Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6391 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mar 02 Sept 2014, 20:58
40-0864-5
R 1555 Bucuresti Nord-Ploiesti Vest 40-0535-1
2.09.2014 40-0770-4
IR 1741 Bucuresti Nord-Arad Si ca bonus un filmulet cu IR 1741
Azi in Gara de Nord
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mar 02 Sept 2014, 22:12
40-0083-2 astazi in Bacau.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mar 02 Sept 2014, 22:29
ATM a scris:
Doamne, jegoasa mai e 392...presupun ca tine de depoul Ploiesti, nu? 210 si 587 arata aproape identic, deja devine un trade-mark al prahovenilor sa aiba tone de jeg pe masini. Ce naiba, fiecare depou avea odata demult o spalatorie d-aia cu perii rotative. De ce nu se mai folosesc? si hai, daca nu le mai merge agregatul, OK, dar parca era vorba ca fiecare depou sa aiba contract de intretinere/salubrizare. Ce dracu pazeste firma care are in grija Ploiestiul? sa cada vopseaua cu totul, sub greutatea prafului?
(mai ales cand cu 3 poze mai sus se regaseste 782 - aceeasi schema, dar spalata, ferchezuita, si un pic tunata. Diferenta ca de la cer la pamant. Ajungem la vorba batranilor, omul sfinteste locul...sau, in unele cazuri, il face de nelocuit)
Asta inseamna netitularizare cand 20 si ceva de mecanici fac serviciu pe ea lunar si consemneaza in carnetul de bord : buna...buna...buna. Si cam atat. Si daca tot ai amintit aici zicala omul sfinteste locul aduceti-va aminte din 2012 cand 13 masini au fost transferate pe timp de vara la Constanta si cum erau ele ingrijite, spalate, vopsite pe banii mecanicilor titulari din acea perioada. Dar la vremuri noi, oameni noi, idei noi si proaste ca deh trebuie sa respectam reglementarile U.E. N-ai voie aia, inchide-o p-aia, etc, etc...
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mar 02 Sept 2014, 23:10
Aoleu, nu ma porni iar , ca tocmai ce le-am vazut si pe 864 si 535. 864 e sigur a Ploiestiului. Si tot jeg pe ea. Daca si 535 tot a Ploiestiului era, chiar ca imi sareau capacele...noroc ca e a Galatiului, din cate stiu eu.
Da' acu' serios vorbind, cei care cunosc depoul PL mai bine, pot sa-mi indice o locomotiva care sa arate mai...asa...sa te mandresti cat-de-cat cu ea? gen 242, 914? sau na, nu neaparat sa te mandresti, dar macar sa nu-ti fie scarba sa pui mana pe barele de acces. Adica, de exemplu, daca pica-n pana Orient Expresul in Ploiesti si trebuia locomotiva de ajutor prahoveanca - aveau si ei una, macar una singura, sa nu para c-a iesit acum din mina?
Vaz ca a revenit, in sfarsit, si 770 prin Bucuresti. Ceva se-ntampla prin depoul Brasov...acu' 2 zile fost in GdN 236, acum 770, aparitii mai rare in ultimul timp...or avea asa de multe masini trase la gard de s-au dat turnusurile peste cap?
Nu in ultimul rand, referitor la suruburile laterale de pe 002, care tin balastul: de ce nu au toate locomotivele clasa 40 suruburile astea vizibile? nu sunt toate balastate?
daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mier 03 Sept 2014, 09:11
ATM a scris:
Nu in ultimul rand, referitor la suruburile laterale de pe 002, care tin balastul: de ce nu au toate locomotivele clasa 40 suruburile astea vizibile? nu sunt toate balastate?
numai pana la EA 100 s-a montat asa balastul, de la 101 in sus, balastul (placi metalice) s-a montat in peretii laterali ai cutiei
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5431 Data de inscriere : 09/09/2011
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mier 03 Sept 2014, 14:04
ATM a scris:
Da' acu' serios vorbind, cei care cunosc depoul PL mai bine, pot sa-mi indice o locomotiva care sa arate mai...asa...sa te mandresti cat-de-cat cu ea? gen 242, 914? sau na, nu neaparat sa te mandresti, dar macar sa nu-ti fie scarba sa pui mana pe barele de acces. Adica, de exemplu, daca pica-n pana Orient Expresul in Ploiesti si trebuia locomotiva de ajutor prahoveanca - aveau si ei una, macar una singura, sa nu para c-a iesit acum din mina?
402 ar fi cea mai curata.
ATM a scris:
Vaz ca a revenit, in sfarsit, si 770 prin Bucuresti. Ceva se-ntampla prin depoul Brasov...acu' 2 zile fost in GdN 236, acum 770, aparitii mai rare in ultimul timp...or avea asa de multe masini trase la gard de s-au dat turnusurile peste cap?
1637/1622 e facut acum cu masina de Brasov si mecanic de BC. La fel e si la 1741. Vad ca 0002 face la 1580-1/1589-2. (aici cred ca e turnusul dat peste cap.)
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mier 03 Sept 2014, 21:51
Ce teapa mi-am luat ieri ca am stat toata ziua sa o prind si eu pe lumina pe 40-0236 care a venit la Bucuresti alaltaieri cu IR 1622. Se pare ca a ramas la BC pentru cateva ore/zile caci ieri tot ce a fost IR sa plece din Bucuresti spre Brasov nu a fost cu aceasta locomotiva clasica simetrica. E bine ca am prinso pe intuneric la 1622.
EA 500
windows screen capture
EA 169
print screen
40-0725 CTV cu cazane de bitum goale.
image hosting more than 5mb
windows print screen
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9361 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Mier 03 Sept 2014, 23:18
40-0770-4 la tractiunea R3089 IMG_3114c_3114cc_7585_tonemapped copy by cortexedge, on Flickr -- 40-1006-2 cu un marfar sectionat in Razboieni, o ia la deal catre Cojocna: IMG_3114c_3114cc_7547_tonemapped copy by cortexedge, on Flickr
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
Da' acu' serios vorbind, cei care cunosc depoul PL mai bine, pot sa-mi indice o locomotiva care sa arate mai...asa...sa te mandresti cat-de-cat cu ea? gen 242, 914? sau na, nu neaparat sa te mandresti, dar macar sa nu-ti fie scarba sa pui mana pe barele de acces. Adica, de exemplu, daca pica-n pana Orient Expresul in Ploiesti si trebuia locomotiva de ajutor prahoveanca - aveau si ei una, macar una singura, sa nu para c-a iesit acum din mina?
EA1 860, fix tamponul din gara Sinaia, arata foarte ok, chiar cred ca a fost spalata cel putin odata de cand a venit de la Arad. Si in plus, exact cum mi-au zis niste domni mecanici, e mult mai important ca masina sa fie apta de drum dpdv tehnic decat dpdv estetic - ce ar fi mai rusinos acum? Sa vada o masina jegoasa dar care sa nu cada sau una extrem de curata dar proasta tehnic? Nici mie nu mi-a placut aparitia lui 250, nici cea a lui 014 de anul trecut, dar asta e...
Ca sa nu fim off, 570 si 585 de la SNTFM prin Predeal pe 25.08
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Sam 06 Sept 2014, 17:23
40-0386-9 si 40-0089-9
...
...
08.08.2014
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Locomotive clasa 40 Sam 06 Sept 2014, 17:54