lacomia asta numa la bani se gandesc cum se inchide o linie nu sunt bani de reparatii o lasa in paragina ani si apoi o taie... exemplu ar mai fi deva - brad valcele bujoreni etc ..... trist foarte trist
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6770 Data de inscriere : 05/12/2010
Luni este licitație fapt pentru care lucrurile au început să miște puțin, iarba de pe linie a fost cosită în zona Rădăuți, din centru până la gară, iar la Putna, s-au facut niște măsurători la linie, cu un utilaj manual de măsurat distanța între șine.
Prin Rădăuți treaba stă cam așa:
Cam asta e în mare prin zonă, semnalizarea este în continuare închisă, iar toate macazurile sunt blocate pe directă. Orice informație nouă voi deține vă voi anunța în cel mai scurt timp ! Puteți urmări și pagina de Facebook din semnătura mea, pentru ultimele noutăți și mai multe poze.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6955 Data de inscriere : 12/02/2009
Să vedem ce va fi, deși nu deține material rulant, acest operator nu cred că va valorifica linia (conform contractului este imposibil așa ceva), în plus, lucurile mișca dupa cum v-am spus și vineri, iarba a fost cosita pe o porțiune din zona Rădăuți (era o adevarată jungla), iar astăzi niște lucrători de la infrastructură faceau măsurători în continuare în zona Putna. Din surse neoficiale am aflat ca sunt niște lipsuri în zona Gura Putnei, mai exact niște elemente de la sistemul de prindere a șinelor. Sperăm sa le rezolve, și până în data de 15 august, când e mare sărbătoare la Putna, sa circule trenuri. Vă voi ține la curent cu absolut toate noutățile cum am făcut și până acum.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
Sa speram ca vom vedea trenuri pe aceasta sectie, la inceput cred ca materialul rulant va fi inchiriat de la CFR. Apoi vom avea parte de doua variante: Fie nu vor fi calatori si operatorul nu va mai opera pe aceasta sectie, fie peste un timp isi va achizitiona propriul material rulant.
Pana la Nisipitu sunt furati multi km de cale ferata? Poate operatorul va introduce trenuri si pana la Nisipitu. Sau tronsonul nu a fost inclus in pachet?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13805 Data de inscriere : 08/04/2009
Interesanta aceasta firma , care iese dintr-o data la iveala . Cel mai probabil vor inchiria si materialul rulant tot de la CFR , sunt curios ce vor face pe aceasta sectie , care necesita niste reparatii considerabile , cat despre material rulant ... aici tine de conducerea lor . Eu unul as opta pentru inchrierea unor LDH`uri , DA .... si vagoane tip 20-47 , 20-50 , 20-57 , cum a fost si inainte . Asta ar fi solutia cea mai ideala . Ar mai exista o solutie sa inchirieze automotoare Desiro , sau DH2 . In cel mai rau caz malaxe sau epave frantuzesti ...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
Contractul se semnează în 60 de zile de la licitaţie, dacă firma va fi în regulă (adică dacă îi ies toate avizele, licenţele etc.), iar preluarea în încă 30 de zile. Reprezentantul Fulger la licitaţie părea destul de informat cu privire la secţii, el văzuse Dornişoara şi Putna... ştia că la Dornişoara nu se poate ajunge decât pe un drum forestier (pe care s-a chinuit juma' de zi să îl urce cu maşina firmei) şi că sunt ceva probleme cu copaci căzuţi pe linie în acea porţiune din pădure, ştia că la Putna e vegetaţia de 1m peste NSS. Dar nu vă recomand să vă entuziasmaţi încă, nu ştim încă cine e în spatele acestei societăţi şi ce intenţii are.
20-47/57 nu mai există în exploatare, nu pot închiria aşa ceva. Nu cred că se vor arunca la compuneri gen LDE/LDH + 1/2 vag... ar da faliment, la fel ca Ferotrans TFI.
_________________ :TTT:
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6770 Data de inscriere : 05/12/2010
In seara asta am fost la gară..am vazut urme pe șine și am dat fuga spre gara sa vad ce se intampla, mare mi-a fost mirarea cand am vazut un automotor UAM 215P + platforma CFR MARFA, la linia 1, "hmm or fi venit deja la lucru? zic eu.." dar ce sa vezi, lume multa..multa lume in gara..lume si zgomot, oare ce o fi? ma intrebam grabind pasul, dupa ce am ajuns, forfota mare, difuzoare zgomotoase, si camere de filmat, ce sa fie oare, era un teatru, un teatru amplasat in gara pe platforma CFR MARFA. Sincer am ramas surprins..nu era gara pe care o stiam, iarba era cosita pe liniile 1,2,3 pana la capatul peroanelor, si lume multa, veselie, uitati si pozele: (facute cu telefonul deoarece m-a luat prin surprindere evenimentul)
Lume multa...
Apoi, dupa final, lumea a plecat fericita acasa, echipamentul a fost strans, iar UAM-ul si-a vazut de drum spre Dornesti
Sper ca va placut !
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6770 Data de inscriere : 05/12/2010
Întreg teatrul poate fi urmărit aici : De asemenea, la început se poate vedea gararea automotorului UAM 215 P și a platformei CFR MARFĂ, într-o "ploaie" de goarne ! Vizionare placută!
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6770 Data de inscriere : 05/12/2010
Dacă tot secția va fi din nou folosită (sperăm), m-am gândit să schițez și restricțiile de viteză pe care le cunosc din teren. Avem cam așa:
Dornești - Rădăuți : VS = 60km/h Restricții: - 30 Km/h racord linii industriale EGGER (macazuri) (limită valabilă pe aproximativ 50m) - 30 Km/h o serie de 4 curbe strânse (valabil aprox. 1Km) de acolo până în centrul orașului (mai exact la "gara mică" avem VS) - 30 Km/h centrul orașului, 2 curbe, treceri la nivel + pietonale (distanță aprox. 500m) după cei apeox. 500m revine VS până în gară.
Rădăuți - Putna: VS = 40km/h Restricții: (nu știu dacă sunt toate) - 30 Km/h după halta Horodnic (motiv: trecere la nivel nepăzită) (aprox. 500m) - 20 Km/h începe în stația Gălănești (motiv probabil: macazuri + o trecere la nivel nepăzită), se sfârșește după trecerea la nivel (aprox. 300m) - 30 Km/h - 3 treceri la nivel, prin Vicov. - 15 Km/h - intre Gura Putnei și Putna, inainte de intrarea în gara Putna (motiv: stație terminus + curbă strânsă)
Posibil să mai existe și altele între Vicovul de Jos și Bivolaria, dar între Dornești și Rădăuți sunt 100% sigure informațiile. Sunt doar informative să vă faceți o idee despre această linie.
PS: Au trecut aproape 2 săptămâni de la licitație, și pe această secție nu mișcă nimic, nici urmă de verificari sau lucrări. Voi fi atent, iar dacă voi afla ceva, voi posta.
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6770 Data de inscriere : 05/12/2010
A trecut 1 lună de când linia a fost închiriată. Până acum nimic nou, nici măcar iarba nu a fost cosită de pe linie. Așteptăm, poate în septembrie o vor deschide, oricum sezonul de profit l-au pierdut, iarna nu circula așa multă lume ca vara. La cum se mișcă lucrurile (deloc), n-ar fi mare lucru să bage trenuri din decembrie, de la noul mers. Sperăm totuși la noutăți, deși zilnic văd același peisaj luxurian pe calea ferată și semnalele stinse.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
Contractul se semnează la 60 de zile de la licitaţie (care nu au trecut încă), iar preluarea efectivă în 30 de la semnare, deci 90 de la licitaţie...
_________________ :TTT:
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 11 Aug 2013, 10:40
Intrarea în stația Rădăuți dinspre Dornești (iulie 2013)
Semnal de intrare în Rădăuți
Spre Rădăuți (Km. 7+4)
Spre Dornești
Trecere la nivel (spre Rădăuți)
HaryCFR
Numarul mesajelor : 5 Varsta : 25 Localizare : Putna,Suceava- Magistrala 515 Reputatie : 4269 Data de inscriere : 26/03/2013
Subiect: 15 august 2013 fara TREN! Mar 13 Aug 2013, 14:19
In acest an nu vom mai avea parte de TRENUL SPECIAL,de pe data de 15 august adica de Hramul Manastiri Putna! Cateva fotografi cu Trenul Special de anul trecut : (Pozele ii apartin Utilizatorului Paul CFR)