Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebare

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
FelixTheBear030

FelixTheBear030


Numarul mesajelor : 34
Varsta : 26
Localizare : București
Reputatie : 3871
Data de inscriere : 21/11/2013

Întrebare  Empty
MesajSubiect: Întrebare    Întrebare  Icon_minitimeVin Aug 30, 2019 12:15 am

Toată lumea de aici stie despre cum se circula cu marfarul in America. Are cineva idee daca e posibil la noi, daca stiti pe cineva care a facut asta (prin anii 50 unii din cei care se întorceau din armata veneau cu diverse marfare), care e situația legală? In America problema e pe langa faptul ca e periculos (oriunde, nu numai acolo) e ca cei care fac asta (freight train hopping) sunt vanati de poliție in mare parte nu neaparat pentru faptul că se afla pe tren, ci mai mult pentru ca incalca proprietate privată (acolo liniile sunt proprietate privată, faci trespassing chiar si daca filmezi la barieră... Idei?
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UC3OvYAO5VvKCF3YGYpwCNRg
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8223
Data de inscriere : 16/01/2010

Întrebare  Empty
MesajSubiect: Re: Întrebare    Întrebare  Icon_minitimeDum Sept 08, 2019 11:12 am

Ma intereseaza si pe mine subiectul, am mai intrebat dar nu am primit raspunsuri clare. In America nu prea ai de ce sa te tii, ei nu au platforma/cabina pentru frinar, de asta poate fi mai periculos. La noi eu zic ca e destul de sigur sa stai acolo sau, mai bine, pe un vagon/platforma sau inchis (tip G).
Presupun ca poti avea probleme cu politia TF daca te raporteaza vreun IDM. Eu ma gindeam sa fac o astfel de "excursie" insa pina acum nu am apucat; v-as fi povestit din proprie experienta. Daca ma luau la intrebari le-as fi zis ca tocmai traversam liniile urcindu-ma pe la frinar cind trenul s-a pus in miscare si m-am temut sa mai cobor Smile Nu stiu daca ar fi mers dar e cea mai plauzibila scuza care mi-a venit in cap.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8779
Reputatie : 12494
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebare  Empty
MesajSubiect: Re: Întrebare    Întrebare  Icon_minitimeDum Sept 08, 2019 12:53 pm

Am inteles ca se inchide linia Alunu, in noembrie, deci s-ar preta o calatorie cu marfarul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20093
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24843
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebare  Empty
MesajSubiect: Re: Întrebare    Întrebare  Icon_minitimeDum Sept 08, 2019 7:44 pm

CET Govora tocmai a cerut SAAF să demoleze un viaduct neterminat pe motiv că le încurcă cariera... nu văd de ce s-ar mai stresa (au dat şi SAAF în judecată pe motiv că are viaductul în cariera lor) dacă oricum nu ar mai avea activitate. Mai mult, CET Govora s-a oferit să suporte din fonduri proprii demolarea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8779
Reputatie : 12494
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebare  Empty
MesajSubiect: Re: Întrebare    Întrebare  Icon_minitimeDum Sept 08, 2019 8:11 pm

Desi discutia trebuie mutata la linia Alunu, o sa iti raspund aici.
Urmare a ,,prabusirii" excavatorului cu rotor de la Alunu CET Govora a crescut pretul aburului.

Uzina de Soda urmeaza sa se inchida, asta trage dupa ea si inchiderea liniei inguste, de aceea am zis ca s-ar preta o calatorie cu marfarul pe linia Alunu.

https://www.capital.ro/se-inchide-o-importanta-fabrica-din-romania-sute-de-oameni-raman-fara-loc-de-munca.html

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20093
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24843
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebare  Empty
MesajSubiect: Re: Întrebare    Întrebare  Icon_minitimeDum Sept 08, 2019 10:01 pm

175 lei pe Gcal? La Bucureşti e 524 lei pentru agenţii economici (necompensat) şi 163 lei pentru populaţie (adică plăteşte primăria diferenţa până la 524). Înţeleg că la Bucureşti e vorba de apă şi de ditamai reţeaua de ţevi (şi pierderile aferente), da' totuşi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Întrebare  Empty
MesajSubiect: Re: Întrebare    Întrebare  Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebare
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» Vagoane CUŞETĂ 40-31 44-31 şi 40-70
» 207 : Simeria - Hunedoara
» Linia industriala Antestatie CET Govora - Babeni
» O intrebare..

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: