Numarul mesajelor : 70 Reputatie : 4804 Data de inscriere : 12/12/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 01:38
ADIF = Administratorul Infrastructurii feroviare , tren auscultador = tren de masurarea/verificarea caii Cate vagoane vrei sa aiba 100!
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 02:10
Singura chestie ar fi ca ala sa fie un tren ,ce cara muncitori .. Ca de masurat nu masoara nimic vagoanele alea,si in functie de ce masoara,ar cam trebuii sa aiba minim 3 vagoane(asta o stiu de la un coleg CFDP) daca era tren pentru analiza caii ferate .. Acest fapt mi-a fost confirmat acum 1 an la Hunedoara,cand cei de la Arad le-au dat linia celor de la RT fara probleme.. si cum vreo 3 sapt inainte am vazut trenul de proba cu 2 B uri+vagonul laborator(care a fost in coada si in capul garnituri..) Apoi la pranz a fost in mijloc.O sa ma interesez la colegii mei de specialitate sa vad exact ce si cum .. Cum eram obosit cand au explicat si mai mult dormeam pe mine ,decat eram atent la ei .Sau poate avem pe forum oameni care cunosc procedurile exacte... Pozele cu trenul cred le-am postat anul trecut pe la 92-57..
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 02:21
Cum adica nu masoara nimic vagoanele?
La noi laboratorul de masurat calea se ataseaza la trenuri din parcurs.Nu am vazut niciodata vagonul singur.Poate ca dupa reabilitarile astea noi sa fi circulat si singur , dar pentru verificarile curente se ataseaza la trenurile aflate in circulatie.
Iar in filmul prezentat cum adica nu masoara nimic? se vede un fascicol luminos de la 01.13 la 01.17 ca un stroboscop, ala masoara ceva daca nu e cu 3 boghiuri si cu pirghi, scripeti si cabluri ca ale noastre.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 02:26
Ala nu masoara :d .. e un laser care curata suprafata liniei ..Acum ma gandeam si eu .. ca are un Vmax probabil de aia nu e atasat altui tren .. si circula asa .. capra cu 2 iezi Si da .. e simplu sa-l atasezi trenurilor in parcurs .. tocmai ca sa obtii rezultatele dorite .. trenul respectiv in general trebuie sa aiba minim 2 vag + lab CF .. deci total de la 3 in sus ,cand masoara evident
mariushal
Numarul mesajelor : 70 Reputatie : 4804 Data de inscriere : 12/12/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 02:59
Domnule masurare verificare inseamna si filmarea caii cu niste camere speciale de mare viteza ca vorba colegului dan tm unii au mai multa tehnica decat noi! Oricum nu trebuie sa fi absolvent de CFDP ca sa realizezi ca auscultador are radacina comuna cu auscultare care inseamna verificarea cu stetoscopul in medicina! La coada vagonului ultim se vede unsistem de racire/ conditionare a aerului de tip industrial deci pentru mine e clar ca vorbim de un fel de vagon laborator! Sa iti mai spun ceva legat de mine, la 6 ani eu imi petreceam timpul liber intr-o gara mare din Ardeal urmarind CFR la lucru am crescut mare am ajuns la Poli la MRCF pana la 45 de primaveri am mancat pe paine CF deci nu vorbesc fara sa ma documentez! dar asta e offtopic sper sa nu te superi pe mine pentru remarca asta!
Ultima editare efectuata de catre mariushal in Joi 24 Ian 2013, 03:31, editata de 1 ori
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 03:12
Respectivele unitati pot fi pentru racirea volulumului de aer al vagonului ceea ,dar poate fi si pentru racirea unitatii de producere a fascilului laser ... In speta , ACul pentru vagon(care cred ca exista si e si montat sub tren) nu e in spate .Am vazut o astfel de chestie pe Discovery,am sa o caut si o sa o postez si pe aia. ,doar ca e de la britanici.Nu inteleg de ce ai folosii un stroboscop,ca la ala nu poti captura lumina care reflecta din linie,mai ales ca asta te-ar interesa pe tine .
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 03:16
In lab ... Oricum poate fi si un laser pentru alignament cum folosesc americanii la metroul lor din NYC... insa daca nu este careva de pe la ADIF nu cred ca solutionam problema ..
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 04:07
Eu nu am spus ca folosesc un strobocop, am spus ca in film se vede o lumina care seamana cu un stroboscop, adica pulseaza casa spun mai stiintific sau se aprinde si se stinge repede repede ca sa o spun mai taraneste.
Tot ce am incercat sa spun era ca respectivul tren despre care ai spus ca nu masoara ci poate duce muncitori, de fapt face ceva pe cale, nu circula aiurea. Ca masoara, ca face curatarea sinei, ca filmeaza, este un tren de lucru in functiune.
Nu stiu in ce masura la noi trebuie sa fie un tren compus din 2-3 vagoane ca sa ataseze laboratorul de masurat calea, dar cel putin la noi unde totul se face cu mijloace mecanice, e mai ECONOMIC sa fie atasat la un tren in circulatie. Laboratorul circula cu locomotiva doar pe liniile unde nu mai circula decit automotoare si nu poate fi atasat.
Incearca si mariushal sa iti explice ceva si te tot comtrezi.
mariushal
Numarul mesajelor : 70 Reputatie : 4804 Data de inscriere : 12/12/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 04:32
Eu nu explic absolut nimic dau si eu cu parerea/opinia mea! Explicatia e o metoda didactica si se utilizeaza prin scoli, ori forumul nu este si nu trebuie sa fie o scoala. Eu respect in general opinia oricui atat timp cat e pertinenta. probabil ca sistemele electromecanice de diagnoza caii imbarcate pe vagoanele noastre trebuie sa fie in tren cu mai multe vagoane da ala de pe automotorul facut de Plasser&theurer nu mai respecta asta!
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 05:32
OK, tocmai am sunat un prieten care lucreaza pe un vagon de masurat calea. Nu este necesar sa fie atasat la un tren de 2-3 vagoane. Mi-a spus ca a circulat pe sectiile inchiriate de RGT, singur doar tras de LDH.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 06:34
Am zis ca fara unu de la Infrastructura Spaniola ,vorbim ca babele la piatza ...Nici eu nu stiu exact daca este laser de curatare,doar ca cum a zis mariushal nu vad de ce ar lumina liina .Sa nu mai vorbim ca pt camerele de luat vederi de mare viteza,inregistreaza maxim 2 minute pe o cantitate de HDD extraordinar de mare .. Deci nu ii vad eu folosind o camera de luat vederi nici 15 minute in inregistrare ... decat daca vagonu ala era plin de unitati de stocare a datelor )..
@dan tm la vagoane in general la ultimul vagon ,datorita faptului ca nu are greutate dupa el,are tendinta sa sara in sus si n jos foarte mult .. Asta si din reactiunile cu sina care nu e uniforma,si ma rog chestii care nu ma apuc sa explic acum ca nu facem bucatarie .. De asta stiu de la un inginer din asta CF ca se pune in convoi,si cu cat mai departe de sursa de tractiune cu atat mai bine .. Acum ca pe liniile alea circula singur doar dupa LDH , e ca si cum ar masura linia pt automotoare,cand sunt trase .. ca sti la automotoare ,una e remorca,una e unitatea care trage/impinge,in functie de pozitia remorcii.. La Hunedoara,desi aveam rame electrice care circula,cand a venit acel vagon de masurat, de la Arad cu personalul de ora 11,trenul avea in compunere 3 vagoane...+lab CF.In mod normal acest personal era facut cu rama electrica facelift 3003.
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5556 Data de inscriere : 28/06/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 10:00
http://www.baslerweb.com/9/8/3/6/BAS1108_Poland_Railway-Diagnostics.pdf Uite aici ceva similar! Si explicatia in engleza:Ultrasound cars are driven in every weather condition imaginable from early spring to late autumn, in heavy sunlight or in rain, and sometimes at night. Given these constraints, the only practical option for illuminating the scene is the high light intensity of a discharge lamp, such as a xenon flash lamp, strictly synchronized with the movement of the car and the trigger used for image acquisition. Sper ca e destul de clar acum!
PS. Propun sa facem o petitie la ADIF cum mama lu Gheorghe plimba ei vagoanele de testare cate 2 ca la noi la Hinidoara e neaparat necesar minim 3! No offence!
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Joi 24 Ian 2013, 23:32
Am vorbit cu cristi CFR si mi-a spus ca pe Vascau a circulat UAM +Vagon laborator
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Vin 25 Ian 2013, 00:39
Pai nu te supara .. Ultrasunete e una,si stroboscop e alta,practic alea sunt niste neoane care doar lumineaza acolo ,ca sa vada tetea la derulare ,eventualele defecte,care sunt inregistrate in primul vagon.. Camerele de inregistrare sunt mai proaste decat ce folosesc aia prin studiouri,atat ca au timpul de exp f f scurt... Eu zic ca am discutat civilizat,si am expus o intamplare.Nu am zis ca cunosc toate chestiile astea,si am zis ca era o vorba,intre babe la piata.. Dar de la asta la faptul,ca ai gasit un tren similar,care poate face ceva similar,ok bun de acord... aia o fi. Insa ,faptul ca ai devenit dintr-odata "wise ass" ca tot esti cunoscator de engleza,denota caracterul tau,si inca odata faptul ca la Hunedoara ,a fost ce a fost(stiu ca nu ai tastat gresit,si vezi Doamne la tine acolo in Bucuresti stau lucrurile altfel) ,cu siguranta ,a fost pentru ca niste oameni care cu siguranta cunosc carte mai multa in domeniul asta decat tine sau mine,au vrut sa fie asa.Cat despre petitii,este o tara democratica(Spania la fel),si ai toate drepturile,sunt suficienti de genul ala stii tu .. mai sus mentionat,in special la televiziunile astea senzationale,care se bat cu pumnul in piept .. in fine nu intru in polemica.Cine stie poate te uiti prea mult la TV..
@dan .. da ,pai pe dincolo au automotoare dotate cu cele necasare,dar fiecare dupa nevoi si buget ... Francezii si au montat matzele in TGV,noi am ramas cu aceleasi vagoane de 50 ani...Chiar alaltaieri in timp ce veneam cu IC 521,am vorbit cu un domn de la infrastructura,care zicea ca achizioneaza lopeti la pretul de 100 de lei .. asta fara cozi,si sa nu mai vorbim de celalalte utilaje,mai simple sau mai complexe,care toate sunt pompate la suprapret... Cine stie poate atata o costa lopata in Bucuresti ,ca acolo e miezu .. ca la "Hinedoara" cu siguranta nu costa atat...
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5556 Data de inscriere : 28/06/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Vin 25 Ian 2013, 02:10
Sunt nascut in Ardeal, am trait in copilarie in Ardeal am 2 unchi si 3 veri in judetul vostru(Hinidoara) si intamplator sau nu ma consider ardelean si pana o sa mor o sa fie asa. dar ...... Prin faptul ca am scris Hinidoara am vrut sa fac o ironie, pe care tu ai considerat-o o insulta directa astfel nu inteleg replica cu wise ass. asta e o inghit asa bine ca nu mai facut asshole. Daca ai fi citit linkul cu atentie ai fi vazut ca se refera la o metoda complementara de verificare pentru vagoanele care au instalate sistemele de testare ultrasonica.
PS Stii care e defectul nostru major al ardelenilor, asta am constatat-o dupa ce am devenit mitic sau tigan de Bucale cum ziceti voi e mandria si caposenia adica eu stiu eu am intodeauna dreptate si daca nu am dreptate partenerul meu de polemica e mitic ori tigan de B. ori mai rau wise ass! Pana la urma eu sunt de vina ca am facut oe desteptul! Promit sa nu mai postez absolut nimic pe forumul asta, o sa citesc in continuare forumul fara sa mai intru in polemici de nici o natura. :3a: