|
| Galați (700) | |
|
+28Andrey_tm DanutGL TVlad kristi kkk dan tm ldh80 Feroviar_18 mielutu zburator cardinal Nk11 Adrian78 criss0571 NightWishMaster razvan - trenuri Dr2005 Alex Ionut Nesebar Katalin4653 Cont dezactivat popovici Vlad alinutz23 Marius Iulian stinky cortexedge COSTACHE MIHAIL Ionutz membru inactiv 32 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6831 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12196 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Galați (700) Lun 21 Dec 2015, 16:01 | |
| Iar in privinta activitatii militie si securitatii romane din perioada 1964-1989, trebuie spus ca acestea au fost doua institutii nationale (in aceea perioada), care au servit statul si poporul roman, si care merita toata stima si aprecierea tuturor romanilor.
Aceste doua institutii au servit intre anii 1964-1989 statul si poporul roman, indiferent de regimul politic care era atunci, prin
-Combaterea spionajului si a activitatilor dusmanoase duse impotriva Romaniei, de Ungaria si URSS in special. Securitatea romana a deconspirat spioni si tradatori de tara (precum Nicolae Militaru, Pacepa, Mircea Raceanu si altii)
-Protejarea secretelor de stat si economice romanesti
-Obtinerea din strainatate de informatii utile Romaniei
-Mentinerea ordinii si linistii publice, pe atunci fiind mult mai putine crime, violuri, talharii. Cinste militienilor de la ordine publica, care atunci isi facea ireprosabil datoria.
-Activitatea laudabila a unitatilor USLA, care au fost pregatite si formate dupa modelul trupelor antiteroriste din RF Germana. Luptatorii USLA insoteau si avioanele TAROM, iar dupa 1971 nici un avion TAROM nu a fost deturnat de pirati ai aerului.
Tot respectul si toata stima pentru oameni precum Iulian Vlad (seful securitatii), Emil Macri (seful contraspionajului economic), Mihai Caraman (spionul roman care a aflat secretele NATO), Jean Moldoveanul (seful IGM-ului, profesionalismul sau fiind recunoscut si la nivel de Interpol), Dumitru Ceacanica (cel mai mare criminalist roman), si toti lucratorii si cadrele de militie si securitate din anii 1964-1989.
La revolutia din decembrie 1989, atat militia cat si securitate au avut o atitudine mai mult decat apreciabila, adoptând o atitudine de non-combat si neparticipând la nici o actiune de represiune.
Iulian Vlad a dat ordin ca toate cadrele de securitate sa ramana in unitati, sa depuna armamentul la rastel si sa nu se implice in desfasurarea evenimentelor. Acolo unde primii secretari ai judetelor au solicitat interventia batalioanelor de securitate sau a unitatilor speciale Scutul a militiei, au fost categoric refuzati.
In sedinta CPEx din 17 decembrie Ceausescu i critica dur pe Iulian Vlad, Vasile Milea si Tudor postelnicu, spunandu-le ca ce au facut ei se cheama pactizare cu inamicul si ca ar merita sa fie pusi la zid!
La Timisoara, sefii securitatii judetene, impreuna cu generalii Stefan Gusa si Ion Coman, au refuzat sa execute ordinele venite de la Elena Ceausescu si de la primul secretar al judetului Radu Balan, de a captura si neutraliza pe liderii revolutionarilor.
In noaptea de 21 spre 22 decembrie 1989, Iulian Vlad i propuna lui Vasile Milea ca armata impreuna cu securitatea (Eu inauntru, tu afara te ocupi) sa dea lovitura de stat, sa aresteze cuplul Ceausescu, pe membri guvernului si ai CPEx (cu ajutorul cadrelor directiei 5 conduse de generalul Marin Neagoe), si apoi pentru un timp armata sa preia puterea. Din pacate Vasile Milea nu a avut taria de caracter sa accepte varianta, prefarand sa se sinucida.
Imediat dupa fuga lui Ceausescu , Iulian Vlad a dat ordin tuturor cadrelor de securitate care asigurau paza sediului CC sa nu se opuna, sa se retraga si sub nici o forma sa nu utilizeze armamentul din dotare (Iulian Vlad- Aveam 150 de oameni inarmati pana in dinti in sediul CC. Daca dadeam ordin sa deschida focul, iesea macel).
Apoi Romeo Campeanu (adjunctul IGM-ului) transmite de la sediul TVR celebrul ordin- Catre toate cadrele de militie din tara. Veti colabora cu revolutionarii, veti parlamenta cu ei, pentru prevenirea distrugerii sediilor sau a tehnicii operative. Sub nici o forma nu veti utiliza armamentul din dotare, pe care il veti incuia in fisete si-l veti preda armatei.
Cu toate aceste, elemente anarhice si huliganice (multi din ei infractori de drept comun, fosti puscariasi sau tigani pusi pe furat si distrus) au atacat sediile de militie si securitate, au agresat cadre de militie si securitate. In Harghita - Covasna si la Cugir unii militieni au fost asasinati in mod barbar si maltratati, fara a aveea nici o vina si fara a fi tras nici un glont impotriva revolutionarilor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25509 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Galați (700) Lun 21 Dec 2015, 16:09 | |
| - ldh80 a scris:
- -Protejarea secretelor de stat si economice romanesti
Adică protejarea tehnologiei furate din afară? Acoperirea faptului că, de pildă, pe o licenţă de 20 de locomotive s-au produs peste 2000? Să nu uităm de procesul cu Ikarus din anii '90, pentru că Întreprinderea Autobuzul furase tehnologia articulaţiei. Sau de scandalul cu Skoda din anii '80, când cehii nu ne-au mai trimis nicio piesă, după ce tot I.Autobuzul copiase cutia de viteze automată de pe 706RTO. Sau de o altă discuţie ,,aprinsă" cu nemţii de la LHB, după ce ITB a produs vreo 500 de copii (cam slabe) ale tramvaiului lor. În secolul XXI, cu internet peste tot, o astfel de instituţie cu acelaşi mod de funcţionare ca în perioada comunistă ar fi inutilă. Deşi chiar şi acum se fac abuzuri, suntem cu toţii interceptaţi telefonic şi digital în mod ilegal. Vă daţi seama ce ar fi fost dacă mai aveam Securitatea Statului? _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8391 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Galați (700) Lun 21 Dec 2015, 16:14 | |
| Domnilor, atentie, aici ar trebui sa vorbim despre gara din Galati. Lasati-l pe Ceausescu. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12961 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Galați (700) Lun 21 Dec 2015, 17:55 | |
| Era vorba sa se faca un topic pentru unirea Moldovei dar vad ca nu s-a facut, acuma mai intra si Ceausescu. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6964 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Galați (700) Dum 14 Feb 2016, 01:25 | |
| S-au montat stâlpii și catenara (parțial) peste ceea ce vor fi cândva noile linii ale gării Galați. În rest, progres spre 0. Erau vreo 2 muncitori care dădeau la hârleț și lopată, în rest, nicio mișcare. Pozele sunt din 5.02 Bonus, garnitura lui 1572 la peronul liniilor 1-2. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6964 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Galați (700) Mier 04 Mai 2016, 23:33 | |
| Sunt șocat să văd că se lucra în Gara Galați!!! Incredibil!!! Un muncitor săpa cu ajutorul excavatorului o groapă prin capătul celălalt al gării!!!! INCREDIBIL! Este prima oară în 15 ani când văd efectiv muncitori pe teren în această gară! Până va fi gata este însă cale luuuuungă. Lungă rău. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6964 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Galați (700) Sam 11 Iun 2016, 12:21 | |
| Update: s-au zăpăcit de tot ăștia, lucrau marți la ora 17:15 la peroane, pe un șantier pe care timp de 10 ani n-am văzut niciodată aproape muncitori la lucru. S-au montat semnalele de ieșire și sunt funcționale, deși liniile nu au fost terminate sau racordate și aparatele de cale nu sunt încă gata de lucru. Fotografiile sunt făcute pe 7 iunie. muncitori la lucru! au fost îndepărtate gardurile de protecție ce blocau priveliștea asupra primului peron... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6964 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Galați (700) Dum 26 Iun 2016, 16:29 | |
| Gara din Galați, 20 iunie 2016. Pasaje pietonale. Peronul liniei 1. Vedere spre viitoarele peroane (încă neterminate pe 26 iunie) Spre cap X Și vestea bună: conform imaginilor postate pe facebook de un utilizator, astăzi a plecat primul tren de la noile linii din gara Galați - IR 1572 a plecat de la proaspăt inaugurata linie 2. Așadar, după peste 10 ani de nefăcut nimic, după peste 10 ani de șantier, mizerie și o gară desprinsă din filmele horror de mâna a opta, avem astăzi primul rezultat. Cât despre tunelul Filești, încă se doarme acolo. Nu cred să mai existe țară în care să dureze 10 ani construcția unui pasaj și a 3 peroane cu 4 linii + semnale și aparate de cale |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6964 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Galați (700) Vin 15 Iul 2016, 00:28 | |
| Peroanele gării din Galați, noaptea. De când s-a terminat parțial șantierul, gara este excelent luminată și senzația de siguranță e sporită. Sunt patrule Poliția TF și sunt camere peste tot, așa că huliganii nu mai au cum distruge. |
| | | DanutGL
Numarul mesajelor : 1 Reputatie : 3022 Data de inscriere : 26/07/2016
| Subiect: Galati(700) Mier 27 Iul 2016, 15:52 | |
| Gara Galati va avea linii infundate sau ca cele care nu se termina la capatulu peronului? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11633 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Galați (700) Sam 20 Aug 2016, 15:59 | |
| |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6964 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Galați (700) Vin 06 Ian 2017, 18:37 | |
| Gara Galați și trenuri, sub viscol și ninsoare. Nicio imagine nu a fost editată sau modificată, pentru a menține obiectivitatea acestora. Garnitura trenului IR 1576, așteptând locomotiva la linia 3 a gării. Din păcate, în tot timpul cât au așteptat (2 ore), vagoanele nu au fost încălzite și temperatura a fost cam de -1, -2 grade Celsius. Tren IR 1573, sosit cu 2 ore întârziere; la tracțiune, 45 0328-0. Făbricuța de fum a TFC, automotorul VT 624 care urma să plece ca tren R 15413 spre Berești de la linia 7 a gării. Aici, vântul era atât de intens încât abia se putea sta în picioare. Respiratul era aproape imposibil. La demaraj, a asfixiat toată gara într-un nor de fum alb și albăstrui. De apreciat însă că a circulat în condițiile atât de potrivnice. Același automotor, văzut prin geamul înghețat al unui vagon 84-83 din compunerea lui 1576. Trenul a plecat cu 2 ore întârziere și, cred eu, cu tracțiune diesel însă n-am dovezi. A circulat ca tren R până la Făurei. Efectele vântului. Băncile erau ancorate cu șuruburi de peron, însă nu sunt singurele victime - câteva neoane au fost și ele smulse, dar și firme cu numele stației, din care una a ajuns pe linia 2 complet dezasamblată. Overview. EC 77 cu un 26-16 ca tren R 7571. A fost destul de plin, spre surprinderea mea. Sincer, cel mai milă mi-e de ceferiștii care nici măcar în vagoane nu mai au cum să se încălzească din cauza lipsei de locomotive. Ei sunt cei mai afectați, ei stau 7-8 ore în vremea asta cumplită să lege și să dezlege vagoane, să strângă resturile de neoane care ajung pe linii sau bucățile de plastic. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24241 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Galați (700) Vin 06 Ian 2017, 22:56 | |
| In Elvetia au freze manuale pentru curatat peronul |
| | | StefanD_
Numarul mesajelor : 65 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3227 Data de inscriere : 07/03/2016
| Subiect: Re: Galați (700) Mar 24 Ian 2017, 23:02 | |
| Afisaje functionale nema la peroane? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3323 Reputatie : 8704 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Galați (700) Vin 16 Feb 2018, 09:13 | |
| Depoul de locomotive Galati |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Galați (700) | |
| |
| | | | Galați (700) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |