| | Întrebare | |
| | Autor | Mesaj |
---|
FelixTheBear030
Numarul mesajelor : 34 Varsta : 26 Localizare : București Reputatie : 3871 Data de inscriere : 21/11/2013
| Subiect: Întrebare Vin Aug 30, 2019 12:15 am | |
| Toată lumea de aici stie despre cum se circula cu marfarul in America. Are cineva idee daca e posibil la noi, daca stiti pe cineva care a facut asta (prin anii 50 unii din cei care se întorceau din armata veneau cu diverse marfare), care e situația legală? In America problema e pe langa faptul ca e periculos (oriunde, nu numai acolo) e ca cei care fac asta (freight train hopping) sunt vanati de poliție in mare parte nu neaparat pentru faptul că se afla pe tren, ci mai mult pentru ca incalca proprietate privată (acolo liniile sunt proprietate privată, faci trespassing chiar si daca filmezi la barieră... Idei? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8223 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebare Dum Sept 08, 2019 11:12 am | |
| Ma intereseaza si pe mine subiectul, am mai intrebat dar nu am primit raspunsuri clare. In America nu prea ai de ce sa te tii, ei nu au platforma/cabina pentru frinar, de asta poate fi mai periculos. La noi eu zic ca e destul de sigur sa stai acolo sau, mai bine, pe un vagon/platforma sau inchis (tip G). Presupun ca poti avea probleme cu politia TF daca te raporteaza vreun IDM. Eu ma gindeam sa fac o astfel de "excursie" insa pina acum nu am apucat; v-as fi povestit din proprie experienta. Daca ma luau la intrebari le-as fi zis ca tocmai traversam liniile urcindu-ma pe la frinar cind trenul s-a pus in miscare si m-am temut sa mai cobor Nu stiu daca ar fi mers dar e cea mai plauzibila scuza care mi-a venit in cap. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8779 Reputatie : 12494 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebare Dum Sept 08, 2019 12:53 pm | |
| Am inteles ca se inchide linia Alunu, in noembrie, deci s-ar preta o calatorie cu marfarul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20093 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24843 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebare Dum Sept 08, 2019 7:44 pm | |
| CET Govora tocmai a cerut SAAF să demoleze un viaduct neterminat pe motiv că le încurcă cariera... nu văd de ce s-ar mai stresa (au dat şi SAAF în judecată pe motiv că are viaductul în cariera lor) dacă oricum nu ar mai avea activitate. Mai mult, CET Govora s-a oferit să suporte din fonduri proprii demolarea. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8779 Reputatie : 12494 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebare Dum Sept 08, 2019 8:11 pm | |
| Desi discutia trebuie mutata la linia Alunu, o sa iti raspund aici. Urmare a ,,prabusirii" excavatorului cu rotor de la Alunu CET Govora a crescut pretul aburului.
Uzina de Soda urmeaza sa se inchida, asta trage dupa ea si inchiderea liniei inguste, de aceea am zis ca s-ar preta o calatorie cu marfarul pe linia Alunu.
https://www.capital.ro/se-inchide-o-importanta-fabrica-din-romania-sute-de-oameni-raman-fara-loc-de-munca.html
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20093 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24843 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebare Dum Sept 08, 2019 10:01 pm | |
| 175 lei pe Gcal? La Bucureşti e 524 lei pentru agenţii economici (necompensat) şi 163 lei pentru populaţie (adică plăteşte primăria diferenţa până la 524). Înţeleg că la Bucureşti e vorba de apă şi de ditamai reţeaua de ţevi (şi pierderile aferente), da' totuşi. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebare | |
| |
| | | | Întrebare | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |