|
| Compunerea trenurilor din Romania 2018 | |
|
+32mariuscfrbucuresti cristi ar DUAL ciprian71 Norbi cfr500 didinul TER200 ALEXCFR marius_catalin84 Andrey_tm bobi cardinal AeroX AndreiSita98 Adirmvl IonutCFR2009 Theo A. florin94 dan tm Adrian78 Vitosa Cipri Andrei Neculai Katalyn marius664 Capsuneanu AndreiCFRbv mielutu zburator ets2oltromânia 92Dragos Dr2005 aris86 36 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mier 16 Ian 2019, 20:21 | |
| - Katalyn a scris:
- ciprian71 a scris:
- Ma poate ajuta cineva cu, compunerea trenului 1631?
2 saloane 21-76/86/87 cu 1 vagon de clasa 1a tot salon. Multumesc. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mier 16 Ian 2019, 23:27 | |
| Ce alearga cele 3 DWA-uri a lui 3023/3024 Pl.Sud-Brasov si retur.
04:38 - 06:59 = R 3023 Pl.Sud-Brasov 07:50 - 09:44 = R 3531 Brasov-Rupea 12:00 - 14:01 = R 3534 Rupea-Brasov 17:41 - 18:22 = R 4585 Brasov-Sf.Ghe 18:41 - 19:25 = R 4586 Sf.Ghe-Brasov 19:51 - 22:12 = R 3024 Brasov-PL.Sud.
In 12 ore si 3 minute opreste in 76 de stati si merge 432 km ajungand de 3 ori in acelasi oras desi vine din directi diferite si ajunge in 3 resedinte de judet.
La fel si vagoanele lui 1862 Iasi-CTA apoi CTA-Buc-CTA 1580/1585 dupa care 1861 CTA-Iasi iar pe timpul zilei am vazut ca baga o tura la Regio in zona Iasi-Pascani-Bacau.
22:28 - 06:53 = IR 1862 Iasi-CTA 08:25 - 10:41 = IR 1580 CTA-Buc.Nord 17:00 - 19:22 = IR 1585 Buc.Nord-CTA 22:15 - 06:33 = IR 1861 CTA-Iasi 11:05 - 14:24 = R 5605/5444 Iasi-Pascani-Bacau 14:51 - 18:09 = R 5443/5606 Bacau-Pascani-Iasi si apoi iar la Constanta si tot asa. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 17 Ian 2019, 08:55 | |
| - Adirmvl a scris:
- Va rog sa ma ajutati cu compunerea urmatoarelor trenuri:
15706 (IR=interregional Calatori) Cluj - Aiud.
3089, 2039, 3086 si 3088 de la CFR Calatori. 2038 îl ai in topicul trenuri Regio 20-55 20-49-2xx |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Joi 17 Ian 2019, 20:50 | |
| Pregatiti de etajate ? O sa intre si pe mai multe trenuri in special Regio facute de Basarab. Incet incet DWA-urile 19/21-80 vor ajunge in Grivita pentru modernizare in 19/21-76.95X.
9101/9106/9105/9110 = 26-16, 36-16. 9103/9108/9107/9112 = 26-16, 26-16. 9113/9102 = 26-16, 36-16, 26-16.
5007/5002 = 36-16, 26-16. 5005/5006 = 36-16, 26-16.
9021/9030 = 26-16, 26-16. 9025/9022 = 26-16, 26-16, 26-16. 9027/9024 = 26-16, 26-16.
3001 = 2x84-16, 2x36-16, 2x36-16. 3003, 3007, 3011, 3004, 3006, 3008, 3010, 3012 = cate 3 etajate/garnitura : 26-16, 84-16, 36-16.
3009/1630 : 26-16, 26-16, 26-16. 3005/3002 : 26-16, 36-16, 26-16.
1571/1578 : 26-16, 36-16. 1573/1576 : 36-16, 26-16, 84-16. |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3121 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Vin 18 Ian 2019, 12:14 | |
| Si pe Urziceni cu ce le înlocuiește, cu desiro? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Vin 18 Ian 2019, 18:19 | |
| - Theo A. a scris:
- Si pe Urziceni cu ce le înlocuiește, cu desiro?
Pai mai sunt doar 2 perechi cu vagoane una de Urziceni cu 3 DWA-uri care poate fi inlocuita cu 3 x 20-76 si inca una de Slobozia cu 2 DWA-uri care la fel poate fi inlocuita cu 2 x 20-76 sau chiar Desiro ori 22-76 si de ce nu chiar si etajate. Cand eram copil ma tot intrebam de ce numai pe PL.Sud-Slanic circulau si 26-26 iar pe Pl.Sud-Targoviste doar 11/21-47 si TE-uri. Initial credeam ca e vorba de curba din spatele blocului de pe 302 cand vireaza stanga spre Crangul Lui Bot dar cand au lucrat la cf pentru modernizarea Buc-Predeal au circulat pentru cateva luni trenuri cu 2 etajate 26-26 dar numai pe Targoviste-Crangul.lui.Bot-Targoviste iar de acolo cu Ikarus 260 si 280 inchiriate de la RATP. Erau vagoane de Basarab care veneau Buc-Titu-Targoviste. De ce nu trenuri cu 2 etajate 26-16 si pe Urziceni in locul acelei perechi cu 3 DWA-uri sau 1 etajat si 1 20-76 in locul acelei perechi cu 2 DWA-uri ? Vom vedea important e ca nu se mai ocoleste prin Chitila-Ram.Buciumeni-Mogosoaia. |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3121 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Vin 18 Ian 2019, 18:31 | |
| Acum câțiva ani avea si urziceniul cateva etajate, dar au fost scoase si introduse DWA uri. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Vin 18 Ian 2019, 19:08 | |
| Si ce sa faca cu acele DWA-uri? Sunt cele mai darapanoase. Nu se preteaza a fi trimise pe IR ci mai degraba la reparat si probabil ca le va veni randul si lor. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mar 22 Ian 2019, 06:46 | |
| S-a scos grupa Buc-Curtici-Buc de la 346/347 "Dacia" acum Dacia are grupa Buc-Brasov 22-96 si Buc-Simeria Bar sau Restaurant.
1586 CTA-Buc.Nord-Brasov duce 1 vagon 22-96 de la Buc la Brasov pentru 347 Brasov-Buc.
1646 Tg.Mures-Buc aduce 1 vagon 22-96 de la Brasov la Buc care a venit cu 346 Buc-Brasov.
Restaurantul 88-96 sau Bar-Bistro 89-76 se plimba pe 346/347 doar pe Buc-Brasov-Simeria si retur.
*Valabil din 14 ianuarie.
Practic sunt aceleasi 4 vagoane 2 22-96 si 2 restaurante care mergeau pe cele 2 garnituri alea Daciei pana la Curtici si inapoi. Acum restaurantul ajunge doar pana la Simeria iar clasele au suplimentat si 1586 pe Buc-Brasov si 1646 pe Brasov-Buc cu cate 60 locuri.
22-96 vag 1 14:00-16:23 = IR 346 Buc-Brasov 22-96 vag 1 19:20-22:00 = IR 1646 Brasov-Buc.
22-96 vag 2 08:05-10:40 = IR 1586 Buc-Brasov 22-96 vag 2 13:40-16:06 = IR 347 Brasov-Buc. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mar 22 Ian 2019, 14:47 | |
| Posibil sa nu mai fie atatia calatori. Cand mergea prin Sibiu, era mega justificat acel vagon de clasa a 2-a intern. Acum de la noul mers, nu l-am mai vazut. Totusi, calatorii vor fi imprastiati intre 2 vagoane de clasa a 2-a, unul in cap si celalat in coada trenului.. marca CFR Calatori. Restaurantul probabil ramane la Simeria, datorita intarzierilor. Vitosa unde esti acum ? .. Ai zis ca nu stiu eu Mersul prin Sibiu, era mai avantajos.Iar a manevra 2 vagoane cu un LDH nu ia mai mult de 6 minute. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mar 22 Ian 2019, 19:11 | |
| @Dual Dar chiar nu sunt călători de când l-au mutat prin Sighișoara, cară AER, și am tot spus-o pe forum când circula prin Sibiu foarte multă lume îl foloseau pe intern, pe bucățele. Apoi ce am zis eu că nu ști tu? Recitește discuțiile de la topicul întrebări și răspunsuri. Și exact din ziua discuțiilor noastre (14 ianuarie) grupa de Curtici au desființat-o, semn că cineva a ținut cont și de nemulțumirea ta. Ți-era frică că te duci la budă și găsești răhățel pe capacul de la wc |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mar 22 Ian 2019, 19:52 | |
| Nu am calatorit cu Dacia de mult. Totusi au facut-o niste colegi din Germania in noiembrie si decembrie. Exceptand un insotitor de la dormitor care facea ca si calul... scotea niste zgomote ciudate, au fost chiar multumiti. Au spus ca ar fi fost ok si un restaurant.. dar nah. Au mancat la Viena unde au schimbat, pentru ca eu le-am spus ca 7-9 ore isi pun pofta in cui. De venit in tara, nu au mers pana la Bucuresti sa li se lungeasca urechile. Au venit la Arad si plecat tot de la Arad, apoi au venit la Sibiu si plecat de la Deva . Acelasi gunoi cu zgomote de cal, le-a dat locurile cand au plecat din Deva.. dar am fost eu acolo, si i-am spus ca nu stiu ce reguli are el, si ca am vorbit cu 2 casiere, in Sibiu si Deva si sunasem si la Bucuresti la international. Toate au zis ca locurile in international, nu se vand !! Poti in tara sa te urci in tara in aval unde vrei. Nu iei bilet Arad-Viena si te urci la Deva, ca nu e ok;dar daca iei Deva si te urci la Arad nu e nici o problema. De asemenea au ramas placut impresionati de 71-70.Au mai spus ca 71-90 are cabina de 3 persoane prea mica. De aceea a 2-a tura au venit la dormitor de 2 paturi. Cat despre rahatel.. indiferent ca e sau nu tren international, nu e acceptabil asa ceva. Un tren nu poate pleca din statia de formare asa. Chiar bine gandit via Sibiu cu grupa de Arad, acum au trebuit sa-l futa. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mar 22 Ian 2019, 23:22 | |
| Terminati cu prostiile nu citeste nimeni forumul asta nu-i mai faceti pe plac lui Dr2005. Voi pe bune daca ati fi fost niste BOSS-ii prin CFR Calatori v-ati fi pierdut timpul sa cititi forumuri? Eu nu cred si mai ales ca nimic din ce se scrie pe aici nu poate schimba nimic la CFR Calatori. Coincidenta a fost discutia din 14.01 nu e prima data cand se schimba ceva la Dacia pe parcursul RO. Au facut economie de la Dacia dar au suplimentat 1586/1646 cu cate 60 locuri pe Buc-Brasov-Buc fara sa aduca alte vagoane, nu ca ar avea de unde sa aduca 👎👎👎
Iarna asta vad ca e si zapada la k-lumea la munte sunt sigur ca sunt calatori in picioare spre/dinspre munte chiar saca nu mai sunt acasa la PL.Vest sa le vad eu LIVE. Altfel nu vad eu de ce au facut manevra asta suplimentand 1586/1646 pe Buc-Brasov-Buc. Uitati-va cate vagoane are 1634 in anumite zile si e tren nou introdus sau 1633 se pleaca cu 8 vagoane sau 1646 duminica cu vag de la Tg.Mures, vagonul de la 346 si cele 3 de la 1633. Stati linistitica sunt calatori si ar tine ei vagoanele in afara Grivitei 23/24 ore dar nu-i ajuta mersul si turnusurile. Daca cineva vreodata in viata asta din CFR Calatori ar fi urmarit forumul azi am fi avut vagoane cu spati de biciclete pe tot ce mergea pe Buc-Brasov, jumatate din trenurile de pe M800 si cate 6 trenuri pe putin pe M500 si M900. Am fi avut legaturi bune nu care se pierd din cauza la cateva minute si multe altele.
Cand esti BOSS la CFR Calatori indiferent de functie nu ai cum sa iti pierzi pretiosul timp urmarind forumuri de pasionati. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mier 23 Ian 2019, 18:28 | |
| Locomotiva tricoloră, 473 004, este la tracțiunea lui 1578, Galați București. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 Mier 23 Ian 2019, 20:21 | |
| A fost și ieri și e irelevant aspectul ăsta. Mâine ar putea fi una clasa 477 sau chiar LEMA. Topicul se referă la compunerea trenurilor nu la tracțiunea lor. Dacă spuneai penix 004 + 2 etajate erai on topic. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2018 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |