Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Suceava Burdujeni (500)

In jos 
+16
Cont.dezactivat
cfr500
basa
Dr2005
Re6/6
mishu88
Nesebar
Kriszti219
bogdan srl
electrica912
Semafor
Andrey_tm
adycfrbucuresti
vrabieionut
Vlad
Ionutz
20 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeDum Mai 13, 2012 10:26 pm

Re6/6 a scris:
Dr2005 a scris:
Depinde cui aparţine terenul ăla cu buruieni, că e posibil să nu (mai) fie al CFR S.A..
.......intereseaza pe cineva cui apartine?

banuiesc ca liniile (mai) apartin de statie......m-am referit la vegetatia de la peroane si intre firele caii..

Iluzia optică a fotografiei, realizată pe o rampă de încărcare/descărcare, face ca acel bădădău să pară că e între linii... dar nu e. Acea iarbă a crescut pe platforma de încărcare nemaifolosită de ani de zile. Vina e a mea că nu mi-am ales un alt loc mai bun de fotografiere.
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
basa

basa


Numarul mesajelor : 65
Varsta : 26
Localizare : Pascani , M500
Reputatie : 4833
Data de inscriere : 04/11/2011

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeDum Aug 26, 2012 10:32 am

Cateva poze si d ela mine:
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 DSC05815
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 DSC05828
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 DSC05829
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 DSC05836
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 DSC05839
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11654
Data de inscriere : 08/09/2011

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeDum Aug 26, 2012 6:14 pm

Suceava, 21 august 2012

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 20120821161016






Ultima editare efectuata de catre andrey_tm in Lun Aug 27, 2012 10:29 am, editata de 2 ori
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11654
Data de inscriere : 08/09/2011

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeLun Aug 27, 2012 10:16 am

Suceava, 3 iulie 2012

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 20120703061749
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 20120703071620
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 20120703062036


Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6955
Data de inscriere : 12/02/2009

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeVin Oct 12, 2012 2:16 pm

Citat :
Gara Burdujeni, una din perlele feroviare ale Bucovinei

Gara C.F.R. Burdujeni din Suceava, pe care o ştim cu toţii, a devenit o necesitate odată cu pătrunderea reţelei de căi ferate în Moldova, fiindcă gara veche, construită din bârne, nu mai corespundea.

http://www.crainou.ro/?module=displaystory&story_id=52543&format=html

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
cfr500




Numarul mesajelor : 2597
Varsta : 24
Reputatie : 7367
Data de inscriere : 18/11/2011

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeSam Oct 27, 2012 11:45 pm

Aceste serpuituri au aparut din cauza ca peroane au fost lațite in timpul modernizarii statiei? Daca da, inainte cate linii erau destinate calatorilor?
lonutz a scris:
Ieri 8 iulie am trecut din nou prin aceasta frumoasa gara, din pacate tot dimineata, iar lumina pentru pozat nu a fost cea mai grozava.. Iata cateva imagini

Vedere spre Veresti

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 P1080767

si Suceava Nord (Itcani)

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 P1080766
Sus In jos
Cont.dezactivat




Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 5468
Data de inscriere : 20/05/2013

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi Dec 26, 2013 2:24 pm

Mersul trenurilor 2013-2014 in statia Suceava



Tip trenNr. trenRelatiaSosireStationarePlecareObs.
IR1654Vatra Dornei Băi - Bucureşti Nord00:2512m00:37 
R5562Suceava Nord - Botosani03:081m03:09 
R5731Suceava - Cacica--03:19*
R5510Suceava Nord - Pascani04:001m04:01**
IR1653Bucuresti Nord - Vatra Dornei Bai04:2014m04:34 
IR1766Timisoara Nord - Iasi04:3212m 04:44 
IR1650Suceava - Bucuresti Nord--05:00 
R5501Pascani - Suceava Nord05:061m05:07***
R5733Suceava - Cacica--05:15 
R5631Suceava - Dornesti--05:20*
R5730Cacica - Suceava05:23--*
R5502Suceava Nord - Pascani05:351m05:36***
R5701Suceava - Ilva Mica--05:39 
R5447Bacau - Suceava Nord06:032m06:05 
IR1755Bucuresti Nord - Suceava06:20-- 
R5561Botosani - Suceava Nord06:301m06:31 
R5720Cimpulung Moldovenesc - Suceava06:34-- 
R5630Dornesti - Suceava07:21--*
R5732Cacica - Suceava07:26-- 
R5442Suceava Nord - Bacau07:352m07:37 
R5564Suceava Nord - Botosani07:401m07:41~
IR1857Constanta/Marasesti - Suceava Nord07:452m07:47 
R5601Iasi - Suceava Nord07:532m07:55 
IR1833Iasi - Timisoara Nord08:0314m08:17 
R5633Suceava - Dornesti--08:08 
IR1838Timisoara Nord - Iasi08:1612m08:28 
R5735Suceava - Cacica--08:21 
R5566Suceava Nord - Botosani08:311m08:32**
IR1652Suceava Nord - Bucuresti08:451m08:46 
R5721Suceava - Cimpulung Moldovenesc--08:57 
R5604Suceava Nord - Iasi09:252m09:27 
R5603Iasi - Suceava Nord09:452m09:47 
R5632Dornesti - Suceava10:08-- 
R5734Cacica - Suceava10:34-- 
IR1004-1Varna/Constanta - Minsk10:5120m11:11~~
R5563Botosani - Suceava Nord11:011m11:02 
R5702Ilva Mica - Suceava 11:08-- 
R5606Suceava Nord - Iasi12:192m12:21 
R5421Adjud - Suceava Nord12:222m12:24 
IR1752Suceava - Bucuresti Nord--12:30 
IR1831Iasi - Cluj12:5714m13:11 
IR382-1Giurgiu Nord (Sofia) - Suceava (Moscova)13:05 
R5568Suceava Nord - Botosani13:191m13:20 
R5605Iasi - Suceava Nord13:541m13:55 
R5504Suceava Nord - Pascani14:051m14:06 
R5602Suceava Nord - Iasi15:152m15:17 
R5441Bacau - Suceava Nord15:422m15:44 
IR383-2Suceava (Moscova) - Giurgiu Nord (Sofia)15:4718m16:05 
IR1832Cluj - Iasi16:0312m16:15 
R5703Suceava - Ilva Mica--16:10 
R5635Suceava - Dornesti--16:16 
R5741Suceava - Cacica--16:30 
R5722Suceava - Cimpulung Moldovenesc16:49-- 
R5608Suceava Nord - Iasi16:552m16:57 
IR1765Iasi - Timisoara Nord17:1314m17:27 
R5565Botosani - Suceava Nord17:201m17:21 
R5505Pascani - Suceava Nord17:352m17:37 
IR1753Bucuresti Nord - Suceava17:54-- 
IR1003-2Minsk - Varna/Constanta18:0124m18:25~~~
R5704Ilva Mica - Suceava18:05-- 
R5634Dornesti - Suceava18:36-- 
R5570Suceava Nord - Botosani18:421m18:43 
R5740Cacica - Suceava18:50-- 
R5743Suceava - Cacica--19:00 
R5610Suceava Nord - Iasi19:001m19:01 
R5423Adjud - Suceava Nord19:112m19:13 
R5723Suceava - Cimpulung Moldovenesc--19:28 
IR1834Timisoara Nord - Iasi19:4912m20:01 
R5637Suceava - Dornesti--20:05 
IR1651Bucuresti Nord - Suceava Nord20:492m20:51 
R5567Botosani - Suceava Nord21:001m21:01**
R5506Suceava Nord - Pascani21:002m21:02 
R5742Cacica - Suceava21:2212m21:34 
IR1837Iasi - Timisoara Nord21:2212m21:34 
R5443Bacau - Suceava Nord21:472m21:49 
R5636Dornesti - Suceava22:20-- 
R5569Botosani - Suceava Nord21:128m21:20~
IR1856Suceava Nord - Marasesti21:128m21:20 
IR1754Suceava - Bucuresti Nord--22:50 
R5508Suceava Nord - Pascani23:061m23:07 
IR1659Bucuresti Nord - Suceava23:30-- 
R5507Pascani - Suceava Nord23:521m23:53^
  
Observatii:       
  
*Nu circula Sambata si Duminica
**Circula in perioada 15.12.2013-16.03.2014 si 16.11.2014-13.12.2014
***Nu circula Duminica
~Circula in perioada 21.06.2014-9.09.2014
~~Circula intre 7.06.2014 si 13.09.2014 in zilele de marti si sambata
~~~Circula intre 5/6.06.2014 si 11/12.09,2014 in zilele de joi/vineri si duminica/luni
^Circula in perioada 15.11.2013-15.03.2014 si 15.11.2014-13.12.2014
Sus In jos
Cont.dezactivat




Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 5468
Data de inscriere : 20/05/2013

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeSam Dec 28, 2013 11:02 am

O mica corectie: trenurile 382 si 383 au rang IC
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeSam Dec 28, 2013 11:45 am

Pe infofer are rang IC cand dai cautare tren, iar cand dai cautare rute are rang IR. In cartea MT 2013/2014 este IR si pe tabela din PLoiesti Sud tot IR. Nu poate sa se numeasca tren Intercity cand are in compunere numai 2 vagoane de clasa CFR, si 4 dormitoare rusesti. Poate o fi IC in Bulgaria, Ukraina si Rusia ca in Romania sigur nu este IC.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20624
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25563
Data de inscriere : 17/08/2011

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeSam Dec 28, 2013 4:44 pm

Grupa de vagoane CFR are rand de IR, vagoanele ruseşti merg ca IC, nesubvenţionate, că oricum nu poţi lua bilet în trafic intern la ele. Trenurile internaţionale şi IC nu beneficiază de subvenţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8668
Data de inscriere : 19/04/2009

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeDum Feb 08, 2015 9:25 pm

Cioara şi vagonul într-o zi geroasă de iarnă în inima Bucovinei (21.12.2012)
Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 16461554972_15abf09c1d_bDSCN1469 by Norbi93, on Flickr
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5562
Data de inscriere : 23/07/2012

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeDum Apr 19, 2015 10:33 pm

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 11081184_850702321632319_1530033417387477301_n

(C) Seserman Lidia-loredana, via Bucovina Te Iubesc
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6887
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12283
Data de inscriere : 03/11/2010

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeLun Dec 04, 2017 2:28 pm

In capatul statiei Suceava (sensul spre Bucuresti, mai précis intre cladirea statiei si pasajul rutier denivelat pe care trece Calea Unirii, ce asigura legatura rutiera intre cartierul Burdujeni si centrulorasului), exista doua linii, notate 1S si 2S, electrificate, cu peroane acoperite!

Acele linii par a nu mai fi utilizate de mult timp!

Ce trenuri erau garate la acele linii ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6887
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12283
Data de inscriere : 03/11/2010

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeMier Feb 14, 2018 4:10 pm

Cateva date istorice despre gara Suceava- una dintre cele mai frumoase gari din Romania, cladirea de calatori fiind monument istoric si de arhitectura.

La început, la Burdujeni exista numai o simplă haltă pe locul unde se găsea cantonul C.F.R. nr. 283 (fost nr. 2) servind doar pentru urcarea și coborârea călătorilor din comuna Burdujeni. Ulterior, halta Burdujeni și-a mutat sediul într-o clădire mai spațioasă, care s-a aflat pe locul unde sunt astăzi birourile Atelierului CFR.

Din anul 1881 și până în anul 1902, Guvernul Regatului României a închiriat de la guvernul austriac jumătate din stația Ițcani, pentru a o folosi drept gară și vamă românească la vechea frontieră.

Lucrările pentru construcția gării Burdujeni au început în anul 1892 pe un teren pus la dispoziție din moșia Burdujeni, în lunca râului Suceava. Terenul era mlăștinos și a trebuit desecat cu pompe, iar apele au fost captate în drenuri subterane și dirijate spre râul Suceava. Gropile formate au fost acoperite cu pământ și prundiș în cantități mari, iar pentru asigurarea unui fundament mai solid s-au așezat una lângă alta grinzi de stejar de mărimea unui copac.

Lucrările au fost executate de societatea particulară italiană Celesti Construttirice Edilitates Ceretti e Tanfani din orașul Milano după un proiect similar cu cel al gării din orașul elvețian Fribourg. Atunci au fost construite etajul superior și cele două pavilioane laterale. Construirea clădirii a fost terminată în 1898, dar copertina peronului principal și alte instalații auxiliare au fost finalizate abia în 1902.

După Unirea Bucovinei cu România (1918), s-au desființat pichetul de grăniceri și oficiul vamal, iar multe spații ale clădirii au devenit disponibile.

În anul 1920 au fost instalate în spațiile gării mai multe instituții fără legătură cu traficul feroviar: un orfelinat mixt cu numele „Regina Maria” (înființat la 1 aprilie 1920 de Casa Muncii), o grădiniță de copii și o școală primară, ambele mixte. În anul 1923 s-a deschis aici și o școală profesională pentru fete cu specializările rufărie, croitorie, țesătorie, tot pentru copiii de ceferiști. Aceste școli au funcționat în localul gării până în anul 1955 când în clădirea acesteia au început să se desfășoare din nou activități ale administrației feroviare ca urmare a diferitelor procese de reorganizare.

În perioada interbelică, la parter erau birourile CFR (birourile de mișcare, casele de bilete, sălile de așteptare), a oficiului poștal, a serviciului de revizie de telefoane și telegraf, precum și două restaurante. La cele două etaje funcționau Orfelinatul „Regina Maria” și școlile profesională și primară.



După terminarea celui de-al Doilea Război Mondial, guvernul român a hotărât să construiască o nouă linie de cale ferată care pornea dintre gările Suceava (anterior Burdujeni) și Suceava Nord (anterior Ițcani), traversa orașul Suceava pe la vest și trebuia să se conecteze în Păltinoasa la Calea ferată Dărmănești-Câmpulung Moldovenesc. Lucrările de construcție au început în 1951, dar au trebuit să fie suspendate în 1955 din cauza unor probleme financiare și s-au reluat abia în 1959. La 23 august 1964, noua cale ferată a fost pusă în funcțiune. Astfel, Gara Burdujeni a devenit un nod feroviar important.

Ca urmare, Administrația Căilor Ferate Române a efectuat între anii 1956-1961 primele reparații capitale ale clădirii gării, fiind aduse și unele modernizări. Au fost introduse în clădire încălzirea centrală și apa potabilă. De asemenea, după înlocuirea pardoselei de lemn dintre etaje cu planșee și grinzi din beton armat, a mai fost construit încă un etaj destinat activităților de telecomunicații. În anul 1981 a avut loc electrificarea liniilor de cale ferată din statia CFR Suceava, o data cu terminarea electrificarii M500 intre Ramificatia Ploiesti Triaj- Ploiesti Sud- Bacau- Pascani- Suceava- Suceava Nord. Probabil tot atunci statia Suceava este echipata cu o instalatie SCB de tip CED-CR-3.

Gara Suceava a fost închisă în perioada 2000-2006, din cauza efectuării unor lucrări de reabilitare. În acest timp, traficul feroviar a fost redirecționat către Gara Suceava Nord. Prin anul 2005 trenurile au început din nou să oprească în gara aflată în reparații, din cauza faptului că pasagerii localnici trăgeau semnalul de alarmă pentru a opri trenul în dreptul stației. Lucrările au avansat greu din pricina lipsei banilor. Până în anul 2004, fondurile au provenit de la Compania Națională de Căi Ferate Române SA și s-au efectuat doar lucrări de întreținere, consolidare și reparații curente. Începând din 2004, Gara Burdujeni a fost inclusă în programul „Reabilitarea unor importante stații de cale ferată din România”, finanțat de Credit Suisse First Boston International pentru reabilitarea a 16 stații feroviare importante din România. Lucrările au fost încredințate de Regionala CFR Iași, prin licitație, companiei Muha SRL Suceava, proiectant general fiind ISPCF București și proiectant special Consis Proiect.

S-au executat lucrări de consolidare ale clădirii (cămășuiri armate la pereți, schimbarea grinzilor care susțineau acoperișul) și de modernizare (curățarea cărămidei de Ciurea de la fațadele exterioare, fiind completate zonele cu lipsuri și degradări ale fațadei; înlocuirea tâmplăriei vechi cu alta din lemn stratificat și geamuri de tip termopan, placarea cu gresie antiderapantă a holului central, a celui perimetral și a peronului, refacerea copertinei peronului principal, montarea de tablă Lindab pe acoperiș, restaurarea decorațiunilor murale din holul central, montarea unei centrale termice racordate la gaz metan și a unui grup electrogen nou, refacerea canalizătii, înlocuirea racordurilor electrice, a stâlpilor și a lampadarelor ce asigură iluminatul, amplasarea de panouri electronice de informare a călătorilor). Piața Gării a fost refăcută cu pavele de trafic greu, în două nuanțe coloristice.
Clădirea gării Suceava a fost redeschisă publicului călător la 17 noiembrie 2006 în prezența mai multor oficialități: Constantin Dascălu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, Construcțiilor și Turismului, Constantin Axinia, directorul general al Companiei Naționale de Căi Ferate Române SA, Sorin Flutur, directorul Regionalei Căi Ferate Iași, Ion Lungu, primarul municipiului Suceava etc.
În prezent, pe peretele dinspre peron al gării se află o placă de marmură cu un text eronat: „Această gară a fost construită și dată în exploatare la 15 decembrie 1869 cu ocazia deschiderii liniei ferate Suceava-Roman, prima linie din Moldova. octombrie 1969”.
Gara Burdujeni are un aspect monumental cu influențe baroce, din dorința autorităților române ca această gară de frontieră să nu fie mai prejos decât gara Ițcani (gara corespondentă de pe teritoriul Austro-Ungariei). Ea a fost construită după modelul gării din Fribourg (Elveția), într-o plastică arhitecturală ce amintește de eclectismul de școală franceză al vremii.

Clădirea este compusă dintr-un corp central (având în mijloc o sală de așteptare de dimensiuni monumentale, realizată în stil baroc, precum și holuri de acces) și două corpuri laterale cu două niveluri. Fațada clădirii a fost realizată în întregime din cărămidă roșie lustruită, furnizată de Fabrica de cărămizi Ciurea (din apropierea Iașului), care fusese construită în anul 1891 la inițiativa directorului general al Căilor Ferate Române, Gheorghe Duca. Clădirea impresionează și prin peronul acoperit, dar și prin feroneria lucrată artistic de meșterii timpului.

Sala principală a servit inițial ca sală de recepție și oficiu vamal. După Unirea Bucovinei cu România și până prin anii '50 ai secolului al XX-lea, aici se țineau balurile date de CFR și Primărie, cu ocazia diferitelor manifestări. În sala principală a gării, sculptorul Iftimie Bârleanu a realizat macheta din ipsos a statuii ecvestre a lui Ștefan cel Mare, care a fost ulterior turnată în bronz și amplasată în anul 1977 pe platoul Cetății de Scaun a Sucevei. Tradiția organizării balurilor în sala mare a gării a fost reluată după finalizarea lucrărilor de restaurare din anul 2006.


Statia CFR Suceava deserveste si alte unitati de exploadare feroviara: Revizia vagoane calatori (care in 1990 deservea sectiile: Suceava- Putna, Suceava- Cacica- Paltinoasa, Suceava- Vatra Dornei- Ilva Mica, Suceava- Pascani- Bacau, Veresti- Botosani), Revizia vagoane Marfa, Sectia Linii L5 Suceava, Sectia CT (Centralizare-Telecomenzi) Suceava, Regulatorul de circulatia RC Suceava, Magaziile SNTFC-CFR-Marfa, Terminal transcontainere.


Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6887
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12283
Data de inscriere : 03/11/2010

Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitimeMier Feb 14, 2018 4:14 pm

Conform “Mersului trenurilor de calatori, valabil pe anul 2017”, prin statia CFR Suceava treceau urmatoarele 11 perechi/zi trenuri IR:

-4 perechi/zi trenuri IR Suceava Nord/Suceava- Bucuresti Nord (unul din ele cu vagon de dormit. Au cate 3 sau 5 vagoane).

-O pereche/zi tren IR Vadu Siretului UZ- Suceava- Bucuresti Nord (cu 3 vagoane; in unele zile are atasat un vagon direct de dormit UZ Kiev Pass- Bucuresti Nord)

-O pereche/zi tren IR Vadu Siretului UZ- Suceava (cu 3 vagoane)

-3 perechi/zi trenuri IR Timisoara Nord- Suceava- Iasi (cu 6 vagoane; doua din ele au si vagoane de dormit si cuseta)

-O pereche/zi tren IR Cluj Napoca- Suceava- Iasi- Galati (cu 3 sau 4 vagoane)

-O pereche/zi tren IR Vatra Dornei Bai hc- Suceava- Bucuresti Nord (cu vagon de dormit).

Astazi, distanta Suceava- Bucuresti Nord se parcurge cu tren IR (1650) in 6 h si 54 minute.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Suceava Burdujeni (500)   Suceava Burdujeni (500) - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Suceava Burdujeni (500)
Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Depouri si remize
» 22 mai 2008 -=- Plimbare FeRoviaRa Suceava Burdujeni
» M500: Pascani - Dolhasca - Suceava (Burdujeni)
» M500: Suceava Burdujeni - O gara internationala
» O dimineata in Gara Suceava Burdujeni [2012]

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (P, R, S, Ş)-
Mergi direct la: