| Locomotive clasa 40 (vol. V) | |
|
+86spsdc7 Alextasy alex.alexus.tm Vale Petre_IFTE Nesebar AlexD Raduku09 grabber mishu88 adrian.vidican.9 Balto Spartan1948 Re6/6 cfr500 c o r v i n NF1-800 TVlad Bogdan-Razvan stefan_br Razvan Tudor COSTACHE MIHAIL Simply18 NicuS ATM REGIOTRANS12 ldh80 buldozer2 Adisoft1991s Mihay fugera LanceR Gaby005 Gabry Gabriel ORWO Mihai-Aurel @ndrey Costin.H The Legend AndreiCFRbv electrica675 mureseanu_976 Teodor Dr2005 lifetec AndiCFR Bobby_TM maus5 redeme 63-1143-5 19jimmy84 Desiro256 Lafont R936 allred TonyGFR cont.dezactivat. DUAL Grigor Adirmvl kasapis2007 George AndreiCFRBucuresti DPS cont dezactivat . Adrian78 Florin C Cont.dezactivat DanyCfrPascani florin.lifticariu razvan22 Andrey_tm 92Dragos membru dezactivat , electrica912 Vitosa nenuandrei ALEXCFR Katalin4653 Cont dezactivat Marius Alex Avram Dutzu AndreiStefan ANDU2100HP Vlad 90 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 08:58 | |
| 1018 vine izolata dinspre Pantelimon, 15-aug-2013 |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 17:28 | |
| |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| |
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 18:14 | |
| EA 758 azi cu IR Iasi-Timisoara 40-0758-9 by DuTZu24, on Flickr |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 18:34 | |
| De la OE la personale : EA 695 by Vlad0012, on Flickr |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 20:38 | |
| - Katalin4653 a scris:
- Iata fotografiile cu EA-679 in DT cu EA-857 lovita in accident vineri 20 septembrie la Vadeni(avariile sunt minore deoarece trenul intra pe diagonala cu 30km/h) sosit cu IR 1572 la ora 16 in Braila unde a facut cruce cu IR1573!
ce s-a intamplat mai exact la Vadeni? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 20:42 | |
| - Costin.H a scris:
- Katalin4653 a scris:
- Iata fotografiile cu EA-679 in DT cu EA-857 lovita in accident vineri 20 septembrie la Vadeni(avariile sunt minore deoarece trenul intra pe diagonala cu 30km/h) sosit cu IR 1572 la ora 16 in Braila unde a facut cruce cu IR1573!
ce s-a intamplat mai exact la Vadeni? Pai trenul intra pe diagonalam fir 1 fir 2trenul intra la linia 4 in Vadeni locomotiva fiind defecta cu compresorul dinainte de accident si de aceea intra la linia 4 abatuta cu 30 caci daca trecea la directa cu 95km/h era mult mai grav ,caci 5 si 6 sunt directele! Toate acestea mi le-a povestit mecanicul lui 679 care era de fapt cel al lui 857 si invers , el fiind titular pe cursa lui 1572 , cand a plecat 1571 din nord dimineata urmatoare au facut schimb cel al lui 679 a lucrat cu ea si cel a lui 857 a stat pe masina. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 23:01 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se închiriază că nu au ce face cu ele.Eu nu înţeleg de ce mai bagă bani în RG şi RR, când ei au deja prea multe maşini.
Dar cum se face ca numai d-astea modernizate la calatori se inchiriaza, alea clasice le stau in gat la privati ? sau au preferinte ? Care este motivul pentru care s-au conservat EA480, 554, 601, 663, 787 ? si cum de au ajuns in parcul de marfa masini ce au fost la calatori la iesirea din fabrica ? 40-0024-6 mai circula ?
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Lun 23 Sept 2013, 23:15, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 23:13 | |
| O combinaţie de ,,locomotivele vechi au titulari" cu ,,trebuie să le dăm ceva care să nu-i lase în drum" şi ,,RR/RG de mântuială" CFR Marfă nu vinde/închiriază. Tot ce a plecat de Marfă a plecat ori la fier vechi, ori cadou la Rolling Stock. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 23:13 | |
| - Katalin4653 a scris:
- Costin.H a scris:
- Katalin4653 a scris:
- Iata fotografiile cu EA-679 in DT cu EA-857 lovita in accident vineri 20 septembrie la Vadeni(avariile sunt minore deoarece trenul intra pe diagonala cu 30km/h) sosit cu IR 1572 la ora 16 in Braila unde a facut cruce cu IR1573!
ce s-a intamplat mai exact la Vadeni? Pai trenul intra pe diagonalam fir 1 fir 2trenul intra la linia 4 in Vadeni locomotiva fiind defecta cu compresorul dinainte de accident si de aceea intra la linia 4 abatuta cu 30 caci daca trecea la directa cu 95km/h era mult mai grav ,caci 5 si 6 sunt directele! Toate acestea mi le-a povestit mecanicul lui 679 care era de fapt cel al lui 857 si invers , el fiind titular pe cursa lui 1572 , cand a plecat 1571 din nord dimineata urmatoare au facut schimb cel al lui 679 a lucrat cu ea si cel a lui 857 a stat pe masina. Bine, bine a trecut pe diagonala cu 30 au schimbat mecanicii intre ei, dar ce s-a intimplat mai exact? ce a lovit? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 23:25 | |
| - Marius 926 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Se închiriază că nu au ce face cu ele.Eu nu înţeleg de ce mai bagă bani în RG şi RR, când ei au deja prea multe maşini.
Dar cum se face ca numai d-astea modernizate la calatori se inchiriaza, alea clasice le stau in gat la privati ? sau au preferinte ?
Care este motivul pentru care s-au conservat EA480, 554, 601, 663, 787 ? si cum de au ajuns in parcul de marfa masini ce au fost la calatori la iesirea din fabrica ?
Păi privatul nu o să plătească chirie pe o locomotivă nemodernizată care se defectează la fiecare 50 km. Normal că închiriază ce-i mai bun. EA480, 554, 601, 663, 787 au fost ale CFR Marfă de la bun început. La ieşirea din fabrică nu aveau cum să fie la "călători" fiindcă pe atunci nu exista "călători" sau "marfă", doar CFR şi atât. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 23:35 | |
| Dar 663 si 787 au fost la depoul bucuresti-calatori pana in 1998, cum se explica asta ? doar mi-am tocit pantalonii si prin astea, nu vorbesc *rost*i! bine tu ai dreptate exista cfr si atat dar masinile erau diferentiate in parcul de calatori si parcul de marfa si nu se amestecau la trenuri. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Lun 23 Sept 2013, 23:40 | |
| Şi când s-a împărţit CFR-ul au trecut la marfă, nu? Adică au aparţinut CFR Marfă pe toată durata existenţei acestei companii.
Poate că la Bucureşti era diferenţă între actualele depouri Bucureşti Călători şi Bucureşti Triaj, dar în alte părţi, cel puţin în zona mea, locomotivele făceau pe orice fel de tren. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Mar 24 Sept 2013, 00:00 | |
| - dan tm a scris:
- Katalin4653 a scris:
- Costin.H a scris:
- Katalin4653 a scris:
- Iata fotografiile cu EA-679 in DT cu EA-857 lovita in accident vineri 20 septembrie la Vadeni(avariile sunt minore deoarece trenul intra pe diagonala cu 30km/h) sosit cu IR 1572 la ora 16 in Braila unde a facut cruce cu IR1573!
ce s-a intamplat mai exact la Vadeni? Pai trenul intra pe diagonala fir 1 fir 2 trenul intra la linia 4 in Vadeni locomotiva fiind defecta cu compresorul dinainte de accident si de aceea intra la linia 4 abatuta cu 30 caci daca trecea la directa cu 95km/h era mult mai grav ,caci 5 si 6 sunt directele! Toate acestea mi le-a povestit mecanicul lui 679 care era de fapt cel al lui 857 si invers , el fiind titular pe cursa lui 1572 , cand a plecat 1571 din nord dimineata urmatoare au facut schimb cel al lui 679 a lucrat cu ea si cel a lui 857 a stat pe masina. Bine, bine a trecut pe diagonala cu 30 au schimbat mecanicii intre ei, dar ce s-a intimplat mai exact? ce a lovit?
A intrat o camioneta Iveco cu botul in loco si sau zgariat 1 pe altul! |
|
| |
maus5 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 64 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6043 Data de inscriere : 28/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) Mar 24 Sept 2013, 00:23 | |
| Salut!Marius 926- 40-0024-6 circula, era azi la Cluj. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 40 (vol. V) | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 40 (vol. V) | |
|