|
| Locomotive clasa 43 | |
|
+68Petre_IFTE Sabik tcm cfr500 didinul M.I.C.I. buldozer2 CristyanC maus5 Dutzu Andrei Andras TonyCFR R936 mircea.predoni Re6/6 Elful cosmin br Lineus646 mariuscfrbucuresti electrica912 @ndrey Vitosa deconectat allred REGIOTRANS12 Katalin4653 Feroviar_18 alex.alexus.tm EA1clony106 decward mielutu zburator lapsanszkitamas Nesebar The Legend Katalyn DPS adrian.vidican.9 membru dezactivat , 19jimmy84 DanyCfrPascani Adirmvl dan tm Andrey_tm Dr2005 florin.lifticariu Alex Avram nenuandrei Teodor 92Dragos ATM LanceR Gabry Gabriel AndreiStefan TonyGFR COSTACHE MIHAIL cortexedge Alextasy Desiro256 Cont.dezactivat Vlad AndiCFR razvan22 ANDU2100HP c o r v i n Adisoft1991s mureseanu_976 DUAL Adrian78 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Dum Aug 30, 2015 5:02 am | |
| EC-109-FSP 43-0109 FSP by Ali Karpeten, on Flickr |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Joi Sept 03, 2015 8:06 pm | |
| GFR-ista 155 prajindu-se sub soarele dogoritor. |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5152 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Vin Sept 04, 2015 5:02 pm | |
| GFR-ista e inmatriculata ca "97 53.........." datorita faptului ca are postul de conducere pe partea stinga si dispunerea accesului in locomotiva diferit fata de bobicele noastre ??? Alte deosebiri nu vad....fata de Constantin Grup "91 53............." |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Dum Sept 06, 2015 9:30 pm | |
| 43-0122-2 cu 1572 06.09.2015 |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Lun Sept 07, 2015 12:33 am | |
| Locomotiva cu ghirlande in posturile de conducere indiferent de sezon. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Lun Sept 07, 2015 9:57 pm | |
| - 43-0122-2 cu 1572 a scris:
sa fi ramas si Galatiul fara Co-Co? rar de tot trimit o bobica la IR... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Lun Sept 07, 2015 10:17 pm | |
| - ATM a scris:
sa fi ramas si Galatiul fara Co-Co? rar de tot trimit o bobica la IR... Acum 2 ani când 1732 circula cu 5 vagoane, grupă de București care forma un IR în Ploiești Sud (am uitat nr trenului) pleca din Galați cu EA + EC + 8-9 vagoane. La Ploiești, locomotiva EA era decuplată și trimisă pe altă linie, EC pleca spre București cu cele 5 vagoane (țin minte și-acum că din Ploiești s-au umplut, oamenii erau în picioare), iar după eliberarea liniei, cealaltă locomotivă venea și prelua celelalte 3 sau 4 vagoane și pleca spre Brașov. Trimiteau bobice la IR-uri destul de des, și nu văd de ce n-ar trimite; sunt fiabile, au demaraj decent, și furnizează curent pentru aparatele AC și prize. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Lun Sept 07, 2015 11:01 pm | |
| @ATM, apoi daca aia a fost disponibila in depou atunci, pe aia au trimis-o...
@mielutu Grupa aia de București de care zici tu daca nu ma înșel eu acul era 1578, bobica aia era EC 058 de București iar EA-ul era de Brașov.
Mare prostie au facut când au tăiat bobicele ! După 1989 politicienii ăștia au fost numai pe distrus, si nu se satura nici acum...
Ma uit la EC132 cu drag si parca are ea un farmec aparte prin tampoanele alea rotunde plus vopseaua. Păcat ca e la marfa !
Ultima editare efectuata de catre Mario 076 in Lun Sept 07, 2015 11:15 pm, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Lun Sept 07, 2015 11:05 pm | |
| Bobicele astea erau perfecte să plimbe trenurile de 1-4 vagoane. Lasă, cumpărăm unele noi la preț triplu față de cel al pieței. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar Sept 08, 2015 10:21 pm | |
| Eu unul nu am nimic importiva bobicelor- mai ales celor galatene (ex-buzoiene de-ale mele) - dimpotriva, ma simt oarecum mandru ca 122 viziteaza Bucurestiul cu un IR. Cand am crescut cu ea (si cu 58, 77, 92, 100, 105, 108, 113, 128 etc) tragand trenuri cursa, parca ma bucur cand le vad la trenuri de rang superior.
Ca veni vorba, 058 era sambata la traciunea 1756, Buzau-Bucuresti. (personal, nu inteleg de ce depoul BC o tine in continuare, tinand cont ca e deja unicat la ei - de ce n-o da Galatiului la schimb cu un Co-Co? hmmm, probabil sa nu uite mecanicii bucuresteni cum se repara o bobica, chestie de training oare?)
Si in sfarsit, daca tot forfecam clasa 43, are cineva idee de ce prin constructie pantografele lor sunt montate invers? am vazut-o intr-o poza pe 009 a Softransului (da, stiu ca are upgrade, dar tot dintr-o bobica provine) si avea pantografele instalate "normal", ca o EA. |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5152 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mier Sept 09, 2015 4:46 pm | |
| Si 45-urile cu pantografe Siemens tot invers le aveau montate... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mier Sept 09, 2015 9:25 pm | |
| Si totusi care e motivatia? logica mea de balta zice ca, daca intalneste un obstacol pe firul de contact, mergand inainte (sa zicem chiciura sau poate chiar firul desirat) pantograful unei EA se lasa-n jos, pe cand pantograful unei EC, din cauza orientarii, are mai multe sanse sa se agate in obstacol riscand sa se rupa... |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6456 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Joi Sept 10, 2015 10:17 am | |
| La pantografele de la bobic , forta de apasare este teoretic mai mare decat la cele de pe EA ,iar alt factor este aerodinamica acestuia. Ambele tipuri au sania mobila pe axa perpendiculara (cu firul de contact),tocmai pentru a asigura un contact mai sigur dar si mai permisiv la deviatiile firului de contact,atat la prinderile fixe si intre ele, cat si pe vreme rea ( vant, chiciura ,depuneri de gheata etc. ). Orice obstacol intalnit dauneaza si poate duce la ruperea firului si/sau a pantografului, nu depinde neaparat de constructia pantografului,sau a orientarii deschiderii acestuia . |
| | | electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5605 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Vin Sept 11, 2015 1:10 am | |
| 43-0085-1 cu R5524 Targu Neamt-Pascani |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Vin Sept 11, 2015 6:26 pm | |
| In Galati cu R 7366 spre Buzau |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 | |
| |
| | | | Locomotive clasa 43 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |