Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Buşteni (300)

In jos 
+11
c o r v i n
lokomo69
Vlad
Teodor
Nesebar
AndiCFR
Andrey_tm
Razvan Tudor
LanceR
decward
COSTACHE MIHAIL
15 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15507
Data de inscriere : 06/03/2009

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 10:09

Buşteni (300) - Pagina 3 P1010196-3
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Razvan Tudor


Numarul mesajelor : 649
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5903
Data de inscriere : 10/01/2011

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeVin 01 Mar 2013, 15:19

Busteni - 24.02.2013

Buşteni (300) - Pagina 3 PICT0878_zps4211308c
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11402
Data de inscriere : 17/02/2011

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeMier 26 Iun 2013, 21:23

Buşteni (300) - Pagina 3 GARA_zps0d57e2a2

24.06.2013
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11402
Data de inscriere : 17/02/2011

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 06 Ian 2014, 22:03

Buşteni (300) - Pagina 3 GARA_zps1db0f98c
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8513
Data de inscriere : 16/10/2013

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 20:42

De prin Busteni, iarna asta...

Buşteni (300) - Pagina 3 2dbjbwl

Buşteni (300) - Pagina 3 6td2iv

Buşteni (300) - Pagina 3 Jqgbcy
Sus In jos
3ERLY




Numarul mesajelor : 11
Reputatie : 3408
Data de inscriere : 08/08/2015

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 21 Ian 2016, 18:17

28.04.2015
Buşteni (300) - Pagina 3 9r3ypv
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11402
Data de inscriere : 17/02/2011

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeSam 22 Apr 2017, 09:56

viscol in aprilie

Buşteni (300) - Pagina 3 Garabusteni_zpsjbuanxeb
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11402
Data de inscriere : 17/02/2011

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeSam 22 Apr 2017, 20:14

Buşteni (300) - Pagina 3 OM_zpszwrseztb

22.04.2017
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8513
Data de inscriere : 16/10/2013

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 27 Mai 2019, 22:41

Bușteni, 10.5.19.

Buşteni (300) - Pagina 3 Dsc_0378

Buşteni (300) - Pagina 3 Dsc_0379

Buşteni (300) - Pagina 3 Dsc_0380

Buşteni (300) - Pagina 3 Dsc_0381

Buşteni (300) - Pagina 3 Dsc_0382

Buşteni (300) - Pagina 3 Dsc_0383
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 325
Localizare : București
Reputatie : 848
Data de inscriere : 04/08/2023

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeDum 04 Feb 2024, 23:15

Inainte de incursiunea si descrierea acestei statii, am sa incep cu o scurta istorie si evenimentele petrecute in aceasta statie:
Gara a fost construita in a doua jumatate a secolului al XIX-lea odata cu constructia tronsonului Ploiesti - Predeal in 1876 intr-o perioada cand infrastructura perioada se dezvolta intr-un ritm accelerat. Gara cat si orasul cu acelasi nume au cunoscut o puternica dezvoltare datorita turismului in anii de dupa cel de-Al Doilea Razboi Mondial. In anul 2010 odata cu modernizarea tronsonului Campina - Predeal a avut deasemenea, parte de modernizare, astfel revenind la gloria sa de odinioara.

Am sa incep din capul X al statiei:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5710
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5711

Descoperim niste traverse care dateaza din perioada modernizari, dar fiindca timpul isi spune cuvantul, ele nu mai sunt apte pentru a fi folosite:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5712

Un peisaj de savurat:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5713

Indicator Kilometric + Hectometric
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5714

Incet dar sigur ne apropiem incet dar sigur de trecerea la nivel si de instalatia BAT aferenta acesteia:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5715
O privire din mai multe unghiuri:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5716
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5717
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5718
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5719

Trecem strada si ajungem mai aproape de cladirea statiei:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5720

Linia 1 abatuta:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5723
Linia II directa:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5721
Linia III directa
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5722
Linia 4 abatuta:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5724

Fata-n fata de cladirea statiei se afla o platofrma de descarcare/incarcare a marfurilor, nu am trecut cu vederea de ea, oare o mai fi folosita, sau a fost macar vreodata folosita?
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5725
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5726
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5727
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5728

Oare ce o fi fost acest utilaj?
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5730
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5729
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5731

Privim si una dintre anexele statiei:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5732

Unul dintre peroanele statiei, copertina se afla intr-o stare destul de buna:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5734
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5733
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5735
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5736

Trecem de la peronul 3 la primul utilizand pasajul subteran, este destul de ingrijit exceptand pereti pictati cu "arta" de cazurile sociale
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5737
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5738
Vedere de pe primul peron al intrari in pasaj:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5739

Privire spre capul Y:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5740

In acelasi timp isi face prezenta si un tren de calatori al operatorului privat Regio Calatori:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5741

Ajungem si la capatul celalalt al peronului:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5742

Privire la fiecare linie in parte din capul Y
Linia 6:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5743
Linia 5:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5744
Linia 4:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5810
Linia III
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5811
Linia II:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5813
Linia 1:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5812

Vedem si gramezi de traverse uzate care au fost scoase odata cu modernizarea M300:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5745
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5746
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5747

Continuam drumetia spre iesirea din statie in capul Y
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5814
Traversam si podul:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5815

In indepartare observam si semnalele de iesire (X)
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5816

Catenara, care pe toata magistrala este predominant din stalpi de fier:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5819
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5817
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5818

Semalele de iesire si elemente specifice lor:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5820
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5822
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5821

Pasarela pietonala:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5824

Niste bucati de beton, rolul lor inca imi este necunoscut:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5823

Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5825
Indicator de avertizare ca linia de contact se termina in abatere la stanga:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5826

Marca de siguranta:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5827

Iesim incet incet din statie..
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5828

Dupa un timp vedem si IR 1633 sosind in Busteni cu 8 minute intarziere:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5829
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5830
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5831

Odata trecut trenul ducem drumetia pana la capat:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5832

Traverse uzate "noi"
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5835
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5834
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5833

Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5837
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5836

Nu uitam si de cladirea statiei si imprejurimile sale:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5910
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5911
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5912

Monument restaurat:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5913
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5914

Sala de asteptare:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5915
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5916
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5917

Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5918

O drezina electrica expusa turistilor, din nefericre pare usor vandalizata:
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5920
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5919
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5922
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5921
Buşteni (300) - Pagina 3 Img_5923

ConcluziI:
Cat mai curand statia va intra in asa zisa "modernizare" dupa mine suna mai mult a reparatie capitala.
Din ce am mai citit pe acest forum peroanele sunt destul de mici, asta cred ca e o greseala de proiectare.
Rampa de incarare si descarcare de ce a mai fost construita daca nu are vreun rol in acest moment?
Statia Busteni are destul de multe abatute doar 2 sunt folosite, restul zac nefolosite. Care este motivul construiri la atatea linii?

Astept parerile voastre arul
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 05 Feb 2024, 08:37

Nu stiu motivele refacerii rampei de incarcare dar in esenta este bine ca s-a facut. Poate are o utilitate militara si a fost impus de armata sa zicem sau daca nu atunci oricum daca este facuta , nu se stie cînd e nevoie de ceva transport pe Valea Prahovei si rampa poate fi folosita.

la fel si cu abatutele, daca nu sint folosite de calatori e nevoie de ele pentru marfa, zona e montana apar situatii neprevazute cînd e nevoie de capacitate. Asta in timp ce pe linia 800 au desfiintat abatute si au scazut capacitatea.

drezina electrica este de fapt locomotiva fostei fabrici de hîrtie din Busteni.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4068
Data de inscriere : 24/08/2017

Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitimeLun 05 Feb 2024, 09:39

Ai trafic mare de marfa, in caz de ceva trebuie sa aiba trenurile unde sa parcheze.

Cel mai bine observi la Predeal, tot timpul e acolo un tren de marfa care asteapta.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Buşteni (300) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Buşteni (300)   Buşteni (300) - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Buşteni (300)
Sus 
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
 Subiecte similare
-
» Utilaje CFR
» LOCOMOTIVE CLASA 40 (Vol. I)
» Funicularul Schiel - Busteni
» LOCOMOTIVA ELECTRICA DE ECARTAMENT INGUST BO-BO NR. 1524/1913 BUSTENI
» Filmare din tren in luna aprilie 2009 pe M300 intre Cluj Napoca si Oradea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (A, B, C)-
Mergi direct la: