Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze

In jos 
+16
Laurentiu Ciobanu
razvan - trenuri
ldh80
TVlad
tcm
Vitosa
Adirmvl
Adrian78
ets2oltromânia
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
kristi kkk
Katalyn
LanceR
Dr2005
dan tm
20 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMar 01 Aug 2023, 00:20

Nu exista troleibuze mici ci doar mini autobuze electrice..
Probabil acuma un autobuz electric e mai rentabil decât să reconstruiești de la zero o rețea de troleibuz
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMar 01 Aug 2023, 09:33

Adirmvl a scris:
Combustibilul si salariile mi se pare ca sunt cele mai importante costuri. Deci la un autobuz mic, ai avea costuri mai mari per calator. Dar la fel de adevarat e ca unul mare pus la intarvale mari nu atrage calatori, deci si ala tot gol circula.

Problema e ca multi aveti impresia ca aia de la societatile de transport chiar au habar de cum sa lucreze eficiane si/sau ca isi dau interesul.

Pai da, mai ales daca nici nu ai de unde sa stii cat vei astepta in statie, ca ma indoiesc ca la Vaslui au gps pe autobuze/trolebuze, dupa cum nici la Galati n-au, iar acolo chiar au flota noua.

Ori acum nu mai suntem in 1987, cand n-aveai de ales, omu' daca ingheata in statie de 2 ori, a treia oara isi ia masina cu cateva sute de euro, mai da 200 de euro la var-su sa-i schimbe pivoti si ce mai trebuie si apoi isi face treaba cu ea.
Iar apoi ne miram de ce Romulania e plina de masini pe toate strazile si pe toate trotuarele, ca nu mai vezi situatia asta nicaieri in Europa.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeSam 05 Aug 2023, 13:42

https://fb.watch/mdUgMfWYzt/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeSam 05 Aug 2023, 15:16

Trolee noi, metehne vechi, înscrise deja în ADN-ul oricărui şofer de transport public:
- vehiculul opreşte pe banda 2, că doar călătorii pot să sară bordura;
- afişajul e o hârtie în geam cu o cifră şi o literă care n-au nicio semnificaţie pentru cei care nu merg zilnic pe acolo, pe lateral şi în spate nimic;
- şoferul e bine sigilat în cabină;
- urcarea se face doar pe la uşa 3, unde e taxatoarea, că doar de aia suntem în secolul 21;
- coborârea se face pe jumătate din uşa 1;
- uşa 2 rămâne de decor, mă mir că în interior nu e deja fixată roata de rezervă şi lada cu scule.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeSam 05 Aug 2023, 23:15

-Probabil dupa ce vor fi mai bine instruiti soferii de troleibuze din Vaslui unele din aceste aspecte se vor rezolva;
-Intradevar nu inteleg de ce soferul de pe troleibuzul din filmare nu a deschis si usa 2!
-Intradevar trebuie rezolvata si problema cu afisajele, aceste troleibuze moderne fiind dotate cu afisaje electronice, care ar trebui folosite
-O frecventa de circulatie a troleibuzelor la 15 minute ar fi mai rezonabila
-Rolul taxatoarelor este de a nu permite circulatia calatorilor fara bilet. Intradevar se pot desfiinta posturile de taxatoare, dar apoi ar trebui angajati controlori, care sa-i depisteze pe eventualii calatori fara bilet- deci mare economie cu salariile nu s-ar face!

Insa pentru moment sa ne bucuram ca dupa 14 ani troleibuzul a revenit la Vaslui, in trafic comercial cu calatori!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMier 23 Aug 2023, 20:53

https://www.economica.net/atp-trucks-automobile-primul-producator-roman-de-autobuze-electrice-a-livrat-primele-10-unitati_689152.html
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 24 Aug 2023, 16:25

Pentru a mai reduce din poluarea din Bucuresti ar fi util de transformat cateva linii de autobuze in linii de troleibuze (prin realizarea de infrastructura noua pentru troleibuze) astfel:

1. Linia de autobuze 105 Valea Oltului- Piata Presei Libere transformata in linie de troleibuze, pe traseul Valea Argesului- Complex Comercial Baneasa
Traseu tur: Strada Valea Argesului, Drumul Taberei (sud), Bdul. General Vasile Milea, Bdul. Iuliu Maniu, Soseaua Cotroceni, Pod Cotroceni, Strada Constantin Noica, Strada Mircea Vulcanescu, Strada Baldovin Parcalabu, Strada Garii de Nord, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, Bdul. Ion Mihalache, Strada Soveja, Strada Aviator Popisteanu, Bdul. Expozitiei, Piata Montreal, Bdul. Marasti, Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti- Ploiesti.
Traseu retur: Soseaua Bucuresti- Ploiesti, Piata Presei Libere, Bdul. Marasti, Piata Montreal, Bdul. Expozitiei, Strada Aviator Popisteanu, Strada Soveja, Bdul. Ion Mihalache, Calea Grivitei, Piata Garii de Nord, Strada Witting, Calea Plevnei, Strada Constantin Noica, Pod Cotroceni, Soseaua Cotroceni, Bdul. Iuliu Maniu, Bdul. General Vasile Milea, Drumul Taberei (nord), Strada Valea Argesului.

Pentru aceasta ar mai trebui construita infrastructura pentru troleibuze pe: Piata Garii de Nord (sa se faca legatura intre linia de troleibuze de pe Strada Garii de Nord/Strada Witting cu linia de troleibuze de pe Calea Grivitei), Bdul. Ion Mihalache, Strada Soveja, Strada Aviator Popisteanu, Bdul. Expozitiei, Piata Montreal, Bdul. Marasti, Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti- Ploiesti (pana la Complexul Comercial Baneasa)


2. Linia de autobuze 131 transformata in linie de troleibuze, pe traseul Complex Comercial Baneasa- Piata Romana
Traseu: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Piata Presei Libere, Soseaua Kiseleff, Bdul. Maresal Constantin Prezan, Piata Aviatorilor (Piata Charles de Gaulle), Bdul. Aviatorilor, Piata Victoriei, Bdul. Lascar Catargiu.

Pentru aceasta ar trebui construita infrastructura pentru troleibuze pe: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Piata Presei Libere, Soseaua Kiseleff, Bdul. Maresal Constantin Prezan, Piata Aviatorilor (Piata Charles de Gaulle), Bdul. Aviatorilor, Piata Victoriei si partial pe Bdul. Lascar Catargiu.


3. Linia de autobuze 311 transformata in linie de troleibuze, pe traseul Vasile Parvan- Faur Poarta 4, prin prelungirea fostului traseu de troleibuze 92 de la fostul capat de linie “Baraj Dunarea” pana la “Faur Poarta 4” (pe: Strada Liviu Rebreanu, Bdul. 1 Decembrie 1918).


4. Linia de autobuze 312 transformata in linie de troleibuze, pe traseu Platforma Comerciala Arcade Berceni- Piata Unirii
Traseu: Bdul. Metalurgiei, Strada Turnu Magurele, Strada Emil Racovita, Strada Nitu Vasile, Piata Sudului, Calea Vacaresti, Bdul. Tineretului, Bdul. Dimitrie Cantemir, Piata Unirii.
Pentru aceasta ar mai trebui construita infrastructura pentru troleibuze pe Bdul. Metalurgiei.


5. Linia de autobuze 313 transformata in linie de troleibuze, pe traseul Piata Unirii- Piata de Gros
Traseu: Bdul. Dimitrie Cantemir, Bdul. Tineretului, Calea Vacaresti, Piata Sudului, Strada Nitu Vasile, Bdul. Alexandru Obregia, Bdul. Metalurgiei, Strada Dealul Bradului.
Pentru aceasta ar mai trebui construita infrastructura pentru troleibuze pe Bdul. Metalurgiei si pe strada Dealul Bradului.


6.Linia de autobuze 336 de autobuze transformata in linie de troleibuze, pe traseul Complex Apusului- Piata Rosetti
Traseu: Strada Apusului, Bdul. Iuliu Maniu, Soseaua Cotroceni, Strada Gheorghe Marinescu, Bdul. Bdul. Eroilor Sanitari, Piata Operei, Bdul. Mihail Kogalniceanu, Bdul. Regina Elisabeta, Piata Universitatii, Bdul. Carol intai.
Pentru aceasta ar mai trebui construita infrastructura pentru troleibuze pe strada Apusului.


7. Linia de autobuze 361 transformata in linie de troleibuze, pe traseul Complex Comercial Baneasa- Sura Mare
Traseu: Calea Serban Voda, Bdul. Dimitrie Cantemir, Pasajul Unirii, Bdul. Ion I. C. Bratianu, Piata Universitatii, Bdul. Nicolae Balcescu, Bdul. General Gheorghe Magheru, Piata Romana, Bdul. Lascar Catargiu, Piata Victoriei, Bdul. Aviatorilor, Piata Piata Charles de Gaulle, Bdul. Maresal Constantin Prezan, Arcul de Triumf, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti- Ploiesti.

Pentru aceasta ar mai trebui construita infrastructura pentru troleibuze pe: Calea Serban Voda, Pasajul Unirii (prin pasaj), Bdul. Ion I. C. Bratianu, Piata Universitatii, Bdul. Nicolae Balcescu, Bdul. General Gheorghe Magheru, Piata Romana, Bdul. Lascar Catargiu, Piata Victoriei, Bdul. Aviatorilor, Piata Piata Charles de Gaulle, Bdul. Maresal Constantin Prezan, Arcul de Triumf, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti- Ploiesti.


8. Linia de autobuze 368 transformata in linie de troleibuze, pe traseul Valea Argesului- Calea Victoriei
Traseu tur: Strada Valea Argesului, Drumul Taberei sud, Strada Sibiu, Drumul Taberei nord, Bdul. General Vasile Milea, Bdul. Iuliu Maniu, Soseaua Cotroceni, Strada Constantin Noica, Strada Mircea Vulcanescu, Strada Baldovin Parcalabul, Strada Garii de Nord, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, Calea Victoriei.
Traseu retur: Calea Victoriei, Bdul. Dacia, Calea Grivitei, Piata Garii de Nord, Strada Witting, Calea Plevnei, Strada Constantin Noica, Soseaua Cotroceni, Bdul. Iuliu Maniu, Bdul. General Vasile Milea, Drumul Taberei nord, Strada Sibiu, Drumul Taberei sud, Strada Valea Argesului.

Pentru aceasta ar trebui reconstruita fosta infrastructura pentru troleibuze de pe Calea Grivitei- Calea Victoriei.


9. Linia de autobuze 381 transformata in linie de troleibuze, pe traseul Piata Resita- Strand Straulesti
Traseu: Strada Resita, Strada Izvorul Rece, Strada Nitu Vasile, Piata Sudului, Calea Vacaresti, Bdul. Tineretului, Bdul. Dimitrie Cantemir, Piata Unirii, Pasajul Unirii, Bdul. Ion I C Bratianu, Piata Universitatii, Bdul. Nicolae Balcescu, Bdul. General Gheorghe Magheru, Piata Romana, Bdul. Lascar Catargiu, Strada Gheorghe Manu, Piata Sfintii Voievozi, Strada Occidentului, Strada Gheorghe Polizu, Calea Grivitei, Bdul. Bucurestii Noi.


10. Linia de troleibuze 66 prelungita pana la capatul de linie de la Vasile Parvan.

Alte linii de troleibuze care ar trebui reinfiintate (prin reconstructia infrastructurii de troleibuze in zona de nord a Bucurestiului- pe Soseaua Nicolae Titulescu, Bdul.. A I Cuza, Piata Victoriei, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Bdul. Aviatorilor, Bdul. Beijing, Soseaua Nordului cu pasaj denivelat peste M800, Strada Elena Vacarescu) sunt:

-Linia 80 Gara de Nord- Parc Herastrau
Traseu tur: Bdul. Gheorghe Duca, Bdul. A. I. Cuza, Soseaua Nicolae Titulescu, Piata Victoriei, Bdul. Aviatorilor, Piata Charles de Gaulle, Bdul. Aviatorilor, Bdul. Beijing, Soseaua Nordului
Traseu retur: Soseaua Nordului, Bdul. Beijing, Bdul. Aviatorilor, Piata Charles de Gaulle, Bdul. Aviatorilor, Piata Victoriei, Soseaua Nicolae Titulescu, Calea Grivitei, Bdul. Gheorghe Duca.

-Linia 81 Gara de Nord- Complex Comercial Baneasa
Traseu tur: Bdul. Gheorghe Duca, Bdul. A. I. Cuza, Soseaua Nicolae Titulescu, Piata Victoriei, Soseaua Kiseleff, Arcul de Triumf, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti-Ploiesti.
Traseu retur: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Piata Presei Libere, Soseaua Kiseleff, Arcul de Triumf, Soseaua Kiseleff, Piata Victoriei, Soseaua Nicolae Titulescu, Calea Grivitei, Bdul. Gheorghe Duca.

-Linia 82 Sura Mare- Complex Comercial Baneasa ( in 1982 a existat o linie de troleibuze Sura Mare- Aeroport Baneasa)
Traseu: Calea Serban Voda, Bdul. Dimitrie Cantemir, Pasajul Unirii, Bdul. Ion I. C. Bratianu, Piata Universitatii, Bdul. Nicolae Balcescu, Bdul. General Gheorghe Magheru, Piata Romana, Bdul. Lascar Catargiu, Piata Victoriei, Bdul. Aviatorilor, Piata Piata Charles de Gaulle, Bdul. Maresal Constantin Prezan, Arcul de Triumf, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere, Soseaua Bucuresti- Ploiesti.

-Linia 83 Turnu Magurele- Parc Herastrau (in 1982 a existat linia de troleibuze Bdul. Metalurgiei- Parc Herastrau)
Traseu: Strada Turnu Magurele, Strada Emil Racovita, Strada Nitu Vasile, Piata Sudului, Calea Vacaresti, Bdul. Tineretului, Bdul. Dimitrie Cantemir, Pasajul Unirii, Bdul. Ion I. C. Bratianu, Piata Universitatii, Bdul. Nicolae Balcescu, Bdul. General Gheorghe Magheru,Piata Romana, Bdul. Lascar Catargiu, Piata Victoriei, Bdul. Aviatorilor, Piata Charles de Gaulle, Bdul. Aviatorilor, Bdul. Beijing, Soseaua Nordului.


De asemenea se poate analiza daca ar fi util de construit infrastructura pentru troleibuze pe strada Jean Louis Calderon, Batistei, Icoanei,pana la intersectia cu Bdul. Dacia, pentru infiintarea unor linii de troleibuze care sa aibe capatul in zona intersectiei Bdul. Dacia/Piata Spaniei/Strada Dumbrava Rosie/Strada Icoanei!

Daca s-ar reconstruit infrastructura pentru troleibuze pe traseele amintite mai sus , "nodurile" retelei de troleibuze de la Gara de Nord, Piata Victoriei si Piata Rosetti ar arata astfel:

-"Nod" de troleibuze Gara de Nord

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Bucure10


-"Nod" de troleibuze Piata Victoriei

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Bucure11


-"Nod" de troleibuze Piata Rosetti

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Bucure12


Tinand cont de avantajele troleibuzului ca mijloc de transport (este nepoluant, eficient si mult mai fiabil decat autobuzele electrice) PMB si STB ar trebui sa investeasca masiv in infrastructura pentru troleibuze si in transformarea mai multor linii de autobuze in linii de troleibuze!








Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeVin 25 Aug 2023, 01:00

Bun, o să profit de faptul că-s în CO şi nu mă duc mâine la muncă.

1. 105 nu mai circulă de ani buni pe Ramura de Sud a Drumului Taberei, ci pe cea de nord, adică pe deasupra metroului. Nu mai există infrastructura pentru troleibuze pe ramura de nord, nici stâlpii, nici cablurile îngropate. Iar pe ramura de sud există deja troleul 93, care ar merge foarte bine cu câteva troleibuze în plus. De altfel, ,,centrul" cartierului Dr. Taberei nu mai e de mult Piaţa Moghioroş (văd că îţi place comunismul, deci o să folosesc denumirea comunistă), ci Auchan-ul cosntruit pe locul fostei fabrici Tricodava. Auchan-ul, în sine, e un mini-mall, la care se adaugă sediul central al filialei române a Auchan, peste drum de el e parcul Drumul Taberei, iar în spatele lui s-a construit un cartier de blocuri P+11... desigur, cum nici Metrorex nu s-a gândit în 2009 când a făcut SF-ul pentru M5 la dezvoltarea viitoare a zonei (a fost analizată şi varianta metroului prin ramura de sud, fiind respinsă), M5 cară aer pe sub ramura de nord, că Metrorex crede că lumea merge la Piaţa Moghioroş, la liceul PTTR (Colegiul Ghe. Airinei, de fapt, care e în renovare de vreo 10 ani) şi la Cinema Favorit (şi ăsta închis definitiv prin 2005). Bonus, de curând s-a desfiinţat şi biroul de Evidenţa Populaţiei de lângă Secţia 22 Mil...Poliţie, din spatele Pieţei Moghioroş, Şcoala 164 e şi ea în renovare de vreo 4 ani... da' bine că TPBI plimbă 2 trasee de autobuz pe Ramura de Nord, în vreme ce Sudul are nişte trolee care vin din an în paşti pe o reţea care e praf şi pulbere. Mă rog, se putea şi mai rău.

2. Linia 131 e desfiinţată de o lună.

3. Capătul de linie ,,Barajul Dunărea" (de fapt Barajul Dunării) nu mai există de mult şi nici reţeaua de troleu aferentă. În plus, 311 merge pe Liviu Rebreanu, C. Libertăţii, Mihai Bravu şi Pache Protopescu, nu de-a lungul reţelei de troleu. Înţeleg că sunt idei să o ţină pe C. Libertăţii până în Bd. Basarabia şi apoi să o ia pe la Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi (sau Muncii dacă preferi denumirile comuniste), dar asta într-un viitor incert.

4. 312 nu mai are de vreo 2 ani traseul ăla.

5. Teoretic, locul lui 313 va fi luat de o parte din noile troleibuze cu autonomie care urmează să sosească.

6. Ar fi cel mai simplu lucru de făcut, tocmai de aia nu se va face. Mai mult, STB are în plan şi desfiinţarea reţelei de pe Bd. Iuliu Maniu, între Master SA şi Liceul Auto, urmând ca 62 să meargă pe baterii până în Militari Rezidence.

7. Linia 361 a fost desfiinţată acum o lună.

8. Ce să caute 368 pe Str. Sibiu?! 368 are traseul foarte bun cum îl are acum.

9. Deja 381 face vreo 2 ore şi ceva pe semicursă... dus mai la mama cucului ar face 3...

10. Vrei să spui scurtată la Vasile Pârvan, nu? Că Podul Cotroceni e mai departe... în plus, prelugirea a fost fix din cauza capătului impropriu de la Vasile Pârvan, capăt care nu ar trebui să existe (70 se poate duce liniştit la Gara de Nord şi dispare nevoia captăului de la Pârvan).

----
La ora actuală sunt discuţii aprinse între STB şi TPBI pe de-o parte şi Metrorex pe cealaltă. În contextul M5, STB doreşte să-i facă Metrorex o reţea nouă Eroilor - Ştirbei-Vodă - Magheru - Piaţa Romană, cu retur pe Dacia şi Berzei, care să-i permită să ducă 66, 69, 85, 90 spre E oraşului via Piaţa Romană şi care, în teorie, ar putea duce şi la eliminarea lui 368 actual, dacă TPBI-ului i-ar veni mintea la cap şi l-ar băga iar pe ramura de sud.
Metrorex nu vrea şi le sugerează să fie mulţumiţi cu refacerea reţelei pe Kogălniceanu după ce se termină lucrările sau să renunţe de tot la trolee şi să ia banii de despăgubire.
O să fie interesant de văzut cum va evolua disputa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeVin 25 Aug 2023, 06:49

Liniile de autobuze amintite le-am luat de pe site-ul oficial al STB- m-am gândit că acolo rutele autobuzelor și troleibuzelor sunt actualizate!

Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 720
Data de inscriere : 06/03/2023

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeSam 26 Aug 2023, 10:03

Se pricepe si la transportul in comun din Bucuresti,este reincarnarea lui Ceasca.De la el din fundu Moldovei impute forumul cu aberatii si porcarii.Impusca te bah
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMar 14 Noi 2023, 21:30

Adirmvl a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
nu inteleg de ce in orasele mici nu se opteaza pentru asa ceva.

Combustibilul si salariile mi se pare ca sunt cele mai importante costuri. Deci la un autobuz mic, ai avea costuri mai mari per calator. Dar la fel de adevarat e ca unul mare pus la intarvale mari nu atrage calatori, deci si ala tot gol circula.

Problema e ca multi aveti impresia ca aia de la societatile de transport chiar au habar de cum sa lucreze eficiane si/sau ca isi dau interesul.
Un autobuz mare are un consum urban de aprox. 30 l/100 km! Un midibuz gen Isuzu, BMC, Temsa ori Otokar merge pe 15 l/100 km! O stiu din practică! Lucrez instructor de categoria D! Și mai fac o cursă de transport în cont propriu pe un midibuz Isuzu! Autobuzul de scoală cu mers asemănător cu cel de transport public local, lucrez pe o Setra destul de nouă, consumă dublu! Iar dacă numarul de călători de pe traseu nu umple nici la orele de vârf acel autobuz măcar pe jumătate, e mult mai practic un midibuz. Plus faptul că orașe gen Vaslui nu au peste tot bulevarde pe care să manevrezi în siguranță și lejer un autobuz mare!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMar 14 Noi 2023, 21:33

Kristi kkk oare un autobuz hibrid ce consum are?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMar 14 Noi 2023, 23:50

La Vaslui principalele străzi și bulevarde pe unde circula autobuzele și troleibuzele (Strada Stefan cel Mare, strada Traian, strada Ceramica, etc) sunt destul de largi, deoarece municipiul Vaslui a fost reconstruit din temelii după 1968! Inclusiv pe traseele spre satele suburbane (Brodoc, Gura Bustei/Viișoara, Moara Grecilor, Rediu) se merge cu autobuze mari , de 12 m, și nu am auzit sa fie vreo problema din cauza asta!
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMier 15 Noi 2023, 08:38

Eu inteleg asta, dar decat sa pui un autobuz mare care vine din ora in ora, mai bine pui un midibuz care vine la fiecare 30 de minute, atragi mai multi calatori cu curse mai dese, chiar daca o faci cu autobuze mai mici.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitimeMier 15 Noi 2023, 19:08

Adrian78 a scris:
Kristi kkk oare un autobuz hibrid ce consum are?
Habar n-am, n-am condus niciodata un autobuz hibrid!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze   Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Troleibuze- Autobuze Electrice- Autobuze
Sus 
Pagina 13 din 18Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Autocarele, sicrie pe roti !
» Dube, autocare, autobuze în România
» Poze cu mijloace de transport in comun
» UZ-Ucraina
» rute in care trenul ar fi in avantaj fata de autobuze

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: