In aceasta excursie am plecat pana la Drobeta Turnu Severin cu R991 Mangalia-Timisoara, am plecat seara la 8 jumatate pe data de 22 iulie 2009 si am revenit inapoi acasa la 1 noaptea 24 iulie 2009 chit ca trebuia sa ajung pe 23 iulie la ora 11 si un sfert seara
Traseu: Constanta, Fetesti, Bucuresti Baneasa, Rosiori Nord, Videle, Caracal, Craiova, Filiasi, Strehaia, Drobeta Turnu Severin
Poze:
In apropiere de Cernavoda
Gara Craiova
4 1-0 5 6 7-2 la iesire din Craiova(am scris cu spatiu nr locomotivei deoarece o parte din numar este codul unui emotic)
Undeva prin Oltenia
Carcase de automotoare/remorci Marub, doar la primul am reusit sa ii i-au numarul
50 53 2429 010-3
Drobeta Turnu Severin gara de Marfuri
Gara Drobeta Turnu Severin, am ajuns cu o intarziere de 3 ore
Dupa aproximativ o ora a sosit IC594 Timisoara-Bucuresti cu care ne-am intors spre casa tras de 40-0732-4
Pe M900 in IC594, trenul relativ a fost destul de aglomerat
Personalul Bucuresti Nord-Bucuresti Obor, prima mea rama electrica
Cateva V3A-2S-uri in zona garii de Nord
A 1643 Bucuresti Nord-Sighetul Marmatiei cu 060 EA 008
A 1741 Bucuresti Nord-Satu Mare cu 91-53-0-477-785-6
Un personal de Slobozia probabil garat de 62-1353-2
Dupa vreo 3-4 ore am plecat cu R685 "Histria" Bucuresti Nord-Mangalia inapoi la Constanta, am plecat cu o intarziere de aproximativ o ora deoarece a trebuit sa asteptam legatura de la Ramnicu Valcea, plus inca o ora intarziere cat a trebuit sa asteptam in Ciulnita dupa 5 trenuri ca sa se elibereze firul de circulatie, am asteptat un personal de Ciulnita-Slobozia, R991 Mangalia-Timisoara, R986/1132 Mangalia-Bucuresti Nord cu vagoane de Varna atasate la Fetesti, un personal de Calarasi-Ciulnita si A10918 Constanta-Bucuresti Nord
Gara Ciulnita noaptea
R685 noaptea
Filmari:
Prima parte contine o parte din primele poze ale mele si ale lui AlexCta plus filmari de pe M900 cu plecarea din Craiova, o portiune intre Craiova si Isalnita unde sunt surprins linia de tramvai intre localitati plus 2 tramvaie, un tatra T4 si un SGP, si cateva filmari prin Oltenia
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/_o326GmrrQE&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/_o326GmrrQE&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Partea a 2 a contine cateva filmari cu V3A-2S-uri si poze cu ele si cu alte vehicule RATB
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/yKSAQFYG9RI&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/yKSAQFYG9RI&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Partea a 3 a contine filmari din Bucuresti Nord, incluzand si cacteva faze comice alaturi de Yospraff cu care ne-am intalnit
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/C7ZUZqqk1yE&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/C7ZUZqqk1yE&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Trenurile filmate sunt:
A 1676 Galati-Bucuresti Nord
R 346 "Dacia" Bucuresti Nord-Curtici-Budapest Keleti-Wien West
A1894 Craiova-Bucuresti nord via Pitesti
A 1643 Bucuresti Nord-Sighetul Marmatiei
A 1741 Bucuresti Nord-Satu Mare
Partea a 4 a contine o inregistrare completa cu plecarea din Bucuresti Nord pana la trecerea de gara Bucuresti Baneasa si traversarea podului Constanta imediat la iesire din gara respectiva, alte observatii la plecare din gara de Nord se observa un tren cu vagoane apartinand de CFM(caile ferate moldoveniesti) vagoane de constructie ruseasca MECT-36 ce formeaza R383 Bucuresti Nord-Moscova via Chisinau tras de ieseanca 41-0720-7, alte mentionari ar mai fi grupa tehnica Grivita. Din pacate am pus muzica pe fundal datorita proastei calitati sonore a camerei.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/5O0X2Ey8qwU&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/5O0X2Ey8qwU&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ultima parte contine intalnirea cu R988 tras de ledoasa 91-53-0-477-871-4 in Sarulesti si intalnirea in Ciulnita cu A10918 din pacate intunericul nu mi-a permis sa deduc numarul masinii care era la tractare presupun doar ca cera o clasa 45 modernizata
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/doHvFVBoFJU&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/doHvFVBoFJU&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Sper ca va placut prezentarea