|
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+67cristi CFR Dr2005 Adirmvl Peter Fodor Lineus646 t1972 tcm Theo A. marius664 Cipri Andrei Neculai alliens Warrington daniel_c Jhonyla Rarau riciu Luna Andrei Andras Michael Mihay Jurnal Feroviar Motreanu Sorin TVlad cristy79 deconectat Vitosa AeroX didinul florin.lifticariu DAS 2011 alex.alexus.tm AMX 97-0548-4 kristi kkk TonyCFR c o r v i n cata decward cristi ar mielutu zburator MariusM @ndrey Teodor Razvan Tudor Katalyn IonutCFR2009 allred Desiro256 adrian.vidican.9 Petre_IFTE COSTACHE MIHAIL AlexD Luca tgv Cont.dezactivat j o a n t a Norbi The Legend Amiralul Bobby_TM Lafont Radu Tudor cfr500 Tomi13leu Nesebar KQQ Andrey_tm ANDU2100HP DUAL 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 02, 2015 6:28 pm | |
| - kerpeten ali a scris:
- R 9023 Chitila-Slatina 08:01/08:22-12:51
R 9485 Slatina-Craiova 13:04-14:48 IR 1836 Craiova-Buc.Nord 17:05-20:48
Dar trebuie musai in cursul saptamani caci cotetul de la Slatina la Craiova nu circula Sambata si Duminica.
9485 circulă în week-end doar Slatina - Piatra Olt, dar are automotor pentru R 9406 Piatra Olt - Caracal. Iar de acolo iei 1596 spre Bucureşti. Totuşi, aveţi grijă mare când faceţi combinaţii din astea cu bilete luate de la Chitila sau altă haltă în loc de Bucureşti Nord, că mai sunt controale la peron sau vine naşul înainte de Chitila. Caz în care s-ar putea ori să nu vă puteţi urca în tren, ori să luaţi un bilet la tarif de tren care va depăşi reducerea de fidelitate. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 02, 2015 6:39 pm | |
| Oferta pusa de mine e valabila pentru dupa data de 13 decembrie ca am adus in discutie anticipatia + fidelitatea celor 3 trenuri altfel ar iesi mai scump. Ala e tren de navetisti pana la Titu ce sa faca civilul intre Buc.Basarab si Chitila ? Mai lasa sapatul dupa argumente si contre si mai mergi cu trenul sa vezi cum civilul ia tzeapa de la calatori Vezi ca galateni care fac pe Regio intre Buzau si Ploiesti Sud si inapoi taie un bilet la 2 insi iar cei care merg o statie de la Pl.Sud la Pl.Est de exemplu da cate 1 leu direct la civil, voi acolo in birourile voastre va uitati doar la cifre, rapoarte si referate dar in realitate nu stiti nimic ce se intampla, sunt trenuri Regio cu biciclete care merg gratis ca acolo nu s-a inventat biletul de bicicleta, mai vrei sa-ti mai zic altele si mai grele ? Scoate banu si iti zic de nu mai poti dormi la noapte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 02, 2015 7:09 pm | |
| Dacă e control la peron, nu te lasă în tren. Când am mers cu 9023, a început supracontrolul înainte de Chitila, până acolo deja controlase ultimul vagon, deja era scandal. Până la urmă a tăiat bilete la preţ de casă de la Dep. Bucureşti Triaj h., deşi 99% din cei în culpă urcaseră din Bucureşti Nord, deci meritau taxaţi la tarif de tren pe toată distanţa pe care circulă trenul, că aşa zice regulamentu. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 02, 2015 7:27 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- Daca pentru unii este aceeasi treaba intre a merge cu un trabant si a merge cu un Q7, e fix problema voastra, inseamna ca va multumiti cu putin si nu aveti pretentii de mai mult, sunteti impotriva civilizatiei si a evolutiei ceea ce e total aiurea.
Dacă biletul la Trabant costă cât 2 beri de la supermarket pentru 70 km, clar aş merge cu Trabantul, decât să mă duc la auto şi să dau echivalentul unui bax de bere pe bilet. Şi pe Bucureşti - Tulcea vara e Malaxa 700 şi Desiro, dar la Desiro costă dublu biletul, că e IR. Ce zic eu si ce zici tu, nu vad legatura. In fine, nu are rost! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 02, 2015 7:38 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Daca pentru unii este aceeasi treaba intre a merge cu un trabant si a merge cu un Q7, e fix problema voastra, inseamna ca va multumiti cu putin si nu aveti pretentii de mai mult, sunteti impotriva civilizatiei si a evolutiei ceea ce e total aiurea.
Timpul a trecut si lumea se uita pe ce da banii, nu prea ii mai convine nimanui sa mearga in cotetul porcului si sa si plateasca pentru asa ceva. E o discutie pina la urma, si discutam despre o situatie data in care nu putem trece deocamdata de Malaxe. Asadar ele sint in uz si vor mai fi o vreme, intrebarea era cum putem avea motoare de capacitate mica prin care anumite sa fie circulate, fie Malxe cu scaune tapitate, fie Bzmot fie altceva ca deocamdata nu ne permitem motoare noi, dar tu o tii doar a ta ca doar tu ai dreptate. Hai sa demolam toate cladirile construite inainte de 2000. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 02, 2015 7:50 pm | |
| In cazul asta chiar am dreptate ca am scos capul prin diverse tari civilizate si am vazut ce inseamna confortul, evolutia, progresul, modernizarea, etc. Nu stau inchis in carapace si nu vad, nu aud nimic, raman blocat in timp si spatiu ca acum 50 de ani, practic in Romania asta este cu aceste vechituri, blocare in timp, cand in realitatea lumea a evoluat noi nu si nu, iar daca cineva incearca sa ne deschida ochii sa vedem ca de fapt realitatea este alta noi tot nu vrem sa iesim din carapacea noastra, refuzam cu desavarsire, in cazul asta nu e de mirare de ce suntem asa inapoiati. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 02, 2015 8:16 pm | |
| - kerpeten ali a scris:
- Stim si noi ce e la Botosani si de Eurogara Botosani ca doar ai facut 100 pagini la topicul dedicat liniei 511. Ca tacamul sa fie complet trebuie adus carul de la Caracal si sa-l rasturnam langa Eurogara Botosani
Pe bune acum daca Botosani are eurogara la Focsani inseamna ca avem hotel de 5 stele. Diferența e dată de vechime, aș prefera oricând o ”vechitură” din asta ca la Botoșani în detrimentul unui mastodont de sticlă, plastic și aluminiu ca la Focșani, este o reabilitare de nota 10 la Botoșani! Arhitectura din anii 1870, cu toate că e specifică altei nații, primul curent arhitectural românesc apărând abia peste 1-2 decenii sub amprenta lui Ion Mincu, e mult superioară și perenă față de modul cum se construiește azi! Chiar dacă strict feroviar investiția nu se va acoperi în următorii 50 de ani din încasările CFR Călători este binevenită sub aspect estetic. Am văzut în primăvară eurogara din Botoșani și cred că, măcar ca și clădire de patrimoniu, merită investiția. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Dec 03, 2015 12:07 am | |
| Se asorteaza Malaxa 900 cu gara din Botosani. mai 2014, ca R5565 care a fost inlocuit de Botosani-Timisoara Nord. |
| | | Motreanu Sorin
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 38 Reputatie : 3403 Data de inscriere : 26/10/2015
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Dec 03, 2015 3:08 am | |
| - kristi kkk a scris:
Diferența e dată de vechime, aș prefera oricând o ”vechitură” din asta ca la Botoșani în detrimentul unui mastodont de sticlă, plastic și aluminiu ca la Focșani, este o reabilitare de nota 10 la Botoșani! Arhitectura din anii 1870, cu toate că e specifică altei nații, primul curent arhitectural românesc apărând abia peste 1-2 decenii sub amprenta lui Ion Mincu, e mult superioară și perenă față de modul cum se construiește azi! Chiar dacă strict feroviar investiția nu se va acoperi în următorii 50 de ani din încasările CFR Călători este binevenită sub aspect estetic. Am văzut în primăvară eurogara din Botoșani și cred că, măcar ca și clădire de patrimoniu, merită investiția. Din pacate marea mostenire arhitecturala pe care CFR Infrastructura a primit-o este absolut batjocurita,mai ales in ultima vreme.Cine nu isi pune in valoare trecutul nu va avea viitor.Se poate aduce orice statie la nivelul de confort occidental DAR pastrand tipicul arhitectural care nu face altceva decat sa infrumuseteze..si poate azi,mai mult ca oricand lumea are nevoie de frumos si de simboluri ! Cat de mult s-a muncit cu sute de ani in urma pentru obtinerea unor forme elaborate si a unor cladiri superbe care au dainuit pana astazi cand..cu toata tehnologia moderna nu suntem in stare sa construim frumos si sa integram armonios noile facilitati ? |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Dec 03, 2015 3:56 pm | |
| - Karpaty a scris:
- In cazul asta chiar am dreptate ca am scos capul prin diverse tari civilizate si am vazut ce inseamna confortul, evolutia, progresul, modernizarea, etc. Nu stau inchis in carapace si nu vad, nu aud nimic, raman blocat in timp si spatiu ca acum 50 de ani, practic in Romania asta este cu aceste vechituri, blocare in timp, cand in realitatea lumea a evoluat noi nu si nu, iar daca cineva incearca sa ne deschida ochii sa vedem ca de fapt realitatea este alta noi tot nu vrem sa iesim din carapacea noastra, refuzam cu desavarsire, in cazul asta nu e de mirare de ce suntem asa inapoiati.
Au mai fost si altii pe dincolo si au vazut ce e acolo, dar este exact precum o comparatie intre nivelul de trai din Romania si cel din Germania/Franta/Olanda etc. Nu e nimeni nici inchis la minte, nici inapoiat si nici lipsit de dorinta de mai bine, dar daca nu sunt bani, cu ce sa ne modernizam, cu ce sa evoluam? Ca doar cu dorinta nu faci nimic. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum Dec 06, 2015 12:49 am | |
| Împreună, separate de 65 de ani. Și știu că o să-mi sară în cap 95% din forum, dar mie chiar mi-s simpatice Malaxele astea. Chit că ar merita odihnă într-un muzeu, nu muncă pe liniile patriei... |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar Dec 08, 2015 1:08 pm | |
| Nu sare nimeni, sint citiva "formatori de opinie", mai "vizibili" dar restul isi vad de treaba lor. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar Dec 08, 2015 8:02 pm | |
| Idea e ca aceste automotoare salveaza niste linii, niste trenuri pe alte linii la ore cand nu s-ar umple 2 vagoane trase de un Sulzer energofag. Bine ar fi fost ca aceste automotoare sa fie bagate intr-un muzeu, insa am mari dubii ca daca ar pica o pleasca in capul CFR Calatori si ar putea achizitiona niste automotoare de sec XXI nu cred ca vom mai vedea vreun motor din asta care a facut serviciu aproape 80 de ani pe liniile patriei, fier vechi ar scrie pe toate, patrimoniul national nu inseamna absolut nimic pentru niste sefuleti pentru care istoria reprezinta un praf pe reverul sacoului. Decat linii fara circulatia precum Dornesti-Putna sau Floreni-Dornisoara cred ca e mai bine sa circule niste motoare din astea ce sunt depasite moral. Pe de alta parte cred ca ar fi sanatos pentru societatea romaneasca sa intre putin pe fir DNA sa vada ce minte creata sau ce comision a luat decidentul care a dispus reabilitarea acestor relicve in dauna unor automotoare mult mai noi precum Siemens Desiro sau cele 2 de faceau serviciu prin zona Jibou(Duewag?). |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mar Dec 08, 2015 11:20 pm | |
| - TVlad a scris:
- Nu sare nimeni, sint citiva "formatori de opinie", mai "vizibili" dar restul isi vad de treaba lor.
Si ar fii bine ca fiecare sa fie civilizat si sa ``isi vada de treaba lui`` pt. ca in ultima perioada doar discutii acide si in stil OTV au tot fost pe te miri ce subiecte. Si culmea, tot aceleasi persoane. Poate ca unii considera ca prin comportamentul asta sunt mai apreciati de catre ceilalti si sunt vazuti ``mai bine`` |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Dec 09, 2015 12:41 am | |
| Duewagurile ălea erau aur curat. Păcat că nu au luat mai multe, ar fi fost excelente. Mai bune și fiabile ca șobolanii, mai frumoase dpdv estetic, și parcă mai spațioase. Ar fi trebuit luate vreo 20 de bucăți de Duewag, recondiționate la Marub sau la Petroutilaj și băgate să facă R pe 701, 700, 200, 308 (2 bucăți) și prin zona Timișoarei. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |