Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 TRENUL REGAL

In jos 
+66
marius_catalin84
Vitosa
Maddox
Semafor
sergiu.asi
catalinu'
sovidiu
dan tm
ets2oltromânia
Desiro256
NIKU24
IonutCFR2009
Motreanu Sorin
Alextasy
marius664
Katalyn
ALEXCFR
EuroNight
TonyGFR
dananews
Michael
George
florin.lifticariu
phnegativ
mishu88
Adirmvl
AndreiCFRbv
cristi_tgv
maris.constantin
19jimmy84
Scoop
kasapis2007
nemotoujours
Rarau
LanceR
ANDU2100HP
spiderpc
TVlad
Adrian78
bostanescu 2
membru dezactivat ,
adycfrbucuresti
mariuscfrbucuresti
AlexD
DUAL
cristi CFR
baiazid
Hurricane
Lafont
Vlad
Mihay
AndreiCFRBucuresti
Vioooorel
Spartan1948
COSTACHE MIHAIL
Katalin4653
allred
AndiCFR
FeroFan97
M.I.C.I.
kristi kkk
stefan_br
Dr2005
Alex Avram
AndreiStefan
Bayazid
70 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20638
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25583
Data de inscriere : 17/08/2011

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeLun 31 Mar 2014, 23:40

Nu are revizia cazanului făcută, în primul rând. Fără aia, e bombă pe roţi.

Tot ca anul trecut va fi pus trenul? Adică la linia 14 şi cu maimuţoiul fără autorizaţie de lucru pe linia electrificată şi îmbrăcat la costum cocoţat pe locomotivă, nu cumva să pozeze cineva vreo placă sau vreun boghiu?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Bayazid




Numarul mesajelor : 132
Reputatie : 4436
Data de inscriere : 18/02/2013

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeLun 31 Mar 2014, 23:50

Da @Dr2005, te voi astepta cu mare placere si in cazul tau personal voi fi extra vigilent. Te poti lauda ca maimutoiul ti-a acordat un tratament preferential. In alta ordinde de idei este intotdeauna o incantare sa te reintalnesc. Sunt mereu placut surprins de atitudinea ta vesnic pozitiva si plina de pasiune pentru trenuri.

Sus In jos
http://www.construim-romania.ro
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9710
Data de inscriere : 02/11/2008

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 00:13

Statul si companiile de stat nu dau o ceapa degerata pe aceste "fiare vechi" cum sunt considerate, ei vad numai valoarea lor in kg.
SFT e ca si ingropata ...
CFR Calatori vinde prin licitatie AM 752 primul AM din aceasta serie produs de Uz N Malaxa tip salon echipat cu baie, bucatarie , dormitoare si sufragerie cu pretul de pornire de numai... 27.749 lei ... Daca nu se cumpara il vor taia chiar ei cum fac acum cu automotoarele seria 900 clasice cu soba si banci de lemn care au mai ramas in stare de epave, care au fost taiate dupa ce au fost licitate fara succes.
Prin urmare nici de la ei nu ne putem astepta la trenuri turistice si mai cer si preturi foarte piperate pentru un tren charter.

Cred ca singura solutie de salvare pentru vehiculele feroviare istorice si exploatarea lor este clasarea ca bunuri de patrimoniu si trecerea lor in parcul CNCF CFR SA, infiintarea unui operator privat sau implicarea unor operatori existenti care sa primeasca aceste vehicule in concesiune pentru exploatare fara plata pe o perioada egala cu de doua ori durata dintre reparatiile planificate tip RG avand obligatia sa faca reparatiile si reviziile periodice si in cazul incetarii contractului din dorinta OTF inainte de termen acesta sa predea locomotiva numai dupa efectuarea la zi a ultimei reparatii tip RG iar in cazul incetarii contractului din dorinta CNCF CFR SA OTF sa primeasca compensatii din suma investita in RG proportional cu perioada de exploatare pana la data scadenta reparatiei.
Sau vanzarea lor catre OTF privati numai ca nu cred ca e nimeni dispus sa dea bani cand nu au certitudinea ca ii vor recupera repede.

De la companiile de stat si de la MT nu mai am asteptari la capitolul investitii in trenuri turistice, dar macar sa ii incurajeze si sa ii lase pe altii sa faca ceva.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20638
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25583
Data de inscriere : 17/08/2011

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 01:47

Bayazid, cu siguranţă dacă nu reuşesc să fotografiez ceva, o să acţionez la cel mai înalt nivel şi tot o să pozez fiecare şurub de la fiecare boghiu, cu sau fără voia ta.
Poate, totuşi, nu te mai sui pe locomotivă. E periculos, începând cu riscul de a te curenta şi până la riscul de a cădea de acolo. Şi, dpdv legal, nu ai drept de a constata contravenţii pe calea ferată şi nici paznicii tăi nu au dreptul. Iar traversarea CF prin loc nepermis nu mai e de muuult timp prevăzută în lista de contravenţii. Iar dpdv instrucţional, nu ai voie în locomotivă. Mai bine încerci o atitudine mai relaxată, ajută în atragerea clienţilor (vizitatorilor - în cazul tău), ar trebui să şti asta, ai avut câteva magazine la viaţa ta. Dacă vânzătorul urlă la client, automat clientul pleacă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 15/03/2012

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 09:36

Nu inteleg de ce mai aveti discutia asta din moment ce intr-un loc public ai voie sa fotografiezi/filmezi... .
Sus In jos
Bayazid




Numarul mesajelor : 132
Reputatie : 4436
Data de inscriere : 18/02/2013

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 11:10

cristi CFR a scris:
Statul si companiile de stat nu dau o ceapa degerata pe aceste "fiare vechi" cum sunt considerate, ei vad numai valoarea lor in kg.
SFT e ca si ingropata ...
CFR Calatori vinde prin licitatie AM 752 primul AM din aceasta serie produs de Uz N Malaxa tip salon echipat cu baie, bucatarie , dormitoare si sufragerie cu pretul de pornire de numai... 27.749 lei ... Daca nu se cumpara il vor taia chiar ei cum fac acum cu automotoarele seria 900 clasice cu soba si banci de lemn care au mai ramas in stare de epave, care au fost taiate dupa ce au fost licitate fara succes.
Prin urmare nici de la ei nu ne putem astepta la trenuri turistice si mai cer si preturi foarte piperate pentru un tren charter.

Da si nu. Nu e vorba doar de dezinteres in companiile de stat, ci e vorba si de legi proaste si dezinteres guvernamental (toate, nu conteaza culoarea politica) fata de subiect. Iar aceste legi te impiedica la propriu sa pastrezi active istorice daca nu mai sunt performante din punct de vedere economic. La fel si in cazul tarifelor de trenuri charter, ele sunt stabilite prin ordin de ministru cu ZERO marja de negociere. Degeaba sunt in sistem oameni carora chiar le pasa. Pur si simplu nu au ce sa faca.

cristi CFR a scris:
Cred ca singura solutie de salvare pentru vehiculele feroviare istorice si exploatarea lor este clasarea ca bunuri de patrimoniu si trecerea lor in parcul CNCF CFR SA, infiintarea unui operator privat sau implicarea unor operatori existenti care sa primeasca aceste vehicule in concesiune pentru exploatare fara plata pe o perioada egala cu de doua ori durata dintre reparatiile planificate tip RG avand obligatia sa faca reparatiile si reviziile periodice si in cazul incetarii contractului din dorinta OTF inainte de termen acesta sa predea locomotiva numai dupa efectuarea la zi a ultimei reparatii tip RG iar in cazul incetarii contractului din dorinta CNCF CFR SA OTF sa primeasca compensatii din suma investita in RG proportional cu perioada de exploatare pana la data scadenta reparatiei.
Sau vanzarea lor catre OTF privati numai ca nu cred ca e nimeni dispus sa dea bani cand nu au certitudinea ca ii vor recupera repede.

Asta ar fi CEA MAI MARE GRESEALA! O firma privata, prin natura ei, nu prin rea intentie! exploateaza activele la cheltuieli minime pana cand activul se degradeaza. Dupa care il caseaza. Deci conservarea unui tren istoric este TOTAL CONTRARA interesului oricarui privat. Daca se sparge o sticla de Murano din Trenul Regal, nici un privat nu va da zeci de mii de EUR pe una identica macar facuta de Murano azi. Ci o va inlocui cu o sticla ordinara. Pentru ca respectivul privat nu va avea nici un castig direct daca va da bani pe sticla de Murano, fiindca putin calatori ar fi suficient de avizati sa faca diferenta.

Iar la locomotive, ar prelungi durata cazanului cat s-ar putea, pana cand pusi in fata reviziilor si reparatiilor de sute de mii de EUR la fiecare 1-2 ani, le-ar casa pur si simplu.

Asta e modul in care gandeste o firma privata si darea in exploatare catre firme private a trenurilor istorice ar fi reteta sigura ca in maxim 10 ani sa ramanem fara ele.

Modeul EUROPEAN este ca trenurile istorice sa fie sustinute de ONG-uri (asociatii de pasionati) care strang fonduri si le tin in viata. Adica solutia este implicarea comunitatii, cu munca si bani! Cand o sa pricepem asta, o sa avem si trenuri cu abur in functiune.

cristi CFR a scris:
De la companiile de stat si de la MT nu mai am asteptari la capitolul investitii in trenuri turistice, dar macar sa ii incurajeze si sa ii lase pe altii sa faca ceva.

Precum vezi, noi suntem si incurajati si sustinuti. Si ar fi bine sa ni se alature cat mai multi.
Sus In jos
http://www.construim-romania.ro
Bayazid




Numarul mesajelor : 132
Reputatie : 4436
Data de inscriere : 18/02/2013

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 11:16

Dr2005 a scris:
Bayazid, cu siguranţă dacă nu reuşesc să fotografiez ceva, o să acţionez la cel mai înalt nivel şi tot o să pozez fiecare şurub de la fiecare boghiu, cu sau fără voia ta.

In universul tau limitat, la asta se reduce totul: la lupta de orgolii. Daca poti interveni la cel mai inalt nivel cum te lauzi, intervino si pune mana pe carpa la curatat trenul de noroi. Sau du-te in Mogosoaia si fotografiaza pana te plictisesti. M-as bucura sincer sa te vad acolo, cu carpa in mana, pentru ca ai demonstra ca pasiunea ta e reala, nu o fandaxie de sef de forum.

Dr2005 a scris:
Poate, totuşi, nu te mai sui pe locomotivă. E periculos, începând cu riscul de a te curenta şi până la riscul de a cădea de acolo. Şi, dpdv legal, nu ai drept de a constata contravenţii pe calea ferată şi nici paznicii tăi nu au dreptul. Iar traversarea CF prin loc nepermis nu mai e de muuult timp prevăzută în lista de contravenţii. Iar dpdv instrucţional, nu ai voie în locomotivă. Mai bine încerci o atitudine mai relaxată, ajută în atragerea clienţilor (vizitatorilor - în cazul tău), ar trebui să şti asta, ai avut câteva magazine la viaţa ta. Dacă vânzătorul urlă la client, automat clientul pleacă.

Cand o sa am timp de frustrarile tale, promit sa te caut. Da' nu azi, ok?
Sus In jos
http://www.construim-romania.ro
Bayazid




Numarul mesajelor : 132
Reputatie : 4436
Data de inscriere : 18/02/2013

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 11:28

Spartan1948 a scris:
Nu inteleg de ce mai aveti discutia asta din moment ce intr-un loc public ai voie sa fotografiezi/filmezi... .

@Spartan1948, nu e vorba de nici o interdictie de a fotografia. Din contra, incurajam oamenii sa faca fotografii cat mai multe.

In schimb e vorba despre o regula elementara, pe care cei frustrati ca nu li se acorda importanta o inteleg mai greu: Gara de Nord se teme de accidente, pentru ca linia 13 este activa. Prin urmare ni se impune atentie sporita sa NU lasam pe nimeni sa se apropie de tren peste linia 13. Este o sarcina pe care o primesc toti cei insarcinati cu paza la eveniment, fie ca sunt voluntari, paznici sau Politie TF.

Si este o regula cat se poate de logica. Pe langa faptul ca oricum in Gara de Nord este interzis sa intri pe liniile de garare, in cazul concret al prezentei Trenului Regal la linia 14, ajunge sa intre pe sina unul care poate chiar stie ce face si cum sa se fereasca si automat vor mai intra inca 10, care habar n-au. Riscul ca unul dintre cei 10 care nu se pricep, atent sa pozeze Trenul Regal sa ajunga sub un tren care manevreaza la linia 13 este extrem de mare. Un asemenea eveniment ar umbri total intreg evenimentul si absolut nimeni nu vrea asta.

Lucrurile sunt cat se poate de clare. Sunt insa unii apasati de frustrarea de a parea mai importanti decat ceilalti, care sunt gata sa riste viata necunoscutilor, numai ca sa se poata urca ei pe scena.

Asadar, fotografierea este posibila si incurajata, dar pe partea dinspre linia 13 fotografiile se fac doar de pe peron. Este interzisa cu desavarsire patrunderea pe linie.

Sus In jos
http://www.construim-romania.ro
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9710
Data de inscriere : 02/11/2008

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 11:30

Si eu ma gadesc la partea cu ONG-ul, dar trebuie infiintat si apoi mai trebuie sa si doreasca cei de la stat sa le concesioneze gratuit in administrare materialul rulant. Numai ca pentru a opera trenurile pe reteaua CFR este necesar infiintarea uni OTF.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20638
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25583
Data de inscriere : 17/08/2011

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 12:00

Bayazid a scris:
Gara de Nord se teme de accidente, pentru ca linia 13 este activa. Prin urmare ni se impune atentie sporita sa NU lasam pe nimeni sa se apropie de tren peste linia 13. Este o sarcina pe care o primesc toti cei insarcinati cu paza la eveniment, fie ca sunt voluntari, paznici sau Politie TF.

Si este o regula cat se poate de logica. Pe langa faptul ca oricum in Gara de Nord este interzis sa intri pe liniile de garare, in cazul concret al prezentei Trenului Regal la linia 14, ajunge sa intre pe sina unul care poate chiar stie ce face si cum sa se fereasca si automat vor mai intra inca 10, care habar n-au. Riscul ca unul dintre cei 10 care nu se pricep, atent sa pozeze Trenul Regal sa ajunga sub un tren care manevreaza la linia 13 este extrem de mare. Un asemenea eveniment ar umbri total intreg evenimentul si absolut nimeni nu vrea asta.
Nu există entitatea ,,Gara de Nord", gara cu pricina este în administrarea CFR S.A.. Ca fapt divers, după cum am încercat să îţi explic şi anul trecut (dar, din păcate, cu tine nu se putea discuta), tu - ca pasionat, ca persoană fizică, ca colaborator sau ca ce regim aveai tu la eveniment - nu ai dreptul să constaţi o posibilă contravenţie, nu ai dreptul să aplici sancţiuni, de fapt nu ai dreptul nici să urli la ceilalţi. Nu dă bine în faţa oamenilor care aşteaptă la coadă să viziteze trenul să urli de pe locomotivă.

Citat :
Este interzisa cu desavarsire patrunderea pe linie.
Te rog să precizezi baza legală.

Eu lucrez cu legi şi alte acte normative... există HG nr. 203/1994 cu modificările şi completările ulterioare. Hai să citim din ea:
Art. 1. - Faptele care constituie contravenţii la normele privind transporturile pe căile ferate române, sancţiunile care se aplică şi organele împuternicite să constate şi să sancţioneze aceste fapte sunt cele stabilite în prezenta hotărâre.
Art. 2. - Constituie contravenţii la normele privind transporturile pe căile ferate române următoarele fapte, dacă nu au fost săvârşite în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, să fie considerate infracţiuni:
1. intrarea pe peroanele staţiilor stabilite de S.N.C.F.R. fără legitimaţie de călătorie sau fără bilet de peron;
[...]
8. pătrunderea, staţionarea sau călătoria în trenuri de marfă, de lucru, de probă, speciale, trenuri-macara, pluguri de zăpadă, pe tendere, în vagoane de bagaje, de marfă, de poştă, de încălzit trenurile, în cabinele de conducere ale automotoarelor şi în drezine, fără legitimaţie de călătorie sau autorizaţie valabilă pe aceste trenuri sau vehicule;
[...]
15. mersul pe jos, călare sau cu orice vehicul - în afară de cele aparţinând căii ferate - pe liniile şi podurile de cale ferată sau traversarea liniilor prin alte locuri decât cele stabilite în acest scop;
[...]
19. tulburarea fără drept a liniştii călătorilor prin producerea de zgomote cu orice aparat sau obiect ori prin strigăte, larmă sau alte forme;
[...]
21. provocarea de scandal în mijloacele de transport sau în incinta unităţilor de cale ferată;
[...]

Prin HG nr. 19/2007 a fost amendată HG nr. 203/1994:
Articol unic. - Articolul 3 din Hotărârea Guvernului nr. 203/1994 pentru stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele privind transporturile pe căile ferate române, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 24 din 14 februarie 1997, cu modificările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:
"Art. 3. - Contravenţiile prevăzute la art. 2 se sancţionează după cum urmează:
a) cu amendă de la 100 lei la 250 lei, cele de la pct. 1 şi 3;
b) cu amendă de la 100 lei la 300 lei, cele de la pct. 9 şi 12;
c) cu amendă de la 250 lei la 400 lei, cele de la pct. 2, 6, 7, 8, 10, 16, 19, 23, 24 şi 34;
d) cu amendă de la 300 lei la 600 lei, cele de la pct. 38;
e) cu amendă de la 350 lei la 800 lei, cele de la pct. 14, 17, 20, 21, 22, 25, 26, 29, 35 şi 40;
f) cu amendă de la 500 lei la 750 lei, cele de la pct. 4, 5, 11, 18, 27, 28, 30, 31, 32, 33, 37, 43 şi 47;
g) cu amendă de la 400 lei la 500 lei, cele de la pct. 36, 39, 41, 42, 46, 49, 50 şi 51;
h) cu amendă de la 600 lei la 900 lei, cele de la pct. 52 şi 53.
[...]

Cine poate aplica amenzi, cf. HG 203/1994
Art. 4. - Constatarea contravenţiilor se face de către şefii de staţii, operatorii programatori, impiegaţii de mişcare, şefii de tren, şefii de manevră, conductorii de tren, magazinerii, veghetorii de încărcare, şefii depourilor de locomotive, şefii remizelor de locomotive, şefii reviziilor de vagoane, şefii de tură de la reviziile de vagoane, revizorii tehnici de vagoane, şefii secţiilor de întreţinere a căii ferate, picherii, maiştrii, şefii de districte linii, lucrări de artă şi clădiri, şefii secţiilor şi districtelor de electrificare, centralizare şi telecomandă din unităţile din structura S.N.C.F.R., pentru contravenţiile săvârşite în sfera lor de activitate.
Pot constata contravenţii şi alţi angajaţi ai căilor ferate împuterniciţi în acest scop de Societatea Naţională a Căilor Ferate Române, precum şi ofiţerii şi subofiţerii din Poliţia pentru transporturi feroviare din cadrul Ministerului de Interne şi ofiţerii şi subofiţerii din transporturile militare din Ministerul Apărării Naţionale, pentru călătorii ce utilizează documente militare de transport.
Art. 5. - Persoanele menţionate la art. 4 alin. 1, cu excepţia şefilor de manevră, magazinerilor şi veghetorilor de încărcare, sunt în drept să aplice şi sancţiunea pentru contravenţiile constatate.
În cazul contravenţiilor constatate de şefii de manevră, magazinerii şi veghetorii de încărcare, sancţiunile se aplică de impiegaţii de mişcare, operatorii programatori sau şefii de staţie.
În cazul contravenţiilor constatate de organele de control împuternicite de Societatea Naţională a Căilor Ferate Române, sancţiunile se aplică de şefii de tren sau de către conductorii de tren pentru contravenţiile constatate în tren, iar pentru cele constatate în unităţile de cale ferată sancţiunile se aplică de şefii acestor unităţi.
Ofiţerii şi subofiţerii din Poliţia pentru transporturi feroviare, precum şi ofiţerii şi subofiţerii din transporturile militare, în lipsa organelor S.N.C.F.R., sunt în drept să aplice sancţiunea pentru contravenţiile prevăzute la art. 2 pct. 1, 2, 4, 5, 9, 11-24, 27-35 şi 41-49.
Pentru contravenţiile prevăzute la celelalte puncte, sancţiunea se aplică de organele de cale ferată menţionate la art. 4, împuternicite să aplice sancţiuni

Concluzii:
- pentru punctul 15, la care puteai să încadrezi fapta mea de a merge pe linie, nu se dă amendă
- pentru punctul 8, adică ce făceai tu pe locomotivă, amenda este între 250 si 400 lei. la fel pentru punctul 19, pe care iar îl încălcai, când ţipai de pe locomotivă
- erai foarte aproape să încalci punctul 21, care te-ar fi costat 350 - 800 lei.
Desigur, asta dacă eram o ţară normală, în care legile chiar s-ar fi respectat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Bayazid




Numarul mesajelor : 132
Reputatie : 4436
Data de inscriere : 18/02/2013

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 12:32

@Dr2005, imi aduc aminte ca ti-am spus de mai multe ori sa vii sa cureti trenul cu mainile tale de pasionat si mi-ai spus ca tu n-ai timp, ca muncesti. Asta probabil in timp ce presupui ca noi cei care suntem voluntari la tren suntem someri sau cel putin fara ocupatie.

Totusi, pentru unul care are treaba, ai extraordinar de mult timp liber, mai ales sa scrii mesaje care nu intereseaza pe nimeni. Ti-am explicat regula, ti-am explicat ratiunea ei, n-ai decat sa te dai cu fundul de pamant pana te plictisesti. Din fericire forumul asta are functie de igonore.
Sus In jos
http://www.construim-romania.ro
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20638
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25583
Data de inscriere : 17/08/2011

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 12:54

Bayazid, eu respect legile, respect regulile scrise şi aprobate prin acte normative (da, recunosc, mai traversez pe roşu din când în când), nu regulile vorbite de persoane fizice. O singură dată am primit o sancţiune - o amendă RATB. Am tăcut şi am achitat-o, pentru că ştiam că aşa zice o HCGMB, nu am stat să mă cert cu controlorii că tanti de la bilete era plecată de 15 minute şi nu aveam de unde să cumpăr bilet. Te asigur că, prin natura funcţiei, lucrez foarte des cu legi, mai ales în domeniul feorivar, iar tu nu ai nicio putere legală să vii să îmi spui mie (sau altcuiva) să nu sară linia.
N-ai decât să chemi Poliţia când ne vedem.
---
Apropo de *urăţat trenuri, ce se mai aude de vagonul auto? Se adunaseră câţiva bănuţi, lumea era super-entuziasmată anul trecut pe vremea asta. După aia nu s-a mai auzit nimic şi a dispărut şi site-ul, în schimb SFT oferă acum posibilitatea vizitării, în grup, a remizei de la Mogoşoaia.

În altă ordine de idei, între ce ore se va putea vizita trenul? Cât va costa biletul?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 13:06

M-am bagat si anul trecut sa intreb si nu a fost bine, totusi mai incerc o data:

Daca este expus trenul la linia 14, care este treaba celui din trenul de la linia 14 ca vine unu cu aparatul de pozat si se baga pe linia 13? Nu cumva o face pe propria raspundere?
Ca s-ar putea sa intre si azi in gabaritul unei linii si atunci care e diferenta ca a intrat azi sau ca a intrat la trenul regal?

Poate e un calator care asteapta trenul lal linia 13 si nu este un participant la eveniment.
Sus In jos
Bayazid




Numarul mesajelor : 132
Reputatie : 4436
Data de inscriere : 18/02/2013

TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 13:37

dan tm a scris:
M-am bagat si anul trecut sa intreb si nu a fost bine, totusi mai incerc o data:

Daca este expus trenul la linia 14, care este treaba celui din trenul de la linia 14 ca vine unu cu aparatul de pozat si se baga pe linia 13? Nu cumva o face pe propria raspundere?
Ca s-ar putea sa intre si azi in gabaritul unei linii si atunci care e diferenta ca a intrat azi sau ca a intrat la trenul regal?

Poate e un calator care asteapta trenul lal linia 13 si nu este un participant la eveniment.

@dan tm, pe forumul pasionatiolor iti spun drept ca ma asteptam sa curga cu inscrierile la voluntariat, nu cu discutii inutile despre subiecte clare. Asa ca o sa o iau altfel: asta e regula in timpul evenimentului! Respectiv nici un om nu are voie sa intre pe linia 13 sa faca fotografii. De pe peron nu e nici o problema.
Sus In jos
http://www.construim-romania.ro
Vizitator
Vizitator




TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Apr 2014, 13:50

Sint de acord pina la un punct, dar nu poti veni la cineva in incinta si sa faci regulile depasind perimetrul alocat acestui eveniment.

Aici am alta parere, evenimentul implica trenul regal si accesul in el, linia 13 nu face parte din eveniment deci organizatorii de la linia 14 nu au drept de dispozitie asupra liniei 13.

Sus In jos
Continut sponsorizat





TRENUL REGAL - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: TRENUL REGAL   TRENUL REGAL - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
TRENUL REGAL
Sus 
Pagina 16 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 80 si 81 (LDH 125)
» Trenul Regal la Alba Iulia
» Oradea- Chisinau (CFM)- Oradea
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» La drum cu trenul......

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: