| Locomotive româneşti în alte ţări | |
|
+31dan tm IonutChircu Vitosa AndiCFR Dutzu @ndrey Grigor Shinkasen drbm maus5 DanyCfrPascani George huiu_goe daniel_c membru dezactivat , DUAL florin.lifticariu Re6/6 Dr2005 Cont dezactivat FeroFan97 andreiutzu AndreiStefan Vlad calator Kriszti219 Volk Amiralul Adrian78 halmarius COSTACHE MIHAIL 35 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Vin 06 Dec 2013, 14:41 | |
| Hopa am vazut eu bine sau acea loco EC seria 1043 are frana pe disc ? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Vin 06 Dec 2013, 19:43 | |
| - Re6/6 a scris:
- ..exact. primele EC-uri semanau ff mult cu suedezele Rc-uri si au fost utilizate si de OBB.
Locomotivele EC in forma si tipul care au circulat si circula la noi, au fost fabricate la Rade Koncar Zagreb. Pentru Romania colaborarea cu UCM Resita a venit mai tirziu, parca? primele au fost Asea Elin Union Secheron nu ? ca licenta dar produse de Rade Koncar. |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Vin 06 Dec 2013, 22:05 | |
| .......nu stiu si nu cunosc daca a fost colaborare cu UCM, mai degraba cei de la Caransebes cu boghiurile. Se observa ca la unele locomotive EC cutiile cu nisip(nisiparele) erau montate pe rama boghiului asemenea ca si la locomotivele EA. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Vin 06 Dec 2013, 23:17 | |
| Ce intreb eu si ce raspunzi tu. De unde ai scos tu Caransebesul la EC? Am intrebat daca de la inceput UCM Resita a fost parte in proiectul EC pentru CFR sau primile au fost livrate fara participare UCMR? uite 025 este CU participarea UCM Resita in timp ce 055 este FARA participarea UCM Resita urmeaza 074 cu UCMR si 127 iarasi fara UCMR Asadar sint locomotive la care a participat si UCMR dar si locomotive fara participarea acesteia. Dupa este posibila si amestecarea si schimbarea placilor. Nu mi dau seama de ce ai crezut ca ar fi participat si Caransebesul. |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Sam 07 Dec 2013, 20:10 | |
| - dan tm a scris:
- Ce intreb eu si ce raspunzi tu. De unde ai scos tu Caransebesul la EC?
Nu mi dau seama de ce ai crezut ca ar fi participat si Caransebesul. HOOO!!!!! mai colega nu sari asa, .... partea mecanica UCM Resita ....partea mecanica pare a fi aparatul de rulare si stiam ca la Caransebes se fabricau(sau se asamblau) boghiurile in general pentru locomotive, osiile montate, rama boghiului etc.Poate pe vremea aia fostul Caromet apartinea (sau colabora cu) de UCM Resita. E doar o presupunere....poate ne lamureste cineva mai cunoscator... |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Sam 07 Dec 2013, 20:54 | |
| Caromet nu a fost parte a UCM,dar in vremea aia trebuia sa se dezvolte multilateral si peste tot.Asa ca a venit o indicatie sa fie mutata productia la Caransebes. Resita avea traditie si oameni priceputi,a inceput fabricatia la multe produse care apoi s-au facut in alte parti,boghiuri,turbine,turbogeneratoare,motoare navale rapide si semirapide.Oricum vremuri de mult apuse,noua democratie nu ne-a priit,ne asteapta inchiderea... |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Sam 07 Dec 2013, 21:39 | |
| - Amiralul a scris:
- Caromet nu a fost parte a UCM,dar in vremea aia trebuia sa se dezvolte multilateral si peste tot.Asa ca a venit o indicatie sa fie mutata productia la Caransebes.
Resita avea traditie si oameni priceputi,a inceput fabricatia la multe produse care apoi s-au facut in alte parti,boghiuri,turbine,turbogeneratoare,motoare navale rapide si semirapide. mersi de precizari, ....se pare atunci ca intr-adevar unele boghiuri de la EC sa fie produse la Caransebes. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Lun 02 Iun 2014, 18:13 | |
| Stie cineva din ce EA-uri provin locomotivele 600 002-5 a MMV si 600 001 a Trainhungary? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Lun 02 Iun 2014, 18:43 | |
| una e EA 628 si cealalta ,EA/EA1 040 .. nu stiu daca a fost 40 sau 41. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Lun 02 Iun 2014, 20:48 | |
| 600 de la MMV e fosta 628 si 601 de la MMV e fosta 040 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Mier 04 Iun 2014, 22:18 | |
| Si totusi intrebarea lui Andi se refera la cu totul altceva decat raspunsul confuz al lui adrian78, parerea mea. 600 002 ex 40-0628-4 a Depoului Galati. 600 001 ex 0400 682-5 a GFR ex 40-0682-1 a Depoului Palas. 601-001 ex 40-0040-2 a Depoului Brasov. Daca altcineva detine date mai concrete il rog sa intervina pentru lamurirea lui Andi.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Dum 20 Iul 2014, 19:03 | |
| THM 600-001 vineri in Curtici |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Joi 07 Aug 2014, 00:04 | |
| Marti in Curtici |
|
| |
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Sam 26 Sept 2015, 23:57 | |
| Cu o intarziere de vreo 2 ani - Shinkasen a scris:
- Eu faceam la fost CFR-ista care mergea sub numele de 40-0079, ajunsa la KEG in Germania, iar mai apoi trimisa in Suedia, de acolo nu mai gasesc informatii despre ce s-a ales de ea.
Ex 40-0079 si Ex KEG7001 actuala STAB EL5100 001 Locomotiva apartine firmei Tagkraft Suedia, care din ce am inteles inchiriaza locomotive din parcul propriu diversilor operatori feroviari si au si servicii de intretinere http://www.tagkraft.se/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări Dum 27 Sept 2015, 01:28 | |
| Are un singur pantograf?
Pe la noi sigur nu poate ajunge, fiind de 15.000 V 50 Hz c.a.. Poate va circula prin ţările nordice? Că nemţii şi austriecii mă îndoiesc că vor accepta Co'Co pe liniile lor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive româneşti în alte ţări | |
| |
|
| |
| Locomotive româneşti în alte ţări | |
|