De la Catarama am mai mers aproximativ 1 km pana in Comanu cu trenul din imagine pe urma inca vreo 200 de metri pe jos pana la varsarea Comanului mic in Vaser. Linia am lasat-o spre dreapta catre Izvoru boului si din cate am vazut era in regula doar ca nu se circula pe ea.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Locomotive clasa 87 (L45H) Mier 10 Oct 2012, 23:03
Ati vazut vreodata locomotive sau vagoane de linie ingusta suite pe vagoane de ecartament normal pentru a fi transportate? Banuiesc ca da. Dar invers? Adica vagoane de ecartament normal sa fie transportate de mocanite? Vedeti aici. Daca nu ma insel, imaginile sunt surprinse in Polonia!
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Locomotive clasa 87 (L45H) Mier 02 Ian 2013, 20:23
87-0015-5 Vişeul de Sus - 12.2012
V3R
Numarul mesajelor : 49 Varsta : 32 Localizare : Cluj - Napoca Reputatie : 5973 Data de inscriere : 04/09/2008
Subiect: Re: Locomotive clasa 87 (L45H) Dum 31 Mar 2013, 07:38
O intrebare scurta: L35H era varianta non-turbo a L45H ?
Zarnescu Ion
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4253 Data de inscriere : 03/04/2013
Numarul mesajelor : 9 Varsta : 59 Localizare : Runcu Dambovita Reputatie : 4515 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Tragand din greu la Finichiu linia industriala Fieni-Pucheni Dum 19 Mai 2013, 11:12
screenshot capture
olaruinflorin73
Numarul mesajelor : 9 Varsta : 59 Localizare : Runcu Dambovita Reputatie : 4515 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Intrand pe pod la Pietrosita Dum 19 Mai 2013, 11:14
image hosting 15mb
olaruinflorin73
Numarul mesajelor : 9 Varsta : 59 Localizare : Runcu Dambovita Reputatie : 4515 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Vechiul ST60 face inca serviciu Dum 19 Mai 2013, 11:16
image share
olaruinflorin73
Numarul mesajelor : 9 Varsta : 59 Localizare : Runcu Dambovita Reputatie : 4515 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Cruce in Moroieni cu Tr.122/038 Dum 19 Mai 2013, 11:18
screen shot on pc
olaruinflorin73
Numarul mesajelor : 9 Varsta : 59 Localizare : Runcu Dambovita Reputatie : 4515 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Re: Locomotive clasa 87 (L45H) Dum 26 Mai 2013, 22:25
Pentru cei interesati am sa dau mai jos citeva date generale asupra locomotivei clasa 87 040-D45H Dimensiuni Ecartamentul..............................760mm Lungime fara tampoane.............9400mm Lungime cu tampoane..............10200mm Distanta intre osiile extreme......7200mm Distanta intre pivoti boghiurilor..5500mm Ampatamentul boghiurilor.........1700mm Inaltimeamaxima a loc.de la coroana sinei............................3350mm Latimea maxima a loc...............2200mm Diametrul la cercul de rulare al bandajului in stare noua.............750mm Diametrul la cercul de rulare al bandajului in stare uzata............690mm Raza minima de inscriere in curba: -in linie curenta la viteza de 15km/h................................50m -pe linie de garaj la viteza de 5km/h..................................30m Caracteristici generale constructive Greutatea maxima in serviciu (complet alimentata)................30t Sarcina maxima pe osie...........7,5t Protectia la supraviteza a transmisiei..47km/h viteza maxima(bandaje semiuzate)....45km/h viteza minima de durata......................5km/h Forta de tractiune maxima la greutate maxima......................................10000kg Capacitate rezervor de combustibil...1800l Capacitatea instalatiei de racire a apei..400l Nisip.................................................300kg Motor Tipul motorului....................MB836Bb Camera de ardere....cu antecamera Numarul cilindrilor..........6 in linie Alezajul........................175mm Cursa pistonului.............205mm Cilindree totala.............29,6 l Raportul de compresie...1:16 Parametri de reglaj pe locomotiva: -putere reglata.............450CP -turatia in sarcina......1450rot/min -turatia de mers in gol: -minima................650rot/min -maxima..............1550rot/min Viteza medie a pistonului la 1500rot/min................10,25m/s Cuplu motor la pornire la +5 grade C...190kgm Consumul de combustibil....177g/CP.h Consumul de ulei.......1..2kg/h Ordinea aprinderii........1-5-3-6-2-4 Presiune de deschidere a acului injectorului...170...175kgf/cm patrat Jocul supapelor la motorul diesel: -admisie...........0,40mm -evacuare.........0,45mm Avansul la injectie............25 grade inaintea PMS Capacitatea de alimentare cu ulei a MD......cca 85l in turbosuflanta.....2 ori 0,75l pompa de injectie.......0,5l Greutatea motorului.............................cca 2185 kg Turbosuflanta utilizata......................tipVTR200 in speranta ca nu v-am plictisit cu atitea date tehnice si va sunt de folos
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Locomotive clasa 87 (L45H) Dum 26 Mai 2013, 22:37
Multumim mult.
Asteptam in continuare informatii.
Aveti un grafic stabilit de mers de tren ? Un livret sau fisa de tren cu viteza maxima si distantele intre punctele de sectionare de pe traseu ?