| Trenuri Interregio | |
|
+86ciprian71 MariusM Tony-PH Sabik theblackstigx teoiasi cristi ar CristyanC ravers75 Andrei Andras ets2oltromânia Simo1971 Dionis CristianSM alex1987 Davee91 kristi kkk AeroX Lineus646 alliens COSTACHE MIHAIL get. TudorVD laur 133 Bobby_TM qew00 mariushal bubu mihaitzateo Andrey_tm AndreiStefan alex_trs cosmin br cristy79 riciu Rarau Jurnal Feroviar andreiavram bobi Vitosa mielutu zburator AndiCFR razvan - trenuri gabrielcr Norbi Razvan Tudor matei vulcan baiazid Semafor Mushu Katalyn Teodor TonyCFR Vale mariuscfrbucuresti IonutChircu mureseanu_976 Katalin4653 Feroviar_18 DB Robert allred decward 92Dragos cortexedge sovidiu TonyGFR ALEXCFR Mihai-Aurel cardinal Jhonyla DUAL dan tm Dr2005 florin29sv c o r v i n Adrian78 DPS Nesebar alex.alexus.tm florin.lifticariu calatorprinromania tcm Spartan1948 Adirmvl 19jimmy84 LanceR 90 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5248 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 00:53 | |
| Mersul se face anual, dar o statiune de interes local/national poate avea caracter de sezonalitate. Crede-ma, foarte bucuros sunt ca exista acest tren pentru Ocna Sibiului. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 01:07 | |
| - kerpeten ali a scris:
- IR 1621 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Arad-Timisoara.Nord cu 14 vagoane, 30 decembrie.
Ce poze chiar de Ziua Republicii. 14 vagoane, tren adevarat si cu un motor de pe secundara, fain. ____________ Off topic in stinga locului unde ai stat, la baza rambleului am vazut cind am trecut ca s-au aciuat unii si si-au facut o satra.De asemenea am vazut din trenul oprit in Vest ca dupa liniile garii(pe stinga mergind spre Brasov) terenul este ingradit cu podet peste conductele alea, gazon totul intretinut, ce s-a facut acolo? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 01:39 | |
| - get. a scris:
- Mersul se face anual, dar o statiune de interes local/national poate avea caracter de sezonalitate.
Crede-ma, foarte bucuros sunt ca exista acest tren pentru Ocna Sibiului. Cand pleca pe la 7 dimineata din Cluj si pe la 3 dupa-masa din Valcea mai avea un sens oprirea in Ocna. Si am fost destul cu trenul asta, deci stiu ce vorbesc. Acum mai repede are sens daca ai legatura R pentru IR-ul Satu Mara- Bucuresti de zi si invers pentru statiune. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 04:05 | |
| @dan tm se putea si 15 vagoane, am vazut vagoanele de acolo de sus erau pline toate si in picioare, apoi am vazut pe seara o poza cu puhoiul din Gara De Nord la 1621 cred ca au fost calatori de cel putin 17 vagoane. Oricum se vede ca la 14 vagoane locomotiva nu mai trage la fel ca la 6. Tragea din greu ieri dovada se poate observa si pe IRIS ca a acumulat intarziere pana la Brasov.
Amaratii aia de s-au aciuat acolo sunt inofensivi nu ai treaba deloc cu ei, iar ce ai vazut la Vest in stanga pe camp e doar un parc care se construieste cu mare intarziere. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 04:32 | |
| Katalin, ai idee cu cate vagoane a plecat mai departe IR1621 din Brasov in ziua de 30 decembrie? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 08:42 | |
| Primele 6 le-au scos cu electrica la Brasov si a plecat mai departe cu ultimile 8 : 22-96, 22-96, 30-76, 22-96, 22-96, 22-96 + 21-87, 21-87. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 09:31 | |
| - kerpeten ali a scris:
- @dan tm se putea si 15 vagoane, am vazut vagoanele de acolo de sus erau pline toate si in picioare, apoi am vazut pe seara o poza cu puhoiul din Gara De Nord la 1621 cred ca au fost calatori de cel putin 17 vagoane. Oricum se vede ca la 14 vagoane locomotiva nu mai trage la fel ca la 6. Tragea din greu ieri dovada se poate observa si pe IRIS ca a acumulat intarziere pana la Brasov.
Amaratii aia de s-au aciuat acolo sunt inofensivi nu ai treaba deloc cu ei, iar ce ai vazut la Vest in stanga pe camp e doar un parc care se construieste cu mare intarziere. A depasit tonajul maxim admis a avut 716t in loc de 550 conform CTF6942 |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 09:33 | |
| Si cum se traduce asta ? Ca nu am facut scoala la Cenafer sa stim. Ce dispoziti se dau ? Pe ce sector a depasit tonajul ? Tonajul trenului sau al sectiei in general ? Ca 1741 vinerea mereu avea 15 vagoane. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 12:52 | |
| Da dar 1741 și 1641 pleacă în DT de fiecare dată. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 13:16 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Da dar 1741 și 1641 pleacă în DT de fiecare dată.
La 1741 rare au fost cazurile cu DT si asta in mersul trecut ca in actualul pana acum nu s-a băgat DT. La 1641 alta e problema si are legătură cu turnusul brașovenilor fiind mașinile ce vin la Bucuresti cu 1526 si 473-2. @kerpeten ali Daca gâfâia ieri cu 14 vag in plin demaraj la plecarea din Ploiești îți dai seama dincolo de Campina, Posada ori la demarajul din statiile unde oprește in parcurs. E normal sa geama fiind o mașină de viteza (cls 41) si nu de tonaj (cls 40), nu ca n-ar geme si astea. Dar una e cu 5-6 vag si alta e cu 14 urcând si munții. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 13:36 | |
| De la ce tonaj trebuie DT pe secțiile mai de munte? Eu știam că de la +550 de tone se cere DT. Cam tot ce urcă dinspre Brașov spre Predeal și trece de 10-11 vagoane are DT. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 14:37 | |
| @Vitosa unde stau eu la 1,8 km de gara Ploiesti Vest spre munte am vazut destule trenuri de la 3 vagoane la 16 vagoane iar la demaraj am vazut cazuri cand zbura cu 11 vagoane cum a fost IR 1636 acum cateva zile dar si Dacia cu 9 vagoane cand abia tragea de ele sau invers dar asta de ieri IR 1621 cu EA 056 si cele 14 vagoane cu calatori de 17 practic tragea din greu nu stiu daca avea 65-70 km/h la 2 km dupa ce a plecat din PL.Vest. Ia sa fi fost o zi normala cu doar 6 vagoane in spatele blocului la mine avea deja 90-100.
@mielutzule la IR 1641 pe sensul Buc.Nord-Brasov la 15 vagoane e suficienta o singura locomotiva ca merge cu 2 e din cauza turnusului. La fel am prins ani trecuti IR 1641, IR 1931, IR 1741 cu 16 vagoane tot cu o singura locomotiva cand te duci spre Brasov e de urcat mai usor de la Campina la Predeal apoi urmeaza coborarea o superbitate de traseu chiar nu ma plang ca e linia veche si viteza redusa ai timp sa admiri peisajele si sa auzi suntetul joantelor, asta inseamna sa mergi cu trenul. In schimb la intoarcere din Brasov la Predeal e nevoie de DT la trenurile de 10 vagoane inclusiv si peste 10 caci e panta mare, totusi ma intreb cum se descurcau la personale cu 7 etajate si cu plecare din Tunelul Mare halta, sigur pleca cu scartz. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 15:21 | |
| - mielutu zburator a scris:
- De la ce tonaj trebuie DT pe secțiile mai de munte? Eu știam că de la +550 de tone se cere DT. Cam tot ce urcă dinspre Brașov spre Predeal și trece de 10-11 vagoane are DT.
Brasov-Predeal EA - 650 tone EA1 - 550 to Pentru ce depaseste se solicita DT. Ploiesti-Predeal EA - 800 to EA1 - 750 to @kerpeten ali O fi 056 mai obosita. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 15:29 | |
| De unde tata oboseala e vorba ca avea dupa ea 14 vagoane si calatori de cel putin 17 e mai greu la demaraj. Pe vechiul mers cand vedeam Dacia 346 ce demaraj lent avea la plecarea din PL.Vest cu clasa 40 radeam cate o ora, bine ca de la noul mers am intrat in normalitate. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 31 Dec 2015, 16:56 | |
| Acuma cind este cerere pe Bucuresti -Brasov cum ar fi mai bine, sa aiba mai multe vagoane si DT sau sa aiba mai putine vagoane si sa fie trenuri suplimentare cu o singura locomotiva?
Ma gindesc ca in continuare va fi cerere de trenuri pe linia asta deci s-ar putea suplimenta trenurile sau vagoanele.
Nu ar putea fi suplimentate vagoanele si DT pina Brasov -Predeal la anumite trenuri, la Predeal dezleaga DT si citeva vagoane care sa coboare ca tren suplimentar sau sa se ataseze la un tren sosit de la Brasov si tot asa?
Adica 14 -15 vagoane se umplu cit 17, deci hai sa fac 1621 cu 14 vagoane si in urma lui la 30 de minute 12621 cu 8 vagoane pina la Brasov unde le combin cu altele si le cobor ca e nevoie de ele peste citeva ore la urcare si tot asa, flexibilitate. ___
off topic, kerpeten ,mersi pentru detalii. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Interregio | |
| |
|
| |
| Trenuri Interregio | |
|