Extraordinare locuri..poze....insa vad ca infrastructura e cam "slabuta"....oare cat o sa mai tina acele traverse de lemn ldh-ul,care este destul de greu...un automotor ar fii mai usor si poate ca si viteza ar fii sporita....oricum sper sa aiba "viatza" cat mai lunga aceasta sectie...
myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7075 Data de inscriere : 15/08/2008
Am urmarit cu atentie acest fimulet , nu il vazusem niciodata, insa m-a impresionat foarte mult! Mai ales ca se incheie cu expresia, Feroviarii de ieri, de azi si DE MAINE!!! Adica acestia care ...nu mai exista! Sau care inca mai rezista!
ionut_te
Numarul mesajelor : 60 Varsta : 43 Localizare : Slatina Reputatie : 5846 Data de inscriere : 26/01/2009
Imi pare rau ca trebuie sa vin cu vesti proaste... Daca se repecta planul de rentabilizare a caii ferate, aceasta va fi una din liniile inchise. As atasa o parte din .pdf-ul ministerului transporturilor dar nu prea am cum... Mie unul mi se rupe inima... Tot ce e frumos in tara asta, tot ce reuseste sa ne mai umple inima cu bucurie va fi sters cu buretul (nu este singura care va fi inchisa)...
cata_lin
Numarul mesajelor : 12 Localizare : Timisoara Reputatie : 5087 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: nu s-a inchis inca, mai aveti ocazia sa vizitati ruta Anina - Oravita Sam 08 Ian 2011, 23:59
Salut!
Inca nu s-a inchis, dar nu se stie. Am fost iarna, va recomand sa mergeti si voi, merita!
O relatare aturei gasiti aici: http://www.forumtrenuri.com/t114p70-925-oravita-anina?highlight=anina#34680
Catalin
manole55
Numarul mesajelor : 1 Reputatie : 4969 Data de inscriere : 17/04/2011
Subiect: accident anii 60 Dum 17 Apr 2011, 16:26
Codrut1985 a scris:
didi a scris:
Felicitari myster pentru calatorie si poze.Scuzati daca este off topic, dar nu prea am inteles unele lucruri.Sectia Oravita-Anina apartine de CFR? Trenul functioneaza ca unul turistic sau ca unul in mod normal ce leaga localitati?Si de ce merge numai cu vagoane 28-29? Celelalte sunt cumva prea mari pentru a incapea in acele tunele?Pe unele portiuni am vazut ca e terasamentu foarte ingust?
Calea ferata Oravita- Anina apartine CFR, trenul functionand ca unul normal...de fapt sunt 3 perechi in timpul saptamanii si 2 in weekend, toate formate din vagoane 28-29...ca un vagon sau vehicul feroviar sa poata circula pe aceasta linie, este nevoie ca distanta dintre boghurile vehiculului sa nu depaseasca 7m, deoarece nu ar permite inscrierea in curbe...intr-adevar, sunt portiuni de traseu aflate pe marginea rapei...de altfel, in anii 60`, cand un tren a plecat fara frane, a avut loc un accident pe aceasta linie, mecanicul prabusindu-se intr-o rapa cu tot cu locomotiva, pierzandu-si viata...epava acesteia este vizibila si astazi, insa din cauza vegetatiei abundente, pe timp de vara este destul de greu de observat...
In timp ce cautam relatari despre ruta Oravita-Anina, am gasit discutia aceasta. Marturisesc ca ulterior am cautat in tot internetul alte detalii despre accidentul acela din anii 60 dar nu am gasit absolut nimic. Este o chestiune interesanta despre care nu s-a mai scris pana acum si de aceea am rugamintea sa-mi spuneti unde este localizata acea epava ( macar cu aproximatie) si eventual alte informatii despre acel incident ( daca mai aveti).
Va multumesc.
Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6226 Data de inscriere : 21/05/2009
Felicitari myster pentru calatorie si poze.Scuzati daca este off topic, dar nu prea am inteles unele lucruri.Sectia Oravita-Anina apartine de CFR? Trenul functioneaza ca unul turistic sau ca unul in mod normal ce leaga localitati?Si de ce merge numai cu vagoane 28-29? Celelalte sunt cumva prea mari pentru a incapea in acele tunele?Pe unele portiuni am vazut ca e terasamentu foarte ingust?
Calea ferata Oravita- Anina apartine CFR, trenul functionand ca unul normal...de fapt sunt 3 perechi in timpul saptamanii si 2 in weekend, toate formate din vagoane 28-29...ca un vagon sau vehicul feroviar sa poata circula pe aceasta linie, este nevoie ca distanta dintre boghurile vehiculului sa nu depaseasca 7m, deoarece nu ar permite inscrierea in curbe...intr-adevar, sunt portiuni de traseu aflate pe marginea rapei...de altfel, in anii 60`, cand un tren a plecat fara frane, a avut loc un accident pe aceasta linie, mecanicul prabusindu-se intr-o rapa cu tot cu locomotiva, pierzandu-si viata...epava acesteia este vizibila si astazi, insa din cauza vegetatiei abundente, pe timp de vara este destul de greu de observat...
In timp ce cautam relatari despre ruta Oravita-Anina, am gasit discutia aceasta. Marturisesc ca ulterior am cautat in tot internetul alte detalii despre accidentul acela din anii 60 dar nu am gasit absolut nimic. Este o chestiune interesanta despre care nu s-a mai scris pana acum si de aceea am rugamintea sa-mi spuneti unde este localizata acea epava ( macar cu aproximatie) si eventual alte informatii despre acel incident ( daca mai aveti).
Va multumesc.
Cam tarziu revin cu acest post, deoarece acum am vazut postarea dumneavoastra. Se pare ca locomotive nu a mai fost recuperate, ea fiind declarata casata si abandonata. Mai multe detalii puteti afla aici: