|
| Trenuri Interregio | |
|
+86ciprian71 MariusM Tony-PH Sabik theblackstigx teoiasi cristi ar CristyanC ravers75 Andrei Andras ets2oltromânia Simo1971 Dionis CristianSM alex1987 Davee91 kristi kkk AeroX Lineus646 alliens COSTACHE MIHAIL get. TudorVD laur 133 Bobby_TM qew00 mariushal bubu mihaitzateo Andrey_tm AndreiStefan alex_trs cosmin br cristy79 riciu Rarau Jurnal Feroviar andreiavram bobi Vitosa mielutu zburator AndiCFR razvan - trenuri gabrielcr Norbi Razvan Tudor matei vulcan baiazid Semafor Mushu Katalyn Teodor TonyCFR Vale mariuscfrbucuresti IonutChircu mureseanu_976 Katalin4653 Feroviar_18 DB Robert allred decward 92Dragos cortexedge sovidiu TonyGFR ALEXCFR Mihai-Aurel cardinal Jhonyla DUAL dan tm Dr2005 florin29sv c o r v i n Adrian78 DPS Nesebar alex.alexus.tm florin.lifticariu calatorprinromania tcm Spartan1948 Adirmvl 19jimmy84 LanceR 90 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 17:16 | |
| Trenuri suplimentare inseamna trase in plus deci mai bine ar fi suplimentarea cu vagoane deci DT Tendinta europeana e a vagoanelor etajate de viteze +200km/h erau bune si pentru noi niste vagoane etajate gen IC2000 de la SBB |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 17:31 | |
| Nu mai avem calatori pentru trenuri suplimentare uitati-va ca ultimile ierni nu au mai circulat trenuri suplimentare spre Predeal-Brasov, la fel si spre Iasi de Sfanta Parascheva sau celebrele suplimentare de Iasi, Suceava in ajunul Craciunului, Anului Nou sau de Paste.
Mai nou CFR a ajuns sa depinda pe ruta NR 1 iarna de zapada, o so duca bine cateva saptamani ca mai e vacanta, apoi sarbatorile pe stil vechi al moldovenilor etc si zapada caci la un moment dat se va putea schia peste tot pe Valea Prahovei si Poiana Copos Brasov. In rest traiasca media de 5 vagoane/IR si doar in week-end-uri ceva mai multe ar tot asa noroc cu sarbatorile, vacantele si zapada.
Uitati-va ca nici 1645 nu sare de 5 vagoane desi au fost ierni cand in ajunul sarbatorilor a avut si 8 vagoane pe intreaga relatie in afara de grupa de Brasov si exemplele pot continua dar ma opresc aici.
Sambata si Duminica se intorc aia multi care au plecat sa faca revelionul la munte asa ca atunci vom vedea din nou trenuri peste 10 vagoane care vin dinspre Brasov.
4 rame electrice daca avea CFR facea fata pe Buc.Nord-Predeal si retur mers glontz cate 2 curse/zi de fiecare ala era. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 01 Ian 2016, 17:50 | |
| - kerpeten ali a scris:
4 rame electrice daca avea CFR facea fata pe Buc.Nord-Predeal si retur mers glontz cate 2 curse/zi de fiecare ala era. Avem prea multe vagoane noi / modernizate, mai taie ramele ! Inchiriati Tauri de la MRCE si dati la pendulare ; Taurul consuma 1 kW pe ora in stare stand-by. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 01 Ian 2016, 18:44 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- kerpeten ali a scris:
4 rame electrice daca avea CFR facea fata pe Buc.Nord-Predeal si retur mers glontz cate 2 curse/zi de fiecare ala era. Avem prea multe vagoane noi / modernizate, mai taie ramele ! Inchiriati Tauri de la MRCE si dati la pendulare ; Taurul consuma 1 kW pe ora in stare stand-by. Chiar 0.44kw/h
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 01 Ian 2016, 20:29, editata de 2 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 01 Ian 2016, 18:52 | |
| Pe Bucureşti - Braşov nu prea sunt trenuri care să poată fi făcute cu rame. Cel mult 11033/4, 1645/6*, iar în cursul săptămânii şi 3003/3012 şi 1630/1. Restul au suficienţi clienţi pentru trenuri clasice.
*)Deşi numărul de călători nu justifică vagoane, nu ai ce să faci de la Deda la Târgu Mureş şi retur, unde nu ai electrificare. Prin urmare, pe toată Valea Prahovei îţi rămâne pretabil la rame doar 11033/4, iar în cursul săptămânii câte încă o ramă pentru 3003/3012 şi 1630/1. Iar în week-end iei rama de pe 1630/1 şi o adaugi la 11033/4, pentru că cea de pe 3003/3012 ar avea alt turnus. Şi dai în altă problemă: dacă în week-end ai vagoane la 3003/3012 şi 1630/1, ce faci în cursul săptămânii cu vagoanele? Prin urmare, e o bătaie de cap imensă, mai bine pui ramele pe Bucureşti - Constanţa, unde, în extrasezon, o ramă cu 4 vagoane e arhisuficientă.
Cine ştie ce tarife o avea MRCE... dacă dai 1000 euro pe zi chirie pe locomotivă, nu ai făcut nimic, degeaba consumă puţin. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 01 Ian 2016, 19:22 | |
| Cam 50000e pe luna costa chiria la un Siemens 189 MRCE la banii astia nu trebuie sa stea deloc si sa duca trenuri tonate de benzina si motorina Totusi Dragos trebuie locomotive mai noi adaptate cu sistem lastmile unde faci reviziile la 10000 km nu la 7 zile consum mic de cand lucru la RCRo de un an nu stiu daca am prins 5 locomotive Taurus defecte adica care sa circula remorcate si sunt 20 omologate si circula in Romania |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 01 Ian 2016, 22:19 | |
| Trebuie locomotive noi, dar mai bine cumpărăm câteva, care să tragă trenurile lungi şi grele peste munţi + unele trenuri de navetă din jurul oraşelor mari, formate cu etajate. S-a făcut şi un necesar de rame electrice şi diesel, ar trebui 224 unităţi (unele cu 3, altele cu 4 vagoane) pentru ca trenurile să fie la rentabilitatea maximă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 01 Ian 2016, 22:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trebuie locomotive noi, dar mai bine cumpărăm câteva, care să tragă trenurile lungi şi grele peste munţi + unele trenuri de navetă din jurul oraşelor mari, formate cu etajate.
S-a făcut şi un necesar de rame electrice şi diesel, ar trebui 224 unităţi (unele cu 3, altele cu 4 vagoane) pentru ca trenurile să fie la rentabilitatea maximă. Pai tocmai trenurile regio de scurt parcurs trebuie facute cu rame si automotoare si acuma stim cu totii ca din banii de cumparat/modernizat etajate LDHuri Malaxe Clasa47 LVT clasa58 se puteau cumpara 100 de rame si automotoare Si etajatele puteau fi modernizate cu vagon cu post de conducere ca sa fie garnitura pushpull solutii sunt destule banii lipsesc sper sa fie receptiv domnul director la propunerile noastre |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 03 Ian 2016, 22:30 | |
| - Katalyn a scris:
Sambata si Duminica se intorc aia multi care au plecat sa faca revelionul la munte asa ca atunci vom vedea din nou trenuri peste 10 vagoane care vin dinspre Brasov.
esti clarvazator azi IR 1630 a avut 13 vagoane si pe Brasv -Predeal DT, evident, motiv pentru care a plecat cu 10 minute intarziere din Predeal, intarziere nerecuperata pana la Bucuresti...si cele 13 vagoane nu stiu daca au fost suficiente, daca si din celelalte statii s-au urcat calatori cum s-au urcat din Predeal |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 04 Ian 2016, 00:48 | |
| Ieri, duminica 03 ianuarie a avut tot 12 vagoane. Am sperat ca va avea 13 din cauza ca perechea IR 1631 dimineata a ajuns la Brasov cu 8 vagoane si mai primea 5 vagoane de la IR 1621.
Compunerea a fost asa la IR 1630 : 21-86, 19-70, 21-87, 84-96, 19-83, 21-87, 21-87 + 21-76, 21-76, 22-96, 10-91, 22-76. Cel de-al 13-lea vagon 21-87 a venit inapoi la Buc.Nord cu IR 1622 atasat la Brasov la urma trenului peste cele 2 vagoane 20-87 de la R 11022.
Nu sunt clarvazator doar ca de atatia ani de zile am ajuns sa cunosc dinainte cele mai aglomerate zile din an de pe ruta NR 1.
Au fost suficiente ca multi s-au intors sambata, iar ieri inaintea lui IR 1630 a mai fost si R 11034 super-arhiplin cu 3 vagoane si RT 14036 cu 3 rame ( 9 vagoane ) |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6223 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 04 Ian 2016, 17:48 | |
| Hyperion si iarna de la Constanta. RES 002 Hyperion by Constantin Andrei Stefan, on Flickr |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 04 Ian 2016, 19:31 | |
| IR 1662 Iasi - Bucuresti Nord tractat de EA 888 si EA 567, 22.12.2015 |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 08 Ian 2016, 18:57 | |
| IR 1526 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Interregio | |
| |
| | | | Trenuri Interregio | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |