|
| Depouri si remize | |
|
+79Luna George CFR catalinu' StefanD_ spiderpc alinutz23 ALEXCFR Feroviar_18 Ciprian dan tm c o r v i n Andrey_tm mihai_cfr_bacau Jhonyla maris.constantin marcelbanu ldh80 cfr500 electrica912 NicuS DUAL The Legend eu kristi kkk Katalin4653 Sergiu rmn Adirmvl IceShadow Dr2005 Balto Alex Avram Kriszti219 M.I.C.I. Teodor R936 cont inactiv Nesebar AndiCFR gheorghita TVlad VeV AndreiCFRBucuresti Vitosa redeme Desiro256 Lafont halmarius marius_catalin84 Semafor Adrian78 jionutz mureseanu_976 electrica675 cont dezactivat . stefan_br kaylyn tudor_vl Mihay Lde 2100 Zoly87 Cito lovekomotive bogdan srl membru inactiv srazvi alex.alexus.tm stinky sorinucu MariusM Horea Vlad mi.tudor didi Hurricane Ionutz vrabieionut cortexedge Codrut1985 COSTACHE MIHAIL 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Depouri si remize Vin 22 Dec 2017, 19:59 | |
| @Luna te-as ruga pe tine sa vi te angajezi in sistemul feroviar si sa te convingi si tu despre procedurile, obstacolele si birocratia intalnita la firmele de Stat! Nu cred ca rezisti nici macar o luna de zile si apoi dai bir cu fugitii... Cunosc n astfel de cazuri. Calea ferata nu are nevoie de parerologi, care se gasesc destui si pe aici dar si pe facebook, ci de oameni forta, cu putere de convingere si toate cele spre a duce Compania spre varf. Bineinteles daca s-ar dori si asta... Politicul, cel putin, nu pare interesat! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Depouri si remize Sam 23 Dec 2017, 01:18 | |
| Eu unu recunosc ca nu as fi bun la asa ceva, si unul din principalele motive este chiar faptul ca sunt prea corect si nu ma apuc sa accept fel si fel de atentii, dar nici sa le tolerez deci automat m-as umple de dusmani. Sa nu mai zic ca daca as avea forta de decizie cati ar fi impotriva mea pentru ca as lupta si impotriva tuturor procedurilor tampite si inutile, deci s-ar mai pierde niste posturi/atributii. Crezi ca si daca m-ar convinge cineva sa merg eu ca factor principal de decizie la cfr as putea schimba mare lucru dupa atatea rele si cu subalterni dar si sefii crezi ca m-ar tolera?
Cred ca ar fi cazul sa ne mutam pe topicul cu ideile pentru cfr, exista deja. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Depouri si remize Sam 23 Dec 2017, 21:28 | |
| Există nişte nomenclatoare clare cu toate lucrările care trebuie făcute cu ocazia diverselor revizii şi reparaţii. La fel cum există şi o legislaţie clară care spune clar că materialul rulant peste o anumită vârstă nu mai are voie să circule decât dacă suferă lucrări de modernizare, iar lucrările de modernizare se referă la partea de rulare şi de frânare. Deci, dpdv al legislaţiei, un 20-47, un 20-55, un 20-49 şi un 20-68 sunt fix acelaşi lucru, aşa că în vreo 5 ani o să le numărăm pe degete. _________________ :TTT:
|
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Depouri si remize Mar 27 Mar 2018, 18:27 | |
| Remiza Basarab - 02.03.2018 |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Sam 22 Sept 2018, 22:19 | |
| |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Depouri si remize Joi 14 Mar 2019, 08:03 | |
| In "Monografia caii ferate Crasna- Husi" si a caii ferate Tecuci- Crasna- Iasi , de care am amintit la topical liniei 604, se regasesc cateva date si despre fosta remiza Barlad:
Depoul Barlad a aparut dupa inaugurarea caii ferate Tecuci- Barlad, in 1872.
Pe langa liniile de garare, s-au mai construit: o linie de alimentare cu carbuni, o placa turnanta, un castel de apa si locuinta sefului de remiza.
Datorita dezvoltarii traficului si constructiei liniei de cale ferata Barlad- Galati (inaugurata in 1913), s-a pus problema reamplasarii depoului Barlad, propunere ramasa fara effect, datorita izbucnirii primului razboi mondial.
Intre anii 1925- 1935 s-a construit la depoul Barlad: remiza de locomotive , realizata din beton-armat, cu pereti din caramida, instalatie de alimentare cu carbuni si un castel de apa cu doua puturi forate.
In anul 1954 s-a construit alt castel de apa.
In anul 1960 depoul de locomotive Barlad se transforma in remiza de locomotive Barlad, afiliata depoului Tecuci,pana la 1 aprilie 1967.
La aceea data, ca urmare a infiintarii Regionalei CFR Galati, depoul Tecuci trece in administrarea acestei regionale, iar remiza Barlad trece in administrarea depoului Iasi, din cadrul Regionalei CFR Iasi.
In anul 1973 este construita cladirea dormitorului personalulu de tractiune, pentru odihna personalului de locomotiva.
In anii 70 intra in parcul remizei Barlad locomotivele diesel 060-DA si 040-DHC.
In 1990 remiza Barlad asigura remorcarea trenurilor pe sectiile 603, 604 si partial intre Barlad- Iasi , Barlad- Tecuci- Marasesti si Barlad- Galati.
Judecand dupa turnusul trenurilor de calatori, asa cum apare in fostele "Mersuri de tren", la sfarsitul anului 2008 remiza Barlad este desfiintata. Trenurile de calatori de pe linia 603 (compuse atunci din AM Malaxa) au fost deservite de depoul Tecuci, iar cele de pe linia 604 (compuse atunci din AM Desiro) au fost deservite de depoul Iasi.
Tot in aceea monografie se regasesc cateva date si despre introducerea locomotivelor diesel si electrice pe M600:
-Locomotive 060-DA (trafic mixt), dupa anul 1971
-Locomotive 040-DHC (trafic de calatori) , dupa 1970
-Locomotive 060-DD (trafic mixt), dupa 1976
-Locomotive 060-DC (trafic mixt), dupa 1979
-Locomotive 060-DHF (trafic mixt), dupa 1981
-Locomotive 060-EA (trafic mixt), in 1988, cand primele locomotive electrice intra in parcul depoului Iasi, ca urmare a finalizarii electrificarii liniei Pascani- Iasi- Nicolina- Socola/Triaj Socola. |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Vin 12 Apr 2019, 23:39 | |
| |
| | | mircea.predoni
Numarul mesajelor : 502 Varsta : 48 Localizare : Mihaiesti, judetul Hunedoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 18/07/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Joi 25 Apr 2019, 09:24 | |
| Salut ! Vreau sa te intreb ceva legat de poza a doua, iesirea din depou spre triaj, din acea poza pare dezactivata, sau nu ai prins in cadru ? Multumesc ! |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Joi 25 Apr 2019, 23:08 | |
| Mircea, situația acolo este clară și poate fi observată inclusiv trecând spre sau dinspre Petroșani pe 202, evident! Depoul Petroșani a avut această ieșire nordică spre triaj dar a fost dezafectată de ceva vreme, probabil datoriă subțierii masive a activității din triaj! În poarta care se vede au mai rămas câteva traverse de beton, însă, numai pe vreo 10 metri, în rest, linia e scoasă și nu se mai vede nici vechiul terasament, măcar! |
| | | mircea.predoni
Numarul mesajelor : 502 Varsta : 48 Localizare : Mihaiesti, judetul Hunedoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 18/07/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Vin 26 Apr 2019, 16:23 | |
| Mai greu o sa ajung eu sa vad pe viu, dar am intrebat pt ca imi aduc aminte o situatie din anii '90 cand au adus acceleratul de Bucuresti in gara pe aceasta varianta datorita unei probleme pe linia curenta, si ma gandeam ca au mai lasat totusi ceva in caz de forta majora, asa cum e in cazul unor macaze dezafectate dar au ramas sinele acolo |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Vin 26 Apr 2019, 22:54 | |
| Pentru situații ca cea invocată de tine, există varianta de tranzit prin triaj (am postat câteva foto de acolo cu acea intrare!) și am observat pe youtube un filmuleț cu un Regio care se abate de la linia curentă prin triajul Petroșani ptr a ajunge în stație!... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Depouri si remize Vin 26 Apr 2019, 23:05 | |
| - c o r v i n a scris:
- Pentru situații ca cea invocată de tine, există varianta de tranzit prin triaj (am postat câteva foto de acolo cu acea intrare!) și am observat pe youtube un filmuleț cu un Regio care se abate de la linia curentă prin triajul Petroșani ptr a ajunge în stație!...
Mircea și Corvin aia este varianta prin spatele depoului nu prin depou dar linia aia.urca foarte mult pe distanta mica |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Vin 26 Apr 2019, 23:14 | |
| - Adrian78 a scris:
- c o r v i n a scris:
- Pentru situații ca cea invocată de tine, există varianta de tranzit prin triaj (am postat câteva foto de acolo cu acea intrare!) și am observat pe youtube un filmuleț cu un Regio care se abate de la linia curentă prin triajul Petroșani ptr a ajunge în stație!...
Mircea și Corvin aia este varianta prin spatele depoului nu prin depou dar linia aia.urca foarte mult pe distanta mica Bineînțeles că e o variantă care nu are treabă cu depoul, dar rămâne una ptr ”zile negre” pe 202! Întradevăr, intrarea de pe 202 spre triaj dinspre nord are o declivitate destul de accentuată pe numai vreo 200 de metri, însă, cu ceva grijă, răbdare și restricții de viteză, se poate face treabă chiar și pe acolo, altfel nu se construia! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Depouri si remize Vin 26 Apr 2019, 23:40 | |
| Corvin eu nu vorbeam de linia din Triaj ci de linia care ocolește depoul și se desprinde din linia ce merge la Petrila |
| | | mircea.predoni
Numarul mesajelor : 502 Varsta : 48 Localizare : Mihaiesti, judetul Hunedoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 18/07/2013
| Subiect: Re: Depouri si remize Sam 27 Apr 2019, 16:21 | |
| Multumesc de lamurire domnule Adrian ! Mai am insa o intrebare: din depou parca se putea iesi direct in triaj prin partea de nord, sau gresesc (chiar poza lui Corvin la care faceam referire, unde e linia dezafectata) ? https://www.google.ro/maps/@45.4341857,23.3598512,357a,35y,39.21t/data=!3m1!1e3?hl=ro |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Depouri si remize | |
| |
| | | | Depouri si remize | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |