|
| Compunerea trenurilor din Romania 2018 | |
|
+32mariuscfrbucuresti cristi ar DUAL ciprian71 Norbi cfr500 didinul TER200 ALEXCFR marius_catalin84 Andrey_tm bobi cardinal AeroX AndreiSita98 Adirmvl IonutCFR2009 Theo A. florin94 dan tm Adrian78 Vitosa Cipri Andrei Neculai Katalyn marius664 Capsuneanu AndreiCFRbv mielutu zburator ets2oltromânia 92Dragos Dr2005 aris86 36 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mier 30 Ian 2019, 22:25 | |
| Ştie în ce an e făcut AM900, dar nu ştie că pentru a avea un anumit tip de material rulant într-un depou, e nevoie de anumite dotări, de personal de întreţinere, iar Desiro-uri nu au mai sosit din 2003, de unde naibii să se dea un Desiro la Suceava, care oricum ar face doar Putna şi, eventual, Botoşani, că în rest liniile din zonă sunt electrificate... AM900 era soluţia logică de la bun început dar, na, la români contează marca, nu utilitatea. Erau unii care aveau orgasm că vine Desiro la Putna şi că scrie Bucovina pe el. Nu conta că are 2 curse pe zi. Logic ar fi fost să fie 4 - 5 curse dus-întors pe zi, pe care să penduleze un cuplu de AM900 toată ziua. Dar nu te pui cu gândirea românească. _________________ :TTT:
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mier 30 Ian 2019, 23:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ştie în ce an e făcut AM900, dar nu ştie că pentru a avea un anumit tip de material rulant într-un depou, e nevoie de anumite dotări, de personal de întreţinere, iar Desiro-uri nu au mai sosit din 2003, de unde naibii să se dea un Desiro la Suceava, care oricum ar face doar Putna şi, eventual, Botoşani, că în rest liniile din zonă sunt electrificate...
AM900 era soluţia logică de la bun început dar, na, la români contează marca, nu utilitatea. Erau unii care aveau orgasm că vine Desiro la Putna şi că scrie Bucovina pe el. Nu conta că are 2 curse pe zi. Logic ar fi fost să fie 4 - 5 curse dus-întors pe zi, pe care să penduleze un cuplu de AM900 toată ziua. Dar nu te pui cu gândirea românească. Eu că ultimul Desiro s-a livrat în 2007, în fine... Există Desiro detaşat de la Iaşi pentru Putna, dar câteodată se defectează că noi am cumpărat versiunea cea mai ieftină. AM900 nu mai poate reprezenta o soluţie permanentă de transport nicăieri, e pur şi simplu o insultă la adresa călătorului cinstit să mai formezi trenuri cu aşa ceva. |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3654 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 05:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ştie în ce an e făcut AM900, dar nu ştie că pentru a avea un anumit tip de material rulant într-un depou, e nevoie de anumite dotări, de personal de întreţinere, iar Desiro-uri nu au mai sosit din 2003, de unde naibii să se dea un Desiro la Suceava, care oricum ar face doar Putna şi, eventual, Botoşani, că în rest liniile din zonă sunt electrificate...
AM900 era soluţia logică de la bun început dar, na, la români contează marca, nu utilitatea. Erau unii care aveau orgasm că vine Desiro la Putna şi că scrie Bucovina pe el. Nu conta că are 2 curse pe zi. Logic ar fi fost să fie 4 - 5 curse dus-întors pe zi, pe care să penduleze un cuplu de AM900 toată ziua. Dar nu te pui cu gândirea românească. Din pacate, continui sa jignesti. Cer adminilor sa te suspende un pic. Nimic nu iti permite sa arunci cu jigniri in spatiul public! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 08:30 | |
| Eu zic sa bage AM900 si pe Bucuresti Tulcea dai dreaq de calatori Dragos daca te uitai in poze vedeai ca sageata aia de Putna circula si cu oameni in picioare
|
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3124 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 09:32 | |
| Cand nu aveau desiro pentru Putna trebuia sa puna un etajat+ locomotiva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 09:58 | |
| - didinul a scris:
- Eu că ultimul Desiro s-a livrat în 2007, în fine...
Într-adevăr, ultimul a venit în 2007, primul a venit în 2003. Asta e, mai scapă greşeli - TER200 a scris:
- Din pacate, continui sa jignesti. Cer adminilor sa te suspende un pic. Nimic nu iti permite sa arunci cu jigniri in spatiul public!
Fii fără grijă, eu respect legile, deci dacă vine CFR Călători cu un drept la replică (că în afară de ei nu văd cine s-ar putea simţi jignit), el va fi publicat aici. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 13:35 | |
| Vechiturile alea numai au ce cauta pe caile ferate din Romania, decat daca se modernizeaza si pentru calatori.Nici Desiro nu e lux, dar poti vorbi fara probleme cu cel de langa tine.Sincer nu mi se par normal ca sa fii tarifat la fel dar sa ai conditii mai proaste.Asa ceva nu exista nicaieri in lume.Bine acum o sa spui ca pentru cativa km nu-mi trebuie lux,ca altii au musamale si banchete de lemn, dar asta-i mentalitatea functionarului de la stat.Pentru aceleasi tarife, vrem aceleasi conditii.E bine ca au inlocuit motoarele si transmisia, un lucru bun, dar scaunele si interiorul de ce nu le-au facut mai primitoare.Puteau fi dotate cu prize, climatizare, scaune in care sa simti vibratiile alea nu chiar in toata coloana, etc.Si atunci te asigur ca numai avea nimeni nimic de comentat... |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3124 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 13:45 | |
| De azi revine săgeata la Putna. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 14:47 | |
| Pai sa revina. Cineva o sa se sparga ca un balon afland aceasta teribila veste. Lasati sa mearga studentii in lux la IR oriunde prin tara si oricand, iar navetistii/platitorii de pe sectiile secundare infundate sa mearga cu zdrentele CFR-ului. Asta e fetish-ul lui Dr2005. Daca ar pretinde cineva ca gratuitatea studentilor sa fie doar la Regio sau respectivele trenuri sa fie cu Malaxe, pai stati ca nu e bine, e discriminare si jaf la drumul mare, acum ne invoca toate legile europene si martiene. Pomenile in lux, iar fraierii cu piesele de muzeu. Iar asta e pe bune, cand s-au suplimentat pentru studenti niste trenuri IR cu vagoane de Regio sa vedeti ce balamuc ar fi facut. Nu era important ca macar incapeau pomenile, dar de ce n-avea fiecare masa si priza lui... |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3654 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 31 Ian 2019, 19:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- didinul a scris:
- Eu că ultimul Desiro s-a livrat în 2007, în fine...
Într-adevăr, ultimul a venit în 2007, primul a venit în 2003. Asta e, mai scapă greşeli
- TER200 a scris:
- Din pacate, continui sa jignesti. Cer adminilor sa te suspende un pic. Nimic nu iti permite sa arunci cu jigniri in spatiul public!
Fii fără grijă, eu respect legile, deci dacă vine CFR Călători cu un drept la replică (că în afară de ei nu văd cine s-ar putea simţi jignit), el va fi publicat aici. Nu e vorba de CFR. E vorba ca jignesti persoane pe forum. L-ai jignit la Katalyn cu Brexitul, l-ai jignit pe cel cu articolul despre Putna si mai ai astfel de iesiri. Nu uita ca internetul este un spatiu public, si ca proferand tot felul de remarci jignitoare la adresa unuia sau a altuia intri sub incidenta a tot ceea ce inseamna responsabilitate in spatiul public. Acesta este un forum de DIALOG. Nu de sutat persoane si opinii care nu iti convin. Fiecare are/avem dreptul la o opinie/nemultumire. De aici pana la a te apuca sa faci mereu pe gica-contra si in plus sa mai si arunci cu chestii aproape personale e o cale cam lunga. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Vin 01 Feb 2019, 10:52 | |
| Cf. Anexei la OMTI 315/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pct. 1.3.1, lit. p): ,,p) modernizare - orice lucrare de modificare majoră a unui subsistem sau a unei părţi a subsistemului care îmbunătăţeşte performanţele generale ale subsistemului;"
Definiţia este, desigur, preluată din HG nr. 877/2010, unde se regăseşte la art. 2, lit. m).
Performanţa generală a sistemului nu se referă la scaunele din salon. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Vin 01 Feb 2019, 13:05 | |
| Depinde acum ce intelege fiecare.Atunci sa scoata scaunele din salon, asa intra si mai multa lume, eventual scoti si WC-ul si se face o gaura in podea.Pana la urma n-avem nevoie nici de calatori, dar avem calculator de bord si motorul merge cu 3 picaturi de motorina.Asemenea lucruri care nu se vad nu-l intereseaza pe calator.Poate sa consume el 50 de litri pe secunda si sa fie pornit la manivela, pe calator il intereseaza doar confortul.Si asa e peste tot in lume, insa alte companii au invatat acest lucru, chiar si cele romanesti.Crezi ca-l intereseaza pe calatorul unui IC2 de pe Timisoara-Baia Mare ca automorul are probleme cu inversorul sau pierde ulei? El se bucura ca are alternative mai confortabile decat Desiro... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Sam 02 Feb 2019, 17:17 | |
| Faza e că tren de dimineață TM - BM nu există și nici alternativă la tren 1834 nu există. In aceste circumstanțe date călătorul l-ai împins spre varianta auto. Vorbim despre un management păgubos al firmelor de Stat, despre neadaptarea trenurilor la cerințelor călătorilor ci la cele ale personalului CFR. Ne răcim gura degeaba, câinii latră ursul merge, ei fac tot ce știu ei să facă, mai exact spus nimic, ziua trece leafa merge, și încă ce leafă ! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Sam 02 Feb 2019, 18:37 | |
| Am intrebat de acum citiva ani de ce CFR s-e incapatineza sa nu aiba legaturi din Oradea la 18333/1834.
Bine ca le da opriri in Ciumeghiu unde nu mai e nimic pentru Vascau.
Mai tine si pe 1838 la 4 ore in urma lui 1766. 1838 pleaca la 8 minute de 1536 din Timisoara Nord deci pentru Cluj Napoca ai ,,trenuri"
dupa 1838 nu mai ai nimic spre Sighisoara sa zicem(decit prin Arad). Inainte il aveai pe 1843, acuma 1838 duce un vagon pentru Sighet.
in place insa distanta intre 1741 si 1835 de la Teius. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Sam 02 Feb 2019, 22:08 | |
| Dane dacă mai circula și 1843 le-ar fi urmărit la sector. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |