admisie).
Fiecare motor termic pentru a functiona are nevoie de o cantitate de combustibil si o cantitate de aer necesara arderi. In cazul motoarelor diesel combustibilul este injectat in cilindri (pulverizare mai degraba, ceva in genul cum e la tuburile de spray) iar aerul fie e "absorbit" de motor ca urmare a cursei pistoanelor fie este "inpins" de o turbosuflanta, turbosuflanta ce este actionata de gazele de ardere. Turbosuflantele sunt folosite aproape la toate motoarele diesele pentru a le spori eficienta.
La accelerare initial se mareste volumul de combustibil ce ajunge in motor, cantitatea de aer disponibila neschimbandu-se prea mult pe moment, in urma acestei mariri a volumului de combustibil ce ajunge in cilindri cantitatea de aer disponibila neschimbandu-se are loc o ardere imcomplecta si de aici rezulta si fumul negru - bineintels mai mult combustibil = o cantitate mai mare de gaze arse ce actioneaza turbina (turatia acesteia creste) iar volumul de aer "inpins" in motor creste iar arderea incepe sa fie mai eficienta iar fumul negru scos pe cos incepe sa dispara.
Revenind ontopic - Cand circula cuplate 2 unitati cum se face conducerea lor, pentru ca nu am vazut nici un cablu de comanda multipla. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup Joi 05 Noi 2015, 20:19 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup | |
| |
|
| |
| Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup | |
|