Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105

In jos 
+13
Adrian78
Andrey_tm
Alex Avram
baiazid
Vitosa
DUAL
Luna
TVlad
Adirmvl
IonutCFR2009
Mihay
DPS
Nesebar
17 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 10:40

baiazid , linia asta 800 si trenurile de pe ea a devenit o obsesie pentru tine (nu o percepe ca pe o jignire) , chiar crezi ce spui , am observat ca te contrazici cu toata lumea pe aici si susti ideile tale dar aici totusi esti in Romania si nu in Vest , ce spui tu sigur nu va fi prea curand , poate va fi nu zic nu dar te gandesti ca oare tu nu vei prinde toate astea ce le susti acum ?

Eu ce spun spun pentru prezent si un viitor apropiat nu foarte indepartat , in prezent nu se justifica sa pui trenuri garla cum se intampla la OBB si la DB , la ei da , pentru ce volum au , traficul de calatori este mare in comparatie cu ce este la noi , de asta la ei la fix pleaca IC apoi peste 15 minute pleaca IR peste alte 15 min pleaca RE si apoi R dar la noi degeaba pui acum IC Bucuresti-Constanta si in spatele lui vine un sezonier IR dupa el sa vina un alt RE si apoi un R ca unul din ele sigur va circula gol , practic pentru cata lume foloseste trenul la noi nu se justifica atatea trenuri de asta acum in mersul prezent trenurile de dimineata spre CT la vara in sezon se anuleaza si apar sezonierele .

Degeaba in Vest este un anumit fel daca la noi nu se poate implementa , e vorba si de cati clienti ai ca daca nu ai clienti mai bine lasi asa cateva trenuri atat cat este necesar traficului actual nu bagi multe ca sa faci risipa de material rulant si sa circule cu 25% grad de ocupare ca nu ai rezolvat nimic .

Cat despre tarif , nu scade nimeni tariful la tren in plin sezon , atunci cand ai traficul la nivel maxim deci incasarile cele mai mari nimeni nu va scadea ceva , cel putin nu in Romania .

_________________
595423O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Bdeem_8496_aO scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Bdeem_8496_aO scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 11:00

baiazid a scris:
Sa ai linie de 160km/h si sa nu introduci trenuri RE si IC mi se pare cea mai mare prostie, sunt curios daca mai exista asa ceva prin Europa.

Pana la urma M800 e sau nu de 160 ? Anul trecut stabilisem ca nu !

Prin 27 oct 2013,
Dragos a scris:
Si de ce nu a facut-o pana acum, permanent macar cu cate un tren pe Bucuresti-Campina si Bucuresti-Constanta ?
si imediat
baiazid a scris:
Din motive economice dar si pentru ca le este frica. In 2016 ar trebui sa se circule cu 160 intre Budapesta si Arad, acolo merg locomotivele pe care CFR le echipeaza cu ECTS, iar pe Bucuresti-Constanta-Campina dupa ce se finalizeaza lucrarile la podurile dunarene, probabil 2017.
iar apoi
baiazid a scris:
Pentru ca ala care e pus sef chiar nu stie cu ce se mananca chestiunile astea, el crede ca tot omul ca pui trenul pe sine si merge cu 160 pentru ca asa scrie pe documentatia tehnica care a stat la baza lucrarii de reabilitare. Cat curent mananca in plus trenul ala sau ce probleme au operatorii feroviari habar nu are, important este sa repete mecanic ca trenurile vor circula cu 160km/h ceea ce se va si intampla pana la urma peste 3 ani.
iar apoi
baiazid a scris:
Constanta-Brasov va fi cu 160 din 2017 acolo unde constructiv e posibil , altfel dam toti banii inapoi si de ETCS si pentru linii, si pentru poduri
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 12:01

Karpaty, eu iti spun de 50 de ori si tu tot nu o sa intelegi, nu stiu care dintre noi vrea sa demonstreze ceva insa eu am fost mai mult decat clar...E vorba de alea 5 trenuri regio care circula in prezent intre Obor si Fetesti care pot fi transformate in RE deci unde vezi tu puzderia de trenuri comparativ cu DB si OBB ? Eu cred ca tu te certi cu mine intentionat pentru ca nu vad niciun raspuns logic la cele afirmate de mine, ba tu chiar incepi sa imi pui in gura chestiunii care personal nu mi le-am asumat...

Iar daca eu am o obsesia pentru M800 la fel cum orice om normal la cap are o preferinta locala, tu care promovezi obsesiv trenurile directe Bucuresti-Tulcea sau mersul cu trenul regio de 6 ore pentru 200km unde te-ai incadra ?

Dragos, observ tu ai probleme grave de interpretare dar si de nuanta, iar in loc sa ma citezi obsesiv mai bine ai lua camera in mana si te-ai duce sa filmezi intre Lehliu si Nord, adica acolo unde arunci tu gunoi in CFR pe toate paginile. Astazi IR1583 a facut 56' intre Nord si Ciulnita iar tu bati campii in continuare pe toate topicele afirmand ca exista restrictii pe aceasta linie...  Laughing 

Nu trebuie sa introduci IC-uri la 160 km/h maine pentru a avea RE-uri intre Fetesti si Obor, dar daca tot nu ai inteles eu personal sustin introducerea IC-urilor cu tarife de tip oferta si scoaterea IR-urilor actuale care au chiar si 5 opriri si dorm si 15' cateodata in Medgidia . In acest mod se scurteaza timpii la IC-uri iar noile trenuri RE provenite din R pot prelua rolul acestor trenuri intre Fetesti si Nord !
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 12:04

1583 ca si majoritatea IR-urilor, circula preponderent pe firul 1 intre Branesti si Lehliu, fir care e "sanatos" ca semnalizare, restrictia pe care o banuiam si din zona careia am pus poze se afla pe firul 2. Tot pe firul 2 este si deranjamentul de semnalizare dintre Branesti si Lehliu. Dar pe infofer nu se vad detaliile astea, asta e viata...deci nu stiu care din noi doi ar trebui sa mai iasa si pe teren nitel...

Pai ziceai "Sa ai linie de 160km/h si sa nu introduci trenuri RE si IC mi se pare cea mai mare prostie"
Care e linia aia de 160 ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6907
Data de inscriere : 15/03/2012

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 12:18

@Baiazid
Si cu preturile la IC cum faci ? Ce oferte poti face, astfel incat sa ai preturi decente, la IC? Ca vezi ca nu se inghesiue lumea nici la IR... . Si stim amandoi ca romanul se uita la fiecare banut. Si pe buna dreptate.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 12:23

baiazid a scris:

Iar daca eu am o obsesia pentru M800 la fel cum orice om normal la cap are o preferinta locala, tu care promovezi obsesiv trenurile directe Bucuresti-Tulcea sau mersul cu trenul regio de 6 ore pentru 200km unde te-ai incadra ?

Nu inteleg cu ce te deranjeaza un amarat de tren , nu am promovat 100 de trenuri pe relatia Bucuresti-Tulcea ci unul singur , atat , nimic mai mult , este ceva normal sa ai un tren direct intre capitala tarii si resedinta de judet , normal ca cine se grabeste si nu vrea sa petreaca o zi in tren alege autocarul sau masina personala dar sunt si 20-30 de calatori pe zi care aleg trenul direct , pentru aia un Desiro e suficient .

Mersul cu Regio pe x km si faptul ca eu le folosesc am mai spus si repet , folosesc trenul DOAR sa ma plimb , deci practic nu ma grabesc nicaieri ca atare de ce sa merg cu alte trenuri mai scumpe cand nu ma grabesc nicaieri , la urma urmei fiecare alege ce vrea si cat il tine buzunarul , nu e corect asa ?
Daca ma grabesc undeva am masina personala pe care o folosesc atunci , nu stau dupa CFR .

p.s.-nu ma cert cu nimeni , doar am spus cum vad eu lucrurile .

_________________
595423O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Bdeem_8496_aO scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Bdeem_8496_aO scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 12:39

Dragos a scris:
1583 ca si majoritatea IR-urilor, circula preponderent pe firul 1 intre Branesti si Lehliu, fir care e "sanatos" ca semnalizare, restrictia pe care o banuiam si din zona careia am pus poze se afla pe firul 2. Tot pe firul 2 este si deranjamentul de semnalizare dintre Branesti si Lehliu. Dar pe infofer nu se vad detaliile astea, asta e viata...deci nu stiu care din noi doi ar trebui sa mai iasa si pe teren nitel...?

Pai daca nu ai mai fost la pozat ce sa-ti fac, ai cam ramas in urma...Cum poti sa afirmi tu ca se circula doar pe firul 1 cand pana de curand (acum vreo 2-3 zile), trenurile faceau 1h intre Lehliu si Bucuresti iar acum fac doar 40' sau chiar sub, tu sesizezi oare diferenta ? Ce ,atunci nu puteau sa circule pe firul 1 sau cum?

Dragos a scris:
Pai ziceai "Sa ai linie de 160km/h si sa nu introduci trenuri RE si IC mi se pare cea mai mare prostie"
Care e linia aia de 160 ?

Pai ziceam si nu degeaba...Unde vezi tu ca nu avem linie de 160? Ca daca nu ai inca bariere speciale asta nu inseamna ca nu ai linie de 160 si nici daca ai trenuri care merg doar cu 140  Laughing Dragos, eu zic ca trebuie sa fii foarte atent la ce zic eu , astfel ca sa nu mai fie vreo confuzie !

Spartan a scris:
@Baiazid

Si cu preturile la IC cum faci ? Ce oferte poti face, astfel incat sa ai preturi decente, la IC? Ca vezi ca nu se inghesiue lumea nici la IR... . Si stim amandoi ca romanul se uita la fiecare banut. Si pe buna dreptate.

Spartan, am explicat cum poti sa aduci IC-ul la pret competitiv, orice bilet se poate reduce prin oferta. Am dat deja un exemplu: 75 lei biletul normal, 37.5 lei biletul si in ziua plecarii trenului daca mai sunt bilete in oferta. Ca la avion. Nu iti convine, mergi la duba, sub 3 ore nu faci.

Inevitabil, toate actualele IR vor deveni la un moment dat IC si nu pentru ca spun eu. Dupa cum multe R vor deveni RE fie ca le convine multora sau nu.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 12:50

baiazid a scris:
Dragos a scris:
1583 ca si majoritatea IR-urilor, circula preponderent pe firul 1 intre Branesti si Lehliu, fir care e "sanatos" ca semnalizare, restrictia pe care o banuiam si din zona careia am pus poze se afla pe firul 2. Tot pe firul 2 este si deranjamentul de semnalizare dintre Branesti si Lehliu. Dar pe infofer nu se vad detaliile astea, asta e viata...deci nu stiu care din noi doi ar trebui sa mai iasa si pe teren nitel...?

Pai daca nu ai mai fost la pozat ce sa-ti fac, ai cam ramas in urma...Cum poti sa afirmi tu ca se circula doar pe firul 1 cand pana de curand (acum vreo 2-3 zile), trenurile faceau 1h intre Lehliu si Bucuresti iar acum fac doar 40' sau chiar sub, tu sesizezi oare diferenta ? Ce ,atunci nu puteau sa circule pe firul 1 sau cum?

1. Am zis PREPONDERENT pe firul 1, si nu DOAR pe firul 1
2. Care "iar acum fac doar 40' sau chiar sub", ca prea-slavitul infofer arata ca mult-laudatul 1580 azi a facut 46' iar ieri 44' !

Tocmai de aici in unele zile apare un timp mai mare si in altele un timp mai mic, in functie de firul pe care circula intre Lehliu si Branesti, in functie de posibilitati...nu-i asa ?

Cert e ca anul trecut ai zis ca din 2017 M800 va fi apta de 160 iar azi in 2014 ti se pare o mare prostie ca nu exista IC si RE pe o linie de 160...

...si ma opresc aici, ca nu vreau sa reaprindem discutia, si-asa suntem oarecum offtopic...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mar 2014, 13:03

Dragos, trenurile fara oprire in Lehliu fac intre 38' si 40' pe distanta Lehliu-Nord iar daca intarzie 2-3' asta inseamna ca nu au verde. Un tren cu oprire este normal sa faca 43'-46' in anumite conditii.

1580 avea acum 2-3 zile intarzieri de +8' iar acum are 0'-3', tu chiar crezi ca s-a redus intarzierea pentru ca se circula pe un fir ?

Sus In jos
Continut sponsorizat





O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105   O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105 - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105
Sus 
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
 Subiecte similare
-
» Regio Bucuresti Nord - Mangalia de 1 Mai 2015
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: