Asadar a venit si ziua de 31 octombrie 2010, o zi foarte importanta pentru traseul "turistic" Oravita-Anina deoarece cu cateva zile in urma se anuntase in mod surprinzator inchiderea linii ,cel mai probabil din motive financiare (un expemplu. costuri de intretinere prea mari etc.). Acestea fiind spuse , am hotarat sa mergem pentru "ultima" data pe traseeul Oravita-Anina , dar acesta pare sa nu fi fost ultimul drum al trenurilor pe Oravita-Anina .Daca stam sa ne gandim inca se mai circula ,inca nu am auzit sa se inchida linia.
In fine, Campania "Din Pasiune" continua mai departe si va prezinta poze si filmulete din excursia de pe Oravita-Anina - printre primele linii aparute in Romania.
Plecarea a fost foarte devreme , in jur de ora 4:30 - 5:00 dimineata , un traseu parcurs cu masina.Destinatia Oravita. Ajunsi in Oravita am servit o cafeluta si am pornit la drum cu trenul(mocanita cum ii se mai zice in termeni traditionali) spre Anina .Pe traseu am intalnit multi oameni care au venit din toate colturile tarii sa pozeze si sa filmeze aceasta ruta frumoasa. In continuare sa urmarim cateva poze interesante ->>
- plecare din Oravita .ora 6:47
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Primul tunel l-am intampinat cam la 40 min de la plecare Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
In timp ce inaintam incet incet , intre munti isi face aparitia si soarele ,creeind o priveliste frumoasa Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Gara Lisava Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Si primul tunel din parcurs neconditionat (lasat in starea sa de origine)Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Gara Carliste , o gara frumos amplasata la intrarea unui tunel ,acum ceva timp trenul facea mai multe manevre pentru a gara , urca la gara dupa care dadea inapoi si isi continua parcursul spre oravita ( sau in caz contrar spre anina), aceasta traditie nu mai este pastrata si trenul are oprire pe directa mul mai jos de nivelul garii. Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
continuand drumul am intrat intr-o zona specific sfarsitului de toamna , Toamna curata , pomii aproape chiei si un covor mare de frunze , pana la urma un peisaj superb.Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
pe traseu sunt foarte multe poduri si podete foarte interesante.cum vam mai zis a fost o zi aglomerata ,iar pe acest pod am dat peste un pasionat care filma sau poza
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
in cele din urma ne-am apropiat de Anina ,asteptam cu nerabdare intoarcerea sa mai revad acele peisaje minunate.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Anina 2010Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Cam aceasta a fost excursia ,una care nu o putem uita cat de curand. A fost frumos , Un sfat pentru cei care nu au mers :Mergeti cat mai repede sa vizitati si nu veti avea ce pierde.
Sa urmarim si ultimele 2 poze.Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Sper ca va placut reportaju ,si ca a reusit sa va convinga sa vizitati si voi odata aceasta ruta minunata.
Campania "Din Pasiune" va continua si va vor aduce reportaje frumoase. O campanie sustinuta de Pasionati Feroviari si de www.rom-trains.forumgratis.ro si www.railnet.ro ...
Va Multumim ca Ati vizionat acest reportaj . Numai bine ,O zi buna sa aveti