Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Depouri si remize

In jos 
+79
Luna
George CFR
catalinu'
StefanD_
spiderpc
alinutz23
ALEXCFR
Feroviar_18
Ciprian
dan tm
c o r v i n
Andrey_tm
mihai_cfr_bacau
Jhonyla
maris.constantin
marcelbanu
ldh80
cfr500
electrica912
NicuS
DUAL
The Legend
eu
kristi kkk
Katalin4653
Sergiu rmn
Adirmvl
IceShadow
Dr2005
Balto
Alex Avram
Kriszti219
M.I.C.I.
Teodor
R936
cont inactiv
Nesebar
AndiCFR
gheorghita
TVlad
VeV
AndreiCFRBucuresti
Vitosa
redeme
Desiro256
Lafont
halmarius
marius_catalin84
Semafor
Adrian78
jionutz
mureseanu_976
electrica675
cont dezactivat .
stefan_br
kaylyn
tudor_vl
Mihay
Lde 2100
Zoly87
Cito
lovekomotive
bogdan srl
membru inactiv
srazvi
alex.alexus.tm
stinky
sorinucu
MariusM
Horea
Vlad
mi.tudor
didi
Hurricane
Ionutz
vrabieionut
cortexedge
Codrut1985
COSTACHE MIHAIL
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Dec 2017, 19:59

@Luna te-as ruga pe tine sa vi te angajezi in sistemul feroviar si sa te convingi si tu despre  procedurile, obstacolele si birocratia intalnita la firmele de Stat!
Nu cred ca rezisti nici macar o luna de zile si apoi dai bir cu fugitii... Cunosc n astfel de cazuri.
Calea ferata nu are nevoie de parerologi, care se gasesc destui si pe aici dar si pe facebook, ci de oameni forta, cu putere de convingere si toate cele spre a duce Compania spre varf. Bineinteles daca s-ar dori si asta... Politicul, cel putin, nu pare interesat!
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeSam 23 Dec 2017, 01:18

Eu unu recunosc ca nu as fi bun la asa ceva, si unul din principalele motive este chiar faptul ca sunt prea corect si nu ma apuc sa accept fel si fel de atentii, dar nici sa le tolerez deci automat m-as umple de dusmani. Sa nu mai zic ca daca as avea forta de decizie cati ar fi impotriva mea pentru ca as lupta si impotriva tuturor procedurilor tampite si inutile, deci s-ar mai pierde niste posturi/atributii. Crezi ca si daca m-ar convinge cineva sa merg eu ca factor principal de decizie la cfr as putea schimba mare lucru dupa atatea rele si cu subalterni dar si sefii crezi ca m-ar tolera?

Cred ca ar fi cazul sa ne mutam pe topicul cu ideile pentru cfr, exista deja.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeSam 23 Dec 2017, 21:28

Există nişte nomenclatoare clare cu toate lucrările care trebuie făcute cu ocazia diverselor revizii şi reparaţii. La fel cum există şi o legislaţie clară care spune clar că materialul rulant peste o anumită vârstă nu mai are voie să circule decât dacă suferă lucrări de modernizare, iar lucrările de modernizare se referă la partea de rulare şi de frânare. Deci, dpdv al legislaţiei, un 20-47, un 20-55, un 20-49 şi un 20-68 sunt fix acelaşi lucru, aşa că în vreo 5 ani o să le numărăm pe degete.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8564
Data de inscriere : 05/06/2010

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeMar 27 Mar 2018, 18:27



Remiza Basarab - 02.03.2018
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 16/10/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeSam 22 Sept 2018, 22:19

Mare minune la Depoul diesel de la Arcelor Mittal Hunedoara...! Suspect S-au îndurat să refacă vreo 50 de metri de șină, asta ca să poată rebrușa vreo câteva vagoane platformă care zăceau de mulți ani pe o latură a depoului! Tot efortul ăsta, cel mai probabil, pentru a le da la topit așa cum au făcut cu mai bine de 90% din materialul rulant al fostului combinat!...

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0450

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0451

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0452

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0453

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0454

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0456

(19.9.18)
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 14 Mar 2019, 08:03

In "Monografia caii ferate Crasna- Husi" si a caii ferate Tecuci- Crasna- Iasi , de care am amintit la topical liniei 604, se regasesc cateva date si despre fosta remiza Barlad:

Depoul Barlad a aparut dupa inaugurarea caii ferate Tecuci- Barlad, in 1872.

Pe langa liniile de garare, s-au mai construit: o linie de alimentare cu carbuni, o placa turnanta, un castel de apa si locuinta sefului de remiza.

Datorita dezvoltarii traficului si constructiei liniei de cale ferata Barlad- Galati (inaugurata in 1913), s-a pus problema reamplasarii depoului Barlad, propunere ramasa fara effect, datorita izbucnirii primului razboi mondial.

Intre anii 1925- 1935 s-a construit la depoul Barlad: remiza de locomotive , realizata din beton-armat, cu pereti din caramida, instalatie de alimentare cu carbuni si un castel de apa cu doua puturi forate.

In anul 1954 s-a construit alt castel de apa.

In anul 1960 depoul de locomotive Barlad se transforma in remiza de locomotive Barlad, afiliata depoului Tecuci,pana la 1 aprilie 1967.

La aceea data, ca urmare a infiintarii Regionalei CFR Galati, depoul Tecuci trece in administrarea acestei regionale, iar remiza Barlad trece in administrarea depoului Iasi, din cadrul Regionalei CFR Iasi.

In anul 1973 este construita cladirea dormitorului personalulu de tractiune, pentru odihna personalului de locomotiva.

In anii 70 intra in parcul remizei Barlad locomotivele diesel 060-DA si 040-DHC.

In 1990 remiza Barlad asigura remorcarea trenurilor pe sectiile 603, 604 si partial intre Barlad- Iasi , Barlad- Tecuci- Marasesti si Barlad- Galati.

Judecand dupa turnusul trenurilor de calatori, asa cum apare in fostele "Mersuri de tren", la sfarsitul anului 2008 remiza Barlad este desfiintata. Trenurile de calatori de pe linia 603 (compuse atunci din AM Malaxa) au fost deservite de depoul Tecuci, iar cele de pe linia 604 (compuse atunci din AM Desiro) au fost deservite de depoul Iasi.



Tot in aceea monografie se regasesc cateva date si despre introducerea locomotivelor diesel si electrice pe M600:

-Locomotive 060-DA (trafic mixt), dupa anul 1971

-Locomotive 040-DHC (trafic de calatori) , dupa 1970

-Locomotive 060-DD (trafic mixt), dupa 1976

-Locomotive 060-DC (trafic mixt), dupa 1979

-Locomotive 060-DHF (trafic mixt), dupa 1981

-Locomotive 060-EA (trafic mixt), in 1988, cand primele locomotive electrice intra in parcul depoului Iasi, ca urmare a finalizarii electrificarii liniei Pascani- Iasi- Nicolina- Socola/Triaj Socola.
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 16/10/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeVin 12 Apr 2019, 23:39

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0308

Depoul Petroșani, tot mai părăginit și uitat...

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0309

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0351

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0352

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0353

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0354

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0355

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0356

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0357

Depouri si remize - Pagina 24 Dsc_0358

(12.3.19)
Sus In jos
mircea.predoni

mircea.predoni


Numarul mesajelor : 502
Varsta : 48
Localizare : Mihaiesti, judetul Hunedoara
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 18/07/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 09:24

Salut ! Vreau sa te intreb ceva legat de poza a doua, iesirea din depou spre triaj, din acea poza pare dezactivata, sau nu ai prins in cadru ? Multumesc !
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 16/10/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2019, 23:08

Mircea, situația acolo este clară și poate fi observată inclusiv trecând spre sau dinspre Petroșani pe 202, evident! Depoul Petroșani a avut această ieșire nordică spre triaj dar a fost dezafectată de ceva vreme, probabil datoriă subțierii masive a activității din triaj! În poarta care se vede au mai rămas câteva traverse de beton, însă, numai pe vreo 10 metri, în rest, linia e scoasă și nu se mai vede nici vechiul terasament, măcar! Embarassed
Sus In jos
mircea.predoni

mircea.predoni


Numarul mesajelor : 502
Varsta : 48
Localizare : Mihaiesti, judetul Hunedoara
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 18/07/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 16:23

Mai greu o sa ajung eu sa vad pe viu, dar am intrebat pt ca imi aduc aminte o situatie din anii '90 cand au adus acceleratul de Bucuresti in gara pe aceasta varianta datorita unei probleme pe linia curenta, si ma gandeam ca au mai lasat totusi ceva in caz de forta majora, asa cum e in cazul unor macaze dezafectate dar au ramas sinele acolo
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 16/10/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 22:54

Pentru situații ca cea invocată de tine, există varianta de tranzit prin triaj (am postat câteva foto de acolo cu acea intrare!) și am observat pe youtube un filmuleț cu un Regio care se abate de la linia curentă prin triajul Petroșani ptr a ajunge în stație!...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 23:05

c o r v i n a scris:
Pentru situații ca cea invocată de tine, există varianta de tranzit prin triaj (am postat câteva foto de acolo cu acea intrare!) și am observat pe youtube un filmuleț cu un Regio care se abate de la linia curentă prin triajul Petroșani ptr a ajunge în stație!...

Mircea și Corvin aia este varianta prin spatele depoului nu prin depou dar linia aia.urca foarte mult pe distanta mica
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 16/10/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 23:14

Adrian78 a scris:
c o r v i n a scris:
Pentru situații ca cea invocată de tine, există varianta de tranzit prin triaj (am postat câteva foto de acolo cu acea intrare!) și am observat pe youtube un filmuleț cu un Regio care se abate de la linia curentă prin triajul Petroșani ptr a ajunge în stație!...

Mircea și Corvin aia este varianta prin spatele depoului nu prin depou dar linia aia.urca foarte mult pe distanta mica

Bineînțeles că e o variantă care nu are treabă cu depoul, dar rămâne una ptr ”zile negre” pe 202! Întradevăr, intrarea de pe 202 spre triaj dinspre nord are o declivitate destul de accentuată pe numai vreo 200 de metri, însă, cu ceva grijă, răbdare și restricții de viteză, se poate face treabă chiar și pe acolo, altfel nu se construia!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 23:40

Corvin eu nu vorbeam de linia din Triaj ci de linia care ocolește depoul și se desprinde din linia ce merge la Petrila
Sus In jos
mircea.predoni

mircea.predoni


Numarul mesajelor : 502
Varsta : 48
Localizare : Mihaiesti, judetul Hunedoara
Reputatie : 4654
Data de inscriere : 18/07/2013

Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitimeSam 27 Apr 2019, 16:21

Multumesc de lamurire domnule Adrian ! Mai am insa o intrebare: din depou parca se putea iesi direct in triaj prin partea de nord, sau gresesc (chiar poza lui Corvin la care faceam referire, unde e linia dezafectata) ?
https://www.google.ro/maps/@45.4341857,23.3598512,357a,35y,39.21t/data=!3m1!1e3?hl=ro
Sus In jos
Continut sponsorizat





Depouri si remize - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Depouri si remize   Depouri si remize - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Depouri si remize
Sus 
Pagina 24 din 25Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: