Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 27 Mar 2014, 18:55
Oare au dat rezultat toate cererile mele catre CFR Calatori ? daca da inseamna ca am reusit sa fac ceva , am trimis si anul trecut si anul asta petitii in care atrageam atentia de bataia de joc de la Galati unde vagoanele bune de IR se arunca pe Regio si pe IR se merge in confort de Regio cu Acvila , ma bucur ca au renuntat la Acvila pe trenul asta .
_________________
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 27 Mar 2014, 18:58
Nici scaunele din 20-83-uri nu sint grozave. Cel putin nu alea rosii, pe care le-am testat la drum lung. Insa mai mult ca sigur sint mai ok vagoanele astea comparativ cu TE-urile. Idei stupide ale unor cretini...
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 27 Mar 2014, 19:15
Bataia de joc nu s-a incheiat, unele vagoane 19-83 is folosite la regio pe post de cls a2-a.Mai sunt zile cand pica si 10-91-le pe regio.Acvila avem (in continuare) pe 1571/1572, unde galatenii fac 5 ore in chibriturile alea..
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 27 Mar 2014, 20:36
Când sunt prea puţine vagoane nu e bine, că sunt prea puţine. Când sunt prea multe iar nu e bine. Dacă vagoanele sunt jegoase nu e bine. Dacă sunt prea curate, iar nu e bine. :shock: Recomandare: dacă nu vă convine situaţia, puteţi să vă faceţi propriul operator feroviar, piaţa este deschisă şi liberalizată.
_________________ :TTT:
Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5132 Data de inscriere : 09/11/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 27 Mar 2014, 20:56
Bine era candva Dl-le , cand nu erau zeci de tipuri de vagoane care mai de care urate si cu confortul pe negativ. Erau 20-47 21-47 20-50 39-50 si larevedere ( stiu ca mai erau , dar nu vreau sa lungesc vorba). Acum perceptia oamenilor de rang inalt care au ajuns la ''culmi maxime in societate'' categorizeaza cam asa : Regio - daca se poate niste vagoane de marfa , ca doar circula animale in ele , InterRegio - vagoane confortabile si spatioase , dar nu prea modern ca doar si aici mai urca din cand in cand cate un elefant , testoasa , cal..... InterCity - desi circula exact cu aceleasi viteze ca si un Regio , aici trebe puse cele mai ultra moderne vagoane posibile , in care esti servit ca un rege la niste preturi exorbitante. Problema e ca pe vremuri nu existau oameni cu fite de 3 bani in cap si daca puteai , mergeai cu masina personala. Insa , situatia cea mai grava e criza de vagoane , si atunci ca trenul ala sa mearga , baga ce pot.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 27 Mar 2014, 23:57
Cred ca in cazul asta nu trebuie sa mai facem mofturi , 20-83 sunt vagoane bune pentru IR , chiar nu se compara cu Acvila , bine ca au scos Acvila , astea sunt vagoane pentru Regio si atat , 20-83 sunt pentru IR .
_________________
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 28 Mar 2014, 01:15
Acvila ar merge pe un RE Bucuresti-Craiova .. Daca nu ar fi ingramadita , scaunele sunt chiar confortabile .. mai confortabile decat in 20-83 > nr 25
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 28 Mar 2014, 10:05
Acvilele sa le bage la trenurile regio Bucuresti-Brasov Bucuresti-Buzau Bucuresti-Pitesti erau mai bune daca aranjarea locurilor se facea spate in spate ca la 21-87
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 28 Mar 2014, 10:15
Acvilele sa le bage oriunde numai la Regio pe Buc-Brasov nu. Ne-am obisnuit cu 26/36/84-16 care sunt de 10 ori mai ok decat Acvilele, plus de asta nu stiu cate biciclete poti inghesui la capatele Acvilei, pe cand la etajatele albastre poti baga si 40 de biciclete in 4 etajate.
Locul lor e pe M500 la Regio pe Buc-PL.Sud/Buzau sau IR Buc-PL.Sud nici pe Pitesti ca acolo se cunoaste fauna care merge cu Regio de la Buc pana pe la Titu.
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 28 Mar 2014, 14:25
IR 1766 in Vintu de Jos
Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5470 Data de inscriere : 20/05/2013
Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 28 Mar 2014, 17:40
1832
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 28 Mar 2014, 17:56
I-au mai pus un vagon. Bun. :DAr putea sa ii inlocuiasca vagonul de clasa I cu unul de a doua. Sau doar sa-l scoata, depinde si de zile. Oricum cara aer.
sovidiu
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4227 Data de inscriere : 13/08/2013
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 29 Mar 2014, 12:36
Timisoara - Bucuresti Nord in gara Sibiu
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 29 Mar 2014, 18:53
IR 1580 CT-Buc-Bv
free image host
IR 1634 Brasov-Buc
free uploader
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 31 Mar 2014, 20:40
M-am intors ieri la Cluj, cu 1737 (evident). Din R. Valcea a plecat cu 7-8 calatori, din care jumatate (sau chiar 5 ) erau ceferisti. :roll: In Sibiu s-au mai urcat vreo 20, au coborat doi sau trei. Din Sibiu doi au mers la Copsa, vreo 5 copii de liceu au mers pana la Blaj, unde s-au urcat vreo 50 de insi. :shock: E mana cereasca pentru ei 1737-le duminica. A trebuit sa ii ajute controlorul sa urce bagajele. Oricum, cred ca a intarziat cu un minut sa plece din cauza asta. Ba chiar doi sau trei au strigat la nas sa ii astepte! S-au mai urcat 4 sau 5 in Teius (si cica n-are lumea bani :roll: ). Pana la urma, in Cluj am coborat vreo... 70-80 de insi. Cred ca cel mai multi, de cand merg cu trenul asta, dar si cei mai putini calatori care au plecat din Valcea... A, din Valcea am plecat cu unul mai putin ca l-a dat controlorul jos pe un boschetar.
Nu stiu de ce, dar desi imi era cald in tricou in Caineni, era caldura pornita in tren. Asa de bine mergea clima vietii ca o bucata de carne congelata, era numai buna pentru gatit, cand am ajuns unde stau in Cluj. Totusi, m-am dus la nas sa ii cer sa dea drumu'la aer rece, ca era prea cald, si, pentru prima data i-a cerut mecanicului sa porneasca AC-ul. :shock: Nu mi s-a mai raspuns ca ë setata de calculator", sau asa ceva.
O chestie pe care nu am mai prins-o de jumatate de an: WC-ul a fost functional pana la capat. :shock: Asta poate si fiind ca era scris, cu marker-ul negru "apasa aici ca sa tragi apa"si era o sageata spre buton, si, deasupra "cine nu trage apa e un bulangiu". ))))))))))))